Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Dragomiresti-Deal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Dragomiresti-Deal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Dragomiresti-Deal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Consilier Vanzari Magazin Telekom Otopeni,​bucuresti


Candidatul ideal -sa fie o persoana serioasa, responsabila, onesta-sa abordeze cu deschidere si intelegere clientii-sa detina cunostinte minime de calculator, sa fie pasionat de tehnologie si de o cariera in vanzari-sa detina abilitati de comunicare dezvoltate, dinamism, rezistenta la stres-experienta in vanzari de minim 1 an constituie un avantajDescrierea jobului -sa promoveze si sa vanda produsele/serviciile oferite de companie prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand politicile si standardele companiei-sa consilieze clientul si sa ii ofere solutia potrivita nevoilor sale-sa aiba atitudine pozitiva, deschisa si orientata spre client pentru a obtine obiectivele vanzarii-sa transmita clientilor incredere in calitatea produselor si serviciilor companiei-sa respecte procedurile de organizare si tehnicile de vanzare ale companiei-sa urmareasca obiectivele lunare si sa lucreze in echipa-sa factureze, sa incaseze si inregistreze platile in sistemele interne, cu scopul de a contr
CEMADO TRADE INTERNATIONAL

Operator Back-office Partener Telekom


Candidatul ideal - Ești o persoană atentă la detalii, cu mare capacitate de concentrare?- Ai competențe avansate de operare pe calculator și dexteritate digitală?- Vrei să-ți dezvolți abilitățile de învăţare activă, capacitatea de autoevaluare și exprimarea verbală fluentă?- Ai deprinderi de organizare și planificare a activității?- Ești obișnuit să lucrezi atât individual, cât și în echipă?- Ai absolvit liceul? Studiile superioare reprezintă un avantaj.- Cunostintele tehnice constituie un avantaj, dar se pot invata pe parcurs- Este necesara experienta in Telekom .Descrierea jobului - Avem nevoie de tine să ne ajuți la introducerea şi prelucrarea datelor pe suport electronic în funcţie de proiectele desfăşurate de organizaţie!- Vei introduce date în aplicaţiile specifice proiectelorÎn funcţie de specificul proiectului poți realiza activităţi de indexare- Vei verifica corectitudinea datelor introduse şi vei efectua corecturi în momentul identificării neconcordanțelor- Vei prelucra datel
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Agent Vanzari Pe Teren,​ Zona Sud,​ Sud–est


Candidatul ideal Daca iti place sa calatoresti si vrei sa cunosti Romania, esti candidatul ideal. Cunosti utilajele de constructii si componentele lor sau ai experienta in vanzari piese auto, atunci esti candidatul ideal. Vrei sa ai rasplata dupa cat si cum muncesti, atunci esti candidatul ideal. Esti un bun convingator / vanzator si vinzi orice la oricine, atunci clar esti candidatul ideal, deci aplica la job. Ai studii liceale ai luat bacul sau nu si ai si abilitatile de mai sus, atunci esti candidatul ideal. Ai permis de conducere minim categoria B si locuiesti in Bucuresti sau in imprejurimi, atunci esti candidatul ideal. Referintele tale de la joburile anterioare sunt impecabile, atunci esti canditatul ideal. Vrei sa ai colegi remarcabili, buni profesionisti, glumeti, cateodata mistocari cu bun simt, deci o echipa in adevaratul sens al cuvantului si esti si tu asa, atunci esti candidatul ideal. Vrei sa continui sa te dezvolti professional si personal, atunci esti candidatul ideal,
NUEVO CONSTRUCT

Reprezentant Vanzari Back-office Dragomiresti-deal


Candidatul ideal Experienta in domeniu; Promptitudine; Spirit de echipa; Punctualitate.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti; Initiere, negociere, si finalizare contracte; Prezentari de produs; Realizarea de oferte; Gestionarea relatiei cu clientii; Atingerea obiectivelor stabilite.
BRAYTRON

Agent Vanzari Piese De Schimb – Dragomiresti Deal,​ Ilfov


Candidatul ideal ​- Experienta anterioara in vanzari este obligatorie, preferabil in vanzari piese de schimb.- Cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole si de constructii (preferabil gama CASE).- Persoana pro-activa, orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii.- Abilitati bune de comunicare si vanzare.- Capacitatea de planificare si organizare a propriei munci.- Cunoasterea limbii engleze este obligatorie.- Abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook).- Detinator permis de condudere categoria B.- Disponibilitatea de a se deplasa in regiunea de responsabilitate: judetele DAMBOVITA, ILFOV, PRAHOVADescrierea jobului - Promoveaza, prezinta si vinde piese de schimb si/sau consumabile pentru masinile si utilajele agricole/de constructii comercializate de companie, in aria de responsabilitate.- Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; intocmeste ofertele identificand piesele cu pretul si disponibilitatea lor.- Pastreaza
TITAN MACHINERY ROMANIA

Lucrator Comercial /​ Picker,​ Packer - Depozit Carti Engleza


Candidatul ideal sunt disponibile doua posturi distincte: 1 Activitatea se desfasoara intr-un depozit de carti situat la 2 minute de Carrefour Militari (depozitul Mega Center/ Sika), orasul Chiajna, Judetul Ilfov. Cap de linie autobuzul 137 - salariul este de 2000 lei net plus bonuri de masa de 400 lei 2 activitatea se desfasoara la 5 minute de mers cu masina de la Carrefour Militari, in Dragomiresti Deal langa Gemenii Bistro (CTParc) - salariul pana la 2400 lei net plus 400 lei bonuri de masa pentru acest al doilea post, posesia carnetului auto B poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului Atributii post:​ Cautarea produselor pentru comenzile online sau alte atributii specifice logisticii unui magazin virtualBeneficii : Bonuri de masa aproximativ 400 lei pe langa salariul net, in functie de numarul de zile lucratoare din luna; Pentru implicare si daruire se renegociaza salariu; Posibiliatatea de promovare in cadrul companiei; Program cu flexibilitate marita ( se lucreaza 40 ore / s
ANTIC EXLIBRIS

Casieri,​ Lucratori Comerciali & Depozit-jumbo Militari


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie. Descrierea jobului Descrierea jobuluiDetinatorul functiei va fi responsabil cu:Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Lucrator comercial- Aranjare marfa conform strategiei comerciale.Lucrator depozit- Receptia marfii si descarcarea acesteia din tir, precum si separarea produselor pentru aprovizionarea corecta a departamentelor din magazin.OFERIM:- Pachet salarial competitiv,- Tichete de masă de 30 lei/zi lucrătoare,- Bonus lunar de prezenţă şi bonus anual de performanţă,- Voucher JUMBO de Crăciun şi de Paşte,- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată,- Program de muncă de 8 ore/zi,- Excelente oportunităţi de dezvoltare profesională datorită expansiunii rapide a companiei,- Mediu de lucru modern şi plăcut.
JUMBO EC.R

Agent Aprovizionare/​achizitii Directe (teren)


Candidatul ideal Studii în domeniul tehnic reprezinta un avantaj - medii/superioare (constructii civile/ instalatii si echipamente); Abilitatile tehnice si cunostinte generale in domeniul instalatiilor sanitare, termice, electrice, echipamente si sisteme destinate cladirilor de birouri reprezinta un avantaj; Cunoaste piata, furnizorii si prestatorii de servicii din domeniu instalatiilor si materialelor pentru constructii civile; Disponibilitate de deplasare zilnica in Bucuresti la furnizorii agreati pentru achizitionarea si preluarea produselor, echipamentelor si materialelor necesare; Bune cunostinte de MS Office (Word, Excel); Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză, spirit de ordine şi disciplină; Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp; Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Realizeaza achiziția de echipamente, instalatii si diverse materiale ținand cont de cantitatea necesara, de specificatiile tehnice si cerint
GENESIS FM

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Consilier Vanzari Bucuresti - Feeria Baneasa


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Cluj,​bucuresti,​pitesti,​caracal,​ Pascani


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Project Manager


Estimare   5999 RON/Luna
Candidatul ideal SCOP PRINCIPAL:Defineste obiectivele, planifica, coordoneaza executia, finalizeaza proiectele din aria sa de responsabilitate, gestioneaza relatia cu clientul si furnzorii, pe baza unor termene-limită stricte şi încadrându-se în buget, asigurandu-se de calitatea acestora.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Defineste obiectul, scopul şi livrabilele proiectului care sprijină obiectivele de afaceri în colaborare cu toate partile implicate; Este responsabil de dezvoltarea si gestionarea proiectului din punct de vedere project management din faza de conceptie si pana la terminarea fazei de implementare si predarea proiectului in zona operationala; Gestioneaza relatia cu partenerii; Gestioneaza relatia cu stakeholderii din partea clientului; Comunica aşteptările legate de proiect către membrii echipei şi către toate partile implicate, la timp şi într-o manieră clară; Stabileste termenele limită şi obiectivele intermediare ale proiectului folosind instrumente adecvate; M
Telekom Romania

Junior Financial Analyst - Commercial Controlling


Candidatul ideal We are seeking for people who: Have critical and adaptive thinking, also analytical and long- term thinking Have an appetite for data and digital tools Meet deadlines and target for monthly/annual deliverables Have the ability to work in transversal projects and activities with different teams Have very good planning and organizational skills Have good communication skills and show flexibility in relation to other people Are able to work in a fast paced environment and are able to respect deadlines and track the issues until they are resolved Manage time effectively and have good management reporting & presentation skills Have very good Power Point and Excel skills Have Basic SAP knowledgeDescrierea jobului What you’ll be doing:Main responsibility is to provide support for all month end activities, forecast activities and Ad-hoc reports for B2C and B2B segmentsThis role contains activities like: Preparing short and comprehensive presentations about financial results; G
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Bucuresti (locatie: Colosseum Chitila)


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Specialist Operatiuni Logistice


Candidatul ideal CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de planificare, interpretare si administrare a informatiilor; Orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Persoana serioasa, responsabila, dinamica, comunicativa; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Gestioneaza activitatile aferente planificarii, achizitiei si gestionarii ciclului de utilizare a stocului comercial, la nivelul intregii companii, asigurand un nivel optim de stoc la nivelul tuturor canalelor de vanzare, in concordanta cu obiectivele financiare si comerciale ale
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Consilier Vanzari Mangalia,​oradea,​bucuresti,​focsani,​lugoj


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Hr Specialist (personnel Administration)


Candidatul ideal Minim 6 ani experienta Cunostinte in legislatie/codul muncii Cunostinte de payroll reprezinta un avantaj Cunostinte de limba engleza scris si vorbit la un nivel avansatDescrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Gestionează și aplică în concordanță cu prevederile legale si procedurile companiei specifice acordarii ajutoarelor sociale si asigura efectuarea deconturilor de transport acordate conform politicilor si procedurilor Vei menține o relație directă, deschisă cu salariații furnizandu-le informații și formulând recomandări care să soluționeze cerințele lor individuale; Angajatul are obligația respectării Regulamentului de Ordine Interioară al Societății, regulile și procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora către angajat; Vei gestiona procesul de angajare până la exit din perspectiva administratorului de resurse umane Vei prelua procesul de angajare din momentul în care un candidat acceptă o ofertă; Respectarea proceselor apro
Telekom Romania

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta in munca: Experienta relevanta, intr-o pozitie similara reprezinta un avantajCUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Furnizeaza suport administrativ general pentru departamentul juridic si afaceri corporative, presupunand gestionarea de documente, gestionarea corespondentei, colectarea, rezumarea si analizarea de informatii, gestionarea aprobarilor pe sistemele interne pentru plati, pontaje, ordine de deplasare
Telekom Romania

Specialist Servicii Clienti B2c Bucuresti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI:Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj.Experienţa în muncă:Experienta in sfera retentiei, vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.CUNOŞTINŢE, APTITUDINI & ABILITĂŢI: Cunoştinţe despre produsele şi serviciile TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA; Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii. Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi;Descrierea jobului Responsabilitati: Retine clientii
Telekom Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.