Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Jilava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Jilava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Consilier Vanzari Magazin Telekom Otopeni,​bucuresti


Candidatul ideal -sa fie o persoana serioasa, responsabila, onesta-sa abordeze cu deschidere si intelegere clientii-sa detina cunostinte minime de calculator, sa fie pasionat de tehnologie si de o cariera in vanzari-sa detina abilitati de comunicare dezvoltate, dinamism, rezistenta la stres-experienta in vanzari de minim 1 an constituie un avantajDescrierea jobului -sa promoveze si sa vanda produsele/serviciile oferite de companie prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand politicile si standardele companiei-sa consilieze clientul si sa ii ofere solutia potrivita nevoilor sale-sa aiba atitudine pozitiva, deschisa si orientata spre client pentru a obtine obiectivele vanzarii-sa transmita clientilor incredere in calitatea produselor si serviciilor companiei-sa respecte procedurile de organizare si tehnicile de vanzare ale companiei-sa urmareasca obiectivele lunare si sa lucreze in echipa-sa factureze, sa incaseze si inregistreze platile in sistemele interne, cu scopul de a contr
CEMADO TRADE INTERNATIONAL

Operator Back-office Partener Telekom


Candidatul ideal - Ești o persoană atentă la detalii, cu mare capacitate de concentrare?- Ai competențe avansate de operare pe calculator și dexteritate digitală?- Vrei să-ți dezvolți abilitățile de învăţare activă, capacitatea de autoevaluare și exprimarea verbală fluentă?- Ai deprinderi de organizare și planificare a activității?- Ești obișnuit să lucrezi atât individual, cât și în echipă?- Ai absolvit liceul? Studiile superioare reprezintă un avantaj.- Cunostintele tehnice constituie un avantaj, dar se pot invata pe parcurs- Este necesara experienta in Telekom .Descrierea jobului - Avem nevoie de tine să ne ajuți la introducerea şi prelucrarea datelor pe suport electronic în funcţie de proiectele desfăşurate de organizaţie!- Vei introduce date în aplicaţiile specifice proiectelorÎn funcţie de specificul proiectului poți realiza activităţi de indexare- Vei verifica corectitudinea datelor introduse şi vei efectua corecturi în momentul identificării neconcordanțelor- Vei prelucra datel
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Cautam o persona dinamica, proactiva si cu atitudine pozitiva pentru echipa noastra dе Vanzari, care sa fie organizata si atenta la detalii, sociabila si care sa fie familiarizata cu lucrul pe calculator (Word, Excel etc.)Descrierea jobului Job-ul reprezinta o combinatie intre Asistent Manager si Asistent Vanzari, in sensul ca Vanzatorul va delega catre Asistentul de Vanzari task-urile operative ce trebuie rezolvate astfel incat eficienta echipei sa creasca. E o pozitie din care cei ce demonstreaza prin rezultate (si bineinteles daca isi doresc) pot avansa ulterior la nivel de Vanzator in cadrul echipei noastre.Responsаbilitаti uzuale:-Vеrificаrea dаtеlor din comеnzi si contactаrеа clientilor pеntru clarificari (cand e cazul)-Procеsаrea comеnzilor primitе si urmarirеа livrаrilor pentru evitаrеa intаrziеrilor-Monitorizarea marfurilor ce trebuie sa soseasca pentru clientii alocati echipei-Intocmirea actelor pentru exporturi de marfa si urmarirea returului de documente-In
STERA CHEMICALS

Inginer Vanzari- Materii Prime Plastice


Candidatul ideal Cel putin 2 ani de experienta anterioara in domeniu;Disponibilitate la delegatii si deplasari ;Competente de Lb. Engleza – avansat scris si vorbit;Competente de operare in Word, Excel, Powerpoint;Cunostintele de chimie si/sau tehnice, pe parte de materiale plastice reprezinta un plus;Studiile superioare de chimie sau in domeniul tehnic, ar reprezenta un plus;Abilitati crescute de comunicare, relationare si negociere.Descrierea jobului Vei gestiona relatia cu clientii (face to face, online sau la telefon), pentru a prezenta ofertele si a prelua comenzile;Vei gestiona raportul cu furnizorii pentru aprovizionarea produselor solicitate de clienti, identificarea corecta a produselor in baza discutiilor pe fise tehnice de produs (cand e cazul);Vei asigura buna desfasurare a fluxului de intrare/livrare marfa la clienti;Vei Introduce informatii in CRM (actualizari date, rapoarte de vizita, oportunitati etc.)
EXPLOREPCOM

Asistent Achizitii Si Logistica


Candidatul ideal Pentru locatia din Jilava din strada Sabarului 14-16, cautam un coleg sau o colega:-cu spirit evident de organizare-cu bune abilitati de comunicare scrisa si verbala-spirit de echipa-cunostinte temeinice de Microsoft Office - Excel (peste medie)- cunostinte limba engleza avansat - scris si vorbit-sa poata veni la birou 8 ore de luni pana vineriDescrierea jobului -estimarea/forecast-area necesarului de materii prime, ambalaje si marfuri-lansarea comenzilor catre productie si catre furnizorii de materii prime, marfuri si servicii-organizarea transporturilor de materii prime, marfuri, ambalaje si servicii in acord cu comenzile lansate-urmareste si administreaza in sistem livrarea comenzilor catre clientii companiei-identificarea furnizoriilor potentiali-negocierea conditiilor comerciale cu noii si vechii furnizori-pregateste fise produselor nou listateOferim:-un mediu de lucru placut in cadrul unei echipe joviale-salariu net atractiv - indexabil periodic-bonusuri de perfo
NATURAL GOLD HAND

Consultant Relatii Clienti B2c Bucuresti


Candidatul ideal Orientare catre client; Abilităţi de ascultare activa Rezolvarea situatiilor clientilor si urmarirea solutionarii acestora Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Buna comunicare scrisa si verbala; Abilitatea de a gestiona sarcini multiple simultan Abilitati de vanzare reprezinta un plusDescrierea jobului SCOP: Cautam un nou coleg care sa ne ajute sa ne mentinem clientii fericiti. Avem nevoie de cineva care sa trateze solicitarile clientilor si sa ofere solutii de optimizare a serviciilor Telekom folosite. RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor.Outbound pe clientii care solicita s
Telekom Romania

Sef Magazin Bucuresti


Candidatul ideal Studii: Studii SuperioareExperienta in munca: Minimum 1 (un) an experienta in interactiune directa cu clientul; Cel putin 1 (un) an experienta ca manager al unei echipe; Cel putin 2 ani experienta in vanzari retail. CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii. Orientare spre client – gestioneaza imprejurarile dificile sau emotionale in lucrul cu clientii. Raspunde prompt nevoilor clientilor. Solicita feed-back din partea clientilor pentru imbunatatirea calitat
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti Business


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI Studii medii/superioare. Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj. Cunostinte PC MS Office Abilităţi de negociere şi vânzare, Abilităţi de comunicare, Abilităţi de ascultare, Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, Autocontrol, Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru Capacitate de a lucra în condiţii de stres; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom RomaniaDescrierea jobului RESPONSABILITATI Efectueaza apeluri in scopul vanzarii produselor si serviciilor companiei conform target alocat, respectand procedurile de lucru; Preia si solutioneaza solicitarile venite pe telefon/email/fax/online din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera eficienta, politicoasa si p
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti B2c - Reclamatii


Candidatul ideal Studii:Studii medii, studiile superioare constituie avantajExperienţă în muncă:Experienta de minim 6 luni într-un domeniu similar, in zona de relatii clienti sau vanzari constituie un avantajCunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Orientare către client; Rezistenta la stres, abordare cu calm a activităţilor în perioade încărcate; Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală; Abilitati de procesare text; Cunostinte solide de limba romana; Empatie; Asertivitate; Etica si integritate Atitudine proactivă; Orientat spre detalii; Cunostinte operare calculator (Microsoft Office); Capacitate de organizare si planificare a activitatii; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Abilitati de lucru in echipa; Abilitati de invatare rapida; Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului SCOP: Oferă asistentă clientilor companiei in conformitate cu strategia si standardele de comunicare ale companiei. Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilo
Telekom Romania

Consilier Vanzari Bucuresti - Feeria Baneasa


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Cluj,​bucuresti,​brasov,​caracal,​ Pascani


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Junior Financial Analyst - Commercial Controlling


Candidatul ideal We are seeking for people who: Have critical and adaptive thinking, also analytical and long- term thinking Have an appetite for data and digital tools Meet deadlines and target for monthly/annual deliverables Have the ability to work in transversal projects and activities with different teams Have very good planning and organizational skills Have good communication skills and show flexibility in relation to other people Are able to work in a fast paced environment and are able to respect deadlines and track the issues until they are resolved Manage time effectively and have good management reporting & presentation skills Have very good Power Point and Excel skills Have Basic SAP knowledgeDescrierea jobului What you’ll be doing:Main responsibility is to provide support for all month end activities, forecast activities and Ad-hoc reports for B2C and B2B segmentsThis role contains activities like: Preparing short and comprehensive presentations about financial results; G
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Bucuresti (locatie: Colosseum Chitila)


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Specialist Operatiuni Logistice


Candidatul ideal CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de planificare, interpretare si administrare a informatiilor; Orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Persoana serioasa, responsabila, dinamica, comunicativa; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Gestioneaza activitatile aferente planificarii, achizitiei si gestionarii ciclului de utilizare a stocului comercial, la nivelul intregii companii, asigurand un nivel optim de stoc la nivelul tuturor canalelor de vanzare, in concordanta cu obiectivele financiare si comerciale ale
Telekom Romania

Consilier Vanzari Mangalia,​oradea,​bucuresti,​focsani,​lugoj


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Hr Specialist (personnel Administration)


Candidatul ideal Minim 6 ani experienta Cunostinte in legislatie/codul muncii Cunostinte de payroll reprezinta un avantaj Cunostinte de limba engleza scris si vorbit la un nivel avansatDescrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Gestionează și aplică în concordanță cu prevederile legale si procedurile companiei specifice acordarii ajutoarelor sociale si asigura efectuarea deconturilor de transport acordate conform politicilor si procedurilor Vei menține o relație directă, deschisă cu salariații furnizandu-le informații și formulând recomandări care să soluționeze cerințele lor individuale; Angajatul are obligația respectării Regulamentului de Ordine Interioară al Societății, regulile și procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora către angajat; Vei gestiona procesul de angajare până la exit din perspectiva administratorului de resurse umane Vei prelua procesul de angajare din momentul în care un candidat acceptă o ofertă; Respectarea proceselor apro
Telekom Romania

Specialist Servicii Clienti B2c Bucuresti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI:Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj.Experienţa în muncă:Experienta in sfera retentiei, vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.CUNOŞTINŢE, APTITUDINI & ABILITĂŢI: Cunoştinţe despre produsele şi serviciile TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA; Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii. Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi;Descrierea jobului Responsabilitati: Retine clientii
Telekom Romania

Senior Financial Analyst - Commercial Controlling


Candidatul ideal We are seeking for people who: Have critical and adaptive thinking, also analytical and long-term thinking Have an appetite for data and digital tools Have maturity in interfacing with different business segment Leads, provide guidance and support to improve budget control and forecasts to partnership directors. Demonstrated ability to think independently and recommend best practices. Meet deadlines and target for monthly/annual deliverables Are able to work in transversal projects and activities with different teams Have very good negotiation skills and are able to gain clear agreement and commitment from others by persuading and convincing Have very good planning and organizational skills Have the ability to see the big picture and are able to translate operational drivers into financial KPI's Have good communication skills and show flexibility in relation to other people Have the ability to work in a fast-paced environment and are able to respect deadlines and t
Telekom Romania

Vânzator


Estimare   2000 RON/Luna
Ocupatia: Vânzator,Angajator: Măcelăria Damascus S.r.l.,Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Jilava
Măcelăria Damascus S.​r.​l.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.