Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

635 Locuri de Munca Transport in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

635 Locuri de Munca Transport in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Student(a) sau proaspat absolvent(a) al(a) facultatii de TransportCunostinte avansate ExcelExperienta in administrare parc auto pentru transportul intern si international reprezinta un avantajCapacitatea de a anticipa si rezolva probleme, orientare spre performantaAbilitati de comunicare, rigurozitate, dinamism si flexibilitateDescrierea jobului Asistenta si sprijin în coordonarea furnizorilor de servicii pentru a întruni standardele si solicitarile companiei; Aspecte operationale clare care sa deserveasca magazinele din punct de vedere livrari;Coordoneaza, controleaza si optimizeaza transportul de bunuri din platformele Fresh si Ambient prin implicarea departamentelor de Achizitii, Operational, prestatori logistice de transport si altii pe baza aplicarii procedurilor, standardelor si regulilor contractuale agreateAsigura suport logistic pentru departamentele din cadrul companieiCoordoneaza comenzile de transport si le coreleaza cu sistemele interne Auchan. Verifica an
Auchan
Candidatul ideal - sa cunoasca limba engleza (scris/citit/vorbit);- sa aiba cunostinte operare PC, cunoastere Microsoft Office;- Interes pentru o dezvoltare profesionala in domeniul transportului de marfuri;- sa aiba deja cunostinte in transporturi interne si internationale de marfuri;- persoana organizata, ordonata, atenta la detalii cu o buna capacitate de planificare si coordonare;- sa aiba abilitati excelente de comunicare cu colegii si clientii;- atentie distributiva si capacitate de concentrare;- capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;- persoana orientata spre rezolvarea problemelor si luarea de decizii in timp scurt;- dinamism, abilitati de bun negociator, putere de convingere, perseverenta, spontaneitate, atitudine proactiva.Descrierea jobului - Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;- Managementul documentelor necesare activitatii de transport;- Operarea comenzilor de transport in sistemul operational ERP al firmei;-Transmiterea detaliil
HOLLEMAN SPECIAL TRANSPORT & PROJECT CARGO
Scurta descriere a companieiCerinte Candidatul Ideal- obligatoriu sa cunoasca limba engleza (scris/citit/vorbit);- sa aiba cunostinte operare PC, cunoastere Microsoft Office;- Interes pentru o dezvoltare profesionala in domeniul transportului de marfuri;- sa aiba deja cunostinte in transporturi interne si internationale de marfuri;- persoana organizata, ordonata, atenta la detalii cu o buna capacitate de planificare si coordonare;- sa aiba abilitati excelente de comunicare cu colegii si clientii;- atentie distributiva si capacitate de concentrare;- capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;- persoana orientata spre rezolvarea problemelor si luarea de decizii in timp scurt;- dinamism, abilitati de bun negociator, putere de convingere, perseverenta, spontaneitate, atitudine proactiva.ResponsabilitatiDescrierea jobului- Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;- Managementul documentelor necesare activitatii de transport;- Operarea comenzilor de transpor
HOLLEMAN SPECIAL TRANSPORT AMP PROJECT CARGO SRL
Candidatul ideal Minim studii medii Experienta profesionala similara - minim un an; Abilitati tehnice; Atitudine proactiva si atentie la detalii; Disponibilitate si adaptabilitate pentru a lucra in ture.Descrierea jobului Administrarea si gestionarea functionalitatii ATM-urilor; Asigurarea fluxului de alimentare a ATM-urilor ori de cate ori este nevoie; Asigurarea suportului tehnic necesar pentru buna functionare a ATM-urilor; Asigurarea pe plan local a relatiei cu reprezentantul firmei care asigura mentenanta tehnica a ATM-ului; Colectarea si transportul numerarului cu masini de transport valori; Asigurarea gestionarii corespunzatoare a locatiilor noi pentru instalarea ATM-urilor.
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal DISPECER INTERMEDIERI TRANSPORTResponsabil, serios, bun organizator!Descrierea jobului Angajam expeditor international, pe comunitate, pentru intermedieri transport.Experienta minim 1 an. Remuneratia - comision 25% NET din venitul realizatPuteti aplica aici sau trimite cv si la adresa de email [email protected]
AMV GLOBAL LOGISTICS
Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare;- minimum 1 an experienta in coordonare transport rutier de marfuri (FTL/LTL), pe rute interne;- cunostinte de operare PC (Word, Excel);- abilitati de organizare si planificare;- bun negociator, simt comercial, persuasiune;- dinamism, reactii prompte, orientare spre rezultate.Descrierea jobului - organizeaza si coordoneaza activitatea de transport intern cu camioane subcontractate;- mentine relatia cu beneficiarii transporturilor de marfuri;- monitorizeaza evolutia curselor;- verifica documentele insotitoare ale transporturilor.Locatia postului: depozit logistic CHIAJNA (Str, Italia, nr. 1-7 P3 Bucharest Park).Se ofera:- pachet salarial motivant;- asigurarea transportului la/de la locul de munca;- asigurare de sanatate.
LOGISTIC E VAN WIJK
Candidatul ideal Coordonator Transport Aerian (Airfreight)Come on board and moove the world!We take it personally, de la colegii din echipa la transporturi si partenerii externi. Asta inseamna ca avem mare grija ca experienta fiecaruia sa fie ca finalizarea unui puzzle, completa.Proactiv - suntem o companie in care vrem sa facem lucrurile sa se miste. Fiecare om al nostru are puterea de aduce imbunatiri si de a rezolva probleme.Care poate sa faca extramile-ul. Vrem sa fim cei mai buni si cei mai rapizi, de aceea cautam co-echipierii la fel ca noi.Everybody Sales - se refera la abilitatea de a mentine si dezvolta din orice pozite relatia buna cu clientii.Experienta in domeniul transporturilor.Limba engleza este importanta.Oferim: Proiecte provocatoare; Mediu de lucru multicultural (peste 4000 de colegi in toata lumea) Decizii rapide datorita managementului dinamic.Descrierea jobului Beneficii: Program flexibil; Tichete de masa si tichete cadou; Politica Telemunca; Reduceri prin 7 Card;
CARGO-PARTNER EXPEDITII
Candidatul ideal DESPRE ROL:Dispecerul este responsabil de planificarea, organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru zona alocata, raportand Managerului Regional de Distributie.PROFILUL POTRIVIT: Minim un an de experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transporturi; Buna intelegere a proceselor de rutare; Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare; Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; Bune abilitati de comunicare; Spirit de echipa; Studii medii (studii superioare de profil tehnic reprezinta avantaj); Disponibil sa lucreze in schimburi; Cunostinte MsOffice avansate (in special Excel) Experienta in utilizarea programului SAP reprezinta avantaj.Descrierea jobului Asigura si sustine procesul de intretinere baza de date clienti din perspectiva distributiei. Executa pregatirea procesului de rutare. Executa planificarea rutelor de distributie si respectiv a grupurilor de livrare. Dezvolta rapoa
ALBALACT
Candidatul ideal How do we want our new colleague to be:- Communicative and cheerful spirit- To have high tolerance to stress, distributive attention, dexterity- Initiative and seriousness- The desire to reach as many hierarchical levels as possible- Ability to work in a team (essential due to the fact that the roles of team members are closely related)- SAP experience - mandatory- Supply Chain background, having already experience in Supply Planning- FMCG background is a plus- Ability to use Office suite (Word, Excel, Outlook) -Advenced- Good communication skills (English mandatory)- Ability to coordinate a team Descrierea jobului What will our new colleague have to do?- Shipment Schedule preparation- Prepare flatto file, customs tower, customs broker/agency- Prepare transport Schedule: other transport Co ( international & domestic) and customer organized- Booking the slots at customer WH (DPS)- Export / outbound STO creation- DPS and other Sales Order quotation creation- Daily Manage
CHIPITA ROMANIA
Candidatul ideal Manager departament transport / expeditii intern si international Romania - Germania►Persoana cu spirit de initiativa, asumata;►Capabila de a lucra autonom, organizata;►Serioasa, Rezistenta la stres,Comunicativa;► In permanenta dezvoltare personala;Experienta necesara:► Experienta in intermediere transport international (casa de expeditii);►O limba de circulatie internationala, nivel conversational, de preferat engleza si germana;►Folosirea corecta a limbii romane, atat vorbit cat si scris.Descrierea jobului ►Acest post este valabil pentru locatiile noastre din Dragomiresti Vale, Campina si Augsburg ( Gemania) Oferim un mediu de lucru placut, corect, organizat, cu oportunitati de avansare si instrumentele necesare dasfasurarii activitatii in bune conditii.►Job-ul presupune lucrul specific unei case de expeditii, relationare cu clientii, dezvoltare relatii de business cu clientii actuali, prospectare clienti noi. Te vom ajuta sa te descoperi, sa te dezvolti si sa-ti fol
LOGISTIKZENTRUM AUGSBURG CONTRANSPORT
Candidatul ideal In viziunea mea candidatul ideal ar trebui sa fie: Dornic sa evolueze; Silitor; Corect; Prompt.Descrierea jobului Te-ai saturat sa ti se spuna cat sa muncesti sau cand ? Inseamna ca ai gasit ceea ce cauti, acesta este un job flexibil , programul tu ti-l faci.**Uite ce iti oferim**• Activarea contului imediat;• Plata per comanda + kilometru;• Contract de munca pe 2h/4h sau 8h;• Se poate lucrat atat full-time cat si part-time;• Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual;• Bonusuri in functie de performante;• Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra;• Instruire pentru folosirea aplicatiei;• Suport tehnic 24/7.
SIRIUS DELIVERYA S.​R.​L.​
Candidatul ideal - permis de conducere categoria B;- experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Angajam curieri si manipulanti marfa pentru zona de Nord bucuresti,pentru transport si cartare expeditii.Preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;Livreaza expeditiile in zona arondata;Respecta stadardele de calitate si procedurile de curierat.
FANCourier
Candidatul ideal Permis categoria A1, A2, A sau B Experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantajDescrierea jobului Distributie plicuri si colete de dimensiuni reduse in Bucuresti si Ilfov Respecta standardele de calitate si procedurile specifice de curieratBeneficii: Salariu motivand si oferit la timp, tichete de masa, bonusuri de performanta si prime. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, protectia si medicina muncii. Echipament de protectie de calitate Scutere Yamaha N Max in stare exceptionala cu revizii si service efectuat la reprezentanta Yamaha. Suport pe toată durata programului de lucru.Pentru detalii suplimentare va rog sa folositi adresa de mail [email protected]
FANCourier
Candidatul ideal Daca ai: un telefon de tip smartphone; masina, scuter sau bicicleta; chef de plimbare si zambete la tine;Si vrei cel putin un lucru din cele de mai jos: sa iti faci singur programul; sa castigi mai mult decat pana acum; sa iti fact o cariera in "delivery services";HAI CU NOI SI DEVINO MORE GLOVER!!!Aplica aici sau da-ne wapp la 0741.255.138!Descrierea jobului Te echipezi, iti iei geanta de livrare in spate si aplicatia iti spune tot ce ai de facut: mergi sa ridici comanda de la restaurant/magazin si, urmarind ruta din aplicatie, te indrepti cu aceasta catre client. Zambesti, predai comanda clientului si o iei de la capat!Plata veniturilor realizate se face saptamanal, intr-o zi fixa, fara intarzieri.Pe langa grila de recompensare Glovo (2,5 lei ridicare comanda, 1,5-2,5 lei/km, in functie de ora aleasa, 0,1lei/minut taxa de asteptare, "provocari" saptamanale bonusate corespunzator), te bonusam si noi, pentru: angajarile noi facute din recomandarile tale; performantele
ACTIV BRANDS SOLUTION NETWORK
Candidatul ideal Cerinte curier:- permis conducere categoria B- experienta reprezinta un avantaj- buna orientare- abilitati de comunicareCazier judiciar curatDescrierea jobului Activitatea de curierat consta in: Colectarea si livrarea expeditiilor, acestea pot fi plicuri sau colete. Ridicarea expeditiilor si livrarea lor in zona arondata. Mentinerea unei stranse legaturi cu clientii si colegii de lucru. Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile companiei Raporteaza toate detaliile de livrare si ridicare a coletelor catre dispecer tinand cont de regulamentele companiei Program flexibil
NEMO EXPRES LOGISTIC
Candidatul ideal • Persoana sociabila;• Spirit de echipa;• Corectitudine si disciplina;• Punctualitate;• Carnet de conducere minim 2 ani experienta.Descrierea jobului • Societate comerciala cu sediul in sectorul 3 angajeaza sofer livrator pentru distributie (transport si livrare) apa imbuteliata (de la 0.5l - 19litri) pana la usa clientului in Bucuresti si Ilfov.Beneficii:• Program de lucru: luni - vineri, week-end-uri si sarbatori legale libere;• Venit net: 2.800 lei (salariu + bonuri de masa).
TURAN PROD & ENGINEERING
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte - Capacitatea de comunicare optima (scrisa sau orala), - Spirit de echipa, - Rezolvarea de probleme, - Adaptabili
RANDSTAD ROMANIA
Scurta descriere a companieiAuchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul Auchan, sectiunea Cariera.Cerinte Student(a) sau proaspat absolvent(a) al(a) facultatii de TransportCunostinte avansate ExcelExperienta in administrare parc auto pentru transportul intern si international reprezinta un avantajCapacitatea de a anticipa si rezolva probleme, orientare spre performantaAbilitati de comunicar
Auchan
Descrierea jobului Cautam sofer pentru transport international in regim TUR- RETUR pentru :Romania - Ungaria, Slovacia, Italia​-Combustibil masina personala-Salariu fix + diurna 300 ron/zi
CARGOCHAMP
Candidatul ideal Căutăm colegi noi entuziaști cu disponibilitatea de a lucra 3 weekend-uri pe luna pentru postul de Consultant vânzări; Experiență în domeniul comercializării mobilierului de bucătărie; Experiență în proiectarea 3D a mobilierului; Cunoștiinte de limba engleza nivel mediu; Experiență în relațiile cu clienții; Putere de a gestiona situațiile dificile; Amabilitate, flexibilitate, spirit de echipă, iniţiativă. Descrierea jobului Responsabilităţi: Consiliere profesională acordată clienților în vederea achiziționării mobilierului de bucătărie; Proiectare 3D cu ajutorul softului de planificare a mobilierului de bucătărie, conform instrucțiunilor și cerințelor clienților; Prezentarea amplă a produselor, inclusiv informații cu privire la tehnologii, compoziția materialelor, design și calitatea produselor, modul de folosire și întreţinere a acestora; Menținerea permanentă ireproșabilă a imaginii zonei de expunere (etichetare, aranjare produse, curățenie); Urmărirea și prelucrarea
XXXLUTZ MOBILIER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 635 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.