Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Roznov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Roznov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Roznov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Regional Manager Pos Channel Sales Moldova Nord


Candidatul ideal - Excelente abilitati de comunicare, relationare si vanzare; persuasiv, spirit competitiv- Excelente abilitati de consiliere- Atentie la detalii- Capacitate de a lua decizii rapid- Personalitate energica, optimista, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta- Experienta in coordonarea unei echipe – minim 3 ani- Permis de conducere categoria B (fara incidente).Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt:- Mentine si extinde colaborarea cu noii comercianti precum si cu cei existenti in regiunea alocata;- Coordoneaza forta de vanzare externa (reteaua de magazine) si interna (angajatii proprii- agentii de vanzare)- Realizeaza targetul de vanzare in regiunea alocata- Monitorizeaza evolutia zilnica a rezultatelor obtinute din vanzari pentru intreaga zona de care este responsabil astfel incat sa poata furniza in orice moment feedback si pentru a oferi solutii pentru cresterea portofoluiului de clienti / cotei de piata- Respecta toti indicatorii de calitate agreati l
UniCredit Consumer Financing

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Inginer,​it-st,​contabil,​economist,​promoter Online,​constructor


Candidatul ideal Persoana dinamica,open minded,orientata spre rezultat.cu aplicatie spre stiintele exacte sau computer science.Cunostinte minime de MS office. social media si desen tehnic sunt obligatorii.Se accepta si candidati cu studii medii/postliceale bine pregatiti la disciplinele tehnice sau pasionati de grafica,desen,software si internet browsing/promovare online/social mediaPentru postul de contabil/economist ,experiență minim solicitata este de 1an.Descrierea jobului Mediu de lucru placut,intr-un colectiv tanar si capabil.Sursa de informatie si indrumare permanenta si la indemana.Salarizare corecta si bonusuri pentru predarea la termen a proiectelor corect intocmite.Cazare si asistenta la relocare.Expertiza si lucru in domenii putin accesibile publicului larg.Mai multe detalii la interviu.
SC LEMAR INDUSTRIES SRL

Consultant De Vanzari In Librarie


Estimare   6300 RON/Luna
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Consultant De Credit La flexcredit Romania


Candidatul ideal Consultant de credit la FlexCredit Romania:FlexCredit cauta colaboratori responsabili, ambitiosi si creativi pentru functia de consultant de credit.Asteptarile noastre pentru dvs. sunt:- Abilitati bune de comunicare;- Motivatie excelenta pentru munca in echipa si lucru cu clientii;- Avantajul este experienta anterioara intr-o pozitie similara;- Nivel ridicat de motivatie si dorinta de atingere a obiectivelor;Descrierea jobului Compania noastra se bazeaza pe rezultate si dinamica, iar alaturi de noi veti gasi o varietate de oportunitati pentru a va dezvolta si a va afirma prin calitatile ce va recomanda. Prin alaturarea la echipa noastra de peste 400 de angajati si colaboratori, veti avea posibilitatea de a alege intre diferite optiuni de angajare iar venitul dumneavoastra poate creste considerabil.!Puteti aplica pentru orice oras din Romania! CV-ul il puteti trimite si pe adresa de mail [email protected]!Oferta noastra include:• lucru intr-o echipa tanara, energica
FLEX FINANCIAL I.F.N

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara;- Studii superioare economice;- Cunostinte MS Office la nivel avansat;- Cunostinte avansate limba engleza (scris si vorbit);- Cunostinte operare SAP (constituie avantaj);- Persoana organizata, riguroasa, dinamica, flexibila, analitica, dinamica;- Bune abilitati de comunicare;- Orientare catre indeplinirea obiectivelor si prioritizarea activitatilor.Descrierea jobului - Emitere de facturi fiscale pentru marfa vanduta catre clientii interni si externi;- Asigura instructiuni necesare intocmirii/ transmiterii documentelor in concordanta cu cerintele clientului si/sau Acreditivului;- Urmareste incadrarea creantelor in limitele de credit acordate fiecarui client;- Colaboreaza cu departamentele interne ale societatii in vederea finalizarii derularii contractelor;- Comunica cu clientii si departamentele relevante in vederea colectarii sumelor corespunzatoare facturilor emise.
ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IAŞI

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:343


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Distributie Gaze Naturale (211458)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii tehnice şi specializare la locul de muncă, autorizare ANRE: EGIU-EGD Experiență practică necesară: Minim 1 an în instalații Altele: Permis de conducere categoria B Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului Descrierea jobului Realizezi revizia reţelelor de gaz (conducte, branşamente, vane şi cămine de vană), revizia staţiilor de reglare-măsurare şi realizezi operațiuni aferente lucrărilor de remediere a defectelor din sistemul de distributţe al gazelor, inclusiv întreruperea/ reluarea alimentării cu gaz, asiguri securitatea în cazul defectelor localizate care ar putea pune în pericol oamenii şi mediul Pregăteşti documentaţia cum ar fi: desene şi inventarul materialelor folosite la reparaţii şi punerea în funcţiune a instalaţiilor de utilizare gaze naturale şi execuţi probe de presiune şi de etanşeitate pentru reţelele de gaze aferente lucrărilor de investiţii/ mentenanţă Realizezi operaţiuni aferente lucrări
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord-est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:341


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Operator Supraveghere Video


Estimare   2000 RON/Luna
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?- Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.-
PROFI ROM FOOD SRL

Consultant vanzari - Amanet si Schimb Valutar


Scurta descriere a companiei Ocupand primul loc pe Bucuresti pentru profilul nostru de activitate, suntem o companie ce ofera servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, comerț cu bijuterii, electronice, bunuri de lux si schimb valutar. In prezent, operam in 26 de agenții și deservim comunitați din Bucureşti , Ilfov, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu , Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureș, Buzău, Ploiești. Intrucat oamenii sunt ingredientul de succes al companiei noastre , investim resurse considerabile in formarea si dezvoltarea acestora pentru ca suntem #impreuna atunci cand conteaza! Cerinte Ce ne dorim de la tine -Sa lucrezi cu buna dispozitie si sa ai o minte pozitiva; -Sa comunici cu placere si sa fii respectuos; -Sa fii sufletul companiei, sa fii fermecator si in acelasi timp convingator; -Sa te organizezi bine si sa nu iti lipseasca atentia la detalii; -Sa ai disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi; -Sa ai studii med
CREDITAMANET

Operator Cnc /​ Prelucrator Prin Aschiere


Candidatul ideal Mesaj Aerostar S.A.Într-o perioadă dificilă și incertă a economiei locale și globale, AEROSTAR, unul din cei mai importanți angajatori din regiunea de N-E a Moldovei, deschide o nouă Campanie de Recrutare prin care își dovedește activ, implicarea în comunitatea locală.Candidatul ideal: Pasionat de aeronautică! Experientă și cunostințe de prelucrări prin așchiere; Cunostințe de desen tehnic si toleranțe; Cunostințe în operare utilaj CNC, în programare pe mașini CNC; Cunoștințe în utilizarea corespunzătoare a aparatelor de măsurare (șubler, micrometru, coloană de măsurat, etc.) și a principalelor tipuri de scule așchietoare; Disponibilitate de lucru în schimburi Capacitate de concentrare sporită și atenție la detalii; Precizie, rigurozitate, perseverență.Descrierea jobului Realizarea de piese pe mașini-unelte CNC și/sau convenționale în conformitate cu desenul tehnic; Respectă documentația de producție și desenul de execuție; Efectuarea operațiilor de reglare și ajustare
AEROSTAR

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Inginer Auditor Calitate Si Mediu


Candidatul ideal START CARIEREI TALE ÎN AEROSTAR!‚‚Inginer Auditor calitate și mediu’’Ne dorim: claritate în întocmirea documentelor scrise; cunoștințe de limba engleză nivel mediu; experiență în domeniul tehnic minim 1 an și cunoștințe referitoare la managementul calității (exemplu standardul ISO 9001); orientat către calitate personală și profesională, concentrare sporită și atenție la detalii; spirit de echipă, spirit de observație; capacitate de înțelegere a proceselor de fabricație; rigurozitate și perseverență; abilități de comunicare. pasionat de aeronautică!Descrierea postului:-efectuarea de audituri interne în conformitate cu standardele calității și specificațiilorde proces, constând în: studierea documentelor aplicabile auditului evaluări ale activităților și proceselor completare înregistrări specifice auditului intern: rapoarte care să sintetizeze evaluarea efectuatăOferim : stabilitatea locurilor de muncă; un pachet salarial atractiv: salarii decente și atractive, situate
AEROSTAR SA

Sef Formatie Operativa De Lucru Masura Si Masura Speciala (201934)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare, specializare energetică Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în activitatea de exploatare Cunoştinţe IT: Microsoft Office Altele: Permis conducere categoria B (cerință obligatorie)Descrierea jobului Întocmești planificarea de lucrări pentru activitatea de măsură pentru arealul deservit, elaborezi propuneri de restructurare a planului funcție de programele anuale primite, solicitările beneficiarilor, urmărind folosirea eficientă a resurselor disponibile Monitorizezi categoria de clienți vulnerabili alimentați din instalații speciale și anunţi întreruperile programate în alimentarea cu energie electrică conform cu prevederile procedurilor în vigoare Aplici măsuri pentru îmbunătățirea stării tehnice a rețelelor prin lucrări de reparații sau modernizare, în concordanță cu strategia și programele aprobate, totodată urmărești evoluția punctelor slabe în rețea și faci propunerile necesare pentru eliminarea acestora Asiguri și verific
DELGAZ GRID
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.