Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Ghiroda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Ghiroda

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Ghiroda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Operational - Depozit De Curierat (timisoara)


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Descrierea jobului Abilitati de comunicare si organizare (must have!); Buna cunoastere a orasului Timisoara si a imprejurimilor acestuia (din punct de vedere geografic); Experienta de minimum 2 ani de zile in urmatoarele domenii: Logistica / Curierat; Pachet office (nivel avansat); Orient
Sameday

Resp.​ Verificare Articole,​operator Frontdesk Jumbo Timisoara


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Responsabil Verificare Articole-verifica buna funcţionare a produselor.-este responsabil cu prezentarea corectă a mostrelor.-verifica toate produsele auto-promovabile.Operator receptie clienti Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor; Asistenţă pontare angajaţi; Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.OFERIM: Pachet salarial competitiv. Bonus lunar de prezenta si bonus anual de performanta. Tichete de masa de 30 lei / zi lucratoare. Contract de munca de 8H pe zi. contract de munca pe perioada nedeterminata. Pregătire sistematică pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor profesionale. Datorita extinderii rapide a companiei, perspective excelente in carie
JUMBO EC.R

Functionar Economic


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal - experienta minima de 2 ani in domeniul contabilitatii primare - gestiune / facturare;- minim studii medii / cursuri de perfectionare, preferabil studii superioare de specialitate;- constituie avantaj cunoasterea programului de specialitate Winmentor;- cunostinte solide in Microsoft Office (excel,word,power-point);- persoana corecta, cu implicare profesionala, punctuala, cu simt de raspundere, atenta la detalii ;- receptiva la nou si interesata pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu intr-un mod profesionist;- cu un caracter sociabil, placut, capabil sa interactioneze cu orice persoana cu care intra in contact, dezvoltand relatii profesionale pozitive;- abilitati de analiza si sinteza, cu spirit de initiativa si organizatorice,- dispus pentru colaborare, de a lucra in echipa dar si in mod independent;- constituie avantaj detinerea permisului de conducere cat.B.Descrierea jobului - atributii specifice contabilitatii primare/facturarii la nivelul punctului de lucru (
NET DISTRIBUTION

Consultant Vanzari - Timisoara


Candidatul ideal Hai, vino, fă și tu parte din familia Nobila Casa! Căutăm consultanți de vânzări pentru consilierea clientilor!Dorim să fie un magazin cât mai aproape de clienții noștri!Pentru acesta avem nevoie de ajutorul Tău: să aducem zâmbet în magazin și să creăm o atmosferă caldă, unde Te simți ca acasă. 😊Descrierea jobului Beneficii:- salariu motivant- bonusuri- bonuri de masa- companie in extindere si dezvoltare rapida- reducere angajat 25% pentru cumparaturi la Nobila CasaDacă deții:- abilități de comunicare, relaționare și te simți comfortabil să consiliezi clienți- te interesează domeniul decorațiunilor interioare- doresti să te dezvolți în cadrul unei echipe profesioniste de vânzări, atunci TE vrem în echipă!Vino alături de noi și descoperă #viatalanobilacasa! ▶️
MENDOLA PRO

Operations Coordinator


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice) Minimum 2-3 ani experienta in activitatile de operatiuni Minimum 2- 3 experienta in sectorul bancar Bune abilitati de utilizare Microsoft Offie Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilorAlte competențe necesare: Creativitate si initiativa Abilitatea de a prioritiza, de a lua decizii sub presiunea timpului Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizareDescrierea jobului Principalele responsabilități: Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti), initierea acestora in structurile ba
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK

Corporate Banking Relationship Manager (determinat)


Candidatul ideal Angajare pe perioadă determinată, până la data de 31 iulie 2024Notă:Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.Cerinte: Studii superioare economice Minimum 3 ani experienta in vanzari Abilitati de analiza financiara Limba engleza nivel avansatAlte competențe necesare: Simt analitic si structurat Proactivitate Orientare spre client Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati Abilitati antreprenoriale Determinare, incredere in sine Buna autocunoastere Capacitate de a lucra independent dar si in echipaDescrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi îm
UNICREDIT BANK SA

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Operator Producție - jud.​ Timiș - Cazare Gratuită


Companie verificată
Aplica rapid
S.C Decomar Logistic S.R.L angajează operator producție în județul Timiș.Se oferă:contract de muncă pe perioadă nedeterminatăformare profesionalăcazare și utilități gratuitediurnă de 30 lei/zibonus de performanțăproduse de curățenie oferite periodicPachet salarial începând de la 2550 de let net (bani în mână).Se oferă primă de angajare în valoare de 400 lei net.
Decomar Logistic

Operatori productie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3000 LEI pe lună
Cautam Operatori productie pentru sediul din Timisoara, Parcul Industrial Freidorf, Strada Paul Morand nr.135 BENEFICII FINANCIARE:Venituri brute peste 3500 lei;Ore suplimentare plătite dublu;Spor de noapte 25 la sută;Bonus de fidelitate;Bonus de recomandare 500 lei;Tichete de masă (30 lei/tichet);In functie de posibilitatile firmei prime de sărbători (Craciun, 8 Martie, Paste, Concediu de vara) si pentru evenimente speciale; BENEFICII EXTRASALARIALE:Asigurare privata de sanatate;Loc de muncă asigurat cu contract de munca;Mediu de lucru cu spatii generoase, sigure si curate;Analize medicale în vedea angajarii si periodice gratuite;Asistenta medicala asigurata in timpul serviciului;Echipamente de lucru si protectie gratuite;Dotari tehnologice moderne;In functie de nivelul de pregatire se asigura acces catre programe de formare interna si externa;Transport gratuit asigurat:pe rute din Timisoara (plecare din zona Modern, respectiv zona Lipovei);pe rute din jud.Timis (Comloșu Mare-Jimbolia
ELBA S.A.

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Cautam operatori suport productie in Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Alătură-te și tu echipei Exact Systems Timișoara!Căutăm operator suport producție. Candidatul ideal:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ești o persoană serioasă și responsabilă;Deții permis auto (constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu);Disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi. Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Beneficii:Venit lunar 2500 lei NET (format din salariu fix, bonus lunar și tichete de masa de 25 lei/zi)Plata orelor de noapte cu spor de 25 la suta;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la suta;Sesiuni de instruire la locul de muncă;Contract pe perioada nedeterminată;Transport asigurat din Mosnita Noua, Icloda, Sacosul Turcesc, Otvesti, Berini, Tormac, Cadar, Duboz, Nitchirdorf, Vucova, Chereveru Mare, Bacova, Sarbova, Buzias, Ionel, Otelec, Pustinis, Ui
Exact Systems

OPERATOR CNC STRUNG/​ FREZA


Companie verificată
Aplica rapid
RESPONSABILITATI:-pregatirea materialului, pregatirea masinii si programarea impreuna cu responsabilul productiei, controlul produsului in diferite etape ale productiei, finisarea produselor finite si pregatirea lor pentru livrareCERINTE:-experienta necesara in operare min. 1 an pe utilaje similare cu sistem Siemens (Haas, Hurco, etc.)BENEFICII:-salariu motivant-transport asigurat-posibilitati de dezvoltare profesionala-echipament
ATLANTIS ENGINEERING

OPERATOR STRUNG/​FREZA CONVENTIONALA


Companie verificată
Aplica rapid
RESPONSABILITATI:-pregatirea materialului, pregatirea masinii si programarea impreuna cu responsabilul productiei, controlul produsului in diferite etape ale productiei, finisarea produselor finite si pregatirea lor pentru livrareCERINTE:-experienta necesara in operare min. 1 an pe utilaje similare cu sistem Siemens (Haas, Hurco, etc.)BENEFICII:-salariu motivant-transport asigurat-cazare-echipament complet-contract pentru o perioada nedeterminata.Program: L-V 8-17
ATLANTIS ENGINEERING

Evidenta Contabila Primara


Estimare   1600 RON/Luna
Candidatul ideal Studii in domeniul contabil, economic Cunostinte in domeniul contabilitatii primare Cunostinte de utilizare Exel/Word Persoana organizata, punctuala, meticuloasa, atenta la detalii , dinamica Capacitatea de organizare pentru indeplinirea sarcinilor care-i revin si simultan Atitudinea pozitiva , cu spirit de echipa Deschidere pentru a invata lucruri noi.CONSTITUIE AVANTAJ: Experienta minima de 1 an in domeniul contabil primar Cunoasterea progranului contabil SAGADescrierea jobului Inregistrarea documentelor de receptie marfa si achizitii Sa intocmeasca facturi si chitante, avize de expeditie, alte documente Intocmirea si tinerea registrelor de casa Intocmirea diferitelor situatii financiare primare Intocmirea evidentei zilnice de prezenta(pontaj) Iregistrarea si urmarirea in sistemul informatic a documentelor receptionate conform reglementarilor in vigoare Raportari prmare obligatorii Arhivarea documentelor Intocmirea corecta a documentelor intre gestiuni si urmarirea l
ALFA STAR IMPEX

Contabil Senior /​ Economist /​ Expert Contabil


Candidatul ideal Contabil senior / Economist / Expert contabilCandidatul ideal Studii economice superioare; Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel; Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR/CCF constituie un avantaj Abilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului; Cunoștințe de limba engleza nivel mediu Fire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă; Beneficii Grilă salarială motivantă Tichete de masă Oportunitate de dezvoltare Birouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bună Responsabilități Gestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții; Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației; Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile; Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client; întocmește balanța de verificare; Asigură s
GP-TAX & ACCOUNTING

Sef Serviciu Financiar-contabil


Estimare   4547 RON/Luna
Candidatul ideal absolvent de facultate cu profil economic, minim un an experiență pe post similar; cunoașterea temeinică a legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil; o bună capacitate de organizare și conducere a activităților, spirit de echipă; corectitudine, seriozitate și obiectivitate în prelucrarea datelor și analiza situațiilor financiare; cunoștințe bune de operare pe calculator în aplicații dedicate.Descrierea jobului supervizează înregistrarea cronologică a datelor financiare de pe documente justificative; verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă și avansuri din trezorerie în lei; întocmește situații, rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora; răspunde clienților și furnizorilor la confirmările de solduri privind exactitatea; executa sarcini suplimentare stabilite de persoanele autorizate ierarhic.Se acorda Salariu motivant, tichete de masa si prime
MIRUNA INTERNATIONAL IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.