Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Tehnician It in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Tehnician It in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician It in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician It in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 4000 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime;-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice-Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran-Interventii/service fibra optica-Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica-Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.)-Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant-Servicii medicale decontate de angajator-Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele per
Clarismart Consulting SRL

Tehnician Calitate


Candidatul ideal Cerinte: Studii medii/ superioare tehnice finalizate; Experiență profesională pe un post similar și/sau în controlul calității/producție; Abilități de planificare și organizare; Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea de teste de produs și inspecție finală amănunțită a ansamblurilor finite conform procedurilor definite, raportând în mod oficial toate defectele; Responsabil pentru verificarea, progresul și colecționarea înregistrărilor exacte de construcție și inspecție; Inspectarea și auditarea tuturor componentelor și a tuturor etapelor procesului de fabricație; Raportarea dateleor privind problemele de calitate, asigurându-vă că sistemul de management al calității este respectat în toate etapele; Participare audituri interne; Investigarea oricaror probleme de calitate pentru a identifica cauza principală și pentru intocmirea documentelor adecvate pentru acțiunile corective; Asigurarea conformității și respectarea S
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 471 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Tehnician /​ Operator Finisare Piese


Candidatul ideal Nu ne intereseaza neaparat experienta , mai degraba dorim sa aiba cunostinte in utilizare masinilor pneumatice si electrice pentru finisarea pieselor;Cunostinte de citire si interpretare desen tehnic reprezinta un avantaj;Persoana dinamica, organizata, metodica si orientata pe detalii;Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipaDescrierea jobului Job-ul dumneavoastra consta in efectuarea de operatiuni de finisare a pieselor cu ajutorul diverselor utilaje.Veti efectua, de asemenea, operatiuni de asamblaj si lipire a subansamblelor si va veti ocupa de respectarea calitatii pieselor de-a lungul desfasurarii operatiunilor.Oferim:- Contract pe perioada nedeterminata- Program de lucru: de luni pana vineri, orele 7-15.30, weekendurile libere- Salariu motivant, loc de munca stabil in cadrul unei companii in plina expansiune. Începătorii încep cu salariul minim și, în funcție de evoluția calității muncii și a productivității, se poate obține
CARL MANUFACTURING S.​R.​L.​

Tehnician Service Stivuitoare - Arges /​ Dambovita


Util SPC Companie romaneasca, distribuitor de stivuitoare Crown si Hyundai in Romania cauta colegi. Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale si cu spirit de echipa Jobul presupune desfasurarea activitatii de intretinere, reparatie si asigurarea mentenantei stivuitoarelor si altor echipamente de ridicat la sediile clientilor. Activitatea se va desfasura la sediile clientilor din mai multe zone/judete: Arges/Dambovita Descrierea jobului -Constatarea defectelor aparute si repararea echipamentelor cu propulsie electrica sau termica; -Efectuarea verificarilor si a operatiilor de intretinere a echipamentelor; -Identificarea pieselor de schimb necesare reparatiilo Oferim: -Oportunitatea de a lucra intr-o companie dinamica si serioasa -Salariu atractiv -Bonuri de masa -Bonus lunar in functie de performanta -Al 13-lea salariu in decembrie incepand cu anul urmator celui de angajare
UTIL S.​P.​C.​

Tehnician Service Stivuitoare - Arges/​Dambovita


Util SPC Companie romaneasca, distribuitor de stivuitoare Crown si Hyundai in Romania cauta colegi. Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale si cu spirit de echipa Jobul presupune desfasurarea activitatii de intretinere, reparatie si asigurarea mentenantei stivuitoarelor si altor echipamente de ridicat la sediile clientilor. Activitatea se va desfasura la sediile clientilor din mai multe zone/judete: Arges/Dambovita Oferim: -Oportunitatea de a lucra intr-o companie dinamica si serioasa -Salariu atractiv -Bonuri de masa -Bonus lunar in functie de performanta -Al 13-lea salariu in decembrie incepand cu anul urmator celui de angajare
UTIL S.​P.​C.​

Tehnician Service Stivuitoare - Arges/​Dambovita


Util SPC Companie romaneasca, distribuitor de stivuitoare Crown si Hyundai in Romania cauta colegi. Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale si cu spirit de echipa Jobul presupune desfasurarea activitatii de intretinere, reparatie si asigurarea mentenantei stivuitoarelor si altor echipamente de ridicat la sediile clientilor. Activitatea se va desfasura la sediile clientilor din mai multe zone/judete: Arges/Dambovita Oferim: -Oportunitatea de a lucra intr-o companie dinamica si serioasa -Salariu atractiv -Bonuri de masa -Bonus lunar in functie de performanta -Al 13-lea salariu in decembrie incepand cu anul urmator celui de angajare
UTIL S.​P.​C.​

Recrutam Tehnician Automatist


Cautam pentru o companie din mediul industrial, situata in Poiana Lacului, Tehnician automatist. Beneficii: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Bonusuri si Prima Paste, Vacanta, Craciun; Tichete de masa: 30 lei zi Transport asigurat pe rutele deja stabilite Cerinte: Experienta in mentenanta echipamentelor de joasa tensiune Cunostinte de elemente de automatizare Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Pentru mai multe detalii, puteti suna la
RianPartners

Angajam Tehnician Sisteme Tehnice De Securitate,​sisteme Alarmare,​cctv,​automatizari Porti Interfonie.​


Conditii minime: - Permis conducere - Cunostinte in domeniul tehnic - Dploma bac - Cazier judiciar fara evenimente
SECURITY OBSERVATOR SYSTEM
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Magazin Pentru Market Stefanestii De Arges


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.
ARTIMA SA

Adjunct Manager Magazin Curtea De Arges


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echip
LIDL DISCOUNT SRL

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Manager Activitate Post Vanzare - Service Si Piese Schimb


Candidatul ideal •Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;•Studii tehnice: Universitatea Politehnica, Autovehicule Rutiere – prezinta avantaj, nu e obligatoriu;•Experienta în management echipe;•Cunoasterea limbii Engleza si/sau Franceza – prezinta avantaj;•Cunostinte avansate MS Office - Outlook, Excel, Word ;•Gandire strategica si analitica;•Abilitatea de comunicare, planificare si organizare;•Atitudine comerciala;•Orientare catre client, seriozitate, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Manager Aftersales :•Tine legatura cu departamentele de aftersales ale partenerului nostru Renault Commercial Roumanie, este responsabil de indeplinirea obiectivelor de cantitate si calitate lunare , precum si de parcurgerea formarilor profesionale ale salariatilor companiei noastre•Organizeaza, conduce si controleaza activitatile de servicii post vanzare;•Controleaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii post vanzare;•Dezvolta portofoliul de c
DAPEROM GRUP AUTO S.​R.​L.​

District Manager Arges


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Key Account Manager /​jud: Dj,​ Ot,​ Mh,​ Gj,​ Vl ,​ag


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie pe Craiova cu alocare pe judetele: OT, DJ, MH, GJ, VL, AG
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Manager Vanzari Green Has


Candidatul ideal – Studii superioare agricole, finalizate cu diplomă licență;– Experiența de minim 3 ani în vânzarea de produse sau servicii agricole;– Abilități comerciale și pasionat de nutriția plantelor;– Persoană perseverentă, responsabilă, dedicată, orientată către client și către rezultate;– Posesor permis de conducere categoria B;– Disponibilitate pentru deplasări frecvente pe teren.Descrierea jobului – Activități specifice vânzării produselor GREEN HAS către fermierii din zona arondată;– Realizarea vizitelor în teren;– Oferirea de consultanță în domeniul fertilizării, în vederea promovării celor mai bune și moderne practici către fermieri;– Urmărirea culturilor fermierilor și propunerea de soluții adaptate nevoilor acestora;– Prospectarea zonei alocate în vederea dezvoltării bazei de date de clienți în regiunea alocată;– Menținerea relațiilor cu fermierii în vederea optimizării procesului de vânzare;– Urmărirea gradului de satisfacție post-vânzare al clienților;– Realizarea de
DA BACCO SRL

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Brasov, Covasna, Mures, Valcea, Arges)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specifice functiei de
ROOFART SRL

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ne dorim ca noul nostru coleg/(ă) să:coordoneze și să supervizeze întreaga activitate a punctului de lucru arondat.aplice principiul utilizării eficiente a resurselor (umane, materiale, financiare).identifice noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piață.formeze, coordoneze și să motiveze echipa de vânzări din subordine.dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.identifice nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potrivite, în concordanță cu politicile companiei.gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.planifice, organizeze și să optimizeze procesul de livrare și de depozitare.Noi îți oferim în schimb:angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil.un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus lunar de performanță.un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.perspectiva unei cariere î
BARDI AUTO SRL

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.