Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Chitila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Chitila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Ikea Baneasa


Candidatul ideal Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre de Vânzări în calitate de Consultant vânzări în magazinul IKEA BăneasaDe ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:•
IKEA ROMANIA SA

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 2


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Persoana serioasa, punctuala;Absolvent de studii economice;Cunoștințe de utilizare PC, Revisal, Saga, Excel (Foarte important), Word;Abilități de muncă în echipă, planificare și organizare;Experiența in domeniu: minim 3 ani;Descrierea jobului înregistrare documente contabile: facturi, chitanțe, contracte, achiziții, rapoarte casă, registru de casă, foi de parcurs, stocuri, plăti bancare, etc.;- organizarea, gestionarea și arhivarea a documentelor operate;- operare in programul Revisal;- întocmirea, după caz, a altor situații specifice departamentului financiar –contabil;- păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă;- utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;- respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său.
RUSU MARIN

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 1


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Calculator - Bolintin Deal


Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H. ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Operator Calculator.CE VEI FACE În calitate de Operator Calculator, nu numai că vei asigura o urmărire corectă și
H ESSERS

Junior Software Developer - Internship - Bucharest


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Good grasp of programming base concepts and algorithms; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Proactive, Can-do attitude, delivery oriented; • Good command of English both spoken and written; • Familiarity with Spring Boot, React, CSS3, HTML5, Responsive Design and other next generation technologies is a plus. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Ability to work in challenging environment. Responsabilitati Key Tasks: • Provides support for full stack implementation of solution; • Developing services to commu
UniCredit

Junior Software Developer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Working experience in Java & Java EE technologies; • SQL in relational databases knowledge and willing to develop PLSQL skills as well; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Very good grasp of programming base concepts and algorithms; • SOAP / REST Web Services and integrations via enterprise service bus; • Good customer facing skills and good command of English both spoken and written; Optional Qualifications & Competencies: • Knowledge of Database architectures; • Experience with working in Linux; • Experience with JSF is a plus; • Experience with PLQSL is a plus; • Experience with a maintenance flow; Personality & Soft Skills: • Strong technical drive, troubleshooting insight &
UniCredit

Account Opening Support Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau in an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoasterea aprofundata a aplicatiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre client Atentie la detalii Capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Principalele responsabilități: Oferi sprijin si consultanta altor departamente in activitatea de implementare a noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (conturi curente)
UNICREDIT BANK

Junior Quality Assurance Engineer - Internship


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Basic knowledge about testing of web-based applications (extranet, 24x7, high load, wide geographies etc.); • Problem solving oriented, analytical thinking; • Basics of test case management and defect tracking tools (ALM, JIRA); • Some basic knowledge about functional and nonfunctional testing, API testing of web services. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Good negotiator focused on win-win solutions; ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude; Responsabilitati Key Tasks and Responsibiliti
UniCredit

Medior/​Senior Software Developer - Wealth Management


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualification and competencies: • Good programming skills in Java SE 11+ • Spring MVC, Spring Batch, Spring Boot • Experience with Microservice architecture • Rest API design • Unit testing and clean code • Good SQL knowledge Technical nice to have: • TDD and DDD • Experience with java script frameworks • Cloud computing • Devops (CD/CI) • Java performance tuning • Spring Cloud Data Flow • Messaging (Active MQ) • Kafka streams • Infrastructure and networking Personality & Soft Skills: ▪ Teamwork, mentorship ▪ Open-minded, structured and result oriented personality ▪ Willing to learn new things ▪ Pragmatic and problem-solving mind ▪ Good negotiator focused on win-win solutions ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude Responsabilitati What
UniCredit

Junior Automation Engineer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Ability to write from scratch automation scripts ; • Min. 1 year of experience Automating test cases (preferably in Java); • Knowledge of OOP; • Experience with Automation tools: Selenium/Serenity, Cucumber; • Knowledge of version control tools (GIT); • Experience with continuous integrations and continuous deployment (Jenkins); • Experience working in Agile Projects is a plus; • Experience in creating API/System integration tests is a plus; • Basic understanding of DevOps and Cloud concepts; • Ability to switch between projects; • Good command of English both spoken and written; • Ability to directly deal with technical analysts and developers; • Ability to work in vi
UniCredit

Cards Devices System Administrator


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara, sau care necesita cunostinte similare Experienta in domeniul Helpdesk pentru POS minimum 3 ani Cunoastere aprofundata a POS-urilor inclusiv cunostinte generale de depanare Experienta in zona IT Comunicatii de minimum1 an Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit) Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)Alte competențe necesare: Ai abilitaţi foarte bune de comunicare Iei decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp Dai dovada de initiativa, responsabilitate, rabdare, creativitate Esti orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi la locul de munca Ai spirit de echipa Ai capacitatea de a lucra sub presiuneDescrierea jobului Principalele responsabilități: Elaboreaza proceduri/ norme de lucru legate de introducere, modificare si inchidere POS Mentine relatia cu furni
UNICREDIT BANK

Garnishments Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice sau juridice) Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Cunostinte operare PCAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre detalii si capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Responsabilități: Verifici in sistemul Bancii toti debitorii pentru care se primesc adrese de infiintare poprire de la executorii judecatoresti, executorii fiscali, AVAS, ADS etc. si in cazul in care se identifica a fi clienti ai Bancii, informezi toate departamentele implicate Blochezi/deblochezi conturile clientilor popriti conform instructiunilor mentionate in adresele primite de la executor Deschizi/inchizi conturi de sechestru, proceseaza toate tipurile de adrese primite de la executor, inchizi conturile de sechestru conform procedurilor in vigoare Procesezi adresele de insolventa primite de Banca si monitorizezi conturile blocate Scanezi si arhivezi adresele
UNICREDIT BANK

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare si o dictie foarte bunaAi
UNICREDIT BANK

Assistant Relationship Manager Corporate


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree (preferably in Economics) Good command of both spoken and written English At least 1 year of experience in banking Attentive to details and organized Previous sales experience is considered an advantage Microsoft proficiency (Word, Excel and PowerPoint)Other required skills: Creativity and initiative Ability to prioritize, to make decisions under pressure Ability to build and manage relationships with others Sales and persuasion skills Analytical skillsDescrierea jobului About our team: In our team efficient communication, transparency and trust are the values we rely on on a daily basis, helping us develop and maintain a good relationship both at a team level and within the entire organization.Main responsibilities: Collecting all the documents needed to open current accounts Preparing various letters without associated credit risk, added to the Bank’s product portfolio upon customer request (such as reliability letters, letters to audi
UNICREDIT BANK

Retail Credit Support Specialist


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipăDescrierea jobului Principalele responsabilități: Completezi contractele de credit și contractele de garanție aferente, pe baza templateurilor predefinite, având grijă sa fie cuprinse toate condițiile din aprobare Pregătești întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul Core, în conformitate cu procedurile interne Pregătești documentele interne necesare pentru debursarea creditului, asigurând, de
UNICREDIT BANK

Senior Accountant


Estimare   4800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Diploma de licenta in domeniul economic, preferabil Finante/Contabilitate Experienta de 2 – 3 ani in analiza tratamentului contabil IFRS si definirea monografiilor contabile Experienta in utilizarea aplicatiilor MS Office (Excel, Word) Experienta bancara sau audit/consultanta servicii financiar-bancare reprezinta un avantaj Cunostinte bune de limba englezaAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Persoana capabila sa respecte termene si sa livreze rezultate la nivelul calitativ asteptatDescrierea jobului Responsabilități: Actualizezi si dezvolti politicile contabile si procedurile Bancii, in conformitate cu reglementarile si standardele de contabilitate in vigoare (IFRS aplicabile institutiilor de credit din Romania si IFRS aplicabile Grupului UniCredit) Analizezi tratamentul contabil aplicabil operatiunilor Bancii si intocmesti monografiile contabile aferente Participi la proiectarea si administrarea planului de contur
UNICREDIT BANK SA

Relationship Manager Micro


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK

Key Account Sales Manager


Estimare   5250 RON/Luna
Candidatul ideal Studii universitare finalizate (de preferabil studii economice) Experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar intr-o pozitie de vanzari Cunostinte solide referitoare la produsele bancare Abilitati de vanzare si negociere Abilitati exceptionale de comunicare si relationare Abilitatea de a lucra independent Abilitatea de a planifica, organiza si prioritiza sarcinile utilizand resursele intr-un mod efficient Abilitatea de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva, constructiva si proactiva Spirit de echipa Orietantarea spre rezultate Fluenta in limba engleza Cunostinte PC avansateDescrierea jobului Coordonezi activitatea de vanzari privind achizitia si retentia de clienti persoane fizice Identifici, sprijini si implementezi noi initiative de business la nivel local in vederea cresterii cotei de piata a Bancii pe segmentul de clienti persoane fizice Executi si monitorizezi implementarea la nivel local a campaniilor comerciale adresate segmentului persoane fizice Participi
UNICREDIT BANK SA

Collection Officer - Iasi (remote),​ Bucuresti (hibrid)


Candidatul ideal Collection OfficerRAPORTARE: Team Leader CollectionDEPARTAMENT: RecoveryOfiterul de colectere este responsabil de eficienta colectarii debitelor, de administrarea documentatiei corespunzatoare, de mentinerea relatiei cu debitorii si de pierderile inregistrate de catre acestia.Sistem de lucru hibrid pentru Bucuresti si remote pentru Iasi. Descrierea jobului Responsabilitati:• Gestionarea activitatii de colectare pe un portofoliu de clienti alocat, efectuand prin aplicarea tehnicilor aprobate si standardelor de calitate specificate in Regulamentele si Procedurile in vigoare urmatoarele activitati:✓ initierea si preluarea apelurilor telefonice,✓ transmiterea si raspunderea solicitarilor primite via email, adrese scrise,✓ participarea la intalniri stabilite in vederea negocierii termenelor de plata cu clientii si furnizorii de informatii privind: ratele scadente, metodele de plata, istoricul de plati, serviciile de amanare disponibile, clauzele contractuale;• Colaboreaza c
UNICREDIT CONSUMER FINANCING IFN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.