Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Cernavoda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Cernavoda

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Cernavoda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam operator PC pentru centru copiere/foto si vanzare papetarie, full time sau part time. Cerințele postului - Studenti- Absolventi de studii medii / superioare - Orientat spre calitate și detalii; - Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestora; - Persoană activă, cu inițiativă, creativă, rezistentă la lucrul în condiții de stres, capabilă să respecte termenele de finalizare a unui proiect -Cunostinte minime PC Word; Corel Draw sau Photoshop prezinta un avantaj precum si cea in procesele de printare, scanare reprezinta un AVANTAJ. Postul presupune activități de printare, copiere și finisare documente, pregătire de machete, personalizarea diverselor obiecte. Activitatea este una mixtă, presupune atât muncă la calculator cât și lucrul cu diverse echipamente și aparate (scanere, printere, prese termice, mașini de îndosariat, copiatoare, cutter-plotter, etc)  Responsabilități: - Operare Calculator - Operarea utilajelor
Felina Media

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Contabil Sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiOrganizarea contabilitatatii si controlul inregistrarilor operatiunilor economice-financiare ale firmei pentru reflectarea cat mai fidela a situatiei financiare si a rezultatelor obtinute;Coordonarea activitatii de contabilitateRealizarea închiderilor contabile, întocmirea declarațiilor fiscale lunare și anuale (situații financiare anuale și/sau semestriale);Intocmirea balantei si transmiterea datelor necesare pentru intocmirea bilantului.Intocmirea de analize si rapoarte financiar-contabile solicitate de către superiorul ierarhic. Urmarire incasari si solduri ;  Cerințele postuluiMinim 3 ani de experiență în Financiar / Contabilitate in pozitie de Contabil SefStudii superioare economice Cursuri de calificare in domeniul contabilitatiiCunostinte avansate contabilitate si financiar; Cunostinte operare soft-uri contabilitate (Saga)Cunostinte operare PC: Excel avansat;  Atentie la detalii Atitudine proactiva, pozitiva si sa fie as
Kreis Express

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii medii/ superioare, economice de specialitate ( specializarea finante- banci);- experienta minimum 2 ani in activitatea de contabilitate ;- experienta in firme cu specializare productie/proiecte constituie un avantaj;- cunoasterea legislatiei in domeniu;- cunostinte de lb. engleza- scris / vorbit;- operare aplicatii din suita Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.Descrierea jobului - raspunde de consemnarea corecta si la timp a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;- raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate;- se documenteaza
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA

Operator Amanet Si Schimb Valutar Constanta Si Imprejurimi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ superioare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar sau in domeniul bancar constituie un avantaj;Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de amanet, schimb valutar si transfer de bani Se asigura TRAINING REMUNERAT Se asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIU Respecta si aplica procedurile societatii si politica marketingBENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa (se pot atinge venituri nete lunare de peste 3.100 lei) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE; Acordare de prime suplimentare ocazionale in functie de performanta; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS SRL

Economist/​contabil


Candidatul ideal ​Studii superioare/medii în economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account; Cunostințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin ex
ZLATE & NETEDU

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Limba engleza - nivel avansat- Experienta cu sistemul SAP reprezinta un avantaj- Experienta in depunerea declaratiilor contabile lunare conform legislatiei locale- Abilitati de comunicare inter-departamentala /Spirit de echipa- Persoana orientata spre rezultateDescrierea jobului Asigura toate operatiunile financiare ale companiei respectand legislatia fiscala, standardele contabile, diverse legi aplicabile companiei.Principalele responsabilitati:- Inregistrare facturi in sistemul ERP, Clienti/Furnizori si gestionare plati- Depunerea declaratiilor fiscale conform calendarului legislativ (declaratii de TVA, impozit pe profit, declaratia AFM, fonduri speciale, etc.).- Asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile pe baza documentelor justificative.- Pregateste corect si la timp bugetul, analizele deviatiilor, planificarea fluxului de numerar, balanta, situatii financiare statutare.- Participa activ la realizarea bugetului si urmareste periodic deviat
ENERCON SERVICES CARPATHIANS

Contabil Senior 4500-6000 Lei + Pensie Privata


Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu - - - generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si dec
AOL FIRST HOLDING SRL

Consultant Vanzari Bucatarii Si Bai - Mobexpert Constanta


Descrierea jobului Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Constanta.Dacă ești o persoană:• Respectuoasă și onestă;• Perseverentă și integră;• Care are plăcere în a comunica;• Cu inițiativă;• Responsabilă;• Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi:• Posibilitatea de a-ți realiza visurile;• Cursuri de dezvoltare profesională și personală;• Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei;• Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi:• Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia;• Ofertare potrivită de produse și servicii;• Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare;• Comunicare post-vânzare;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
MOBEXPERT

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Operator Dana


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Raspunde de desfasurarea activitatii pe care o supervizeaza in conformitate cu cerintele clientului exprimate prin ordinul de inspectie catre SGS; Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii supervizate in afara limitelor impuse de client; Raspunde de rezultatele si informatiile furnizate privind activitatea pe care o desfasoara, inclusiv de rezultatele analizelor fizice efectuate in punctele de receptie sau la bordul navelor; Raspunde de mostrele pe care le preleveaza pana la preluarea acestora de catre perosna mandatata in acest sens; Raspunde de aplicarea sigiliilor si evidenta acestora; Raspunde de predarea si/sau preluarea postului de munca prin efectuarea schimbului de tura; Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.Descrierea jobului Nivelul de studii: medii Calificare necesara: tehnician agricol, inspector produse agricole, technician agronom Atentie la detalii Integritate profesionala Disponibilitat
SGS ROMANIA

Operator Date - Depozit Curierat Constanta


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai?- Abilitatea de a introduce și a centraliza date;- Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj);- Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj);- Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;- Disp
DELIVERY SOLUTIONS SA

Operator Introducere Date


Estimare   2250 RON/Luna
Candidatul ideal Rezistenta la stres Lucru in echipa Onestitate si loialitate Indemanare Atentie Asumarea responsabilitatii Rezistenta fizica si psihica Capacitate de prevedere a situatiilor deosebiteDescrierea jobului Verifica mijloacele de transport marfa si documentele insotitoare, venite pentru incarcare-descarcare marfa ;Ia legatura cu biroul Comercial pentru a primi informatiile privind destinatarul marfii, tipul si cantitatea de marfa care trebuie incarcata, certificatul de calitate al marfii si daca marfa a fost platita ;Cantareste masinile la intrare, emite bon si dispozitie de incarcare ;Indruma soferul de camion spre depozitul de la care trebuie sa incarce marfa ;Cantareste camioanele la iesirea din societate, verifica cantitatea inscrisa pe bon, emite nota de cantar si avizul de insotire a marfii, verifica daca big-bags-urile sant corect etichetate;In cazul in care constata diferente ( de cantitate sau tipul marfii) intre marfa incarcata si marfa inscrisa pe bon ia legatura
COMBINATUL DE INGRĂŞĂMINTE CHIMICE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.