Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Eforie Nord

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Eforie Nord

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Eforie Nord si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Eforie Nord si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnicieni Mentenanta/​operatori


Candidatul ideal Candidații ideali pentru mentenanță, sa aibă experienta în domeniul mecanicii, diploma de studiu în domeniu este un plus, limba engleza nu este obligatorie.Candidatii ideali pentru operare, sa înțeleagă și sa vorbească limba engleza, cu experienta în domeniul operării masinariilor/utilajelor din fabrici sau parcuri de distracție.Descrierea jobului La mentenanță,se lucrează într o echipa, șeful de echipa va împărți sarcinile fiecărui om. Se face mentenanță lamașinăriile din parcurile de distracție.Se lucrează dimineața.La operare, se vor opera mașinăriile pe care echipa de mentenanță le intretine.Programul fiind după amiaza.Acceptam și familii(soț și sotie) la operare doar cu lb engleza.Cazarea se face in apartamente cu 3 camere,livingul fiind la comun.Conditii de ***.Pentru acest proiect avem nevoie de candidati sezonieri, care sunt dornici de o experienta noua,intr-o tara f dezvoltata economic. Perioada minima este de 2 luni cu posibilitate de prelungire,dacă se doreș
GHEO AMUSEMENT TEHNIC

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare specifice și
UNICREDIT BANK

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant vanzari | Flanco Navodari


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință.Îți place să fii de folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite.Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară. Cerințele postuluiCe vei avea de făcut?Vei interecționa cu clienții și potențialii clienți care trec pragul magazinului Flanco.Te vei aplica plin de interes asupra nevoilor și dorințelor acestora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor de cumpărare de la Flanco. Si îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea de îndeplinit div
Flanco Retail SA

Operator PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam operator PC pentru centru copiere/foto si vanzare papetarie, full time sau part time. Cerințele postului - Studenti- Absolventi de studii medii / superioare - Orientat spre calitate și detalii; - Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestora; - Persoană activă, cu inițiativă, creativă, rezistentă la lucrul în condiții de stres, capabilă să respecte termenele de finalizare a unui proiect -Cunostinte minime PC Word; Corel Draw sau Photoshop prezinta un avantaj precum si cea in procesele de printare, scanare reprezinta un AVANTAJ. Postul presupune activități de printare, copiere și finisare documente, pregătire de machete, personalizarea diverselor obiecte. Activitatea este una mixtă, presupune atât muncă la calculator cât și lucrul cu diverse echipamente și aparate (scanere, printere, prese termice, mașini de îndosariat, copiatoare, cutter-plotter, etc)  Responsabilități: - Operare Calculator - Operarea utilajelor
Felina Media

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii medii/ superioare, economice de specialitate ( specializarea finante- banci);- experienta minimum 2 ani in activitatea de contabilitate ;- experienta in firme cu specializare productie/proiecte constituie un avantaj;- cunoasterea legislatiei in domeniu;- cunostinte de lb. engleza- scris / vorbit;- operare aplicatii din suita Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.Descrierea jobului - raspunde de consemnarea corecta si la timp a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;- raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate;- se documenteaza
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA

Functionar Economic


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal CUNOSTINTE IN DOMENIUL FINANCIAREXPERIENTA MINIM 2 ANIPERSOANA DINAMICA, CU INITIATIVACUNOSTINTE OPERARE PC / CONSTITUIE AVANTAJ EXPERIENTA LUCRU SOFT CONTABILITATEATENT LA DETALIILIMBA ENGLEZA NIVEL MEDIUAPT PENTRU LUCRU IN ECHIPAREZISTENT LA STRESDescrierea jobului ATRIBUTIILE PRINCIPALE ALE POSTULUI SUNT:- CONTABILITATE PRIMARA- INTOCMIRE RAPOARTE COMERCIALE ZILNICE / SAPTAMANALE / LUNARE
EUXIN TRUCKS

Contabil Senior 4500-6000 Lei + Pensie Privata


Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu - - - generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si dec
AOL FIRST HOLDING SRL

Sales Consultant Iqos - Constanta


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de la nevoile clientilor; Implementarea activi
Interbrands

Consultant Vanzari Bucatarii Si Bai - Mobexpert Constanta


Descrierea jobului Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Constanta.Dacă ești o persoană:• Respectuoasă și onestă;• Perseverentă și integră;• Care are plăcere în a comunica;• Cu inițiativă;• Responsabilă;• Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi:• Posibilitatea de a-ți realiza visurile;• Cursuri de dezvoltare profesională și personală;• Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei;• Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi:• Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia;• Ofertare potrivită de produse și servicii;• Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare;• Comunicare post-vânzare;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
MOBEXPERT

Contabil Senior


Estimare   4829 RON/Luna
Candidatul ideal Contabil SeniorExperience in using an accounting softwareGraduate of specialized economic education;Good knowledge of Ms Office, especially Excel;Medium-advanced knowledge of the English language;Attention to detail and the ability to manage multiple and complex tasks;Good planning, organization, prioritization, communication and relationship skills, responsibility, promptness and the ability to meet deadlines.Descrierea jobului Executing the day-to-day financial operations within the company;Checking the accurancy of financial data in the accounting system;Being responsible for the timely and accurate reporting as requested by the direct Manager;Following company's financial procedures; identifies areas for potential improvement;Producing financial reports related to budgets, account payables, account receivables, expenses, upon request;Offering support in audit procedures;Understanding and adhering to financial regulations and legislation;Assisting Finance Manage
JD AGRO COCORA

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Dana


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Raspunde de desfasurarea activitatii pe care o supervizeaza in conformitate cu cerintele clientului exprimate prin ordinul de inspectie catre SGS; Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii supervizate in afara limitelor impuse de client; Raspunde de rezultatele si informatiile furnizate privind activitatea pe care o desfasoara, inclusiv de rezultatele analizelor fizice efectuate in punctele de receptie sau la bordul navelor; Raspunde de mostrele pe care le preleveaza pana la preluarea acestora de catre perosna mandatata in acest sens; Raspunde de aplicarea sigiliilor si evidenta acestora; Raspunde de predarea si/sau preluarea postului de munca prin efectuarea schimbului de tura; Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.Descrierea jobului Nivelul de studii: medii Calificare necesara: tehnician agricol, inspector produse agricole, technician agronom Atentie la detalii Integritate profesionala Disponibilitat
SGS ROMANIA

Operator Date - Depozit Curierat Constanta


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai?- Abilitatea de a introduce și a centraliza date;- Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj);- Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj);- Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;- Disp
Sameday

Staff Front-office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
Alpha Bank

Consultant Suport Erp - Constanta


Candidatul ideal Cautam un consultant suport pentru sisteme informatice ambitios si implicat!Daca iti plac contabilitatea, IT-ul si comunicarea, avem job-ul perfect pentru tine!Vei lucra intr-un colectiv profesionist, motivat si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional!Este un job stabil si atractiv, unde vei fi apreciat.Aceasta pozitie te va ajuta sa iti dezvolti simultan abilitatile de comunicare, cunostintele economice si cele din domeniul IT. De asemenea, vei avea sansa sa interactionezi cu toate nivelurile ierarhice ale unei afaceri si vei intelege modul in care functioneaza.Cerinte Cunostinte minime de SQL Server – sa stii ce inseamna si cum se fac intructiunile SQL pentru manipularea datelor, subinterogarile, join-urile etc.; Cunostinte medii de contabilitate; Experienta de lucru/interactiune directa cu clientii; Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa; Capacitate de invatare si de integrare a cunostintelor; Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mo
Senior Software

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can ! Te invităm să te alături echipei
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.