Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Ciorogarla

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Ciorogarla

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Ciorogarla si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Introducere Date


Candidatul ideal - Studii superioare in curs/finalizate;- Cunoștințe de operare PC-MS Office;- Persoană ambițioasă, perseverentă și motivată de rezultate;Descrierea jobului - acorda suport departamentelor companiei in vederea intocmirii contractelor de colaborare, actelor aditionale, facturilor, incasarilor;- se ocupa de facturare;- preia, monitorizeaza si finalizeaza comenzile de transport;- contacteaza partenerii de transport / acceseaza bursele de transport si negociaza cele mai avantajoase solutii de transport pentru cursele si partitiile de marfa din responsabilitate (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor, preturile);- solicita si/sau transmite partenerilor documentele;- asigura arhivarea electronica si fizica a documentelor de insotire a marfii si transmiterea acestora catre departamentele interesate;- intocmeste rapoarte lunare per parteneri si categorii de articole;- colaboreaza cu colegii din alte departamente pentru rezolvarea situatiilor operationale.
RECYCLE INTERNATIONAL

Operatori Linie Productie


Candidatul ideal Personal cu experienta in activitatea de productie industriala.Descrierea jobului Sunt cautate persoane deschise, interesate de nou, cu pregatire tehnica si experienta. Conditii foarte bune de lucru si salarizare.
Confidenţial

Asistent Manager Cu Atributii Financiar-contabile


Candidatul ideal Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere. Ocupatia este superioara celei de Secretara.Calitatile candidatului ideal:1. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi2. Calitati de
COTINCO

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 6


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Introducere Date - Departament Achizitii - Chiajna


Candidatul ideal Postul este disponibil la sediul nostru din: Str. Italia nr 1-7, Depozit 12, Chiajna, 077040, Ilfov.Asigurăm transportul la și de la Metrou Preciziei.Program de lucru: L-V; 08:00 - 17:00 sau 09:00-18:00 (rămâne la alegerea ta)Se lucrează atât de la sediul companiei, cât și remote. Ce ne dorim de la tine?- Rapiditate în introducerea de date.- Atenție deosebită la detalii.- Cunoștințe basic de engleză - scris - comunicare pe email.- Cunostințe basic de Excel sau deschis(ă) să te perfecționezi.- Minimum studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat.Descrierea jobului Ce urmează sa faci?- Introducerea în sistem a facturilor de la furnizori conform procedurilor interne - activitate principală- Lansare comenzi furnizori pe plan național - activitate secundară- Raportare diferențe cu furnizorii - activitate secundarăDin prima zi de lucru și pe tot parcursul perioadei de școlarizare primești sprijinul permanent al colegilor pentru a reuși să te familiarizezi cu activitat
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Junior Software Developer - Internship - Bucharest


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Good grasp of programming base concepts and algorithms; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Proactive, Can-do attitude, delivery oriented; • Good command of English both spoken and written; • Familiarity with Spring Boot, React, CSS3, HTML5, Responsive Design and other next generation technologies is a plus. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Ability to work in challenging environment. Responsabilitati Key Tasks: • Provides support for full stack implementation of solution; • Developing services to commu
UniCredit

Assistant Relationship Manager Corporate


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree (preferably in Economics) Good command of both spoken and written English At least 1 year of experience in banking Attentive to details and organized Previous sales experience is considered an advantage Microsoft proficiency (Word, Excel and PowerPoint)Other required skills: Creativity and initiative Ability to prioritize, to make decisions under pressure Ability to build and manage relationships with others Sales and persuasion skills Analytical skillsDescrierea jobului About our team: In our team efficient communication, transparency and trust are the values we rely on on a daily basis, helping us develop and maintain a good relationship both at a team level and within the entire organization.Main responsibilities: Collecting all the documents needed to open current accounts Preparing various letters without associated credit risk, added to the Bank’s product portfolio upon customer request (such as reliability letters, letters to audi
UNICREDIT BANK

Senior Accountant


Candidatul ideal Cerințe: Diploma de licenta in domeniul economic, preferabil Finante/Contabilitate Experienta de 2 – 3 ani in analiza tratamentului contabil IFRS si definirea monografiilor contabile Experienta in utilizarea aplicatiilor MS Office (Excel, Word) Experienta bancara sau audit/consultanta servicii financiar-bancare reprezinta un avantaj Cunostinte bune de limba englezaAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Persoana capabila sa respecte termene si sa livreze rezultate la nivelul calitativ asteptatDescrierea jobului Responsabilități: Actualizezi si dezvolti politicile contabile si procedurile Bancii, in conformitate cu reglementarile si standardele de contabilitate in vigoare (IFRS aplicabile institutiilor de credit din Romania si IFRS aplicabile Grupului UniCredit) Analizezi tratamentul contabil aplicabil operatiunilor Bancii si intocmesti monografiile contabile aferente Participi la proiectarea si administrarea planului de contur
UNICREDIT BANK SA

Retail Credit Support Specialist


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipăDescrierea jobului Principalele responsabilități: Completezi contractele de credit și contractele de garanție aferente, pe baza templateurilor predefinite, având grijă sa fie cuprinse toate condițiile din aprobare Pregătești întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul Core, în conformitate cu procedurile interne Pregătești documentele interne necesare pentru debursarea creditului, asigurând, de
UNICREDIT BANK

Junior Software Developer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Working experience in Java & Java EE technologies; • SQL in relational databases knowledge and willing to develop PLSQL skills as well; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Very good grasp of programming base concepts and algorithms; • SOAP / REST Web Services and integrations via enterprise service bus; • Good customer facing skills and good command of English both spoken and written; Optional Qualifications & Competencies: • Knowledge of Database architectures; • Experience with working in Linux; • Experience with JSF is a plus; • Experience with PLQSL is a plus; • Experience with a maintenance flow; Personality & Soft Skills: • Strong technical drive, troubleshooting insight &
UniCredit

Lending Support & Reporting Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice sau juridice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipă Descrierea jobului Despre echipă:Asigura suport si consultanta pentru colegii din sucursale si din alte departamente in conformitate cu procedurile interne si legislatia in vigoare, colaboreaza cu acestia in vederea imbunatatirii procedurilor, fluxurilor, sistemelor informatice, in conformitate cu responsabilitatile postului, manifestand o conduita profesionala.Principalele responsabilități: Raspunzi prompt solicita
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Micro


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK

Key Account Sales Manager


Candidatul ideal Studii universitare finalizate (de preferabil studii economice) Experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar intr-o pozitie de vanzari Cunostinte solide referitoare la produsele bancare Abilitati de vanzare si negociere Abilitati exceptionale de comunicare si relationare Abilitatea de a lucra independent Abilitatea de a planifica, organiza si prioritiza sarcinile utilizand resursele intr-un mod efficient Abilitatea de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva, constructiva si proactiva Spirit de echipa Orietantarea spre rezultate Fluenta in limba engleza Cunostinte PC avansateDescrierea jobului Coordonezi activitatea de vanzari privind achizitia si retentia de clienti persoane fizice Identifici, sprijini si implementezi noi initiative de business la nivel local in vederea cresterii cotei de piata a Bancii pe segmentul de clienti persoane fizice Executi si monitorizezi implementarea la nivel local a campaniilor comerciale adresate segmentului persoane fizice Participi
UNICREDIT BANK SA

Junior Automation Engineer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Ability to write from scratch automation scripts ; • Min. 1 year of experience Automating test cases (preferably in Java); • Knowledge of OOP; • Experience with Automation tools: Selenium/Serenity, Cucumber; • Knowledge of version control tools (GIT); • Experience with continuous integrations and continuous deployment (Jenkins); • Experience working in Agile Projects is a plus; • Experience in creating API/System integration tests is a plus; • Basic understanding of DevOps and Cloud concepts; • Ability to switch between projects; • Good command of English both spoken and written; • Ability to directly deal with technical analysts and developers; • Ability to work in vi
UniCredit

Junior Quality Assurance Engineer - Internship


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Basic knowledge about testing of web-based applications (extranet, 24x7, high load, wide geographies etc.); • Problem solving oriented, analytical thinking; • Basics of test case management and defect tracking tools (ALM, JIRA); • Some basic knowledge about functional and nonfunctional testing, API testing of web services. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Good negotiator focused on win-win solutions; ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude; Responsabilitati Key Tasks and Responsibiliti
UniCredit

Medior/​Senior Software Developer - Wealth Management


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualification and competencies: • Good programming skills in Java SE 11+ • Spring MVC, Spring Batch, Spring Boot • Experience with Microservice architecture • Rest API design • Unit testing and clean code • Good SQL knowledge Technical nice to have: • TDD and DDD • Experience with java script frameworks • Cloud computing • Devops (CD/CI) • Java performance tuning • Spring Cloud Data Flow • Messaging (Active MQ) • Kafka streams • Infrastructure and networking Personality & Soft Skills: ▪ Teamwork, mentorship ▪ Open-minded, structured and result oriented personality ▪ Willing to learn new things ▪ Pragmatic and problem-solving mind ▪ Good negotiator focused on win-win solutions ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude Responsabilitati What
UniCredit

Account Opening Support Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau in an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunoasterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoasterea aprofundata a aplicatiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Orientare catre client Atentie la detalii Capacitate de lucru sub stresDescrierea jobului Principalele responsabilități: Oferi sprijin si consultanta altor departamente in activitatea de implementare a noilor produse/aplicatii relevante pentru activitatile din zona de operatiuni (conturi curente)
UNICREDIT BANK

Cards Devices System Administrator


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara, sau care necesita cunostinte similare Experienta in domeniul Helpdesk pentru POS minimum 3 ani Cunoastere aprofundata a POS-urilor inclusiv cunostinte generale de depanare Experienta in zona IT Comunicatii de minimum1 an Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit) Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)Alte competențe necesare: Ai abilitaţi foarte bune de comunicare Iei decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp Dai dovada de initiativa, responsabilitate, rabdare, creativitate Esti orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi la locul de munca Ai spirit de echipa Ai capacitatea de a lucra sub presiuneDescrierea jobului Principalele responsabilități: Elaboreaza proceduri/ norme de lucru legate de introducere, modificare si inchidere POS Mentine relatia cu furni
UNICREDIT BANK

Real Estate Sales Expert


Candidatul ideal Cerințe: ​Studii superioare in domeniul economic, juridic, tehnic sau financiar Minimum 4 ani experienta intr-o pozitie similara sau care necesita cunostinte de produse de tip finantare de proiect si cunostinte privind piata imobiliara Specializare in domeniul imobiliar / project finance / management de proiect reprezinta un plus Cunostinte operare PC Cunostinte avansate de limbi straine (limba engleza obligatorie)Alte competențe necesare: Gandire logica, structurata, intelegerea si interpretarea situatiilor financiare ale companiilor, intocmire si verificare proiectii cash-flow, cunostinte juridice in domeniu comercial Experienta in vanzari, capacitatea de a incheia afaceri si de a derula tranzactii deja initiate Cunostinte privind piata imobiliara, dinamica acesteia, tendinte pe termen mediu si lung Persoana organizata Abilitati de negociere Capacitate de lucru in echipa, cu posibilitatea de a lucra simultan la mai multe sarciniDescrierea jobului Responsabilități: De
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.