Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

43 Locuri de Munca Telekom in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

43 Locuri de Munca Telekom in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Consultant Iqos - Alba Iulia


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Cautam noi colegi dornici sa se alature unei echipe dinamice si in plina dezvoltare.Daca te consideri o persoana sociabila, careia ii place sa interactioneze cu clientii si sa promoveze brandul IQOS atunci te asteptam alaturi de noi. Ne-am dori de asemenea sa fii o persoana flexibila, cu bune abilitati de analiza si comunicare, care sa aiba initiativa si sa fie fie orientat catre nevoile clientilor.Cerinte Minime: Diploma de BacalaureatDescrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiPozitiile sunt disponibile in locatiile IQOS din centrele si galeriile comerciale, cu program in ture flexibile, inclusiv weekenduri.Beneficii Pachet salarial motivant, s
Interbrands

Project Buyer


Estimare   3900 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul Tehnic sau Inginerie Experienta in achizitii Cunostiinte avansate de limba engleza (germana e un plus) Abilitati de negociere Bune abilitati de comunicare si munca in echipa Utilizator avansat Microsoft Office Capabil sa faca fata presiunii si sa respecte termenele limitaDescrierea jobului Selectarea furnizorilor strategici care au capacitatea de a satisface toate cerințele de livrare, calitate, dezvoltare de noi produse și competitivitate Gestionarea relațiilor cu furnizorii pentru mărfurile atribuite, implementați programe de reducere a costurilor și îmbunătățiți practicile de comandă și control al inventarului Dezvoltarea, coordonarea și negocierea acordurilor și contractelor de furnizare Intocmirea și comunicarea evaluarii performanței furnizorului Gestionați si intocmirea de programe de îmbunătățire continuă cu furnizorii Gestionarea fluxului de bunuri prin furnizarea de orientări și asistență necesare părților interesate
SATROTEC

Reprezentant Vanzari Piese Camioane


Candidatul ideal - Studii medii/superioare (preferabil tehnice);- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 2 ani;- Cunoștințe în domeniul pieselor auto/camioane constituie avantaj;- Cunostinte de operare pe calculator;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Permis de conducere;- Disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu;- Abilități de comunicare și negociere;- Capacitate de planificare și organizare a activităților;- Deprinderea de a lucra in echipă.Descrierea jobului -studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele companiei-contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta-consiliează clienții și identifică nevoile acestora-efectuează vizite periodice la client-aduce la cunoștinta clienților promoțiile instant precum și promoțiile zilnice, săptămânale și lunare-monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor
AUTONET IMPORT

Coordonator Echipa Vanzari Alba /​ Mures


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg nou care sa se alature echipei noastre tinere & dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul Dona. Logistica!Cautam persoane asemeni tie pentru pozitia de Coordonator Farmacii, Regiunea Centru, locat in jud. Mures.Ne-am dori sa fii absolvent al unei institutii de invatamant universitar, sa ai experienta in vanzari initiate (de preferat in piata farmaceutica) si sa vedem la tine: Orientare pe rezultate si cu focus pe realizarea obiectivelor trasate; Cunostințe bune dе utilizare a pachetului Microsoft Office (constituie criteriu eliminatoriu); Inteligență nativă, abilități de calcul matematic rapid, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; Bune abilități de comunicare, relaționare, persuasiune și negociere; Potential pentru abilitati de coordonare, planificare si organizare a unei echipe; Adaptabilitate/flexibilitate si gandire analitica; spirit altruist, cu înclinații pedagogice, abilități de motivare a
DONA. LOGISTICA

Consultant Redactere Documente Si Consultant Vanzari


Candidatul ideal Companie cu Capital romanesc angajează persoană responsabila de redactarea si întocmirea de documentații pentru instituțiile publice si consultant vanzariEchipa noastră se mărește! Aplică pentru postul de Asistent Consultant dacă:- Îți place să redactezi documente și să le prezinți- Ai cunoștințe în domeniul juridic și sau financiar.- Ești organizat ă și punctual ă- Deții permis de conducere - Ești disponibil ă pentru delegații în țarăCe vei face?- Vei redacta documente- Vei lucra independent dar și în echipă- Vei vizita toată țara prezentând proiecte la instituții publice Cauți un job stabil și pe termen lung? Trimite CV-ulPentru postul de consultant vanzari se accepta persoane cu experienta in domeniu de minim 6 luni sau cu specializare /pregatire in domeniu. Ne dorim o persona organizata si cu abilitatea de comunicare ridicata.Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.Descrierea jobului Comunicare si intalnire cu cliemtii.
AREVAL PRIM S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Sibiu,​alba Iulia


Candidatul ideal Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor- Operatiuni pe casa de marcat- Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie- Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzareOferte(bonusuri,beneficii)- Salariu net: 1800 lei + 400 lei bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta si vanzari
CASA TEXTILELOR SRL

Reprezentant Vanzari Pharma Sibiu


Candidatul ideal - studii medii/superioare;- experienta in vanzari minimum 1 an (constituie avantaj experienta in vanzari produse farmaceutice si parafarmaceutice);- excelente abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;- orientare catre clienti, orientare catre obiective;- cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);- permis de conducere cat. B, disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului - promoveaza imaginea si serviciile companiei in relatia cu clientii;- contribuie la cresterea portofoliului de clienti, prin identificarea de noi clienti pe piata farmaceutica;- stabileste si mentine o buna relatie de afaceri cu toti clientii din zona arondata;- urmareste evolutia pietei din punct de vedere al politicilor comerciale;- identifica oportunitati de afaceri si finalizeaza contracte pe termen lung, securizeaza cifra de afaceri si termenele de plata;- intretine relatii de colaborare cu reprezentantii medicali ai tuturor furnizorilor de pe zona sa;- indeplineste cu succes
FILDAS

Reprezentant Vanzari Alba


Candidatul ideal - dinamic, entuziast, cu dorinta de munca si promovare;- abilitati de comunicare si negociere;- cunostinte tehnice minime;- experienta minima in domeniul vanzarilor;- posesor carnet de conducere categ. B.Descrierea jobului Se acorda un pachet salarial atractiv si motivant, in acord cu performanta (salariu fix, tichete masa, comision din vanzari, bonusuri pentru clienti activi si cifra de afacere, prime);- promovare in urma performantelor profesionale obtinute;- cursuri de initiere si perfectionare;- auto, abonament telefon, IPAD.
WURTH ROMANIA

Agent Vanzari - Alba,​ Cluj,​ Bistrita-nasaud


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani (avantaj materiale de constructii) Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati principale: Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzare lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiBeneficii: Mediu de lucru profesionist Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic și modern, cu posibilitatea de ascensiune profesionala Venit motivant, pe masura realizarilor (salariu fix, bonusuri lunare si trimestriale, prime) Mașina, tableta, telefon
BALTIC INVEST CEE SRL

Area Sales Manager,​ Banat


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o poziție similară?Ești entuziasmat să îndrumi echipa spre rezultate? Îți asumi responsabilitatea pe poiectele în care ești implicat?Ai lucrat pentru un producător materiale construcții sau într-o companie din domeniul materialelor de construcții? Ai experiență de lucru în vânzarea materialelor de construcții, cum ar fi plăci gips-carton?Ai absolvit o facultate în domeniul materialelor de construcții, inginerie civilă?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Primă de Paște și Crăciun;Decont concediu;Abonament Medlife;Asigurare viață;Bonus de performanță: trimestrial pe baza de obiective de vânzări; anual bazat pe rezultatelor trimestriale (acceleratori);Mediu de lucru plăcut;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 5 ani experiență într-o funcție similară; Perfomanța de a găsi constant solutii și metode alternative;
PREMIAN SERVICES CONSULT

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei MoneyGold vă oferă cele mai rapide și sigure servicii financiare nebancare. Cele 41 de locații din țară vă oferă împrumuturi prin amanetare, servicii de schimb valutar și transfer rapid de bani. Conceptul MoneyGold se bazează pe servicii financiare la cele mai înalte standarde, sigure, transparente și de încredere. Cerinte Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții: - Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj; - Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic; - Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare; - Spirit analitic și structurat; - Proactiv, ambițios; - Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor; - Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale; - Gândire logică, integritate, loialitate; - Orientare către client; - Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu in
INVEST INTERMED GF I.F.N

Asistent/​a Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Arad, Alba Iulia, Bacău, Brașov și Galati.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!DEICHM
DEICHMANN

Area Sales Manager (agro)


Candidatul ideal Persoana ideală este cu experiență în domeniul Agribusiness, preferabil în vânzări, care cunoaște specificul zonei din județele Sibiu-Alba sau Covasna- Harghita.Sunt vacante doua posturi cu delimitare zonala pe judetul Alba si Sibiu, respectiv pe judetul Covasna si Harghita.Inginerii agronomi sau persoanele cu experiență în agribusiness au avantaj, dar invităm s[ aplice si persoane interesate de acest domeniu.Obiectivul postului:Dezvoltarea activității companiei în județele arondate în vânzări de îngrășăminte, semințe și inputuri agricole.Cerințe: Studii în domeniul agronomiei- reprezintă avantaj, dar se poate compensa cu experiență relevantă în domeniul Agribusiness; Experiență de minim 3-5 ani in vanzări; Orientare către client și atitudine proactivă; Atenție pentru detalii și cifre ; Capacitatea de a respecta deadline-urile și de a lucra în condiții de stres; Bune abilități operare PC (suita MsOffice); Fire comunicativă, deschisă, ambițioasă; Automotivație pentru de
ERGO HUMAN RESOURCES SRL

Inginer Vanzari Masini Unelte,​ Scule Aschietoare,​ Instrumente De Masura


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice;- Experienta in exploatare si intretinere scule aschietoare / instrumente de masura / masini unelte;- Bune abilitati de comunicare si negociere;- Competente in vanzare consultativa;- Persoana responsabila, cu initiativa, sociabila, orientata catre obtinerea de rezultate;- Autonomie in organizarea activitatii proprii- Disponibilitate pentru deplasari in zona alocata (zona de Vest a tarii);Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Contacteaza clientii si identifica necesitatile specifice procesului de productie;- Prezinta si vinde produsele din portofoliul firmei - scule si masini unelte, echipamente de masura, urmarind in permanenta marirea portofoliului de client;- Negociaza contractele comerciale;BENEFICII:- Pachet salarial: salariu fix + bonus performata + comision din vanzari;- Concediu suplimentar functie de vechimea in munca;- Prime pentru salariati si copii acestora pentru fiecare sarbatoare crestina;- Lucrul intr-o companie puternica si s
VIGRA MARKETING & SERVICES

Agent Vanzari B2b (farming + Hunting)


Candidatul ideal Abilitatile/competentele care te pot favoriza:- Capacitate de invatare si adaptare pentru a intelege in profunzime activitatea si serviciile promovate;- Spirit analitic si gandire logica/rationala, dublate de un simt antreprenorial dezvoltat (intelegerea facila a activitatii/organizatiei/fluxurilor operationale ale clientului);- Experienta in vanzari B2B (constituie avantaj) si atentie sporita la detalii;- Capacitate buna de organizare, planificare, persuasiune si negociere;- Initiativa si perseverenta – indispensabile orientarii spre rezultate/client;- Comunicare permanenta, intr-un mod asertiv;- Atitudine naturala, pozitiva si interactiune placuta in raport cu clientii;- Integritate, onestitate, incredere.Descrierea jobului Te afli in cautarea unei oportunitati in cadrul careia stabilitatea si un plan concret de dezvoltare a carierei detin un rol central? Esti o persoana muncitoare, adaptabila si optimista, dornica sa-ti descatusezi potentialul pentru a trai o viata
NETROM COMUNICATII

Agent De Vanzari Pre-sell Alba - Cash&candy


Candidatul ideal - Minim studii medii (liceu absolvit);- Caracter comunicativ, deschis, dinamic;- Hotarare si orientare spre rezultate;- Abilitati de planificare a muncii;- Experienta in vanzari nu este neaparat obligatorie;- Permis de conducere Categoria B (obtinut de minim 1 an);- Domiciliu stabil in judetul Alba (nu neaparat in orasul Alba Iulia).Descrierea jobului Responsabilitati:- vаnzarеа dе produsе аlimentаrе (аcаdelе, gumе, jelеuri, jucаrii cu dulciuri, sucuri, ciocolаtа, еtc.) cаtrе mаgаzinelе аflаtе in zona аlocаtа, pe bаza unеi rutе zilnicе din judеtul Alba cаrе se rеpеta sаptаmаnal;- vаnzаrеа in sistеm prе-sell, introducerea dе comеnzi pe tableta (Android) si incasarea prin chitante tiparite pe imprimanta de buzunar.Beneficii:- salariu de baza net de 2.000 lei dupa perioada de proba de 3 luni (initial este de 1.800 lei net);- bonus lunar de performanta care poate varia intre 1.500 lei si 3.500 lei in functie de rezultate vanzari;- bonuri de masa de 25 lei/zi (aprox. 500 le
CASH & CANDY

Consilier Vanzari Orange Store


Candidatul ideal Comunică și relaționează cu ușurință în interactiunile pe care le are cu clienții; Manifestă dorința de a învăța și a se dezvolta din punct de vedere profesional; Are atitudine proactivă și pozitivă; Este orientat spre client; Abilitati de operare PC (Office, Internet, E-mail).Descrierea jobului Întâmpină cliеnții și lе аsigură consiliеrе într-o maniеră аmаbilă, priеtenoasă și еficiеntă; Identifică nevoilе și astеptările cliеnților, lе oferă informații corectе și completе cu privire la produsele și serviciile din portofoliul Orange, precum și a noilor tehnologii;Incasarea pentru contravaloarea produselor și serviciilor Orange vândute (de numerar, tranzacții EPOS) Aranjarea mărfi în magazin conform planului de marketing; Emite facturi fiscale, bonuri, avize de marfă și recepți; Menține ordinea și curățenia în magazin; Colaborează proactiv cu ceilalți membri ai echipei de vânzări.Benefici: Venit fix și bonusuri lunare corelate cu targetele de vânzări; Training de vânzări
EURO GSM 2000

Agent vanzari D2D


Estimare   1600 RON/Luna
Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări pe teren! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca dе teren; - ești dornic dе afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți. Cе oferim? - un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision din vânzări lunar + bonus de “bun venit”; - training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Descrierea companiei Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telec
VODAFONE ROMANIA

Reprezentant Vanzari


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal - absolvent studii superioare- experienta minimum 1 an intr-o pozitie similara- intelegerea conceptelor si a metodologiei utilizate in activitatea desfasurata- capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene- abilitati de planificare si organizare- abilitati foarte bune de comunicare, relationare, negociere si rezistenta la stres- cunostinte bune de utilizare PC: Word, Excel- disponibilitatea de a calatori in teritoriul arondat- cunoasterea limbii engleze- permis de conducere categoria BDescrierea jobului - sa asigure prezentarea, promovarea si vanzarea produselor pe care le ofera compania- gestionarea clientilor actuali si extinderea portofoliului de clienti- urmareste realizarea planului de vanzari- identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele/nevoile clientilor- colaboreaza cu office-ul in scopul sustinerii atingerii obiectivelor companiei- promovarea imaginii companiei si pastrarea secretului professionalBENEFICII:- salari
MULTI CLEANING SYSTEM

Area Sales Manager - Hale Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil in domeniul ingineriei sau economiei; Experienta in vanzari B2B in domeniul industrial. Experienta de vanzari in domeniul constructiilor industriale constituie un avantaj; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere; Dinamic, comunicativ, capabil de a lucra atat in echipa cat si individual; Capacitate de analiza si sinteza în valorificarea fondului de informatii; Rigurozitate in respectarea termenelor limita si a sarcinilor, KPI-uri Disponibilitate la deplasari; Permis de conducere cat. B (experienta minim 3 ani); Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti prin prospectarea in permanenta a pietii in scopul cresterii cotei de piata in zona alocata:Reprezentant Comercial Zona Nord: SM, MM, SJ, BN, CJ, MS, AB, SBReprezentant Comercial Zona Vest: BH, AR, TM, HD, CS, GJ, MH Identificarea oportunitatilor de vanzare prin activitate de teren, monitorizarea concurentei la nivel local; Negocierea s
FRISOMAT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 43 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.