Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Slanic Moldova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Slanic Moldova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Slanic Moldova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

SILOZAR (operator siloz - Nitramonia Bacau)


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1800 până la 2000 LEI pe lună
Responsabilitățile postului - efectueaza operatiile de manipulare respectiv inacarcare/descarcare a produselor agricole in scopul depozitarii marfurilor in siloz si operatiile de incarcare a acestora in mijloacele de transport- urmareste buna functionare a utilajelor din siloz- efectueaza operatiunile de igienizare din cadrul silozului Oferim un salariu net cuprins intre 1800- 2000 Ron 
SC Pambac

Operator Introducere Date /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP SRL

Director Economic


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal CerinteStudii superioare economice, cel putin 5 ani in coordonare activitatii economice.Competente sociale si personale:- Comunicare si lucru in echipa;- Luarea deciziilor;- Managementul conflictelor;- Relatii interpersonale.Competente profesionale:- Cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si financiar;- Cunostinte solide de managementul riscului;- Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word);- Certificarile ACCA/CECCAR constituie un avantaj major;- experienta in management financiar contabil productie constituie avantaj major;- Gandire strategica si previziuni;- Capacitate de organizare, planificare, control;- Abilitati de coordonare si gestionare resurse; Descrierea jobului Supervizeaza activitatile de financiar, contabilitate;- Supervizeaza activitatile de rapoartare si controlling;- Supervizaeza activitatea de planificare/ bugetare si control bugetar (ex: rezultate, fluxuri de trezorerie);- Supervizeaza activitatile de implementare si imbunatatire de soluti
Confidenţial

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Detineti competentele enumerate mai jos ? Va place sa lucrati in echipa ? S-ar putea sa fiti noul nostru Economist !Candidatul Ideal:Cautam un coleg (colega) organizat, meticulos si riguros, dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic si profesionist si care sa detina urmatoarele competente:- studii superioare in domeniul economic;- experienta in domeniu de minim 2 ani;- intocmire/verificare pontaje;- calcul salarial;- analiza si inregistrare documente financiar-contabile (contabilitate primara);- cunoastere plan de conturi;- limba engleză B2;- excel: fomule de baza si intermediare, formatare tabele;- persoana comunicativa cu capacitatea de lucru in echipa.Descrierea jobului -intocmeste pontaje;-participa la calculul salarial;- intocmeste formulare delegatii si deconturi de cheltuieli;- inregistreaza cheltuielile de deplasare;- inregistreaza cheltuielile facute cu cardurile firmei;
ELMET INTERNATIONAL

Consultant Financiar&asigurari (24luni) Cybernet Autocenter


Candidatul ideal Consultant financiar si de asigurari (perioada determinata 24 luni) - locatie Cybernet Autocenter, Bacau.- Studii superioare, preferabil in domeniul economic;- Minim 1 an experienta in domeniul auto/financiar/leasing;- Abilitatea de a lucra cu cifre si termeni economici, capacitatea de a intelege situatii/documente financiare/contabile;- Cunoastera limbii engleze;- Foarte bune cunostinte operare PC (MS Office);- Foarte bune abilitati de comunicare, spirit de echipa, persoana organizata, amabila, responsabila si cu initiativa;- Domiciliul in orasul BacauDescrierea jobului - Oferirea de consultanta financiara in legatura cu produsele de finantare si asigurare din portofoliul Porsche Finance Group Romania;- Sprijina echipa de vanzari a dealerului in ceea ce priveste dosarele de finantare;- Sprijina echipa de vanzari a dealerului in ceea ce priveste solicitarile de asigurare casco cash + RCA;- Ofera asistenta clientilor in rezolvarea problemelor post vanzare;- Amplasarea o
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN

Consultant Vanzari Si Casier Bacau


Candidatul ideal Vino in echipa noastra! LC Waikiki angajeaza fara limita de varsta.- Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend (magazinul se afla situat in mall);- Persoana muncitoare si responsabila;- Persoana orientata spre a oferi ajutor;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultat;- Foarte buna comunicare cu clientii.- Minim 12 clase sau scoala profesionala finalizata. Descrierea jobului Consultant Vanzari: - Asigură expunerea produselor şi a celorlalte materiale vizuale în magazin - Organizează zona de vânzări și asigură aranjarea mărfurilor pe rafturi - Întâmpină clienţii, le prezintă produsele în conformitate cu solicitarea acestora şi îi îndrumă spre cabina de probă - Prezintă clienţilor combinaţii de produse ce pot asigura vânzări suplimentare - Oferă suport clienților pe toată perioada prezenței lor în magazinCasier: -Intampinarea clientilor la casa de marcat -Efectuarea tuturor tranzactiilor la casa de marcat -Asigură expunerea produselor şi a celorlalte material
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consultant Clienti - Bacau/​ Ploiesti/​pitesti (remote)


Candidatul ideal Căutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional! Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Vrem să te cunoaștem!Descrierea jobului - Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;- Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;- Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;- Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:- Asigurare medicală privată;- Bonuri de masă;- Contract pe perioadă nedeterminată;- Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;- Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);- Abonament 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și activități de tip outdoor.Pentru mai multe informații privind cultura noastră organizațională, vă invităm să accesați:Pagina noastră de blog:
CGS Romania

Inginer Auditor Calitate Si Mediu


Candidatul ideal START CARIEREI TALE ÎN AEROSTAR!‚‚Inginer Auditor calitate și mediu’’Ne dorim: claritate în întocmirea documentelor scrise; cunoștințe de limba engleză nivel mediu; experiență în domeniul tehnic minim 1 an și cunoștințe referitoare la managementul calității (exemplu standardul ISO 9001); orientat către calitate personală și profesională, concentrare sporită și atenție la detalii; spirit de echipă, spirit de observație; capacitate de înțelegere a proceselor de fabricație; rigurozitate și perseverență; abilități de comunicare. pasionat de aeronautică!Descrierea postului:-efectuarea de audituri interne în conformitate cu standardele calității și specificațiilorde proces, constând în: studierea documentelor aplicabile auditului evaluări ale activităților și proceselor completare înregistrări specifice auditului intern: rapoarte care să sintetizeze evaluarea efectuatăOferim : stabilitatea locurilor de muncă; un pachet salarial atractiv: salarii decente și atractive, situate
AEROSTAR SA

Operator Sala Jocuri Barman


Candidatul ideal Supraveghetor sala jocuri BarmanCandidatul nostru ideal este:Energic și zâmbitorActiv și atent la detaliiPrietenos și comunicativDornic să se dezvolte profesional și personalMotivat de mediile dinamiceDescrierea jobului Supraveghetor sala jocuri BarmanCe vei face la noi în echipă:Vei oferi servicii de calitate clienților noștri, anticipând nevoile acestora și depășindu-le așteptările cu atitudinea ta pozitivă și zâmbetul molipsitorLe vei arăta clienților cum funcționează aparatele și le vei explica regulile de joc, tratându-i cu răbdare și înțelegereVei face plăți și vei întocmi/emite documente specifice (nicio grijă, îți explicăm noi tot ce trebuie să știi!)Iar acum vine partea cu adevărat distractivă!Iată ce vei primi la noi în echipă:Venit lunar de la 2100-2200 lei netBonusuri de performanțăRecompensare anuală a vechimii in companieCâștiguri suplimentare nelimitate din tipsTichete de masă și tichete cadou de sărbătoriSusținere financiară pentru situații deosebiteTra
MAX BET

Customer Operations Assistant With English - Bacau


Candidatul ideal Good verbal and written communication skills in English; Knowledge of MS Office and MS based applications; Hard working, performance driven, solution oriented, organized; Hard working, performance driven, solution oriented, organized; Available to work business hours in shifts between Monday to Friday+weekends.Descrierea jobului As part of the Operations support team you will be in charge of:Opening/creating tickets all based on customer requests received by e-mail, telephone, interface; Closing tickets created as a results of the technician’s visit on customer’s site; Checking service rights/accesses for non-contract clients, sending cost estimations for the calls not covered by the contract and cost charging for the service in the data base; Placing orders for all the necessary parts required in interventions; Scheduling client meetings with the technical team regarding the incident created; Assigning field technicians to reported incidents all based on their availab
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Operator Social Media


Estimare   2250 RON/Luna
Candidatul ideal Iti petreci timpul pe internet din pasiune pentru Social Media?Vorbesti o limba straina chiar si la nivel incepator (Italiana - Spaniola - Engleza - Franceza - Germana)? Atunci esti persoana pe care o cautam!Nu ai experienta deloc? Noi te ajutam sa ti-o formezi in cadrul echipei!Cautam colegi care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:​ cunostinte operare PC. capacitate de planificare si organizare a timpului de lucru. esti mereu orientat spre performanta. abilitatea de a lucra atat in mod independent, dar si ca parte a unei echipe.Descrierea jobului Pentru ca avem incredere in tine, te vom responsabiliza cu urmatoarele sarcini: introducerea si validarea datelor, din diverse surse intr-un program specific. prelucrarea datelor si validarea lor ulterioara. predarea de informatii corecte departamentului cu care colaborezi prin programul intern. realizarea de sarcini stabilite impreuna cu managerul de proiect. stabilirea si aducerea la indeplinire a obiectivelor.Avantaje:.
S.​C.​ ANALITIQ ZONE S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord-est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Relationship Manager Mcse - Ing Office Bacau 9 Mai


Candidatul ideal Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Ce faci de fapt ca Relationship Manager MCSE ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul MCSE; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te aste
ING Bank

Relationship Manager Sme - Ing Office Bacau 9 Mai


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.