Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Stefanestii De Jos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Stefanestii De Jos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Stefanestii De Jos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Date


Estimare   2300 RON/Luna
Candidatul ideal Ce căutăm: Un expert în materie de bunuri receptionate, cu o viziune de ansamblu, de preferință cu experiență anterioară în domeniu; Un autodidact din domeniul logisticii, cu experiență limitată în materie de incoming goods, dar care se poate familiariza rapid cu task-urile; O persoană cu inițiativă; Un bun comunicator, capabil să gestioneze presiunea atât pe plan intern, cât și cu partenerii externi; O persoană care se bucură de un mediu inovator și dinamic; O persoana cu experiență vastă în ceea ce privește recepția mărfurilor și familiarizata cu diferite tipuri de bonuri de livrare și procese tipice.Descrierea jobului În calitate de operator date , vei fi responsabil de supravegherea fluxului de intrare a mărfurilor și a fluxului administrativ al acestora, începând de la primirea bonului de livrare până la introducerea mărfurilor livrate în sistemul nostru intern de informații.Te vei asigura că termenele de livrare sunt planificate într-un mod logic, că toate mărfur
SEZAMO

Trainer & Coach Consultant


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?Să fi creativ/ă prin crearea, livrarea și măsurarea materialelor de dezvoltare ale angajațilorSa fii o persoana caldă, deschisă, comunicativă, adaptabilă, orientată spre organizare și planificareSă ai o exprimare gramaticală (scrisă și verbală) corectăSă ai cunoștințe tehnice în pachetul de aplicații Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel)Descrierea jobului RolCa Trainer and Coach Consultant vei fi alături de angajați încă din primele lor zile din companie. Vei oferi o nouă motivație colegilor de a se dezvolta personal și a consolida familia FAN. De asemenea, vei avea posibilitatea de a clădi adevărate relații și cu alți traineri externi, experți din domeniu prin a fi mâna lor dreaptă pe durata timpului lor în companie.ResponsabilitățiVei identifica nevoile de training ale departamentelorVei gestiona și monitoriza sesiuni de training (online sau face to face)Vei întocmi raportări lunare cu privire la activitatea de trainingVei monitoriza dezvo
FANCourier

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cunoștințe in domeniul financiar-contabil, atestate si de studiile superioare economice; Experiența in contabilitate minim 1 an; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate; Cunoștințe HR – constituie avantaj; Cunoașterea softului SAGA - constituie un avantaj; Cunoștințe PC - Microsoft Office; Cunoștințe limba engleza mediu spre avansat (obligatoriu); Sa comunice in mod direct si eficient cu colegii si managerul.Descrierea jobului Responsabilitati: Întocmește registrul de casa si documentele primare de decontare; Verifica si înregistrează deconturile de cheltuieli; Operarea documentelor primite in firma (facturi de intrări servicii/materiale, bonuri fiscale, etc); Emitere facturi (aproximativ 7 facturi lunar); Înregistrarea in programul de contabilitate a extraselor bancare; Evidenta cheltuielilor in avans sau reconcilierea lunara a altor conturi; Menținerea legăturii cu clienții si monitorizarea soldurilor clienților; Menținerea legăturii cu furnizorii si verificarea c
KENTAUROS MEDIA

Economist Servicii


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă: esti absolvent al unei facultati economice (Contabilitate ar fi un avantaj); cunosti limba engleza: mediu/avansat (limba germana constituie un avantaj); detii cunostinte avansate de MS Office (SAP constituie un avantaj); ai initiativa si esti implicat in luarea si aplicarea deciziilor, asumarea responsabilitatii; detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii; ai capacitate ridicata de analiza si sinteza; disciplina si rigurozitatea te carcaterizeaza;Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: inregistrezi in contabilitate facturile de servicii alocate validezi si transmiti propunerea de plata privind furnizorii gestionati catre departamentul trezorerie intocmesti confirmari de sold pentru partenerii comerciali arondati si reconciliezi diferentele constatate inregistrezi preliminarile lunare de cheltuieli in cazul facturilor nesosite pana la termenele de inchidere lunara verifici lunar rulajele contu
REWE (ROMANIA)

Operator Calculator/​ Pc /​ Facturare - Voluntari


Candidatul ideal Responsabilitati- preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari- intocmeste facturi,chitante si alte documente specifice de iesire din depozit- incaseaza chitantele- introduce NIR-urile interne/externe- realizeaza circuitul logistic al soferilor- tine evidenta formularelor cu regim special;- executa lucrari de registratura;Program de lucru de luni-vineri intre 08:00-17:00Beneficii:- salariu + bonuri de masa- telefon
SENIC COM

Contabil/​a


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal studii superioare in domeniul financiar - contabil (sau economic) finalizate;experienta intr-o pozitie similara minim 1 - 3 ani;cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscalepersoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa;persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicareDescrierea jobului asigura efectuarea corecta si la zi a inregistrariilor in contabilitateverificarea si inregistrarea operatiunilor de trezorerie (registre de casa si extrase bancare)urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontareinregistrarea deconturilor de cheltuielicomunicarea cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilorurmarirea soldurilor clientiilor si furnizorilor si verificarea alocarii incasarilor si platilorintocmirea de componente ale soldurilor conturilor si efectuarea de reglari pe baza acestorarapoarte diverseprelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri si retururi
DEFNE SELOS

Operator Date - Depozit Curierat - Stefanesti,​ Ilfov


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj); Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj); Rezistență la stres și la un flux de lucru constant; Dispoziți
Sameday

Contabil Junior - Fierbinti-targ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare – profil economic;Experienţă profesională de specialitate - minim 1 anGândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare, capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;Integritate, spirit de echipa si sociabilitate.Descrierea jobului Raspunde de exactitatea datelor introduse în sistem în vederea prelucrării automate;Participa la efectuarea periodica a inventarierii generale a patrimoniului;Calculează drepturile salariale; emite state de salarii , calculează și înregistrează obligațiile de plata ale angajatorului;Inregistreaza cronologic documente contabile;Arhiveaza documentele contabile;Mentine relatia cu clientii existenti in privinta soldurilor si comenzilor.Pentru alte detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729.818.888 - COLTUNEAC FLORIN
AGROMAR

Operator Retururi - Depozit De Curierat


Candidatul ideal Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru.Ce ar trebui să ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj); Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj); Rezistență la stres și la un flux de lucru constant; Dispoziți
Sameday

Contabil - Oras Afumati


Candidatul ideal Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic;​ Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii; Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel); Abilitati de comunicare. Capacitate de adaptare, flexibilitate, buna comunicare ; capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita; Spirit de observatie si analitic; Integritate; Capacitatea de a lucra in echipa, cat si individual;Descrierea jobului Responsabilitati specifice activitatii de contabilitate: Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a achizitiilor(facturilor) de materii prime, materiale, utilitati, extrase de cont. Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante; Verificarea soldurilor la clienti si confirmarea acestora. Intocmirea si transmiterea saptamanala a raportului cu soldurile neincasate ale clientilor catre
OCEAN FISH SRL

Junior Software Developer - Internship - Bucharest


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Good grasp of programming base concepts and algorithms; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Proactive, Can-do attitude, delivery oriented; • Good command of English both spoken and written; • Familiarity with Spring Boot, React, CSS3, HTML5, Responsive Design and other next generation technologies is a plus. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Ability to work in challenging environment. Responsabilitati Key Tasks: • Provides support for full stack implementation of solution; • Developing services to commu
UniCredit

Assistant Relationship Manager Corporate


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree (preferably in Economics) Good command of both spoken and written English At least 1 year of experience in banking Attentive to details and organized Previous sales experience is considered an advantage Microsoft proficiency (Word, Excel and PowerPoint)Other required skills: Creativity and initiative Ability to prioritize, to make decisions under pressure Ability to build and manage relationships with others Sales and persuasion skills Analytical skillsDescrierea jobului About our team: In our team efficient communication, transparency and trust are the values we rely on on a daily basis, helping us develop and maintain a good relationship both at a team level and within the entire organization.Main responsibilities: Collecting all the documents needed to open current accounts Preparing various letters without associated credit risk, added to the Bank’s product portfolio upon customer request (such as reliability letters, letters to audi
UNICREDIT BANK

Retail Credit Support Specialist


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipăDescrierea jobului Principalele responsabilități: Completezi contractele de credit și contractele de garanție aferente, pe baza templateurilor predefinite, având grijă sa fie cuprinse toate condițiile din aprobare Pregătești întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul Core, în conformitate cu procedurile interne Pregătești documentele interne necesare pentru debursarea creditului, asigurând, de
UNICREDIT BANK

Junior Software Developer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in Information Technology or equivalent; • Working experience in Java & Java EE technologies; • SQL in relational databases knowledge and willing to develop PLSQL skills as well; • Analytical and logical thinking, problem solving oriented; • Very good grasp of programming base concepts and algorithms; • SOAP / REST Web Services and integrations via enterprise service bus; • Good customer facing skills and good command of English both spoken and written; Optional Qualifications & Competencies: • Knowledge of Database architectures; • Experience with working in Linux; • Experience with JSF is a plus; • Experience with PLQSL is a plus; • Experience with a maintenance flow; Personality & Soft Skills: • Strong technical drive, troubleshooting insight &
UniCredit

Senior Accountant


Candidatul ideal Cerințe: Diploma de licenta in domeniul economic, preferabil Finante/Contabilitate Experienta de 2 – 3 ani in analiza tratamentului contabil IFRS si definirea monografiilor contabile Experienta in utilizarea aplicatiilor MS Office (Excel, Word) Experienta bancara sau audit/consultanta servicii financiar-bancare reprezinta un avantaj Cunostinte bune de limba englezaAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Persoana capabila sa respecte termene si sa livreze rezultate la nivelul calitativ asteptatDescrierea jobului Responsabilități: Actualizezi si dezvolti politicile contabile si procedurile Bancii, in conformitate cu reglementarile si standardele de contabilitate in vigoare (IFRS aplicabile institutiilor de credit din Romania si IFRS aplicabile Grupului UniCredit) Analizezi tratamentul contabil aplicabil operatiunilor Bancii si intocmesti monografiile contabile aferente Participi la proiectarea si administrarea planului de contur
UNICREDIT BANK SA

Lending Support & Reporting Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice sau juridice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipă Descrierea jobului Despre echipă:Asigura suport si consultanta pentru colegii din sucursale si din alte departamente in conformitate cu procedurile interne si legislatia in vigoare, colaboreaza cu acestia in vederea imbunatatirii procedurilor, fluxurilor, sistemelor informatice, in conformitate cu responsabilitatile postului, manifestand o conduita profesionala.Principalele responsabilități: Raspunzi prompt solicita
UNICREDIT BANK

Relationship Manager Micro


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK

Key Account Sales Manager


Candidatul ideal Studii universitare finalizate (de preferabil studii economice) Experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar intr-o pozitie de vanzari Cunostinte solide referitoare la produsele bancare Abilitati de vanzare si negociere Abilitati exceptionale de comunicare si relationare Abilitatea de a lucra independent Abilitatea de a planifica, organiza si prioritiza sarcinile utilizand resursele intr-un mod efficient Abilitatea de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva, constructiva si proactiva Spirit de echipa Orietantarea spre rezultate Fluenta in limba engleza Cunostinte PC avansateDescrierea jobului Coordonezi activitatea de vanzari privind achizitia si retentia de clienti persoane fizice Identifici, sprijini si implementezi noi initiative de business la nivel local in vederea cresterii cotei de piata a Bancii pe segmentul de clienti persoane fizice Executi si monitorizezi implementarea la nivel local a campaniilor comerciale adresate segmentului persoane fizice Participi
UNICREDIT BANK SA

Junior Automation Engineer - CEE Digital Channels Evolution


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte What we expect from you? Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Ability to write from scratch automation scripts ; • Min. 1 year of experience Automating test cases (preferably in Java); • Knowledge of OOP; • Experience with Automation tools: Selenium/Serenity, Cucumber; • Knowledge of version control tools (GIT); • Experience with continuous integrations and continuous deployment (Jenkins); • Experience working in Agile Projects is a plus; • Experience in creating API/System integration tests is a plus; • Basic understanding of DevOps and Cloud concepts; • Ability to switch between projects; • Good command of English both spoken and written; • Ability to directly deal with technical analysts and developers; • Ability to work in vi
UniCredit

Junior Quality Assurance Engineer - Internship


Scurta descriere a companiei We share one common purpose – empowering communities to progress. We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Cerinte Qualifications & Competencies: • Degree in technical studies (computers, banking, finances, economics etc.); • Basic knowledge about testing of web-based applications (extranet, 24x7, high load, wide geographies etc.); • Problem solving oriented, analytical thinking; • Basics of test case management and defect tracking tools (ALM, JIRA); • Some basic knowledge about functional and nonfunctional testing, API testing of web services. Personality & Soft Skills: ▪ Open-minded, structured and result oriented personality; ▪ Willing to learn new things; ▪ Respectful to multicultural environment; ▪ Pragmatic and problem-solving mind; ▪ Good negotiator focused on win-win solutions; ▪ Ability to work in challenging environment, “can do” and “extra mile” attitude; Responsabilitati Key Tasks and Responsibiliti
UniCredit
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.