Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist /​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate în domeniul financiar contabilCunostinte si experienta in domeniul contabilCunoştinţe şi experienţă în Sistem ERP - Microsoft Dynamics NAV NavisionCunostinţe office: word, excellPersoana receptiva si cu aptitudini de comunicarePersoana constiincioasa, serioasa, dornica sa acumuleze cunostinte noiCapacitatea de a respecta instrucţiuni verbale şi scriseCapacitatea de a lucra in echipaRigurozitate in efectuarea operatiunilor specifice postuluiDescrierea jobului inregistrare documente contabile ;verificarea inregistrari in contabilitate ;mentinerea relatiilor cu furnizorii ;inregistrare facturi marketing pentru furnizori magazine ;intocmire nir-uri ;BENEFICII:Salariu motivantSansa de a lucra intr-o societate cu experienta si notorietate, cu o echipa tanara si bine instruitaUn loc de munca stabil si antrenantInstruire la locul de munca, suport colegialTichete de masa in valoare de 15 lei21 zile concediu odihna2 mese/zi oferite de cantina un
ANGST RO SRL

Economist/​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Compania Ferro angajeaza un Economist/ Contabil in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3).Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii superioare finalizate in domeniul economic- financiar; Minim 3 - 5 ani de experinta in domeniul contabil; Cunostinte avansate in realizarea evidentelor contabile si legislatia financiar - contabila; Cunostinte solide de operare a MS Office (in special Excel); Cunostinte ERP - reprezinta avantaj; Limba engleza – nivel mediu; Deschis la nou si schimbare, cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze, astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat inspre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din departamentul de contabilitate si vei avea urmatoarele responsabilitati: Inregistrarea documentelor conta
NOVASERVIS FERRO GROUP

Contabil Sef Supervizor Grup Angst - Buftea


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar contabilCunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie financiar-contabilăCunostinte de gestiune, producţie şi raportareCunostinte operatiuni import-export si vamaleCunoştinţe solide şi experienţă în Sistem ERP - Microsoft Dynamics NAV NavisionCunostinţe solide office: word, excell, power pointExperienţă in domeniul financiar - contabil de minimum 5.aniExperienţă într-o poziţie similară de minimum 3 aniCapacitate buna de evaluare, analiza, de luare a deciziilor la timp si de rezolvare a problemelor;Gândire analitică și atenție ridicată la detaliiPersoană receptivă şi cu aptitudini de comunicarePersoană conştincioasă, serioasă, dornică să acumuleze cunoştinţe noiCorectitudine, onestitate, integritate, tenacitate, discretie, profesionalismCapacitate de organizare, coordonare dar si de lucru in echipa, abilitati in comunicare si negociereOrganizarea, coordonarea si indrumarea echipei pentru activitatea de evidenta financiar - cont
ANGST RO

Contabil - Firma Constructii Sediu Mogosoaia


Candidatul ideal studii superioare in domeniu; cel putin un an de experienta si cunoscator bun operare Excel; persoana flexibila la activitati inopinate care pot aparea neprevazut in departament; persoana responsabila, atenta la detalii, optimista si prietenoasa.Descrierea jobului Inregistreaza facturi (genereaza automat NIR-uri), de materiale in modulul de contabilitate prin verificarea in sistem a receptiilor aferente facturii respective; Verifica fise furnizori la solicitare sau la nevoia de lamurire a vreunei spete; Confirma solduri furnizori la nevoie si la fiecare inceput de an pentru serviciul de auditare; Calculeaza deconturile lunare ale angajatilor; Asista si ajuta la inchiderile lunare prin verificarea jurnalului lunar de vanzari cumparari; Arhiveaza documente financiar-contabile pentru predare catre serbiciul extern spre verificare; Ofera support in departament.
SAGEX CONSTRUCT

Consultant Vanzari Ikea Baneasa


Candidatul ideal Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre de Vânzări în calitate de Consultant vânzări în magazinul IKEA BăneasaDe ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:•
IKEA ROMANIA SA

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 2


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Call Center


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER

Operator Calculator - Bolintin Deal


Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H. ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Operator Calculator.CE VEI FACE În calitate de Operator Calculator, nu numai că vei asigura o urmărire corectă și
H ESSERS

Operator Instalatii De Climatizare Si Ventilatie


Candidatul ideal Macar una din cele enumerate mai jos:-Frigotehnist-Instalator-Montator aer conditionat-Muncitor calificat cu experienta în climatizare/necalificat-Electrician pentru echipamente dе climatizarePreferabil posesor permis dе conducere categ. BDescrierea jobului Sа аsigure montаjul si servicе-ul echipamentelor de climatizare si ventilatie;Bеneficii:-Progrаm de lucru dе luni panа vineri;-Lucru in еchipа;-Contrаct dе muncа;-Sаlаriu gеnеros;-Bonus in functiе dе pеrformantа.
JRA INSTAL GROUP

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 1


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Date - Depozit Curierat - Stefanesti,​ Ilfov


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj); Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj); Rezistență la stres și la un flux de lucru constant; Dispoziți
Sameday

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Contabil Sef


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele calitati si aptitudini: studii superioare economice; vechime in domeniul financiar- contabil 10 ani; vechime in functii de conducere minim 5 ani de preferat in societati cu domeniul de activitate in constructii; spirit analitic, orientare spre rezolvarea problemelor, flexibilitate, lucru in echipa, seriozitate; cunostinte PC- MC Office, constituie avantaj utilizare soft NextUpERP( CIEL); permis categoria B.Descrierea jobului Analizeaza cheltuielile de productie si decide masuri pentru reducerea acestora prin consultarea Directorului General; Urmareste constituirea fondurilor si utilizarea acestora cu respectarea dispozitiilor legale; Angajeaza organizatia prin semnaturi in operatii patrimoniale, avand obligatia de a refuza in conditiile legii pe acelea care contravin dispozitiilor legale; Decide asupra metodologiei de intocmire a lucrarilor contabile si financiare; Organizeaza activitatea de contabilitate in cadrul societa
STYLE CONSTRUCT

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Operator La Tratarea Si Epurarea Apelor Uzate


Ocupatia: Operator La Tratarea Si Epurarea Apelor Uzate,Angajator: Raja Sa,Educatie: Profesional-scoala Profesionala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Buftea
Raja Sa

Operator La Tratarea Si Epurarea Apelor Uzate


Ocupatia: Operator La Tratarea Si Epurarea Apelor Uzate,Angajator: Raja Sa,Educatie: Profesional-scoala Profesionala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Buftea
Raja Sa

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.