Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Tehnician Sisteme de Securitate in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Sisteme de Securitate in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta Mecanica


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara la fabrica din Arad. Studii medii tehnice in domeniul electric/mecanic Experienta dе minimum 2 ani intr-o pozitie similara Bune abilitati dе analiza, sinteza si intelegere a proceselor tehnologice Abilitati dе organizare si planificare, abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa Atitudine pozitiva si constructiva Disponibilitate dе a lucra in tureDescrierea jobului SCOPUL POSTULUI: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea corespunzătoare si intretinerea instalatiilor, utilajelor si a masinilorRESPONSABILITATIIntreținеrеа еchipаmentеlor conform spеcificаțiilor cărții tеhnicе a utilajеlor prin еfectuarеа de inspеcții pеriodicе și revizii/rеpаrаții conform procеdurilor internеRespеctareа procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitatеRеalizаrea activităților de mentenanță preventivă și corectivăGestionarea materialelor și pieselor de schimb.Participare activă la activitățile desfășurate în ateli
AUSTROTHERM COM S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Absolvent scoala tehnica – cerinţă obligatorie; Cunoștinţe tehnice (oricare din specializarile: mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, etc); Capacitate de lucru conform documentatiei tehnice/tehnologice ale echipamentelor; Initiativa, implicare activa si orientat spre rezolvarea de probleme; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, flexibilitate si organizare; Cunostinţe de operare PC (MS-Office); Disponibilitatea de a lucra conform schimburilor solicitate; Experienţa intr-o pozitie similara - constitue avataj; Cunostinţe de limba Engleza - constitue avantaj.Descrierea jobului Efectuarea de activitati specifice de intretinere neplanificata/ planificata asupra echipamentelor de productie pentru a asigura disponibiltatea tehnica a acestora; Folosirea corecta a uneltelor/ dispozitivelor, a pieselor de schimb si a metodelor specifice pentru activitatile de intretinere a echipamentului de productie; Sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 139 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii medii (profil tehnic: electric, mecanic, automatizari) sau studii superioareAbilitati de lucru cu calculatorul – nivel incepator/mediu (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Windows)Avantaj cunosterea pietei locale in domeniul industrial /productie echipamente ,mase plastice ,automotive etc Descrierea jobului TEHNICIAN MENTENANTA Echipamente Industriale Mentenanta corectiva/preventiva pentru echipamente industrialeInterventii mecanice, electrice, pneumatice, Lucrul cu diverse scule, aparate de masura si controlActivitatea se desfasoara in zona/judetului Arad Vizita periodica in zona alocata Mentinerea relatiilor cu clientii companiei ,
INDUSTRIAL AIR SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Salarizare /​ Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Experiență anterioară relevantă în domeniul salarizării și resurselor umane. Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;Descrierea jobului Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi!PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Administrarea completă a procesului de salarizare, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor pentru calcularea salariilor, Răspunderea pentru întocmirea și actualizarea politicilor și procedurilor de salarizare și resurse umane, în conformitate cu practicile recomandate și cerințele legislative. Furnizarea de asistență și consultanță angajaților în probleme legate de salarizare, b
VERBITA SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Absolvent scoala tehnica – cerinţă obligatorie; Cunoștinţe tehnice (oricare din specializarile: mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, etc); Capacitate de lucru conform documentatiei tehnice/tehnologice ale echipamentelor; Initiativa, implicare activa si orientat spre rezolvarea de probleme; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, flexibilitate si organizare; Cunostinţe de operare PC (MS-Office); Disponibilitatea de a lucra conform schimburilor solicitate; Experienţa intr-o pozitie similara - constitue avataj; Cunostinţe de limba Engleza - constitue avantaj.Descrierea jobului Efectuarea de activitati specifice de intretinere neplanificata/ planificata asupra echipamentelor de productie pentru a asigura disponibiltatea tehnica a acestora; Folosirea corecta a uneltelor/ dispozitivelor, a pieselor de schimb si a metodelor specifice pentru activitatile de intretinere a echipamentului de productie; Sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Finance And Administration Specialist


Candidatul ideal Consider applying if you have: A minimum of 2 years of experience in accounting and business administration; Experience utilizing an ERP system (knowledge of SAP is a plus); Bachelor’s Degree or a above; Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului On this position you will be responsible for: Managing the company's financial work, including but not limited to review and reimbursement of daily expenses, accounting, tax declaration, fund management, business changes and other accounting work such as financial statements; Establishing and improving the company's accounting supervision mechanism, supervising the establishment of corresponding financial management systems and guaranteeing the safety and integrity of the company's assets; Coordinating with the headquarters' Finance Department and carrying out work in accordance with the requirements made by the headquarters' Finance Department; Completing audit coordination work when the compan
HUMANGEST GROUP SRL

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Specialist Irigatii


Candidatul ideal Dornic de invatare si auto-perfectionare; Antrenat pentru ascultare activa; Orientat spre a gasi solutii, adaptate nevoilor clientilor; Persoana organizata, activa in teren, dar cu disponibilitate pentru raportare si lucrul cu sistemele informatice; Cunoaste si utilizeaza cu usurinta limba Engleza (componenta obligatorie); Cunoaste tehnologii privitoare la irigatii, echipamente si sisteme de irigatii; Disponibil pentru deplasari (componenta obligatorie);Descrierea jobului Implicat activ in actiunile de fidelizare a clientilor; Instruieste tehnicienii privitor la instalarea si utilizarea corecta a produselor; Propune comenzi de stoc pentru produse si piese de schimb, in conformitate cu cerintele din piata; Gestioneaza stocul echipamentelor de irigatii, atat fizic cat si scriptic prin intermediul solutiei ERP, pusa la dispozitie de catre companie; Mentine relatia cu furnizorii; Mentine relatia cu echipa de vanzari a companiei; Propune si trimite materiale de promovare de
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Medic Specialist Psihiatrie - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD Expira in 2024-04-26 LocatieArad NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Nr. !!!!!!!!!!!!13.250 / 08.04.2024A N U N TIn conformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad organizeazaCONCURS PENTRU OCUPAREA :- unui post vacant cu norma intreaga de 7 ore / zi, de medic specialist confirmat in specialit
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajam Tehnician Mentenanta


Tehnician pentru mentenanta cladire de birouri, luni-vineri,8 ore
BLENDED SOFTWARE SRL

Specialist Salarizare - Referent Resurse Umane


Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității
SC VERBITA SRL
Vezi alte joburi relevante

Top Locations Developer - Reprezentant Vanzari Arad


Candidatul ideal - Studii medii;- Minim 2 ani experienta in vanzari in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) in piata traditionala, LKA / IKA / HoReCa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel);- Permis conducere categoria B;- Cunoasterea pietei de distributie locale;- Abilitati negociere;- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate;- Gandire analitica si abilitati de solutionare a problemelor;- Comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului - Atingerea obiectivelor de vanzare si distributie, mercantizare si spatiu la raft pentru clientii alocati (piata traditionala / LKA / IKA / HoReCa);- Dezvoltarea unei relatii eficiente si profesionale cu clientii din portofoliul alocat;- Largirea portofoliului de clienti;- Implementarea politicii de vanzare si activitatilor de trade marketing;- Introducerea comenzilor de marfa si a informatiilor solicitate in sistemul informatic si transmiterea lor catre distribuitori;- Raportare in sistemul intern al companieiZona aloca
STRAUSS ROMANIA SRL

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Business Developer - Arad (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Tehnician Service Imprimante-copiatoare,​ Service It


Candidatul ideal studii medii/superioare (superioare prezinta un avantaj) domiciliul stabil in orasul de resedinta unde se face angajarea sau localitati limitrofe; (*oras Arad) experienta in servisare de imprimante, copiatoare, multifunctionale; experienta in domeniul IT harware/software – instalare sistem operare, softuri aditionale, configurare retele basic – configurare router, setari IP, rezevare IP; experienta/indemanare cable management. permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor; capacitate de auto-informare prin internet/manuale service despre noi tehnologii; cunoasterea de baza a sistemelor de operare si componentelor PC; Organizare, seriozitate, atenție la detalii; Capacitatea de a lucra cu termene strânse; Abilitati de comunicare în relația cu clienții.Descrierea jobului Descrierea jobului Tehnician întreținere și service echipamente periferice, copiatoare, imprimante, echipamente de birou. Instalare si service imprimante, copiatoare, scaner, plotter, rout
COMPLETE PRINT SOLUTIONS SRL

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Relationship Manager Commercial Partners Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.