Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Baile Felix

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Baile Felix

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Baile Felix si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relationship Manager Micro


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK

Operator productie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2610 LEI pe lună
Clientul nostru este o companie cu capital spaniol care desfasoara activitatea in domeniul productiei de piese auto. Responsabilitati:-   Utilizarea si pastrarea in conditii bune a instalatiilor, masinilor, utilajelor si sculelor pe care le are in folosinta;-   Responsabil pentru productia obtinuta la masinile din subordinea sa;-   Informeaza superiorul despre piesele pe care leconsidera inadecvate sau defecte; Cerinte necesare ocupării postului:-   Studii medii;-   Cunostinte de mecanica  constituie avantaj, dar nu este o conditie obligatorie;-   Disponibilitate pentru program in 3 schimburi;-   Dexteritate;-   Atentie la detalii;-   Abilitate de invatare rapida;-   Abilitatea de a lucra stand in picioare perioada indelungata;-   Notiuni generale de calcul matematic. Se ofera:-   Program de lucru i
SC Public Euroconsulting SRL

Operatori Productie - asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2050 LEI pe lună
Angajam Operatori productie in cadrul mai multor departamente de la punctul de lucru din Biharia. Cerinte:Atentie la pasii de productieAcuitate vizualaSpirit de echipa Beneficiisalariu brut de 3500bonus de perfomantabonus la angajare de 1000 ron NETtichete de masa in valore de 25 ron/zicontract pe perioada nedeterminatatransport gratuitun loc de munca stabil si sigurservicii medicale privateconditii de munca sigureacces la cursuri de calificarebonus pentru recomandare colegibonus pentru ore suplimentareevenimente organizate de companie
PGS SOFA & CO

Contabilitate Primara /​ Hr


Candidatul ideal Cunostinte dе contabilitate primaraAi fie experiența fie abilitățile necesare pentru a gestiona un portofoliu de clienți și furnizori;Ai cunoștințe bune de operare ȋn Word și Excel;Eşti o persoană organizată, responsabilă, pozitivă şi prietenoasă, care este capabilă să respecte termenele limita;Ai un spirit organizatoric, atenta la detalii și poți lucra într-o echipă.Abilități de comunicare și relaționare;Cursuri atestate in domeniul resurselor umane;Cunostinte de legislatia muncii;Descrierea jobului Sa realizeze corect toate activitatile la nivel de contabilitate primara,Înregistrarea zilnică a tuturor tranzacțiilor financiare și arhivarea în bune condiții a documentelor financiar-contabile;Actualizează la zi bazele de dateAsigură consultanța către manageri și angajați cu privire la aspectele legislative ce țin de aria de specialitate sau cu privire la gestionarea anumitor situații;Primește și analizează diferite cereri/ reclamații ale angajaților în domeniul resursel
MONDOROM

Economist - Compartimentului Financiar – Contabilitate


Candidatul ideal Administrația Domeniului Public S.A. Oradea selectează personal pentru postul de ECONOMIST în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate.Condiții minime: Studii superioare economice de lungă durată, profil contabilitate şi informatică de gestiune/finanţe-bănci; Capacitate deplină de exercițiu; Vechime minimă în specialitatea studiilor superioare - 10 ani; Experiență în domeniul financiar-contabil la nivel de bilanț; Expert contabil CECCAR; Stare de sănătate adecvată postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unități sanitare abilitate; Cazier judiciar fără fapte înscrise; Cunoștințe medii operare PC (Word, Excell).Descrierea jobului Îți oferim: salariu motivant; contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; beneficii adiționale în funcție de performanță (tichete de masă, premii etc.); mediu de lucru dinamic într-o societate profitabilă.Prin aplicarea CV-ului tău la acest job, ești de acord cu prel
ADMINISTRAŢIA DOMENIULUI PUBLIC

Contabil Junior - Junior Accountant Receivable


Candidatul ideal Contabil Junior - Junior Accountant Receivable Diploma de licenta in domeniul financiar O buna intelegere a activitatilor comerciale Aptitudini bune de limba engleza – vorbit si scris Bune cunoştinţe de MS Office Aptitudini de comunicare, planificare şi organizare activităţii specifice; Operare program SAP ( constituie avantaj)Descrierea jobului Emiterea facturilor din financiar la inchiderile de luna; Reconcilierea conturilor de client si trimiterea de notificari (Dunning letters) Inregistrarea extraselor bancare Intocmirea diferitelor rapoarte specifice clientilor ( scadente depasite si neincasate etc) cat si rapoarte generale.
PUREM ORADEA SRL

Contabil Senior /​ Economist /​ Expert Contabil


Candidatul ideal Contabil senior / Economist / Expert contabilCandidatul ideal Studii economice superioare; Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel; Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR/CCF constituie un avantaj Abilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului; Cunoștințe de limba engleza nivel mediu Fire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă; Beneficii Grilă salarială motivantă Tichete de masă Oportunitate de dezvoltare Birouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bună Responsabilități Gestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții; Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației; Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile; Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client; întocmește balanța de verificare; Asigură s
GP-TAX & ACCOUNTING

Contabil Junior


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic finalizate- Experienta minim 1 an in domeniul financiar-contabil- Capacitatea de a se adapta/invata programe specializate pentru domeniu de activitate- Persoana cu gandire analitica, cu abilitati de organizare a muncii, de comunicare si munca in echipaDescrierea jobului 1.Contabilizarea facturilor primite de la furnizori, verificare fise de cont2.Contabilizarea platilor si incasarilor conform extraselor bancare3.Contabilizarea operatiunilor financiar contabile aferente registrelor de casa si deconturilor de cheltuieli
AEROTRAVEL

Contabil Gestiune


Descrierea jobului Ai experiență de muncă în activități ce țin de contabilitate, gestiune, administrativ? Dacă te-ai regăsit în această descriere, avem un job care s-ar putea să ți se potrivească!Cunostinte si calificari necesare:• Studii medii/superioare• Experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil• Cunoștinte de legislatie gestiune stocuriBeneficii:• Salariu fix motivant• Bonus de performanță;• Posibilitatea de a dezvolta o carieră
AUTO BARA CO SRL

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - absolvent studii superioare economice- cunostine dе MS Office si comunicare prin email- persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate dе analiza si sinteza;- capacitate dе lucru in echipa si relationare- capacitate de a lucra cu termene limita, atentie distributiva- rezistenta la stresConstituie un avantaj:- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil;- experienta in domeniu minim 3 ani- limba straina (maghiara/engleza)Beneficii:- salariu atractiv- bonuri de masa- transport asigurat de societate- prime Paste si Craciun.Descrierea jobului - atributii specifice departamentului Financiar - Contabilitate
AGROIND CAUACEU

Contabil Junior - Junior Accountant Payable


Candidatul ideal Contabil Junior - Junior Accountant Payable Diploma de licenta in domeniul financiar O buna intelegere a activitatilor comerciale Aptitudini bune de limba engleza – vorbit si scris Bune cunoştinţe de MS Office Aptitudini de comunicare, planificare şi organizare activităţii specifice; Program de operare SAP (contituie avantaj)Descrierea jobului Verifica facturile de la furnizori din punct de vedere al continutului si formatului, in conformitate cu legislatia privitoare la TVA si cea contabila. Informeaza achizitorul sau furnizorul in cauza, in caz de diferente de pret sau cantitate. Intocmeste rapoarte curente pentru achizitori despre elementele inregistrate in facturi si despre stocul de material in sistemul SAP. Comparatie intre facturi si comenzile de achizitie Efectueaza lunar reconcilierea intre companiile din grup Intocmirea diferitelor rapoarte si ofera suport la activitatile de inchidere lunare.
PUREM ORADEA SRL

Operatori Frontdesk & Lucratori Comerciali - Jumbo Oradea


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Deţinătorul funcţiei va fi responsabil cu:Operator Frontdesk- Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.Lucrator comercial- Umplere rafturi si aranjare marfa conform strategiei comerciale a companiei.Noi îţi oferim:- Pachet salarial competitiv.- Tichete de masă de 30 lei pe zi lucrătoare.- Bonus lunar de prezenţă şi bonus anual de performanţă.- Voucher JUMBO de Paşte şi de Crăciun.- Contract de muncă pe perioadă determinată.- Program de muncă de 8 ore/zi.- Frecvente evaluări şi creşteri salariale.- Excelente perspective de dezvoltare profesională ca urmare a expansiunii rapide a companiei.- Mediu de lucru mo
JUMBO EC.​R SRL

Economist Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Ne marim echipa!! Ce ne dorim de la tine:- Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de bilant inclusiv, dobandite in urma unei experiente de cel putin doi ani.- Persoana cu abilitati de comunicare, de lucru in echipa si de respectare a termenelor limita.- Dorinta de perfectionare permanenta a cunostintelor si abilitatilor profesionale.- Cunostintele de limba engleza pentru afaceri constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face:- Gestioneaza unui portofoliu de clienti.- Inregistrarea tranzactiilor clientilor, conform cu principiile si reglementarile contabile si fiscale aplicabile.- Intretine relatia cu clientii, asigurand un climat de incredere si parteneriat.- Intocmeste si depune declaratiile fiscale.- Supravegheaza si este responsabil de termenele de raportare catre stat sau cele asumate catre clienti.- Intocmeste si verifica situatiile de sinteza (balante, jurnale, registre, etc.)- Calculeaza si verifica impozitele si taxele datorat
FINACO GRUP SRL

Consultant Turism Bucuresti Cluj Sibiu Oradea Timisoara


Candidatul ideal Suntem o companie serioasă în căutarea unui candidat responsabil, cu o atitudine pozitivă și deschisă, capabil să dovedească anduranță și să răspundă calm și eficient la provocările care apar constant.Dacă îți dorești să transformi jobul într-o veritabilă profesie, care să îți ofere satisfacțiile unei cariere de lungă durată în turism, aplică acum! Echipa Aerotravel îți va acorda în permanență sprijinul necesar pentru a învăța lucruri noi și a face performanță!Candidatul ideal dorești să îți dezvolți o carieră în industria turismului; stăpânești limba engleză la un nivel mediu-avansat; ești familiar cu utilizarea computerului și motivat să înveți programe specifice domeniului; ești o persoană echilibrată și un viitor coleg pe care să ne putem baza; îndeplinești sarcinile cu conștiinciozitate.Descrierea jobului Descrierea jobului înțelegi nevoile clientului și le transpui în sugestii valoroase pentru client și soluții de călătorie concrete și coerente; operezi în sistem
AEROTRAVEL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Operatori Productie


Candidatul ideal Spirit de echipă, flexibilDisponibil pentru munca în schimburiÎndemânatic și cu o vedere bunăSă fie atent la detaliiConnectronics Romania, parte a companiei CONNECT GROUP (firma belgiană), o firmă cu tehnologie de vârf, care produce circuite electronice imprimate, subansamble de cabluri electrice și construcție modulară destinate pieței industriale și de telecomunicații, pe plan mondial având peste 1700 de salariați.Pentru noi Connect Group înseamnă un mediu de lucru prietenos și curat, bazat pe colaborare, înțelegere, respect și sprijin reciproc.Descrierea jobului Compania Connect Group angajează Operatori ProducțieResponsabilitățiSă asamblezi și să montezi componentele pe plăci conform instrucțiunilorSă realizezi setările necesare liniei SMD conform planului de producție și să monitorizezi procesulOperarea pe diferite mașini automate și semi-automate din cadrul producțieiSă verifici și să depistezi defectele de execuțieProgram de lucru: 2 schimburi (6:00-14:00/ 14:00
CONNECTRONICS ROMANIA

Contabil Senior


Estimare   4829 RON/Luna
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic,constituie avantaj daca esti membru CECARSă ai cel puțin 5 ani experiență în contabilitatesa ai atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexeSa ai abilitati bune de planificare, organizare, prioritizare, comunicare si relationare, responsabilitate, promptitudine si capacitatea de a respecta termenele limitaSă ai experiență în coordonarea unei echipeSa cunosti temeinic legislatia fiscala si contabilaSa stapanesti bine Microsoft office (excel, word)Sa fii foarte atent la detalii, corectitudine in inregistrarile contabile, fara eroriSa gestionezi intregul flux financiar contabil, sa intocmesti declaratii lunare, trimestriale si situatii financiar contabile, analiza situatii de natura financiar contabilaDescrierea jobului Un loc de munca stabil si sigur intr-o companie in crestere.Programul este full-tim
ALMA KERT

Economist - Compartimentului Comercial


Candidatul ideal Administrația Domeniului Public S.A. Oradea selectează personal pentru postul de ECONOMIST în cadrul Compartimentului Comercial.Condiții minime: Studii superioare economice de lungă durată; Capacitate deplină de exercițiu; Stare de sănătate adecvată postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unități sanitare abilitate; Cazier judiciar fără fapte înscrise; Cunoștințe medii operare PC (Word, Excell).Descrierea jobului Îți oferim: salariu motivant; contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; beneficii adiționale în funcție de performanță (tichete de masă, premii etc.); mediu de lucru dinamic într-o societate profitabilă.Prin aplicarea CV-ului tău la acest job, ești de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutar
ADMINISTRAŢIA DOMENIULUI PUBLIC

Operator Productie Auto


Estimare   2263 RON/Luna
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, una dintre cele mai mari companii din industria automotive, 10 operatori pentru manipularea si pregatirea produsului pentru a fi livrat. Responsibilities:operare aparate de indoire, sudare, montare piese repsectarea si urmarirea procesului de lucru in mai multe stadiiverificare produs finit Candidate Profile:tanar, serios, activ;abilitati de munca in echipa;cunostiinte tehnice in domeniul auto reprezinta un avantaj;pentru pasionati piese auto Beneficii:salariu peste nivelul pieteispor de noaptespor ore suplimentaretichete de masaindemnizatie transport
ADECCO ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.