764 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Bucuresti
764 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Bucuresti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Tehnician Sisteme De Securitate |
Candidatul ideal Cautam colegi noi pentru pozitia de ‘’Tehnician sisteme de securitate’’ care sa se alature echipei RASIROMCe asteptari avem de la tineSă ai studii medii;Atestat ARTS sau echivalent constituie avantaj;Autorizație ANRE constituie avantaj;Abilități de coordonator lucrare constituie avantaj;Permis de conducere cat. B;Preferabil experiență de minimum 2 ani în instalarea sistemelor dе detecție și stingere incendiu, efracție, CCTV, control acces, voce date sau în instalații de curenți tari;Preferabil experiență de cablare structurată și rețelistică, montaj pat dе cablu plastic și metal, tub PVC, etc.;Disponibilitate deplasări.Descrierea jobului Ce vei face la noiVei asigura executarea lucrarilor de instalare si punere in functiune a sistemelor de securitate in conformitate cu specificatiile din documentatia tehnica;Vei asigura testarea si instalarea echipamentelor, componentelor si sistemelor electrice;Vei asigura asistenta tehnica si rezolvarea problemelor electrotehnice int
RASIROM RA
Onboarding Specialist |
Candidatul ideal Role:In this role, you will be responsible for overseeing a variety of order processing, and liaising with our Sales Teams.Mandatory Skills and Abilities: Excellent organizational, planning and multitasking skills; Very good communication skills; both written and verbal ; Ability to prioritize and perform tasks efficiently; Proficiency in MS – Excel (medium level), Word, Outlook; Team player, proactive, fast learner;Descrierea jobului Position Summary:Analysis and Reporting: Collecting and analyzing sales data to identify trends, opportunities and potential problems; Generating periodic reports to senior management on sales performance and recommendations for improvement;Document Management: Administration and management of sales-related documents: contracts; Ensuring that all documents are completed correctly and are kept in an organized and accessible manner;Liaising with Sales Teams Responding to questions from the sales team regarding products, services, policies a
HCL ONLINE ADVERTISING SRL
Specialist Marketing |
Candidatul ideal Are studii superioare finalizate, de preferinta in marketing; Experienta dovedita intr-un post similar in marketing si advertising; Se exprima fluent si corect in limba engleza, atat verbal, cat si scris( nivel avansat); Este dinamic, entuziast, deschis la nou, autodidact si orientat catre rezultate; Este pasionat de moda, creativ si are un simt estetic dezvoltat. Este disponibil pentru delegatii.Descrierea jobului Creeaza strategii de marketing pentru zona B2B a companiei; Implementeaza strategii si politici de marketing cu scopul cresterii vanzarilor si vizibilitatii brandului companiei in magazinele partenere; Ofera suport clientilor de distributie pentru implementarea campaniilor de advertising; Se ocupa de materialele de marketing: postere, diverse materiale de semnalizare pentru magazinele partenerilor, urmarind si avand control asupra promovarii brandului; Mentine legatura cu clientii de distributie privind brandul companiei atat in mod direct, cat si prin inter
OTTER-DISTRIBUTION SRL
Specialist Salarizare |
Candidatul ideal Ce trebuie sa ai:Certificat de absolvire a unui curs acreditat de "Inspector Resurse Umane" si "Inspector Salarizare".Cunostinte bune de legislatia muncii, obtinerea formularului A1 si contracte de leasing de personal.Experienta pe partea de pontaj si salarizare.Cunostinte de operare PC (MS OFFICE-EXCEL - nivel avansat).Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu.Capacitate dezvoltata de planificare si organizare.Atentie la detalii, foarte bune abilitati de comunicare si mediere.Descrierea jobului Ce vei face:Editare/ completare dosare de personal.Colectare si centralizare de informatii justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, etc.).Actualizare de documente interne ( fise de post, RI, regulamente, proceduri, CCM ) conform legislatiei in vigoare.Editare si operare documente si rapoarte specifice activitatii de Resurse Umane.Participare la cercetarile disciplinare.Mentine legatura cu furnizorii, cl
INTERNATIONAL WORK FINDER S.R.L.
Specialist Licitatii |
Candidatul ideal - minimum doi ani experienta in departament licitatii aparatura medicala- nivel de conversatie limba engleza foarte bun.- capacitatea de a lucra in echipa.- cunostinte despre piata si produseDescrierea jobului Obiectivele principale:- lucrul in echipa de licitatii- suport colegilor de la vanzariResponsabilitati:- promovarea produselor comercializate de firma Hellimed respectand strategia firmei- reprezinta organizatia in relatia cu clientii:- promovarea imaginii firmei HELLIMED in piata- efectuarea de oferte tehnice, financiare, documente calificare- monitorizarea competitiei- respectarea politicii firmei si a regulilor de conformitate- prezentarea saptamanala a raportului de activitate catre managerul departamentuluiBeneficii:- in functie de experienta cadidatului
HELLIMED S.R.L.
Retention Specialist |
Candidatul ideal Căutăm o persoană pasionată de cărți și de date, care să înțeleagă nevoile cititorilor din comunitatea Bookster și să le ofere recomandările potrivite, la momentul potrivit.Cum ești tu? Ai cel puțin un an de experiență în analiză de date și te entuziasmează să descoperi povestea din spatele lor; Ești o persoană analitică, iar instrumente precum Excel, Hotjar, PowerBI sau Google Analytics îți sunt prietene bune; Ești creativ(ă) și ai experiență în copywriting sau ți-ar plăcea să te dezvolți în această direcție; Ai o dorință mare de învățare și urmărești trendurile din digital marketing; Ai spirit de inițiativă și îți place să testezi idei noi.Descrierea jobului Ce vei face în acest rol? Folosind PowerBI, vei modela și interpreta datele pe care le avem despre cititorii noștri (istoric și preferințe de lectură, vizite în site, căutări în platformă sau aplicație, rata de deschidere a e-mailurilor); Pe baza analizelor făcute, vei oferi abonaților cele mai potrivite recomand
BOOKSTER EXPERIENCE SRL
Regulatory Affairs Specialist |
Candidatul ideal Cea mai inimoasă echipă de marketing este în căutarea unui Regulatory Affairs Specialist. Dacă îți dorești să obții satisfacția muncii în tot ceea ce faci, atunci te vei potrivi în echipa noastră! Cu o cultură care inspiră o comunicare autentică, deschisă, cu transparență deplină, echipa noastră se concentrează pe rezultate și se vede!Ce ne dorim:• experiență de minimum 2 ani în domeniul întocmirii și înregistrării dosarelor de suplimente alimentare într-o companie producătoare de suplimente alimentare• să fii absolvent studii superioare chimie/medicina /farmacie/biologie; master sau cursuri în domeniul economic constituie un avantaj;• cunoașterea cerințelor legale și a reglementărilor aplicabile în activitatea de înregistrare a medicamentelor, dispozitivelor medicale, produselor cosmetice și suplimentelor alimentare;• cunoașterea metodologiei de întocmire a documentației pentru înregistrarea suplimentelor alimentare și pentru obținerea A.P.P.-ului medicamentelor de uz
CATENA MANAGEMENT SRL
Hr - Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilo
OK CREDO CONS SRL
Csr & Sustainability Reporting Specialist (f/m) |
Candidatul ideal Ai experiență pe un rol similar de minim 2 ani și experiență în zona de raportare conform standardelor GRI; Ai studii superioare finalizate; Ai cunoștințe foarte bune de limba română; Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; Ai cunoștințe bune de operare MS Office (Excel, Power Point, Word); Ai atenție sporită la detalii, abilități bune de organizare și comunicare.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să realizezi și să coordonezi rapoartele de sustenabilitate în acord cu standardele internaționale GRI & ESRS, cât și alte raportări interne și externe; Colegii din d
LIDL DISCOUNT SRL
Call-center Specialist |
Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL
Specialist Achizitii Materiale Constructii |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.R.L.
Account Health Specialist |
Candidatul ideal Account Health SpecialisteMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listate, reguli de colaborare.Urmăreste și analizează trendurile de consum, contactează potențialii selleri și îi ajută pe cei prezenți pe Marketplace să-și dezvolte business-ul alături de noi.Cerințe: Experiență de minimum 1 an pe o poziție similară; gestionarea relațiilor de tip B2B/ Customer Support reprezintă un avantaj. Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii; Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor; Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare; Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii; Gandire analitică &
EMAG
Specialist Personalizare Carduri |
Candidatul ideal Companie: certSIGNBusiness Unit: Identitate DigitalăScopul postului:Asigurarea menținerii funcționării infrastructurii de personalizare carduri a Business Unit-ului Identitate Digitală în parametrii specificați prin folosirea eficientă a resurselor disponibile și asigurarea suportului tehnic necesar.Cerințe: Studii superioare în domenii tehnice, de preferință IT (informatică, automatică, electronică) Cursuri/atestări specifice postului: cursuri relevante în domeniul IT Experiență profesională: minim 1 an în operarea de sisteme informatice complexe, care să includă rețele de calculatorare, servere: SO Windows; Servere Web, Servere de Baze de Date Experiență în utilizarea și administrarea sistemelor hardware și software Cunoștințe necesare:- sisteme de operare Windows: administrare, securizare și operare de sisteme de operare pentru servere Microsoft-nivel mediu- baze de date relaționale- rețele de calculatoare- securitate informatică (cunoștințe și principii)- scriptin
CERTSIGN SA
Commercial Specialist (temporary) |
Candidatul ideal The U.S. Embassy in Bucharest, Romania, is seeking a highly motivated and skilled Commercial Specialist to join our team on a temporary basis. This position is an exceptional opportunity to represent the United States Department of Commerce (USDOC) and the United States and Foreign Commercial Service (USFCS) in Romania. The assignment is initially for one year, with the possibility of extending for an additional year.Interested candidates must apply on the Embassy's electronic recruitment application, which you can find by accessing the external application link or the U.S. Embassy's website:https://ro.usembassy.gov/embassy/jobs/Position Requirements:EXPERIENCE:Minimum of four (4) years of work experience in business, government, or industry association in one or more fields of marketing, international trade, economics, trade promotions, project management, and marketing analysis/research that includes significant analysis and report writing.JOB KNOWLEDGE: Thor
U.S. EMBASSY BUCHAREST
Specialist Servicii Clienti - Agentia Magurele |
Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:- ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;- te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;- îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;- deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:- comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;- realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;- oferi sprijin clienț
BANCA TRANSILVANIA SA
Customer Care Specialist |
Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.R.L.
Billing Specialist |
Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE
Finance Specialist |
Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL
Specialist It Helpdesk |
Candidatul ideal Cunostinte de instalare si configurare sisteme de operare (cursuri/certificari Windows/Linux/Cisco reprezinta un avantaj); Cunostinte de operare windwos/linux-mediu; Cunostinte medii despre retea si aplicatii de diagnostic si cablare structurata.Descrierea jobului Instalarea de statii de lucru - sisteme de operare si aplicatii; Depanare si service pentru statiile de lucru; Instaleaza si ofera suport pentru echipamente IT periferice (scanner, imprimante, telefoane fixe); Acorda asistenta telefonica si prin email pentru rezolvarea diferitelor disfunctionalitati din categoriile mentionate mai sus.
RCSRDS SA
S.a.p. Specialist |
Candidatul ideal Absolvent facultate Academia de Studii Economice Bucuresti, UTCB, Politehnica, studii in domeniul tehnic; Cunostinte avansate de MS Office; Capacitate de analiza si sinteza a datelor; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Integritate si onestitate; Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj; Experienta in contractare reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului SAP; Experienta de minim 1 an într-o pozitie similara reprezinta avantaj; Cunoasterea programului SAP (reprezinta avantaj); Cunostinte in domenul constructiilor reprezinta avantaj; Limba engleza – avansat; Cunoștinte PC ( Microsoft Office Excel, Word); Abilitati reale de planificare, organizare şi viteza de reactie; rezistent la stres; Adept al muncii in echipa, abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana; Abilitate de a actiona independent; Rezistenta la stres si efort prelungit, echilibru emotional;Descrierea jobului Introducere comenzi aferente
SYNERGY CONSTRUCT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 764 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: