Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Cernavoda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Cernavoda

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Cernavoda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Lucrator comercial


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 până la 2600 LEI pe lună
Descrierea postului Comert cu amanuntul de seminte flori, legume si produse de protectie a plantelor. Fitofarmacie Cerințele postului Absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat in domeniu agricol cu profil horticol, silvic, agricol sau chimie alimentara
FITOCENTER SRL

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Agent Vanzari & Call Center B2b Telekom


Candidatul ideal Cauti un job stabil, remunerat direct proportional cu implicarea ta si intr-o descriere sincera ai spune ca ai urmatoarele calitati: Bun communicator “Problem solver” – esti deschis sa gasesti solutii “win-win” Iti place sa fii de ajutor- “happy to help” nu e doar o forma de a spune, ci un mindsetAtunci inseamna ca ne-am gasit reciproc. Hai sa faci parte din echipa noastra de vanzari call center si sa facem treaba buna, impreuna!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci, concret?Activitatea de baza consta in contactarea telefonica si prin email a clientilor Telekom.Va fii nevoie sa: Identifici potentialul clientilor din zona arondata (piata de telecomunicatii), negociezi si vinzi serviciile si produsele Telekom Gasesti oportunitati de a creste portofoliul de client actual Gasirea rapida a solutiilor “win-win” Realizarea obiectivelor de vanzari pentru a beneficia de bonusuri financiare Pastrezi actualizate toate informatiile pe care le folosim intern in procesul de ofertare
SMART COMMUNICATION AGENCY

Lucrator Comercial Cernavoda (f/​m)


La Kaufland urm?rim s? garant?m cea mai bun? experien?? la cump?r?turi pentru clien?ii no?tri. Ce ne face speciali? Performan?a, dinamismul ?i corectitudinea. Angaja?ii no?tri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea ?i pasiunea lor. Al?tur?-te nou? ?i devino membru al echipei noastre.Responsabilitatile tale Depozitezi, manipulezi si transporti marfuri Aprovizionezi corect si eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate si respecti regulile de plasare a marfii la raft Mentii ordinea si curatenia pe suprafata magazinului Asiguri o servire amabila si orientata catre client la vitrina asistata, grill si casele de marcat Beneficiile tale Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 3200 lei brut (pentru un program de lucru de 8 ore/zi) sau 1600 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore/zi ) Bonuri de masa, bonusuri operative variabile si cresteri salariale anuale 22 de zile lucratoare de concediu la semnarea con
KAUFLAND ROMANIA

Vanzari Marketing


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioareExperiența în domeniul Marketing constituie avantajAbilități foarte bune de comunicare, atitudine pozitivă și deschisă către clienți și colegi, spirit de echipăPermis de conducere categoria BCunoasterea instrumentelor si principiilor de marketing (produsul, promovarea, pozitionarea si pretul);Abilitati de prezentare, management de proiect si gandire analitica;Capacitate de a gestiona parteneri multipli;Proactivitate si creativitate;Cunoasterea pachetului de operare MS OfficeFoarte multă creativitate, implicare și inițiativăDisponibilitatea de a călători frecvent în zona arondată activitățiiExperiență în promovare produse, vânzări, mercantizare constituie un avantajPunctualitate și atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati:Participă alături de managerul de marketing la crearea de strategii de marketing având ca obiectiv principal creșterea preferinței consumatorilor pentru brandurile promovate de DAXI.Coordonează și asigură implement
DAXI CLEANING

Consilier Vanzari Mangalia,​oradea,​bucuresti,​focsani,​lugoj


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal At least 4 years of work experience in sales, preferably in hand/power tools or building material sales. Holding a significant portfolio of visiting active retail stores. Deep knowledge of the Romanian market, sales channels, leading companies in the industry and main regional characteristics. Strong customer orientation, negotiation and managerial skills. Deep knowledge of sales process Results-oriented and self-disciplined Ability to travel abroad for training purposes, or international exhibitions. Effective decision making and problem-solving skills Excellent verbal and written communication skills Ablity to demonstrate initiative and work well in a fast-paced environment Ability to be flexible and adaptable in a fast-paced environment Experiences gained as a part of an international team will be considered as a plus. Strong work ethic. Written and spoken English will be considered an advantage.The essential requirements for an Area Manager to collaborate with our
FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iti oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!Esti o persoana care are: Studii medii; Cunostinte de operare PC - nivel mediu;Si Iti place sa relationezi si sa comunici deschis cu clientii; Esti echilibrata, responsabila si constiincioasa; Dar si loiala, corecta si serioasa.Descrierea jobului Alaturi de noi: Intampini clientii cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interactionezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Incasezi banii in casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepti și validezi tichetele de pariere; Intocmesti documentele de contabilitate primara.Beneficiile pentru o cariera in avantajul tau: Program de lucru flexibil, cu pauza de masa Salariu competitiv + tichete de masa electronice Plata orelor suplimentare/ sarbatori legale cu 175%-200% sau zile libere platite Oportunitati reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Travel Agency Manager (home Based)/​ Corporate Sales Manager


Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales Manager:- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY

Area Sales Representative B2b


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi care au experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate și care au capacitatea și disponibilitatea de a acoperi o zonă geografică de 2-3 județe.Căutăm colegi din toată țara, de preferință cu domiciliul în localitățile în care există sucursale BCR Social Finance: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Târgoviște, Tîrgu Jiu, Timișoara.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ai experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate. Este esențial să ai permis de conducere și să ai disponibilitatea de a te deplasa în județele învecinate, acoperind o zonă de 2-3 județe. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de a iniția și dezvolta relații cu clienț
BCR SOCIAL FINANCE IFN

Casier Sala De Jocuri 2500 - 3000 + Bonus De Performanta Si Pensie Privata


Candidatul ideal Fa-ti bagajul si vino in echipa MAGNUM!Cerinte minime: Absolvent studii medii; Persoana organizata; Cunostinte de baza operare PC; Constituie avantaj experienta in domeniul pariurilor sportive sau al salilor de jocuri .Descrierea jobului Ce trebuie sa stii ca sa te descurci?1.Standardele si brand-ul companiei.2.Adoptarea atitudinii corespunzatoare in relatiile cu clientii, superiorii si colegii.3.Aparatele de joc (constructie, joc, denominare, mize, posibilitatile de castig).4.Efectuarea rapida si corecta a platilor si introducerea corecta si rapida a creditelor.5.Deservirea eficienta si rapida a clientilor cu bauturile din stocul de protocol al salii de joc.6.Mentinerea si crearea unei atmosfere de ordine, simetrie si curatenie in sala de joc.7.Prezentarea promotiilor din momentul intrarii clientului in incinta salii de joc.8.Folosirea unei atitudini cat mai pozitive pentru a-i face pe clientii salii de joc sa vina, sa frecventeze, sa revina si sa aprecieze pozitiv se
MAGNUM GAMES

Job In Malta: Turism,​ Vanzari,​ Fotografie


Candidatul ideal Un nou job, o noua experienta in Malta: Turism, Vanzari, Fotografie Ne căutăm colegi noi în echipă!Training gratuit în Noiembrie cu plecarea imediată.Contract pe perioadă nedeterminată.JOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorÎncasezi contravaloare serviciilorBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asiguratăSalariu motivant, bazat pe performanțăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiDescrierea jobului Turism, Vanzari, Fotografie Despre PhotoHotelConceptul PhotoHotel a luat ființă în anul 2008 cu 2 structuri hoteliere și o echipă formată din 4 persoane, în insula Creta. Ulterior, conceptul s-a extins prin companiile partenere și în Spania, Malta și alte destinații din Grecia.Conceptul PhotoHotel este prezent în peste 100 de structuri hoteliere, companiile partenere însumând în totalitate peste 200 de angajațiÎncă d
PHOTOHOTEL SRL

Reprezentant Vanzari Agribusiness Centru,​ Muntenia,​dobrogea,​ Moldova


Candidatul ideal Ne marim echipa pe postul de Reprezentant Vanzari AgribusinessZonele de interes: Muntenia, Dobrogea, Moldova si CentruIti place sa vinzi? Alege schimbarea!Daca te regasesti in descrierea de mai jos, hai sa ne cunoastem! Studii superioare preferabil in domeniul agronomic; Experienta in vanzari min. 3 ani; Experienta anterioara in domeniul Agribusiness; Limba engleza - nivel mediu; Abilitati excelente dе comunicare si negociere; Spirit dе observatie si initiativa; Persoana organizata si bun coechipier; Permis conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarеа piеtеi, contractarea si vizitаrеа cliеntilor din zonа аlocаtа in vеdеreа mеntinerii si dеzvoltаrii portofoliului dе cliеnti; Asigurarea implementarii politicii de vanzari si marketing in zona de activitate; Nеgocierea contractelor dе vаnzari; Promovarea imaginii si a portofoliului companiei; Monitorizarea procesului de vanzare, documente contractuale, consultanta post vanzare, incasare; Intocmirеа rаp
Confidenţial

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analizesau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii ale
GALACTIC COMPANY SRL

Agent Vanzari - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Agent Vanzari - Reprezentant Vanzari Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere categoria B obligatoriu;Descrierea jobului Agent Vanzari - Reprezentant Vanzari Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului.Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie d
ALFLO PREMIUM SISTEM

Agent/​ Reprezentant Regional De Vânzări


Candidatul ideal Sa fie o persoana cu experienta in domeniile in care urmeaza sa actioneze ( nu este un criteriu obligatoriu) Sa fi lucrat in vanzari si sa cunoască atribuțiile postului. Sa detina permis auto categoria B. Sa fie tipologia de persoană care doreste dezvoltare, personalitate proactiva.Cerintele postului: Studii medii finalizate; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse de bricolaj, agricole (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul Regal Fermierul; Prospecteaza piata si identifica potentialii clien
REGAL FERMIERUL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.