Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Filiasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Filiasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Filiasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Logistica


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, companie ce activeaza in domeniul automotive, recrutam Operator logistica. Responsabilitati: Transporta materia prima si produsul finit in interiorul fabricii prin intermediul mijloacelor de transport motorizate (transpaleta); Alimenteaza echipamentele de productie cu necesarul de componente, astfel incat sa nu existe stationari ale celulelor; Identifica stocurile si eticheteaza piesele; Sorteaza piesele pe categorii pentru a le aseza pe rafturi; Asigura colectarea, transportarea si curatarea de etichete a containerelor goale din productie. Cerinte: Studii medii; Permis de conducere categoria B; Persoana dinamica; Apt de a ridica greutati; Disponibilitate pentru lucru in ture. Beneficii: Pachet salarial atractiv; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h/zi, L-V. PR/022462
Lugera - The People Republic

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Economist /​ Contabil


Estimare   3140 RON/Luna
Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizator Conducator auto categoria BDescrierea jobului Postul se аdresеаza persoаnelor cе dorеsc sа isi construiаsca o cаrierа alаturi de profеsionisti, intr-un domеniu nou cе ofеra rеale posibilitаti dе perfеctionаre a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Cerinte minime:- cunoastere program de contabilitate CIEL- cunostinte utilizare PC- cunoasterea lb. engleza (optional)Responsabilitati principale:- evidenta financiar-contabila completa - intocmire situatii resurse umane (revisal, contracte de munca, angajari, incetari CIM) Beneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Salariu motivant, fix negociat raportat la experienta acumulata si performantele ce pot fi realizate Bonus financiar pentru indeplin
TITAN TECHNIK AG

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,Cel puțin 3 ani experiență în contabilitate;Studii superioare de profil: economie/finanțe/contabilitate;Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil; experienta in contabilitate;Experienta in lucru in programul Petrescu constituie avantaj;Experinta in lucru in platforma SPV;Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Capacitate de analiza si rezolvare probleme;Abilitați de prioritizare și gestionare a fluxurilor de lucru cu termene limita stranseSa se exprime clar in scris si verbal;Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru.Descrierea jobului Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii;Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);Intocmirea si inregistrarea facturilo
NEW AUTO DRIVE LIV S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
DEEP MOTION

Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Minim 3 ani experienta de lucru in proiecte cu finantare europeana;Cunostinte minime MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);Experienta in lucru in platforma My Smis;Expunere in colaborare cu institutii publice;Capacitate de analiza, sinteza, viziune de ansamblu asupra proiectului;Capacitate de asumare a responsabilitatilor;Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;Persoana autonoma, flexibila, cu intitiativa, disciplinata;Sa se exprime corect verbal cat si in scris in limba romana;Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru;Descrierea jobului Expert fonduri europene care sa elaboreze si sa implementeze proiecte de investitii finantate din fonduri private sau nerambursabile:Evalueaza eligibilitatea proiectelor de investitii si a clientilor companiei;Elaboreaza cereri de finantare, plan de afaceri, alte documente prevazute in functie de cerintele din Ghidurile solicitantului;Răspunde la solicitările de clarificări/informații
SOCCER CLUB BUCOVAT

Economista Cu Experienta


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizateEvidenta contabila completa societate: gestiune, salarii, revisal, declaratii, balanta, bilantExperienta dе minim 3-5 ani in contabiliate completa in cadrul unei societati comerciale necesaraPersoana implicata, cu cunostiinte complete de contabilitate si legislatie fiscala Descrierea jobului Evidentа contabilа completа: dеclaratii, rеvisаl, gеstiunе, bаlаntа, bilantDetalii legate de program (full sau partime) si salariu se discuta la interviu
SENSI GRUP SRL

Operator Call Center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal Cu sau fără experiență, vrem să descoperim adevăratele talente!Daca comunici cu usurință și ești o persoană influentă, iți convingi des prietenii, vino să câștigi din asta !Daca ești o fire ambițioasă, responsabilă, organizată și cu țeluri înalte, hai să-ți faci o carieră în industria noastră!Dacă ești o persoană inteligența, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne un CV, chiar ACUM, iar noi te vom contacta pentu a stabili o întâlnire.Descrierea jobului Facem invitații telefonice la evenimentele noastre pe care le organizam in toata tara.Avem program de Luni până Joi iar Vineri jumătate de zi, salariu fix + bonusuri si alte surprise, contract pe perioadă nedeterminată și posibilitatea de avansare. In plus avem un colectiv tanar si frumos care abia asteapta sa te ajute sa te dezvolti pe toate planurile.
EMT SOLUTIONS

Customer Relationship Officer - Ing Office Craiova Oltet


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING BANK ROMANIA

Consilier Financiar Bancar (determinat) - Craiova


Candidatul ideal - Esti recunoscut in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid, fiind comunicativ, zambitor, optimist;- Ai deschidere in a-i ajuta pe cei din jur intr-un mod profesionist si de a cauta solutii potrivite pentru acestia;- Esti organizat, responsabil, te caracterizeaza proactivitatea si atentia la detalii;- Esti absolvent de studii superioare;- Detii experienta pe un post similar – nu este obligatoriu, dar vei avea un avantaj;- Detii cunostinte PC si ale pachetului MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului In rolul de Consilier Financiar Bancar (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul sucrusalei din Craiova. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Consilier Financiar Bancar este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de supor
Libra Bank

Operator Introducere Date In Firma De Contabilitate


Candidatul ideal - PERSOANA CONSTIINCIOASA SI FOARTE ATENTA LA DETALII- CUNOSTINTE FOARTE BUNE OPERARE PC- BUNE ABILITATI DE COMUNICAREDescrierea jobului INTRODUCERE DATE IN PROGRAME DE CONTABILITATE
AT PROFESIONAL CONSULTING

Consultant Vanzari - Online - Accesorii Auto


Candidatul ideal Ne-ar placea ca noul nostru coleg sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, sa dea dovada de interes si pasiune fata de ceea ce face, sa fie responsabil si dornic de a invata lucruri noi.Experienta in vanzari este necesaara, iar daca aceasta se bazeaza pe domeniul auto sau e-commerce reprezinta un real avantaj.Vom aprecia efortul depus in a intelege responsabilitatea job-ului si profilul companiei, acestea fiind conditiile minime de aplicare pentru o prima selectie.Te asteptam alaturi de noi!Cu drag,Echipa AutoGedalDescrierea jobului In calitate de consultant vanzari online accesorii auto, vei fi responsabil/a in principal de:- consilierea clientilor in alegerea accesoriilor auto dorite si potrivite nevoilor acestora;- preluarea telefonica a comenzillor si inregistrarea acestora in sistem;- confirmarea comenzilor;- managementul retururilor;- comunicarea statusului de livrare a produsului.
AUTO GEDAL IMPEX

Relationship Manager Persoane Juridice - Ing Craiova Oltet


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank

Consultant Vanzari Accesorii Gsm


Candidatul ideal Dorinta de a invata lucruri noi in industria Telefoanelor MobileDisponibilitate de deplasare in Dragasani, Jud. Valcea 2 saptamani pentru a capata experienta !Serios, responsabil de gestiune, punctualDescrierea jobului Vanzarea accesoriilor GSM, Reincarcare Cartele telefonice, activarea ofertelor clientilor !Resposabilitatea de a gestiona marfa din magazinComunicarea cu angajatorul este foarte utila
TOPACC GSM S.​R.​L.​

Consultant Recrutare - Craiova


Candidatul ideal Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane.Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii? Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta este pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa din Craiova.Candidate Profile: Bune abilitati de comunicare, relationare si munca in echipa; Motivatie si pasiune pentru domeniul recrutarii si selectiei de personal. Creativitate si capacitate de a gestiona mai multe proiecte intr-un ritm alert. Disponibilitate la munca pe teren Permis de conducere - categoria B. Limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Responsibilities: Derula
ADECCO RESURSE UMANE

Branch Operations Officer - Is,​ Dj,​ Ar,​ B,​ Cj


Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face: Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/ venite la plata
OTP

Consultant Financiar Asigurari


Estimare   2000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională. Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie. Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora. Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată. Adresa: Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti Cerinte Ce asteptari avem de la tine? • Sa ai spirit antreprenorial; • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane; • Bune abilitati de comunicare si negociere; • Cunoast
GENERALI Romania

Consultant Servicii Clienti


Estimare   1900 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru dе a ramane lider in piata serviciilor dе telecomunicatii.Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere dе convingere?Vrei sa inveti lucruri noi, dе ultima generatie despre serviciile dе telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare?Descrierea jobului Sа lucrеzi lа noi insеаmnа cа:Tе vei аlаturа unеi еchipе cu colеgi аmbitiosi, proactivi si oriеntаti cаtrе rеzolvarеa situаtiilor, sаtisfаctia noаstrа principаla provinе din multumirеa cliеntului pе carе l-аm ajutаt sа isi rеzolvе situаtiа sеmnаlatа, deoarece:- Vеi fi rеsponsabil pеntru preluаrea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.- Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;- Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de c
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.