Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Nadlac

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Nadlac

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Nadlac si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant Financiar Si De Asigurari (perioada Determ.​2 Ani)


Candidatul ideal Consultant financiar si de asigurari in locatiile D&C/Autogrand, Quark si Procar - perioada determinata 2 ani- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;- Experienta de 1 - 3 ani domeniul auto/financiar/leasing;- Abilitatea de a lucra cu cifre si termeni economici, capacitatea de a intelege situatii/documente financiare/contabile;- Cunoastera limbii engleze;- Foarte bune cunostinte operare PC (MS Office);- Foarte bune abilitati de comunicare, spirit de echipa, persoana organizata, responsabila si cu initiativa;- Integritate, amabilitate, capacitate de a gasi solutii care sa vina in intampinarea asteptarilor/solicitarilor clientilorDescrierea jobului - Oferirea de consultanta financiara in legatura cu produsele de finantare si asigurare din portofoliul Porsche Finance Group Romania;- Sprijina echipele de vanzari ale dealerilor arondati in privinta dosarelor de finantare;- Sprijina echipele de vanzari ale dealerilor arondati in privinta solicitarilor de asigurare
PORSCHE FINANCE GROUP ROMANIA

Operator Facturare - Arad


Candidatul ideal Notiuni minime de contabilitate primara referitoare la principalele documente aferente unui proces de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc); Experiență în lucrul cu numerarul; Atenție distributivă; Minim studii medii; Experienta similara intr-un sistem de facturare.Descrierea jobului Primeşte şi prelucrează comenzi; Facturează produsele ce urmeaza a fi livrate clientilor; Monitorizeaza comenzile in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client; Consiliaza clientul in elaborarea comenzii prin furnizarea de informatii privind caracteristicile produselor si a intrebuintarii acestora; Asigura interfata cu clientii; Verifica soldurile clientilor; Incaseaza facturi, gestioneaza instrumentele de plata; Efectueaza inventarierea bunurilor din gestiunea sa, conform procedurilor interne.Ce oferim:Tichete de masa;Contract de munca pe durata nedeterminata;Tichete cadou oferite salariatilor, in conditiile legii;Ceai si cafea in pauzele de
S.​C.​ TRUTZI S.​R.​L.​

Operator Date Facturare


Candidatul ideal ✔️ Cunoștințe de limba engleză;✔️ Cunoștințe avansate de Word și Excel;✔️ Nivel studii: minim liceul absolvit;✔️ Persoană responsabilă și atentă la detalii;✔️ Cunoștințe minime de facturare;✔️ Persoană deschisă spre a învăța lucruri noi;✔️ Disponibilitate de a lucra din București/Arad.Descrierea jobului Responsabilități:✔️ Emiterea facturilor către clienți interni și externi;✔️ Permanentă corespondență cu clienții;✔️ Urmărirea scadențelor facturilor;✔️ Urmărirea încasărilor creanțelor;✔️ Informarea clienților cu privire la facturile și avizele emise;✔️ Realizarea rapoartelor necesare departamentului de Contabilitate.Beneficii:✔️ Salariu fix;✔️ Tichete de masă 25 lei / zi;✔️ Sesiuni de instruire la locul de muncă;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Program de lucru L-V, 8 ore/ zi
SC EXACT SYSTEMS SRL

Agent Comercial,​consultant Vanzari


Candidatul ideal Elvárásaink:· Magyar, Román nyelvtudás.Minimum középfokú végzettség (kereskedelmi, műszaki végzettség előny),· Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (Táblázat kezelő szoftver, valamilyen vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat)· Kereskedelmi tapasztalat, rátermettség,· Precíz és felelősségteljes munkavégzés,· Jó szervezőkészség és teherbíró képesség,· Kitűnő kommunikációs készség a partnerekkel,· Jogosítvány,· Készség önálló munkavégzésre, ugyanakkor jó csapatjátékos,· Könnyen teremt kapcsolatokat,· Eredményorientált személyiség,· Lojalitás,· Kreatív problémamegoldó készség,· Középfokú angol és/vagy német nyelvismeret előny,Cerinte:• Studii medii minime (comercial, avantaj educatie tehnica),• Cunoștințe de calculator la nivel de utilizator (software pentru foi de calcul,)• Experienta comerciala, aptitudine,• Lucru precis și responsabil,• Atitudine pozitiva, proactiva si capacitatea de atentie si analiza asupra detaliilor;• Abilități excelente de comun
SCHNEIDER ROMANIA SRL

Economist Senior (şantier)


Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct

Store Consultant Arad


Candidatul ideal -Descrierea jobului -
SECOM HEALTHCARE

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Gravor - Arad.​ Cunostinte Operare Calculator


Candidatul ideal Cunostinte operare calculator, serios, punctual. Studii medii cu sau fara diploma de bacalaureat. Experienta in programe de editare (Corel Draw ,etc)Descrierea jobului Viitorul angajat se va ocupa de inscriptionarea produselor in depozit,de pregatirea textelor si imaginilor inainte de sablare.Oferim salariu fix + comision din munca prestata.Nu este necesara calificare. Va puteti instrui la locul de munca.Punctul de lucru se afla AradProgramul este de Luni-Vineri de la 09.00-17.00 cu pauza de masa.Sambata-Duminica si Sarbatori Legale - LIBER
SC CHIS CHIS SRL

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
SC INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:342


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Branch Operations Officer - Is,​ Dj,​ Ar,​ B,​ Cj


Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face: Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/ venite la plata
OTP

Consultant Beauty - Arad,​ Timisoara


Candidatul ideal Ce căutăm? O persoană sociabilă, dedicată, receptivă la nevoile clienților, motivată să învețe lucuri noi. Aspect fizic plăcut și atitudine pozitivă. Excelente abilități de comunicare/ vânzare și de soluționare a diverselor situații. Capacitate de organizare eficientă în desfășurarea activităților zilnice. Disponibilitate pentru un job full-time.Pregătirea în domeniul medicinei, asistenței medicale, fiziokinetoterapiei, cosmeticii sau experiența de lucru similară reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Efectuează corect procedurile specifice centrului - tratamente faciale, corporale și epilare definitivă - conform protocoalelor de tratament învățate în urma training-urilor puse la dispoziție de către clinică; Efectuează evaluări faciale și corporale specializate și informează corect clienții cu privire la toate procedurile disponibile în cadrul centrului; Recomandă planul de tratament optim în funcție de nevoile specifice fiecăru
PRIM LINE CARE

Relationship Manager Sme - Ing Office Arad Centru


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.