Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Cugir

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Cugir

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Cugir si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant Financiar


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clienţii despre toate no
NN ASIGURARI DE VIATA

Operator Facturare


Estimare   2150 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa GE-ROM SIM SALES SRL cauta Operator facturare, pentru locatia din Alba-Iulia Candidatul ideal:- cunostinte de contabilitate primara;- cunostinte operare MS Office;- persoana organizata, atenta la detalii, responsabila, serioasa;- spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Descrierea job-ului :- emitere facturi;- incasari numerar;- verificarea instrumentelor de plata;- contabilitate primara (registru de casa, extrase de cont);- urmareste scadentele la facturi;- intocmeste diverse rapoarte lunare;- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;- intampina clientii si ii pune in legatura cu personalul din departamentul solicitat;- inregistreaza electronic corespondenta intrata in societate;- transmite corespondenta la departamente.Beneficii :- tichete de masa,- mediu de lucru armonios;- incurajarea permanenta pentru dezvoltarea profesionala.
GEROM SIM SALES SRL

Plant Financial Controller


Candidatul ideal We are searching for a motivate, team-player and self-determined person, having excellent communication abilities and result oriented vision, to join our team as Plant ControllerThe colleague we are looking for is you, if you have: Previous experience in FMCG (preferably in a manufacturing company) minimum 5 years experience in a similar position in Controlling department (including product costing and/or profitability analysis). Bachelor in economics (preferably finance and accounting) Preferably knowledge of using SCALA/SAP other ERP and QlikView (business intelligence) Strong management accounting skills including ability to effectively communicate with non-finance functions Proactivity and self-determination and motivation; creativity and driving to action Excellent Microsoft Excel and Power Point skills; knowledge of Database tools (incl. Access) is an asset Fluent in English; Your spirit of organisation and planification of activities is mostly a fact rather a th
SCANDIA FOOD

Payroll Consultant


Estimare   2000 RON/Luna
Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)*The Pаyroll Consultant will work for our clients from thе Nordic countriеs.The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly report
AZETS

Sales Consultant Iqos - Alba Iulia


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Cautam noi colegi dornici sa se alature unei echipe dinamice si in plina dezvoltare.Daca te consideri o persoana sociabila, careia ii place sa interactioneze cu clientii si sa promoveze brandul IQOS atunci te asteptam alaturi de noi. Ne-am dori de asemenea sa fii o persoana flexibila, cu bune abilitati de analiza si comunicare, care sa aiba initiativa si sa fie fie orientat catre nevoile clientilor.Cerinte Minime: Diploma de BacalaureatDescrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiPozitiile sunt disponibile in locatiile IQOS din centrele si galeriile comerciale, cu program in ture flexibile, inclusiv weekenduri.Beneficii Pachet salarial motivant, s
Interbrands

Consultant Redactere Documente Si Consultant Vanzari


Candidatul ideal Companie cu Capital romanesc angajează persoană responsabila de redactarea si întocmirea de documentații pentru instituțiile publice si consultant vanzariEchipa noastră se mărește! Aplică pentru postul de Asistent Consultant dacă:- Îți place să redactezi documente și să le prezinți- Ai cunoștințe în domeniul juridic și sau financiar.- Ești organizat ă și punctual ă- Deții permis de conducere - Ești disponibil ă pentru delegații în țarăCe vei face?- Vei redacta documente- Vei lucra independent dar și în echipă- Vei vizita toată țara prezentând proiecte la instituții publice Cauți un job stabil și pe termen lung? Trimite CV-ulPentru postul de consultant vanzari se accepta persoane cu experienta in domeniu de minim 6 luni sau cu specializare /pregatire in domeniu. Ne dorim o persona organizata si cu abilitatea de comunicare ridicata.Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.Descrierea jobului Comunicare si intalnire cu cliemtii.
AREVAL PRIM S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Data Operator


Estimare   2300 RON/Luna
Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer remote support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrations
AZETS

Economist In Economie Generala (cod Cor: 263102)


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in Economie, specializare ContabilitateExperienţă profesională (ani / domeniu): minim 2 ani in domeniu pe post similar;Cunostinte specifice: cunoașterea softului de contabilitate WinMentor Enterprise constituie avantaj;Limbi străine: engleza, nivel: nivel mediu-avansat;Operare PC: Cunoștințe solide Microsoft Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word);Atitudine proactivă, fire comunicativă, rezistență la stres, capacitate de organizare, persoană orientată spre rezolvarea problemelor, abilități de lucru în echipă, disponibilitate pentru program prelungit.Descrierea jobului Aptitudini specifice postului:Cunoștințe specifice: cunoașterea softului de contabilitate WinMentor Enterprise constituie avantaj.Limbi străine: Engleză, nivel mediu-avansat.Operare PC: Cunoștințe solide Microsoft Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word).Abilităţi personale:Abilități de comunicare și relaționare;Atitudine proactivă;Capabilități de leadership;Capacitate de a
TERPENA TRADING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vanzari Tehnologii Smart


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr SMART din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile potrivite de panouri fotovoltaice, sisteme BMS, statii de incarcare electrice ec
ROMSTAL IMEX

Contabil In Com Luna ,​jud Cluj


Candidatul ideal Studii superioare financiar-contabil/domeniul economic Cunostinte de operare in programe de contabilitate Cunostinte bune de operare PC,MS OFFICE: WORD,EXCEL Abilitati excelente de management al timpului Abilitati de organizare si planificare Cunostinte de contabilitate manageriala pentru realizarea productiei atat pentru productiile noi infintate cat si pentru cele existente.Descrierea jobului Responsabilitati, aptitudini: Verificarea si prelucrarea zilnica a documentelor contabile (facturi furnizori, chitante,extrase de cont, registru de casa, facturi client, op-uri) Intocmirea balantelor si registrelor contabile Intocmirea declaratiilor fiscale Intocmirea situatiilor financiare actuale Intocmirea pontajelor si statelor de plata Plata salariilor ,plata facturilor de la furnizori Cunostinte de contabilitate manageriala pentru realizarea productiei atat pentru productiile noi infintate cat si pentru cele existente.Beneficii oferite: Salar atractiv, care va fi discutat
SC PRODUCATORGAZON SRL

Economist


Candidatul ideal Cautam persoane dornice de a performa intr-un colectiv tanar, dinamic si la inceput de drum. Candidatul ideal are cunostiinte aprofundate de limba germana atat scris cat si vorbit, cu un background in servicii de contabilitate, ideal cu cunostinte de SAP si preferabil experienta cu contabilitatea germana.Abilitati bune in comunicare si relationare, cu o atitudine pozitiva orientata catre client, si pentru munca in echipa. Dorinta de a invata si de a se integra intr-un mediu de munca stabil cu perspective de dezvoltare si dornic sa se implice intr-un proiect nou.Descrierea jobului - Colaborare stransa cu clienti externi, presupune si comunicarea cu acestia iar cunostinte de limba germana sunt esentiale.- Oportunitati de deplasare in Germania pentru perioada de training.- Gestionarea solicitarilor clientilor, evaluarea si inregistrarea reclamatiilor acestora.- Oferire de solutii adecvate si eficiente in functie de nevoile clientilor.- Se lucreaza in SAP, in diferite modu
MAXBPO

Relationship Manager Sme - Ing Office Alba Iulia Cetate


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.