Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Team Leader in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Team Leader in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Team Leader in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Team Leader in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Team Leader Proiecte - Zona Vest


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: minimum 5 ani experiență în domeniul comercial; cunoștințe aprofundate privind tehnicile de vânzare; gândire antreprenorială și comercială; orientare către client şi rezultate; bune abilități de planificare și organizare, persuasiune și influențare; bune abilități de comunicare; permis de conducere categoria B; limba engleză - nivel avansat; localizare în Timiş/Arad/Bihor, postul acoperind judeţele Bihor, Satu Mare, Sălaj, Maramureş, Arad, Timiş, Caraş-Severin şi Hunedoara.Descrierea jobului DE CE AVEM NEVOIE DE TINE ?Poziția este deschisă în cadrul Departamentului Comercial al Saint-Gobain Construction Products România.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: este responsabil de implementarea politicii comerciale Saint-Gobain în zona alocată; menține și dezvoltă relații profesionale cu clienții Specialiști și clienții B2B; este responsabi
SAINT-GOBAIN ROMANIA SRL

Product Manager Divizia Synertech (vest)


Candidatul ideal - Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Cunostinte aprofundate dе Marketing- Experienta practica din ferma (minim 1 an)- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Spirit antreprenorial, curiozitate si dorinta de a contribui la dezvoltarea noii linii de produse- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu - Oradea / Timisoara/ AradDescrierea jobului Product Managerul diviziei Synertech :- Ofеra suport tehnic pentru еchipа d
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Technical Sales Engineer (Experience with Selling Industrial Equipment


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 LEI pe oră
Education: Higher education - Mechanical Engineering, Machine Construction, Material Science, or Materials/Strength Engineering Requirements: Technical English language proficiency - advanced level, German language is a plusAdvanced PC skillsAvailability to travelDriver's license category BExperience with ERP system - advantageMinimum 1 year of experience working with quality control equipment and sales of industrial equipment, mechanical loading machines for metals, plastics, composites, rubber, paper, and cardboard Activities: Promote the company's productsAchieve sales targetsManage and develop the customer portfolioImplement sales policies established by the regional managerNegotiate sales terms, deliveries, and paymentsParticipate in symposiums, seminars, and exhibitionsPrepare offersPresent product features and provide technical consultancy (at the client's location, via email, or phone)
ITalent Hub SRL

Specialist salarizare/​ referent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitățile postului:Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal;Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor,Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări);Este responsabil de gestionarea programului Revisal;Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților;Centralizarea și verificarea pontajelor;Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale;Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate;Administrarea si arhivarea dosarelor de personal;Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.)Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Cerințele postului:Experiență pe un post similar (salarizare si resurse umane);Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal;Cunost
SC VERBITA SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad


Candidatul ideal Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Nivel experiență: Manager Raion Hiper, cu experiență în PFT sau Manager/ Manager Adjunct Supermarket;▪Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback etc.);▪Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;▪Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.Descrierea jobului Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;▪Implementarea strategiei la nivel de magazin mobil și monitorizarea conform inițiativelor strategice;▪Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;▪Analizarea detaliat
CARREFOUR ROMANIA SA

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Operator Calculator/​gestionar Arad-fluent In Limba Mahiara


Candidatul ideal Candidatul Ideal Minimum 2 years of overall working experience; Previous experience as a receptionist in a laboratory will be considered an advantage; Experience working in a dynamic, multitasking-oriented environment; High attention to detail; Analytical & problem solving skills; Consistent previous exposure to MS Office skills; English proficiency (at least conversational level); Hungarian proficiency (fluent level); Highschool (baccalaureate) diploma is mandatory, a higher level of education will be a plus; any specialization in Life Sciences (i.e. chemistry, biochemistry, food engineering, biotechnology, molecular biology) would be a strong advantage Availability for Saturday work (with appropriate compensation).Descrierea jobului Descrierea jobuluiWe are currently looking for a Lab Receptionist willing to use their organizational and technical skills to support the day-to-day sample registration in the laboratory and perform administrative tasks.Main responsibilit
EUROFINS FOOD TESTING SRL

Manager Departament Comercial Arad


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Căutăm o persoană serioasa pentru a fi integrata in echipa noastra Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziie Cunostinte in utilizarea PC Cunoastere pachetului office Descrierea jobului Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții administrarea documentelor cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului furnizarea de rapoarte solicitate de conducere
GOOD TO GREAT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 148 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin - PENNY Arad (Vladimirescu)


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Top Locations Developer - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii;- Minim 2 ani experienta in vanzari in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) in piata traditionala, LKA / IKA / HoReCa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel);- Permis conducere categoria B;- Cunoasterea pietei de distributie locale;- Abilitati negociere;- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate;- Gandire analitica si abilitati de solutionare a problemelor;- Comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului - Atingerea obiectivelor de vanzare si distributie, mercantizare si spatiu la raft pentru clientii alocati (piata traditionala / LKA / IKA / HoReCa);- Dezvoltarea unei relatii eficiente si profesionale cu clientii din portofoliul alocat;- Largirea portofoliului de clienti;- Implementarea politicii de vanzare si activitatilor de trade marketing;- Introducerea comenzilor de marfa si a informatiilor solicitate in sistemul informatic si transmiterea lor catre distribuitori;- Raportare in sistemul intern al companieiZona aloca
STRAUSS ROMANIA SRL

Manager Tehnic


Candidatul ideal Companie: AFI Europe RomaniaProiect : AFI Arad Retail ParkDepartament: Tehnic/OperationalTip job: Full time 8 ore/zi, lucru de la birouCandidatul ideal Studii superioare/medii tehnice Experienta minim 5 ani intr-o pozitie similara Foarte bune competențe de analiză, organizare, planificare, coordonare, control și capacitatea de a lua decizii Spirit de observaţie, flexibil în gândire, gândire tehnică, dinamism, eficienţă Atitudine pozitivă și proactivă, orientată spre obiective Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Coordonarea si supervizarea activitatii departamentului de mentenanta/tehnic si a personalului tehnic din cadrul Centrului Comercial Gestioneaza operatiunile de mentenanta si coordoneaza lucrarile pentru maximizarea eficientei Pregateste programul de lucru pentru personalul tehnic din cadrul departamentului de mentenanta Pregateste planul de mentenanta, planifica si urmareste atat lucrarile programate cat si pe cele aparute i
AFI EUROPE MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Area Sales ManagerZona de lucru: județele TM, AR, CS Abilități de comunicare, relaționare și negociere Atitudine proactivă Orientare spre rezultate Permis conducere ctg. BDescrierea jobului Gestionarea și dezvoltarea vânzărilor pe comerțul tradițional (Traditional Trade) în zona alocată, prin colaborarea cu distribuitorii locali Maximizarea vânzărilor prin fructificarea tuturor oportunităților Identificarea ariilor de îmbunătățire Vizite în teren, individuale și împreună cu agenții distribuitorilor Extinderea spațiilor de expunere pentru produsele companiei Realizarea obiectivelor cantitative și calitative stabilite de companie
MERLINS BEVERAGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 220 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.