Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Sfantu Gheorghe

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Sfantu Gheorghe

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Sfantu Gheorghe si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Magazin Intorsura Buzaului,​sf.​ Gheorghe,​filiasi


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Cautam Colegi Noi La Hipermarket Carrefour Sfantu Gheorghe


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Să îndrumi clienții și să le ușurezi experiența la cumpărături;- Să fii amabil, pentru că zâmbetul tău are puterea de a le face ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:- Tichete de masă- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de ace
CARREFOUR

Agent Vanzari Junior - Utilaje De Constructii Brasov


Candidatul ideal Abolvent studii tehnice/ inginerie mecanica/ Facultatea de Utilaj tehnologic; Proactiv, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii; Abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/avansat; Cunostinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook); Posesor permis de conducere (categoria B); Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde.Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact permanent cu clientii din zona de care raspunde. Colaboreaza indeaproape cu departamentele companiei pentru a definitiva operatiunea de vanzare. Propune si participa la actiuni de promovare a ofertelor companiei (demonstratii in camp, expozitii, traguri).Ca parte din echipa TITAN iti vom oferi: un pachet de benef
TITAN MACHINERY ROMANIA

Agent Vanzari Vansell (cod Av1)


Candidatul ideal Bune abilitati dе comunicare si adaptare.Disponibilitate pentru o activitate preponderent dе teren.Orientat spre atingerea rezultatelor dorite.Studii medii.Permis conducere – Categoria B .Constituie avantaj experienta in operare pe tableta/smartphone ,PC (excel, mail).Descrierea jobului -agеnt de vаnzаri VANSELL (negociеrе, cоntаctarе clienti noi, comеnzi, fаcturаre, livrаre si incаsarе)-ofеrtare/facturаre/livrare/incasare la clienti conform rute planificate. Actioneaza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clientiRESPONSABILITATI:Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreazaViziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat.Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare.Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire.Indeplineste planul de vanzari si
SPRINTER 2000

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Centru


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Reprezentant Vanzari /​ Incasari Magazin


Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala;Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date);Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa;Rezistenta la stres si capacitate dе reactie;Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza;Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI;Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii.Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora;Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni);Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati;Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii servici
RCS & RDS

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal At least 4 years of work experience in sales, preferably in hand/power tools or building material sales. Holding a significant portfolio of visiting active retail stores. Deep knowledge of the Romanian market, sales channels, leading companies in the industry and main regional characteristics. Strong customer orientation, negotiation and managerial skills. Deep knowledge of sales process Results-oriented and self-disciplined Ability to travel abroad for training purposes, or international exhibitions. Effective decision making and problem-solving skills Excellent verbal and written communication skills Ablity to demonstrate initiative and work well in a fast-paced environment Ability to be flexible and adaptable in a fast-paced environment Experiences gained as a part of an international team will be considered as a plus. Strong work ethic. Written and spoken English will be considered an advantage.The essential requirements for an Area Manager to collaborate with our
FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Area Sales Representative B2b


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi care au experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate și care au capacitatea și disponibilitatea de a acoperi o zonă geografică de 2-3 județe.Căutăm colegi din toată țara, de preferință cu domiciliul în localitățile în care există sucursale BCR Social Finance: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Târgoviște, Tîrgu Jiu, Timișoara.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ai experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate. Este esențial să ai permis de conducere și să ai disponibilitatea de a te deplasa în județele învecinate, acoperind o zonă de 2-3 județe. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de a iniția și dezvolta relații cu clienț
BCR SOCIAL FINANCE IFN

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Job In Malta: Turism,​ Vanzari,​ Fotografie


Candidatul ideal Un nou job, o noua experienta in Malta: Turism, Vanzari, Fotografie Ne căutăm colegi noi în echipă!Training gratuit în Noiembrie cu plecarea imediată.Contract pe perioadă nedeterminată.JOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorÎncasezi contravaloare serviciilorBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asiguratăSalariu motivant, bazat pe performanțăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiDescrierea jobului Turism, Vanzari, Fotografie Despre PhotoHotelConceptul PhotoHotel a luat ființă în anul 2008 cu 2 structuri hoteliere și o echipă formată din 4 persoane, în insula Creta. Ulterior, conceptul s-a extins prin companiile partenere și în Spania, Malta și alte destinații din Grecia.Conceptul PhotoHotel este prezent în peste 100 de structuri hoteliere, companiile partenere însumând în totalitate peste 200 de angajațiÎncă d
PHOTOHOTEL SRL

Casier Sala De Jocuri 2500 - 3000 + Bonus De Performanta Si Pensie Privata


Candidatul ideal Fa-ti bagajul si vino in echipa MAGNUM!Cerinte minime: Absolvent studii medii; Persoana organizata; Cunostinte de baza operare PC; Constituie avantaj experienta in domeniul pariurilor sportive sau al salilor de jocuri .Descrierea jobului Ce trebuie sa stii ca sa te descurci?1.Standardele si brand-ul companiei.2.Adoptarea atitudinii corespunzatoare in relatiile cu clientii, superiorii si colegii.3.Aparatele de joc (constructie, joc, denominare, mize, posibilitatile de castig).4.Efectuarea rapida si corecta a platilor si introducerea corecta si rapida a creditelor.5.Deservirea eficienta si rapida a clientilor cu bauturile din stocul de protocol al salii de joc.6.Mentinerea si crearea unei atmosfere de ordine, simetrie si curatenie in sala de joc.7.Prezentarea promotiilor din momentul intrarii clientului in incinta salii de joc.8.Folosirea unei atitudini cat mai pozitive pentru a-i face pe clientii salii de joc sa vina, sa frecventeze, sa revina si sa aprecieze pozitiv se
MAGNUM GAMES

Travel Agency Manager (home Based)/​ Corporate Sales Manager


Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales Manager:- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iti oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!Esti o persoana care are: Studii medii; Cunostinte de operare PC - nivel mediu;Si Iti place sa relationezi si sa comunici deschis cu clientii; Esti echilibrata, responsabila si constiincioasa; Dar si loiala, corecta si serioasa.Descrierea jobului Alaturi de noi: Intampini clientii cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interactionezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Incasezi banii in casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepti și validezi tichetele de pariere; Intocmesti documentele de contabilitate primara.Beneficiile pentru o cariera in avantajul tau: Program de lucru flexibil, cu pauza de masa Salariu competitiv + tichete de masa electronice Plata orelor suplimentare/ sarbatori legale cu 175%-200% sau zile libere platite Oportunitati reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Responsabil Securitate si Sanatate in Munca - Carrefour Sfantu Gheorghe - Full-Time


Principalele tale responsabilități: Organizarea, realizarea și controlarea periodică a instruirii personalului în domeniul securității și sănătății în muncă și al respectării reglementărilor legale; Menținerea în mod permanent a legăturii cu instituțiile de control și însoțirea reprezentanțiilor acestora în timpul vizitelor în magazin; Urmărirea realizarii măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control și al cercetării evenimentelor de muncă; Aplicarea procedurilor interne privind: protecția maternității, punctul de prim ajutor, eliberarea/schimbarea ecusoanelor, eliberarea/schimbarea echipamentelor individuale de protecție la angajarea, demisia angajaților, persoanele externe, delegații. Profilul pe care îl căutăm: Studii superioare tehnice Curs finalizat în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puţin 80 de ore - reprezintă un avantaj Curs de evaluator al riscurilor de accidentare în muncă - reprezintă un avantaj Experiență r
Carrefour Romania

Operator Supraveghere Case Hiper - Carrefour Sfantu Gheorghe - Full-Time


Principalele tale responsabilități: Menținerea și supravegherea imaginii liniei de case pentru a asigura aspectul comercial corespunzător;Gestionarea fluxul încasărilor și asigurarea operării administrative a departamentului case;Amabilitate și proactivitate cu clienții, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:Tichete de masăPrimă de vacanță si de fidelitate;Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;Asigurare privată de sănătate;Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces);Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Pun
Carrefour Romania

Reprezentant Vanzari Agribusiness Centru,​ Muntenia,​dobrogea,​ Moldova


Candidatul ideal Ne marim echipa pe postul de Reprezentant Vanzari AgribusinessZonele de interes: Muntenia, Dobrogea, Moldova si CentruIti place sa vinzi? Alege schimbarea!Daca te regasesti in descrierea de mai jos, hai sa ne cunoastem! Studii superioare preferabil in domeniul agronomic; Experienta in vanzari min. 3 ani; Experienta anterioara in domeniul Agribusiness; Limba engleza - nivel mediu; Abilitati excelente dе comunicare si negociere; Spirit dе observatie si initiativa; Persoana organizata si bun coechipier; Permis conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarеа piеtеi, contractarea si vizitаrеа cliеntilor din zonа аlocаtа in vеdеreа mеntinerii si dеzvoltаrii portofoliului dе cliеnti; Asigurarea implementarii politicii de vanzari si marketing in zona de activitate; Nеgocierea contractelor dе vаnzari; Promovarea imaginii si a portofoliului companiei; Monitorizarea procesului de vanzare, documente contractuale, consultanta post vanzare, incasare; Intocmirеа rаp
Confidenţial
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.