Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Ovidiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Ovidiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Ovidiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relationship Manager Individuals


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Consultant vanzari | Flanco Navodari


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință.Îți place să fii de folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite.Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară. Cerințele postuluiCe vei avea de făcut?Vei interecționa cu clienții și potențialii clienți care trec pragul magazinului Flanco.Te vei aplica plin de interes asupra nevoilor și dorințelor acestora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor de cumpărare de la Flanco. Si îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea de îndeplinit div
Flanco Retail SA

Operator PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam operator PC pentru centru copiere/foto si vanzare papetarie, full time sau part time. Cerințele postului - Studenti- Absolventi de studii medii / superioare - Orientat spre calitate și detalii; - Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestora; - Persoană activă, cu inițiativă, creativă, rezistentă la lucrul în condiții de stres, capabilă să respecte termenele de finalizare a unui proiect -Cunostinte minime PC Word; Corel Draw sau Photoshop prezinta un avantaj precum si cea in procesele de printare, scanare reprezinta un AVANTAJ. Postul presupune activități de printare, copiere și finisare documente, pregătire de machete, personalizarea diverselor obiecte. Activitatea este una mixtă, presupune atât muncă la calculator cât și lucrul cu diverse echipamente și aparate (scanere, printere, prese termice, mașini de îndosariat, copiatoare, cutter-plotter, etc)  Responsabilități: - Operare Calculator - Operarea utilajelor
Felina Media

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil Sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiOrganizarea contabilitatatii si controlul inregistrarilor operatiunilor economice-financiare ale firmei pentru reflectarea cat mai fidela a situatiei financiare si a rezultatelor obtinute;Coordonarea activitatii de contabilitateRealizarea închiderilor contabile, întocmirea declarațiilor fiscale lunare și anuale (situații financiare anuale și/sau semestriale);Intocmirea balantei si transmiterea datelor necesare pentru intocmirea bilantului.Intocmirea de analize si rapoarte financiar-contabile solicitate de către superiorul ierarhic. Urmarire incasari si solduri ;  Cerințele postuluiMinim 3 ani de experiență în Financiar / Contabilitate in pozitie de Contabil SefStudii superioare economice Cursuri de calificare in domeniul contabilitatiiCunostinte avansate contabilitate si financiar; Cunostinte operare soft-uri contabilitate (Saga)Cunostinte operare PC: Excel avansat;  Atentie la detalii Atitudine proactiva, pozitiva si sa fie as
Kreis Express

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii medii/ superioare, economice de specialitate ( specializarea finante- banci);- experienta minimum 2 ani in activitatea de contabilitate ;- experienta in firme cu specializare productie/proiecte constituie un avantaj;- cunoasterea legislatiei in domeniu;- cunostinte de lb. engleza- scris / vorbit;- operare aplicatii din suita Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.Descrierea jobului - raspunde de consemnarea corecta si la timp a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;- raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate;- se documenteaza
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA

Tehnicieni Mentenanta/​operatori


Candidatul ideal Candidații ideali pentru mentenanță, sa aibă experienta în domeniul mecanicii, diploma de studiu în domeniu este un plus, limba engleza nu este obligatorie.Candidatii ideali pentru operare, sa înțeleagă și sa vorbească limba engleza, cu experienta în domeniul operării masinariilor/utilajelor din fabrici sau parcuri de distracție.Descrierea jobului La mentenanță,se lucrează într o echipa, șeful de echipa va împărți sarcinile fiecărui om. Se face mentenanță lamașinăriile din parcurile de distracție.Se lucrează dimineața.La operare, se vor opera mașinăriile pe care echipa de mentenanță le intretine.Programul fiind după amiaza.Acceptam și familii(soț și sotie) la operare doar cu lb engleza.Cazarea se face in apartamente cu 3 camere,livingul fiind la comun.Conditii de ***.Pentru acest proiect avem nevoie de candidati sezonieri, care sunt dornici de o experienta noua,intr-o tara f dezvoltata economic. Perioada minima este de 2 luni cu posibilitate de prelungire,dacă se doreș
GHEO AMUSEMENT TEHNIC S.​R.​L.​

Economist/​contabil


Candidatul ideal ​Studii superioare/medii în economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account; Cunostințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin ex
ZLATE & NETEDU

Customer Relationship Officer –ing Constanta Stefan Cel Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente dе invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata dе idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiuneа ta: Sа fii un ambasаdor al produselor si sеrviciilor ING Bank, dedicаtе cliеntilor persoаne fizicе.Ce vei fаce in аcеst rol? Promovezi produsеlе si sеrviciilе bancаrе ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank

Receptionera,​ag Rezervari,​sef Receptie,​contabil,​hr Inspector


Candidatul ideal - Cautam pentru aceste posturi,persoane cu bune abilitati de comunicare,organizate,capabile sa faca fata unor situatii cat mai diverse care pot aparea in receptia unui hotel.- Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj (PMS Opera);- Cunostinte generale de turism,destinatii/produse;- Cunostinte operare PC si internet ;- Nivel mediu si avansat de cunoastere a limbii engleze;- Experienta in elaborarea de strategii de marketing offline si online;- Experienta in contabilitate si cunostinte de legislatie fiscala;- Experienta in domeniul de resurse umane.Descrierea jobului - Crearea si implementarea strategiilor de promovare ale companiei in relatiile cu tertii si promovarea produselor in fata agentiilor de turism colaboratoare;- Prospectarea pietei de turism din Romania;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare;- Procesarea cererilor de rezervare din faza initiala si pana la consumarea serviciilor turistice d
SC MARINASANTIS SRL

Consultant Vanzari Flanco Voluntari Si Navodari


Candidatul ideal Consultant VanzariCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Ofiter CrediteCine ești tu?O persoană deschisă și comunicativă, care nu se lasă până nu rezolvă orice situație, oricât de încurcată. Îți place să fii de folos și să-i îndrumi pe alții mai ales prin procedurile birocratice ale obținerii unui credit, astfel încât să li se pară totul „floare la ureche”. Ești o persoană persuasivă și meticuloasă și ai educația lucrului bine făcut.CasierCine ești tu?Un om pe care cei din jur se pot ba
FLANCO RETAIL

Sales Consultant Iqos - Constanta


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de la nevoile clientilor; Implementarea activi
Interbrands

Consultant Suport Erp - Constanta


Candidatul ideal Cautam un consultant suport pentru sisteme informatice ambitios si implicat!Daca iti plac contabilitatea, IT-ul si comunicarea, avem job-ul perfect pentru tine!Vei lucra intr-un colectiv profesionist, motivat si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional!Este un job stabil si atractiv, unde vei fi apreciat.Aceasta pozitie te va ajuta sa iti dezvolti simultan abilitatile de comunicare, cunostintele economice si cele din domeniul IT. De asemenea, vei avea sansa sa interactionezi cu toate nivelurile ierarhice ale unei afaceri si vei intelege modul in care functioneaza.Cerinte Cunostinte minime de SQL Server – sa stii ce inseamna si cum se fac intructiunile SQL pentru manipularea datelor, subinterogarile, join-urile etc.; Cunostinte medii de contabilitate; Experienta de lucru/interactiune directa cu clientii; Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa; Capacitate de invatare si de integrare a cunostintelor; Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mo
Senior Software

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Contabil Senior 4500-6000 Lei + Pensie Privata


Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu - - - generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si dec
AOL FIRST HOLDING SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari Bucatarii Si Bai - Mobexpert Constanta


Descrierea jobului Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Constanta.Dacă ești o persoană:• Respectuoasă și onestă;• Perseverentă și integră;• Care are plăcere în a comunica;• Cu inițiativă;• Responsabilă;• Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi:• Posibilitatea de a-ți realiza visurile;• Cursuri de dezvoltare profesională și personală;• Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei;• Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi:• Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia;• Ofertare potrivită de produse și servicii;• Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare;• Comunicare post-vânzare;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
MOBEXPERT

Operator Dana


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Raspunde de desfasurarea activitatii pe care o supervizeaza in conformitate cu cerintele clientului exprimate prin ordinul de inspectie catre SGS; Actioneaza la timp si suficient pentru a opri orice deviatie a activitatii supervizate in afara limitelor impuse de client; Raspunde de rezultatele si informatiile furnizate privind activitatea pe care o desfasoara, inclusiv de rezultatele analizelor fizice efectuate in punctele de receptie sau la bordul navelor; Raspunde de mostrele pe care le preleveaza pana la preluarea acestora de catre perosna mandatata in acest sens; Raspunde de aplicarea sigiliilor si evidenta acestora; Raspunde de predarea si/sau preluarea postului de munca prin efectuarea schimbului de tura; Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.Descrierea jobului Nivelul de studii: medii Calificare necesara: tehnician agricol, inspector produse agricole, technician agronom Atentie la detalii Integritate profesionala Disponibilitat
SGS ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.