Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Vatra Dornei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Vatra Dornei

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Vatra Dornei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Productie - Poiana Negrii


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
Coca-Cola HBC Romania

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:341


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Contabil - Suceava


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de distribuție și montaj tâmplărie PVC și Aluminiu, rulouri exterioare, uși garaj și automatizări, din Suceava - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator și în programe de gestiune financiară (ERP) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate sau într-un departament financiar-contabil intern, minim 3 ani, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru toate domeniile de activitate ale companiei/grupului de firme (comerț, rent auto, imobiliare)
HR Design Consulting

Economist /​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal AC MOBILE, firma cu obiect dе activitate transport international, cu sediul in Spataresti, angajeaza persoana dinamica, responsabila, cu bune abilitati dе comunicare, pentru departamentul contabilitate.Candidatul ideal:- studii in domeniul economic;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- cunostinte dе baza a principiilor contabile;- conostinte avansate dе operare PC (MS Office, Nexus constituie avantaj)- atentie la detalii, acuratete a datelor in activitatea zilnica.Descrierea jobului AC MOBILE Spatаrеsti pune lа dispozitiе posturi in cadru dеpartаmеntului financiar - contabil, cu urmаtoаrele responsabilitati:- emitеrе fаcturi clienti;- inregistrare fаcturi furnizori;- inrеgistrarе extrase bancare;- intocmire / inregistrare deconturi soferi;- inregistrare documente casa;- inregistrare consumuri;- verificare jurnale vanzari / cumparari.Beneficii:- mediu de lucru placut, colectiv tanar si dinamic;- posibilitate de avansare;- transport asigurat de societ
S.​C.​ AC MOBILE S.​R.​L.​

Director Economic


Estimare   5500 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL

Economist-contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Studii economice universitare;Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala;Cunostinte de operare in programul Nexus, constitue avantaj;Spirit analitic, focus pe obiective si rezultate;O buna cunoastere a aplicatiilor Office(Word si Excel);Disponibilitate pentru lucru in echipa. Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in softul de contabilitate Nexus;Evidenta clienti, furnizori;Gestiune stocuri materiale, materie prima, produse finite;Inregistrarea facturilor de intrare si iesire, realocari de plati pe facturile corecte, compensari, respectiv avizare;Opereaza extrasele bancare, bonuri de consum, distribuie incasarile pe fiecare factura respectiv client;Transmite confirmarile de sold la clienti si fisa tert la cerere;Verifica avansurile nefacturate ale clientilor;Efectueaza operatiuni specifice casieriei;Mentine relatiile cu furnizorii;Stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite.
SAFESTEEL

Operator Frontdesk,​casier & Lucrator Comercial Jumbo Suceava


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Deţinătorul funcţiei va fi responsabil cu:Operator Frontdesk- Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Lucrator comercial- Umplere rafturi si aranjare marfa pe departament conform strategiei comerciale a companiei.Noi îţi oferim:- Pachet salarial competitiv.- Tichete de masă de 30 lei pe zi lucrătoare.- Bonus lunar de prezenţă şi bonus anual de performanţă.- Voucher JUMBO de Paşte şi de Crăciun.- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.- Program de muncă de 8 ore/zi.- Frecvente eva
JUMBO EC.R

Operator Pc - Desenator Tehnic Pentru Constructii


Candidatul ideal - persoană comunicativă, organizată, atentă la detalii- persoană dornică să evolueze profesional- abilități foarte bune de operare PC- cunoștințe Nemetschek Allplan, modulul inginerie (criteriu eliminatoriu - se dă probă)- avantaj cunoștințe de limba engleză și/sau germanăDescrierea jobului - realizarea desenelor tehnice (cofraj, armare, detalii de execuție) pentru structuri civile și industriale- efectuarea modificărilor asupra planurilor inițiale- elaborarea și verificarea listelor de cantități în conformitate cu planșele desenateCe oferim:- un domeniu de activitate versatil, interesant- salarizare atractivă în funcție de performanță- inițiere minuțioasă în procesele de lucru- asistență & coaching din partea unui inginer constructor cu experiență- o echipă motivată, prietenoasă- proiecte și soluții tehnice care te vor ajuta să te dezvolți profesional
ROTSIN BAU

Consultant Vanzari Pentru Strainatate


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din Mall-uri sau aeroporturi- program de zi, intre 8-10 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a garanta calitatea acestora- incasarea produselor.Produsele sunt organice universale, folosite atat de catre barbati cat si de catre femei, de igiena corporala. Este vorba de brand
RIK

Operator Introducere Date-transport


Candidatul ideal Studii medii, studiile tehnice reprezinta un avantaj; Permis auto categoria B; Cunostinte foarte bune MS Office; Capacitate de organizare si planificare; Capacitate de a lucra in echipa si spirit de initiativa; Abilitati de comunicare si negociere; Atentie la detalii; Rezistent la stres, ordonat, ferm, punctual, integru.Descrierea jobului Asigura verificarea si completarea documentelor specifice departamentului de parc auto cum ar fi: kilometri parcursi, istoricul reparatiilor, evidenta utilizatorilor pe fiecare autovehicul in parte, rapoarte de accident, locatia vehiculelor; Verifica documentele specifice soferilor (foi de parcurs, ordin de deplasare, bonuri de combustibil); Monitorizeaza fluxul de documente si scandenta acestora (ITP, rovigneta, RCA, Casco, licenta de transport, copie conform cu licenta, revizie) precum si ale soferilor (fisa medicala, aviz psihologic, permis, buletin, atestate); Gestionează sistemul GPS in vederea emiterii de rapoarte specifice de p
TRUTZI

Consultant Informatica Economica


Candidatul ideal Ne dorim în echipă un coleg care să vrea să evolueze profesional și care să construiască cu colegii și partenerii noștri relații echilibrate, durabile, cu un nivel ridicat de profesionalism.Descrierea jobului Cerințe candidat:• O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)• Cunoștințe de bază despre utilizarea sistemelor de operare Microsoft Windows (lucru cu fișiere, instalare de programe)• Fire calmă, răbdătoare și abilități de comunicare pentru asistența oferită clienților• Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice• Disponibilitate pentru învățare sau adaptare la platformele software utilizate în cadrul firmei• Preocupare pentru învățare și perfecționare continuă, pentru promovarea produselor din portofoliul companiei• Constituie un avantaj: studii superioare economice sau informatice• Constituie un avantaj: cunoașterea unui ERP sau program de contabilitate (Nexus sau alte progra
ATAC

Operator La Tratarea Si Epurarea Apei Uzate


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte tehnice de baza- Detine cunostine minime de chimie- Abilitati de operare pe calculator – nivel mediu- Abilitati de planificare – nivel mediu- Limba engleza (scris/vorbit) – nivel incepator- Spirit de echipa si profesionalism- Gestionare proactiva a volumului de munca- Disponibilitate la efort fizic prelungit (daca este necesar).- Flexibilitate in perioada de revizie capitala pe fabrica.- Experienta medie pentru lucrul cu echipamente mecanice ( inlocuire filtre, inlocuire pompe, inlocuire robineti, revizie reductoare, etc).Descrierea jobului Opereaza statia de epurare a apelor uzate rezultate din procesul de productieEfectueaza lucrarile de intretinere a echipamentelor aferente statiei de epurareRegleaza parametrii de functionare a echipamentelor pentru o functionare optimaVerifica si inregistreaza parametrii de functionare a echipamentelor aferente statiei de epurareFace ajustari si reglaje la echipamentele din statie si participa la mentenan
BETTY ICE

Staff Front-office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
ALPHA BANK ROMANIA SA

Consultant Vanzari Gsm Bucuresti,​ Sibiu,​ Targu-mures,​ Iasi,​ Suceava


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.