Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Marghita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Marghita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Marghita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori Frontdesk & Lucratori Comerciali - Jumbo Oradea


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Deţinătorul funcţiei va fi responsabil cu:Operator Frontdesk- Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.Lucrator comercial- Umplere rafturi si aranjare marfa conform strategiei comerciale a companiei.Noi îţi oferim:- Pachet salarial competitiv.- Tichete de masă de 30 lei pe zi lucrătoare.- Bonus lunar de prezenţă şi bonus anual de performanţă.- Voucher JUMBO de Paşte şi de Crăciun.- Contract de muncă pe perioadă determinată.- Program de muncă de 8 ore/zi.- Frecvente evaluări şi creşteri salariale.- Excelente perspective de dezvoltare profesională ca urmare a expansiunii rapide a companiei.- Mediu de lucru mo
JUMBO EC.​R SRL

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Micro


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Operator productie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2610 LEI pe lună
Clientul nostru este o companie cu capital spaniol care desfasoara activitatea in domeniul productiei de piese auto. Responsabilitati:-   Utilizarea si pastrarea in conditii bune a instalatiilor, masinilor, utilajelor si sculelor pe care le are in folosinta;-   Responsabil pentru productia obtinuta la masinile din subordinea sa;-   Informeaza superiorul despre piesele pe care leconsidera inadecvate sau defecte; Cerinte necesare ocupării postului:-   Studii medii;-   Cunostinte de mecanica  constituie avantaj, dar nu este o conditie obligatorie;-   Disponibilitate pentru program in 3 schimburi;-   Dexteritate;-   Atentie la detalii;-   Abilitate de invatare rapida;-   Abilitatea de a lucra stand in picioare perioada indelungata;-   Notiuni generale de calcul matematic. Se ofera:-   Program de lucru i
SC Public Euroconsulting SRL

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Operatori Productie - asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2050 LEI pe lună
Angajam Operatori productie in cadrul mai multor departamente de la punctul de lucru din Biharia. Cerinte:Atentie la pasii de productieAcuitate vizualaSpirit de echipa Beneficiisalariu brut de 3500bonus de perfomantabonus la angajare de 1000 ron NETtichete de masa in valore de 25 ron/zicontract pe perioada nedeterminatatransport gratuitun loc de munca stabil si sigurservicii medicale privateconditii de munca sigureacces la cursuri de calificarebonus pentru recomandare colegibonus pentru ore suplimentareevenimente organizate de companie
PGS SOFA & CO

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabilitate Primara /​ Hr


Candidatul ideal Cunostinte dе contabilitate primaraAi fie experiența fie abilitățile necesare pentru a gestiona un portofoliu de clienți și furnizori;Ai cunoștințe bune de operare ȋn Word și Excel;Eşti o persoană organizată, responsabilă, pozitivă şi prietenoasă, care este capabilă să respecte termenele limita;Ai un spirit organizatoric, atenta la detalii și poți lucra într-o echipă.Abilități de comunicare și relaționare;Cursuri atestate in domeniul resurselor umane;Cunostinte de legislatia muncii;Descrierea jobului Sa realizeze corect toate activitatile la nivel de contabilitate primara,Înregistrarea zilnică a tuturor tranzacțiilor financiare și arhivarea în bune condiții a documentelor financiar-contabile;Actualizează la zi bazele de dateAsigură consultanța către manageri și angajați cu privire la aspectele legislative ce țin de aria de specialitate sau cu privire la gestionarea anumitor situații;Primește și analizează diferite cereri/ reclamații ale angajaților în domeniul resursel
MONDOROM

Economist - Compartimentului Financiar – Contabilitate


Candidatul ideal Administrația Domeniului Public S.A. Oradea selectează personal pentru postul de ECONOMIST în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate.Condiții minime: Studii superioare economice de lungă durată, profil contabilitate şi informatică de gestiune/finanţe-bănci; Capacitate deplină de exercițiu; Vechime minimă în specialitatea studiilor superioare - 10 ani; Experiență în domeniul financiar-contabil la nivel de bilanț; Expert contabil CECCAR; Stare de sănătate adecvată postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unități sanitare abilitate; Cazier judiciar fără fapte înscrise; Cunoștințe medii operare PC (Word, Excell).Descrierea jobului Îți oferim: salariu motivant; contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; beneficii adiționale în funcție de performanță (tichete de masă, premii etc.); mediu de lucru dinamic într-o societate profitabilă.Prin aplicarea CV-ului tău la acest job, ești de acord cu prel
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA

Contabil Senior /​ Economist /​ Expert Contabil


Candidatul ideal Contabil senior / Economist / Expert contabilCandidatul ideal Studii economice superioare; Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel; Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR/CCF constituie un avantaj Abilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului; Cunoștințe de limba engleza nivel mediu Fire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă; Beneficii Grilă salarială motivantă Tichete de masă Oportunitate de dezvoltare Birouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bună Responsabilități Gestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții; Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației; Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile; Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client; întocmește balanța de verificare; Asigură s
GP-TAX & ACCOUNTING

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - absolvent studii superioare economice- cunostine dе MS Office si comunicare prin email- persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate dе analiza si sinteza;- capacitate dе lucru in echipa si relationare- capacitate de a lucra cu termene limita, atentie distributiva- rezistenta la stresConstituie un avantaj:- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil;- experienta in domeniu minim 3 ani- limba straina (maghiara/engleza)Beneficii:- salariu atractiv- bonuri de masa- transport asigurat de societate- prime Paste si Craciun.Descrierea jobului - atributii specifice departamentului Financiar - Contabilitate
AGROIND CAUACEU

Economist Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Ne marim echipa!! Ce ne dorim de la tine:- Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de bilant inclusiv, dobandite in urma unei experiente de cel putin doi ani.- Persoana cu abilitati de comunicare, de lucru in echipa si de respectare a termenelor limita.- Dorinta de perfectionare permanenta a cunostintelor si abilitatilor profesionale.- Cunostintele de limba engleza pentru afaceri constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face:- Gestioneaza unui portofoliu de clienti.- Inregistrarea tranzactiilor clientilor, conform cu principiile si reglementarile contabile si fiscale aplicabile.- Intretine relatia cu clientii, asigurand un climat de incredere si parteneriat.- Intocmeste si depune declaratiile fiscale.- Supravegheaza si este responsabil de termenele de raportare catre stat sau cele asumate catre clienti.- Intocmeste si verifica situatiile de sinteza (balante, jurnale, registre, etc.)- Calculeaza si verifica impozitele si taxele datorat
FINACO GRUP SRL

Contabil Junior


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic finalizate- Experienta minim 1 an in domeniul financiar-contabil- Capacitatea de a se adapta/invata programe specializate pentru domeniu de activitate- Persoana cu gandire analitica, cu abilitati de organizare a muncii, de comunicare si munca in echipaDescrierea jobului 1.Contabilizarea facturilor primite de la furnizori, verificare fise de cont2.Contabilizarea platilor si incasarilor conform extraselor bancare3.Contabilizarea operatiunilor financiar contabile aferente registrelor de casa si deconturilor de cheltuieli
AEROTRAVEL

Contabil Junior - Junior Accountant Receivable


Candidatul ideal Contabil Junior - Junior Accountant Receivable Diploma de licenta in domeniul financiar O buna intelegere a activitatilor comerciale Aptitudini bune de limba engleza – vorbit si scris Bune cunoştinţe de MS Office Aptitudini de comunicare, planificare şi organizare activităţii specifice; Operare program SAP ( constituie avantaj)Descrierea jobului Emiterea facturilor din financiar la inchiderile de luna; Reconcilierea conturilor de client si trimiterea de notificari (Dunning letters) Inregistrarea extraselor bancare Intocmirea diferitelor rapoarte specifice clientilor ( scadente depasite si neincasate etc) cat si rapoarte generale.
PUREM ORADEA SRL

Economist - Compartimentului Comercial


Candidatul ideal Administrația Domeniului Public S.A. Oradea selectează personal pentru postul de ECONOMIST în cadrul Compartimentului Comercial.Condiții minime: Studii superioare economice de lungă durată; Capacitate deplină de exercițiu; Stare de sănătate adecvată postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unități sanitare abilitate; Cazier judiciar fără fapte înscrise; Cunoștințe medii operare PC (Word, Excell).Descrierea jobului Îți oferim: salariu motivant; contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; beneficii adiționale în funcție de performanță (tichete de masă, premii etc.); mediu de lucru dinamic într-o societate profitabilă.Prin aplicarea CV-ului tău la acest job, ești de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutar
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA

Contabil Senior


Estimare   4829 RON/Luna
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic,constituie avantaj daca esti membru CECARSă ai cel puțin 5 ani experiență în contabilitatesa ai atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexeSa ai abilitati bune de planificare, organizare, prioritizare, comunicare si relationare, responsabilitate, promptitudine si capacitatea de a respecta termenele limitaSă ai experiență în coordonarea unei echipeSa cunosti temeinic legislatia fiscala si contabilaSa stapanesti bine Microsoft office (excel, word)Sa fii foarte atent la detalii, corectitudine in inregistrarile contabile, fara eroriSa gestionezi intregul flux financiar contabil, sa intocmesti declaratii lunare, trimestriale si situatii financiar contabile, analiza situatii de natura financiar contabilaDescrierea jobului Un loc de munca stabil si sigur intr-o companie in crestere.Programul este full-tim
ALMA KERT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.