Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Campulung Moldovenesc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Campulung Moldovenesc

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Introducere,​ Validare Si Prelucrare Date


Estimare   2075 RON/Luna
Ocupatia: Operator Introducere,Validare Si Prelucrare Date,Angajator: Preparatory Work,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Câmpulung Moldovenesc
Preparatory Work

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil - Suceava


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de distribuție și montaj tâmplărie PVC și Aluminiu, rulouri exterioare, uși garaj și automatizări, din Suceava - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator și în programe de gestiune financiară (ERP) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate sau într-un departament financiar-contabil intern, minim 3 ani, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru toate domeniile de activitate ale companiei/grupului de firme (comerț, rent auto, imobiliare)
HR Design Consulting

Contabil Sef


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL

Operator Facturare


Estimare   2160 RON/Luna
Candidatul ideal Notiuni minime de contabilitate primara referitoare la principalele documente aferente unui proces de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc); Experiență în lucrul cu numerarul; Atenție distributivă; Minim studii medii; Experienta similara intr-un sistem de facturare.Descrierea jobului Intocmire facturi (la termen, de livrare, curier, retur, avans, etc) Emitere bonuri fiscale si chitante; Monitorizare comenzi in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client; Verificare solduri clienti; Verificare corectitudine metode de plata aferente comenzilor de livrare; Verificare si arhivare a facturilor emise; Inventariere a bunurilor din gestiunea sa, conform procedurilor interne.Ce oferim: Tichete de masa; Contract de munca pe durata nedeterminata; Tichete cadou oferite salariatilor, in conditiile legii; Ceai si cafea in pauzele de masa; Reduceri/discount-uri pentru angajați la achizitionarea de produse din cadrul firmei; Traininguri /
TRUTZI

Operator Pc


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Vino în echipa noastră!Căutăm o persoană dinamică, cu spirit de echipă și dornică să învețe, pentru postul de Operator PC.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe bune sau medii de utilizare PC; Bine organizat, meticulos, corect, serios, cinstit, responsabil, loial și ordonat; Spirit de echipă; Să respecți standardele companiei.Constituie un avantaj dacă ai: Noțiuni de contabilitate primară; Experiență pe un post similar.Descrierea jobului Descrierea jobului: Operare documente contabile primare; Întocmire rapoarte; Verificări documente contabile; Arhivare documente.Beneficii oferite: Salariu, bonuri de masă; Mai mult timp liber pentru tine și familie; Asigurare transport din Suceava la sediul firmei din Ipotești și retur; Mediu de lucru stabil; Posibilitatea de promovare în cadrul companiei.
ECUATOR

Sales Consultant Iqos - Suceava


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Cautam noi colegi dornici sa se alature unei echipe dinamice si in plina dezvoltare.Daca te consideri o persoana sociabila, careia ii place sa interactioneze cu clientii si sa promoveze brandul IQOS atunci te asteptam alaturi de noi. Ne-am dori de asemenea sa fii o persoana flexibila, cu bune abilitati de analiza si comunicare, care sa aiba initiativa si sa fie fie orientat catre nevoile clientilor.Cerinte Minime: Diploma de BacalaureatDescrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiPozitiile sunt disponibile in locatiile IQOS din centrele si galeriile comerciale, cu program in ture flexibile, inclusiv weekenduri.Beneficii Pachet salarial motivant, s
Interbrands

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Ne dorim în echipă un coleg care să vrea să evolueze profesional și care să construiască cu colegii și partenerii noștri relații echilibrate, durabile, cu un nivel ridicat de profesionalism.Descrierea jobului Cerințe candidat:• O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)• Cunoștințe de bază despre utilizarea sistemelor de operare Microsoft Windows (lucru cu fișiere, instalare de programe)• Fire calmă, răbdătoare și abilități de comunicare pentru asistența oferită clienților• Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice• Disponibilitate pentru învățare sau adaptare la platformele software utilizate în cadrul firmei• Preocupare pentru învățare și perfecționare continuă, pentru promovarea produselor din portofoliul companiei• Constituie un avantaj: studii superioare economice sau informatice• Constituie un avantaj: cunoașterea unui ERP sau program de contabilitate (Nexus sau alte progra
ATAC

Staff Front-office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
Alpha Bank

Operator Produse Magazin Online


Candidatul ideal Volvo-dez isi mareste echipa!Cautam o persoana pentru functia de operator pentru produsele din magazinul nostru online.(www.volvo-shop.ro)Cum este persoana pe care o cautam:Sa fie atenta la detalii;Sa stie sa foloseasca calculatorul;Sa fie amabila, ambitioasa , serioasa si responsabila;-Nu este posibil lucrul la distanta.Descrierea jobului Atributii:-promoveaza magazinul in mediul online;-listarea produselor pe site;-editarea si listarea produselor din magazinul online si platforme market;Beneficii:-pachet salarial atractiv;-bonusuri in functie de performanta;-contract de munca pe perioada nedeterminata;-avantajul de a lucra cu o echipa tanara si sociabila.Daca iti doresti mai multe detalii nu ezita sa ne contactezi la numarul de telefon 0748437024 .
ALEX BUSINESS S.​R.​L.​

Operator Distributie Gaze Naturale (211919)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii tehnice şi specializare la locul de muncă, autorizare ANRE: EGIU-EGD Experiență practică necesară: Minim 1 an în instalații Altele: Permis de conducere categoria B Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului Descrierea jobului Realizezi revizia reţelelor de gaz (conducte, branşamente, vane şi cămine de vană), revizia staţiilor de reglare-măsurare şi realizezi operațiuni aferente lucrărilor de remediere a defectelor din sistemul de distributie al gazelor, inclusiv intreruperea/ reluarea alimentarii cu gaz, asiguri securitatea în cazul defectelor localizate care ar putea pune în pericol oamenii şi mediul Pregăteşti documentaţia cum ar fi: desene şi inventarul materialelor folosite la reparaţii şi punerea în funcţiune a instalaţiilor de utilizare gaze naturale şi execuţi probe de presiune şi de etanşeitate pentru reţelele de gaze aferente lucrărilor de investiţii/ mentenanţă Realizezi operaţiuni aferente lucrări
DELGAZ GRID

Consultant Vanzari Mobilier


Candidatul ideal Reprezinta un beneficiu :- experiența în proiectarea dе bucătării, atenția la detalii, firea conștiincioasă;- experiența în vânzări sau customer-service, căci te vei întâlni cu diferiți clienți zilnic este cel mai important criteriu de selecție- eficiență în comunicare și gestionarea timpului, precum și rezistența la stres.Descrierea jobului Cerințe obligatorii :- experiența in vânzări- capacitate de învățare
MANAZ MONTAGE

Quality Operational


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Industriei Alimentare/Chimie Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu-avansat Bune abilitati dе comunicare si coordonare Abilitati de operare pe calculator (pachetul Office si alte programe) Cunostinte operationale ale Sistemului de Management al Calitatii, HACCP si legislatie specifica domenului Calitatii in Industria AlimentaraDescrierea jobului Coordoneaza echipa formata din specialisti in domeniul calitatii ai fabricii Supervizeaza activitatea din laboratorul fizico-chimic si fabrica Intocmeste pontajul lunar al echipei Calitate si verifica anexele aferente Introduce in sistemele interne documentatia relevanta departamentului (comenzi, facturi etc) si actualizeaza evidente electronice interne (ex. liste dispozitive masurare, certificate etalonare s.a.) Initiaza comenzi catre furnizori ai departamentului, urmareste receptia produselor comandate si gestioneaza stocul acestora Este principala persoana de contact pentru laboratorul exter
BETTY ICE

Consultant Vânzări - Vodafone România - Zona Nord-est


Candidatul ideal Te invităm să te alături echipei Vodafone România dacă:Ai minimum 6 luni experiență în vânzări pe o poziție similară: telesales, suport vânzări clienți, reprezentant vânzări;Ai minimum 6 luni experiență în domeniile: comerț, retail, telecom sau electro-it;Ai studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;Cunoști limba engleză la nivel mediu;Ai atitudine pozitivă, dorinţa de a te dezvolta și împărtășești pasiunea noastră comună pentru soluţii, echipamente mobile și ultimele noutăţi din sfera tehnologiei.Descrierea jobului Responsabilități: Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone; Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; Vei răspunde nevoii clienților prin progr
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Introducere Date-transport


Candidatul ideal Studii medii, studiile tehnice reprezinta un avantaj; Permis auto categoria B; Cunostinte foarte bune MS Office; Capacitate de organizare si planificare; Capacitate de a lucra in echipa si spirit de initiativa; Abilitati de comunicare si negociere; Atentie la detalii; Rezistent la stres, ordonat, ferm, punctual, integru.Descrierea jobului Asigura verificarea si completarea documentelor specifice departamentului de parc auto cum ar fi: kilometri parcursi, istoricul reparatiilor, evidenta utilizatorilor pe fiecare autovehicul in parte, rapoarte de accident, locatia vehiculelor; Verifica documentele specifice soferilor (foi de parcurs, ordin de deplasare, bonuri de combustibil); Monitorizeaza fluxul de documente si scandenta acestora (ITP, rovigneta, RCA, Casco, licenta de transport, copie conform cu licenta, revizie) precum si ale soferilor (fisa medicala, aviz psihologic, permis, buletin, atestate); Gestionează sistemul GPS in vederea emiterii de rapoarte specifice de p
TRUTZI

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:343


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.