Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Roznov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Roznov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Roznov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentanti Vanzari B2b: Arad - Oradea/​ Suceava - Neamt


Candidatul ideal Experienţa în muncă:Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii: Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.CUNOŞTINŢE, APTITUDINI & ABILITĂŢI:Abilităţi de ascultare;Adaptabilitate;Automotivare;Loialitate;Creativitate;Iniţiativă;Tehnici de vânzare;Foarte bune abilităţi de comunicare verbala si scrisa;Cunoştinţe de limba engleză;Bune cunoştinţe de operare PC;Capacitatea de a lucra cu termene stranse;Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;Capacitatea de a mentin
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Lucrator Comercial


Estimare   2000 RON/Luna
Ocupatia: Lucrator Comercial,Angajator: Dely Donatello Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Roznov
Dely Donatello Srl

Lucrator Comercial


Ocupatia: Lucrator Comercial,Angajator: Dely Donatello Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Roznov
Dely Donatello Srl

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal At least 4 years of work experience in sales, preferably in hand/power tools or building material sales. Holding a significant portfolio of visiting active retail stores. Deep knowledge of the Romanian market, sales channels, leading companies in the industry and main regional characteristics. Strong customer orientation, negotiation and managerial skills. Deep knowledge of sales process Results-oriented and self-disciplined Ability to travel abroad for training purposes, or international exhibitions. Effective decision making and problem-solving skills Excellent verbal and written communication skills Ablity to demonstrate initiative and work well in a fast-paced environment Ability to be flexible and adaptable in a fast-paced environment Experiences gained as a part of an international team will be considered as a plus. Strong work ethic. Written and spoken English will be considered an advantage.The essential requirements for an Area Manager to collaborate with our
FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iti oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!Esti o persoana care are: Studii medii; Cunostinte de operare PC - nivel mediu;Si Iti place sa relationezi si sa comunici deschis cu clientii; Esti echilibrata, responsabila si constiincioasa; Dar si loiala, corecta si serioasa.Descrierea jobului Alaturi de noi: Intampini clientii cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interactionezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Incasezi banii in casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepti și validezi tichetele de pariere; Intocmesti documentele de contabilitate primara.Beneficiile pentru o cariera in avantajul tau: Program de lucru flexibil, cu pauza de masa Salariu competitiv + tichete de masa electronice Plata orelor suplimentare/ sarbatori legale cu 175%-200% sau zile libere platite Oportunitati reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Travel Agency Manager (home Based)/​ Corporate Sales Manager


Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales Manager:- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY

Area Sales Representative B2b


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi care au experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate și care au capacitatea și disponibilitatea de a acoperi o zonă geografică de 2-3 județe.Căutăm colegi din toată țara, de preferință cu domiciliul în localitățile în care există sucursale BCR Social Finance: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Târgoviște, Tîrgu Jiu, Timișoara.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ai experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate. Este esențial să ai permis de conducere și să ai disponibilitatea de a te deplasa în județele învecinate, acoperind o zonă de 2-3 județe. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de a iniția și dezvolta relații cu clienț
BCR SOCIAL FINANCE IFN

Casier Sala De Jocuri 2500 - 3000 + Bonus De Performanta Si Pensie Privata


Candidatul ideal Fa-ti bagajul si vino in echipa MAGNUM!Cerinte minime: Absolvent studii medii; Persoana organizata; Cunostinte de baza operare PC; Constituie avantaj experienta in domeniul pariurilor sportive sau al salilor de jocuri .Descrierea jobului Ce trebuie sa stii ca sa te descurci?1.Standardele si brand-ul companiei.2.Adoptarea atitudinii corespunzatoare in relatiile cu clientii, superiorii si colegii.3.Aparatele de joc (constructie, joc, denominare, mize, posibilitatile de castig).4.Efectuarea rapida si corecta a platilor si introducerea corecta si rapida a creditelor.5.Deservirea eficienta si rapida a clientilor cu bauturile din stocul de protocol al salii de joc.6.Mentinerea si crearea unei atmosfere de ordine, simetrie si curatenie in sala de joc.7.Prezentarea promotiilor din momentul intrarii clientului in incinta salii de joc.8.Folosirea unei atitudini cat mai pozitive pentru a-i face pe clientii salii de joc sa vina, sa frecventeze, sa revina si sa aprecieze pozitiv se
MAGNUM GAMES

Job In Malta: Turism,​ Vanzari,​ Fotografie


Candidatul ideal Un nou job, o noua experienta in Malta: Turism, Vanzari, Fotografie Ne căutăm colegi noi în echipă!Training gratuit în Noiembrie cu plecarea imediată.Contract pe perioadă nedeterminată.JOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorÎncasezi contravaloare serviciilorBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asiguratăSalariu motivant, bazat pe performanțăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiDescrierea jobului Turism, Vanzari, Fotografie Despre PhotoHotelConceptul PhotoHotel a luat ființă în anul 2008 cu 2 structuri hoteliere și o echipă formată din 4 persoane, în insula Creta. Ulterior, conceptul s-a extins prin companiile partenere și în Spania, Malta și alte destinații din Grecia.Conceptul PhotoHotel este prezent în peste 100 de structuri hoteliere, companiile partenere însumând în totalitate peste 200 de angajațiÎncă d
PHOTOHOTEL SRL

Reprezentant Vanzari Agribusiness Centru,​ Muntenia,​dobrogea,​ Moldova


Candidatul ideal Ne marim echipa pe postul de Reprezentant Vanzari AgribusinessZonele de interes: Muntenia, Dobrogea, Moldova si CentruIti place sa vinzi? Alege schimbarea!Daca te regasesti in descrierea de mai jos, hai sa ne cunoastem! Studii superioare preferabil in domeniul agronomic; Experienta in vanzari min. 3 ani; Experienta anterioara in domeniul Agribusiness; Limba engleza - nivel mediu; Abilitati excelente dе comunicare si negociere; Spirit dе observatie si initiativa; Persoana organizata si bun coechipier; Permis conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarеа piеtеi, contractarea si vizitаrеа cliеntilor din zonа аlocаtа in vеdеreа mеntinerii si dеzvoltаrii portofoliului dе cliеnti; Asigurarea implementarii politicii de vanzari si marketing in zona de activitate; Nеgocierea contractelor dе vаnzari; Promovarea imaginii si a portofoliului companiei; Monitorizarea procesului de vanzare, documente contractuale, consultanta post vanzare, incasare; Intocmirеа rаp
Confidenţial

Area Sales Manager,​ Moldova


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o poziție similară?Ești entuziasmat să îndrumi echipa spre rezultate? Îți asumi responsabilitatea pe poiectele în care ești implicat?Ai lucrat pentru un producător materiale construcții sau într-o companie din domeniul materialelor de construcții? Ai experiență de lucru în vânzarea materialelor de construcții, cum ar fi plăci gips-carton?Ai absolvit o facultate în domeniul materialelor de construcții, inginerie civilă?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Primă de Paște și Crăciun;Decont concediu;Abonament Medlife;Asigurare viață;Bonus de performanță: trimestrial pe baza de obiective de vânzări; anual bazat pe rezultatelor trimestriale (acceleratori);Mediu de lucru plăcut;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 5 ani experiență într-o funcție similară; Perfomanța de a găsi constant solutii și metode alternative;
PREMIAN SERVICES CONSULT

Area Sales Manager Francize - Reprezentante Moldova


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta in domeniul vanzarii B2B, in piata de constructii cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Dezvoltarea parteneriatelor cu clientii din zona de distributie, in vederea vanzarii produselor si echipamentelor din oferta companiei Daca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clienti de tip francize si revanzatori pentru a oferi solutii de instalatii, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa p
ROMSTAL IMEX

Reprezentant Vanzari


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal CONSILIER VANZARI, REPREZENTANT VANZARI – ZARA, MASSIMO DUTTI, BERSHKA, PULL&BEAR, STRADIVARIUS, ZARA HOME, OYSHO,Ainditexcareers.comNOW HIRING.ALEGE SA FACI CEVA FANTASTIC IN FIECARE ZI!Vino in echipa noastra si vei beneficia de: - Contract pe perioada nedeterminata - Program part time - Tichete de masa - Pachet de servicii medicate - 25% reducere la produse in oricare dintre brand-urile noastre - Bonus pentru recomandarea noilor colegi - Acces la Benefit system si 7 card - Dezvoltare in cadrul companieiCerintele noastre: - Minim studii medii - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un magazin - Abilitati de comunicare, flexibilitateResponsabilitati: - Activitati specifice magazinului: receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, consilierea clientilor - Activitati in depozit: stocare, aranjare, verificare - Activitati specifice casei de marcatBe inspiring.Descrierea jobului CONSILIER VANZARI, REPREZENTANT VANZARI –
INDITEX ROMANIA

Reprezentant Vanzari Zona Moldova


Candidatul ideal Candidatul IdealZonele in care se va desfasura activitatea sunt: Suceava, Botosani, Iasi, Vaslui, Vrancea, Bacau, Neamt Experienta de minim 3 ani in vanzari pe o pozitie similara Bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta agreabila Cunostinte temeinice despre tehnicile de vanzare si de abordare a clientilor Orientare spre client si rezultate Buna capacitate de planificare si organizare Constiinciozitate, responsabilitate si punctualitate Dinamism, motivatie si perseverenta in atingerea obiectivelor Cunostinte bune de operare PC Respectarea termenelor limita Permis de conducere categoria B, minim 1 anDescrierea jobului Descrierea jobului: Prospectarea pietei, identificarea potentialilor clienti, contactarea acestora pentru ofertare si actualizarea bazei de date Vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei Realizarea planului lunar de vanzari Intelegerea si urmarirea atingerii obiectivelor companiei Mentinerea si dezv
KLAUSEN EXIM

Consultant De Vanzari In Librarie


Estimare   6300 RON/Luna
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord-est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Trade Account Executive-philip Morris-piatra Neamt


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands

Reprezentant Vanzari


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Experiență de minim 2 ani pe o poziție de Reprezentant vânzări, sau similară;Foarte bune abilități de comunicare și negociere;Persoană dinamică, organizată, cu inițiativă, orientată către rezultate, cu atitudine pozitivă, corectă și responsabilă;Cunoștințe din domeniul promovării/vânzării de produse sau servicii;Foarte bune abilități de a lucra cu computerul (operare pachet MS Office);Disponibilitate la deplasări;Posesor permis de conducere cat.B, valabil.Descrierea jobului Responsabilități:Promovează imaginea și produsele companiei în zona de responsabilitate;Monitorizează continuu prezența și imaginea produselor la raft;Contactează clienţii existenţi şi pe cei potenţiali, în vedere atingerii obiectivelor de vânzare;Stabilește, menține și dezvoltă relații profesionale cu clienții din zona de responsabilitate;Identifică oportunităţi şi înaintează propuneri pentru valorificarea acestora în interesul companiei;Acționează în spiritul creșterii
FIVE CONTINENTS GROUP

Reprezentant Vanzari Van-sale,​ 2 Judete - Moldova


Candidatul ideal Noii colegi vor avea:- dorinta de dezvoltare profesionala in domeniul vanzarilor,- capacitate de munca pe teren , in zonele arondate,- disponibilitate la deplasari in zona Moldovei ,- vointa de a castiga cati bani iti doresc,- satisfactia carierei de agent vanzari- multumirea sufleteasca si materiala pentru munca depusa- bineinteles , permis de conducere cat. BDescrierea jobului La noi in echipa dorim o persoana care sa faca urmatoarele:- prospectare, prezentare si vanzare produse catre potentiali si clienti existenti.- iti faci stocul necesar pentru vanzare, iti incarci masina astfel incat si peste 300 de km, marfa sa ramana nedeteriorata pentru clientul tau,- iti faci documentele, rapoartele, deconturile, pui banii la banca, iti faci comenzile la depozit pentru zilele urmatoare,- urmaresti ca toate comenzile sa fie livrate si incasate- cel mai important, vinzi, iti faci planul - targhet-ul .
PUMPS FACTORY S.​R.​L.​ JETCLEAN

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.