Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vânzări - Vodafone România - Zona Nord-est


Candidatul ideal Te invităm să te alături echipei Vodafone România dacă:Ai minimum 6 luni experiență în vânzări pe o poziție similară: telesales, suport vânzări clienți, reprezentant vânzări;Ai minimum 6 luni experiență în domeniile: comerț, retail, telecom sau electro-it;Ai studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;Cunoști limba engleză la nivel mediu;Ai atitudine pozitivă, dorinţa de a te dezvolta și împărtășești pasiunea noastră comună pentru soluţii, echipamente mobile și ultimele noutăţi din sfera tehnologiei.Descrierea jobului Responsabilități: Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone; Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; Vei răspunde nevoii clienților prin progr
INSTORE POWER PROVIDER

Inginer Auditor Calitate Si Mediu


Candidatul ideal START CARIEREI TALE ÎN AEROSTAR!‚‚Inginer Auditor calitate și mediu’’Ne dorim: claritate în întocmirea documentelor scrise; cunoștințe de limba engleză nivel mediu; experiență în domeniul tehnic minim 1 an și cunoștințe referitoare la managementul calității (exemplu standardul ISO 9001); orientat către calitate personală și profesională, concentrare sporită și atenție la detalii; spirit de echipă, spirit de observație; capacitate de înțelegere a proceselor de fabricație; rigurozitate și perseverență; abilități de comunicare. pasionat de aeronautică!Descrierea postului:-efectuarea de audituri interne în conformitate cu standardele calității și specificațiilorde proces, constând în: studierea documentelor aplicabile auditului evaluări ale activităților și proceselor completare înregistrări specifice auditului intern: rapoarte care să sintetizeze evaluarea efectuatăOferim : stabilitatea locurilor de muncă; un pachet salarial atractiv: salarii decente și atractive, situate
AEROSTAR SA

Operator introducere date - Bacau


Scurta descriere a companiei PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training. S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr Cerinte - Studii medii; - Cunostinte operare PC; - Bune abilitati de organizare; - Orientare spre rezultate; - Rezistență la sarcini de lucru repetitive; - Experienta pe un job similar poate fi un avantaj. Responsabilitati - Introduce date in aplicatiile specifice proiectelor; - Verifica corectitudinea datelor introduse si efectueaza corectu
Professional

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Operatoare casa de amanet - Buhusi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1900 până la 2500 LEI pe lună
Angajam Operatoare Casa de Amanet - Buhusi Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau pe email sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii -Verificarea si evaluarea bijuteriilor din aur si argint -Intocmirea actelor pentru contractele de amanet Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 15 de ani -Training de la membri
Bijuteria Cleopatra

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

SILOZAR (operator siloz - Nitramonia Bacau)


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitățile postului - efectueaza operatiile de manipulare respectiv inacarcare/descarcare a produselor agricole in scopul depozitarii marfurilor in siloz si operatiile de incarcare a acestora in mijloacele de transport- urmareste buna functionare a utilajelor din siloz- efectueaza operatiunile de igienizare din cadrul silozului Oferim un salariu net cuprins intre 1800 - 2000 Ron 
SC Pambac

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Cunostinte in domeniul contabilitatii si fiscalitatiiDescrierea jobului Organizare evidenta contabila inclusiv bilant
REAL ACTIV CONTAB

Director Economic


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal CerinteStudii superioare economice, cel putin 5 ani in coordonare activitatii economice.Competente sociale si personale:- Comunicare si lucru in echipa;- Luarea deciziilor;- Managementul conflictelor;- Relatii interpersonale.Competente profesionale:- Cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si financiar;- Cunostinte solide de managementul riscului;- Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word);- Certificarile ACCA/CECCAR constituie un avantaj major;- experienta in management financiar contabil productie constituie avantaj major;- Gandire strategica si previziuni;- Capacitate de organizare, planificare, control;- Abilitati de coordonare si gestionare resurse; Descrierea jobului Supervizeaza activitatile de financiar, contabilitate;- Supervizeaza activitatile de rapoartare si controlling;- Supervizaeza activitatea de planificare/ bugetare si control bugetar (ex: rezultate, fluxuri de trezorerie);- Supervizeaza activitatile de implementare si imbunatatire de soluti
Confidenţial

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Detineti competentele enumerate mai jos ? Va place sa lucrati in echipa ? S-ar putea sa fiti noul nostru Economist !Candidatul Ideal:Cautam un coleg (colega) organizat, meticulos si riguros, dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic si profesionist si care sa detina urmatoarele competente:- studii superioare in domeniul economic;- experienta in domeniu de minim 2 ani;- intocmire/verificare pontaje;- calcul salarial;- analiza si inregistrare documente financiar-contabile (contabilitate primara);- cunoastere plan de conturi;- limba engleză B2;- excel: fomule de baza si intermediare, formatare tabele;- persoana comunicativa cu capacitatea de lucru in echipa.Descrierea jobului -intocmeste pontaje;-participa la calculul salarial;- intocmeste formulare delegatii si deconturi de cheltuieli;- inregistreaza cheltuielile de deplasare;- inregistreaza cheltuielile facute cu cardurile firmei;
ELMET INTERNATIONAL

Expert Contabil /​ Contabil Autorizat


Candidatul ideal Formam echipa pentru un nou hotel in zona de nord a orasului Bacau.Esti candidatul potrivit daca:- ai cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale- ai experienta de minim 5 ani in activitatea de contabilitate HoReCa- ai cunostinte de operare PC:Windows,Microsoft Office,navigare internet ,soft contabilitate Saga,soft hotelier- esti capabil sa lucrezi in echipa cat si individual- esti o persoana ordonata,atenta la detalii,cu initiativa,capacitate de organizare a activitatii si de asumare a responsabilitatiiDescrierea jobului Ce vei face:- gestionezi intreg fluxul financiar contabil,intocmesti declaratii lunare,trimestriale- stocuri materii prime,materiale,obiecte inventar;- evidenta furnizori,clienti- evidenta personal- inventariere lunara/anula- registre casa,extrase banca.Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa entuziasta,care te motiveaza si unde te dezvolti,suna-ne si hai sa ne vedem.0758109109
FIALD IMOBILIARE

Consultant Vanzari - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom BacauȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasa
eMAG

Consultant Vanzari Si Casier Bacau


Candidatul ideal Vino in echipa noastra! LC Waikiki angajeaza fara limita de varsta.- Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend (magazinul se afla situat in mall);- Persoana muncitoare si responsabila;- Persoana orientata spre a oferi ajutor;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultat;- Foarte buna comunicare cu clientii.- Minim 12 clase sau scoala profesionala finalizata. Descrierea jobului Consultant Vanzari: - Asigură expunerea produselor şi a celorlalte materiale vizuale în magazin - Organizează zona de vânzări și asigură aranjarea mărfurilor pe rafturi - Întâmpină clienţii, le prezintă produsele în conformitate cu solicitarea acestora şi îi îndrumă spre cabina de probă - Prezintă clienţilor combinaţii de produse ce pot asigura vânzări suplimentare - Oferă suport clienților pe toată perioada prezenței lor în magazinCasier: -Intampinarea clientilor la casa de marcat -Efectuarea tuturor tranzactiilor la casa de marcat -Asigură expunerea produselor şi a celorlalte material
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Consultant Clienti - Bacau/​ Ploiesti/​pitesti (remote)


Candidatul ideal Căutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional! Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Vrem să te cunoaștem!Descrierea jobului - Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;- Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;- Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;- Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:- Asigurare medicală privată;- Bonuri de masă;- Contract pe perioadă nedeterminată;- Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;- Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);- Abonament 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și activități de tip outdoor.Pentru mai multe informații privind cultura noastră organizațională, vă invităm să accesați:Pagina noastră de blog:
CGS Romania

Customer Operations Assistant With English - Bacau


Candidatul ideal Good verbal and written communication skills in English; Knowledge of MS Office and MS based applications; Hard working, performance driven, solution oriented, organized; Hard working, performance driven, solution oriented, organized; Available to work business hours in shifts between Monday to Friday+weekends.Descrierea jobului As part of the Operations support team you will be in charge of:Opening/creating tickets all based on customer requests received by e-mail, telephone, interface; Closing tickets created as a results of the technician’s visit on customer’s site; Checking service rights/accesses for non-contract clients, sending cost estimations for the calls not covered by the contract and cost charging for the service in the data base; Placing orders for all the necessary parts required in interventions; Scheduling client meetings with the technical team regarding the incident created; Assigning field technicians to reported incidents all based on their availab
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Operator Cnc /​ Prelucrator Prin Aschiere


Candidatul ideal Mesaj Aerostar S.A.Într-o perioadă dificilă și incertă a economiei locale și globale, AEROSTAR, unul din cei mai importanți angajatori din regiunea de N-E a Moldovei, deschide o nouă Campanie de Recrutare prin care își dovedește activ, implicarea în comunitatea locală.Candidatul ideal: Pasionat de aeronautică! Experientă și cunostințe de prelucrări prin așchiere; Cunostințe de desen tehnic si toleranțe; Cunostințe în operare utilaj CNC, în programare pe mașini CNC; Cunoștințe în utilizarea corespunzătoare a aparatelor de măsurare (șubler, micrometru, coloană de măsurat, etc.) și a principalelor tipuri de scule așchietoare; Disponibilitate de lucru în schimburi Capacitate de concentrare sporită și atenție la detalii; Precizie, rigurozitate, perseverență.Descrierea jobului Realizarea de piese pe mașini-unelte CNC și/sau convenționale în conformitate cu desenul tehnic; Respectă documentația de producție și desenul de execuție; Efectuarea operațiilor de reglare și ajustare
AEROSTAR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.