Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Vodafone in Campina

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Vodafone in Campina

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vodafone in Campina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Store Manager | Vodafone


Candidatul ideal Ce cautam la urmatorul Store Manager? Minimum 2 ani experienta in vanzari/retail; Minimum 1 an experienta in coordonarea unei echipe; Bune abilitati de vanzare si negociere; Convingator/persuasiv si creativ; Capacitatea de a gestiona conflictele; Abilitati de comunicare si interrelationare la toate nivelurile; Limba engleza mediu; Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail;Descrierea jobului Ce vei face in rolul de Store Manager? Vei reprezenta compania in relatiile cu autoritatile locale; Vei gestiona relatiile cu clientii critici / cheie in scopul facilitarii procesului de vanzare; Vei implementa programe de vanzare (locale si nationale) pentru atingerea obiectivelor de vanzari si pentru oferirea unei experiente consistente si memorabile clientului; Vei asigura o comunicare eficienta si bunul mers operational intre magazine si celelalte departamente pentru a sustine realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atat pe termen scurt cat si lung; Vei i
IQBox

Sales Advisor | Vodafone


Candidatul ideal IQBox Vodafone angajeaza reprezentant vanzari in magazinele IQBox Vodafone din Bucuresti, Braila, Giurgiu, Campina si Ploiesti.Cerintele postului: Studii medii; Disponibilitate pentru lucrul in ture; Orientare catre client, abilitati de comunicare si organizare, atitudine pozitiva, personalitate deschisa si prietenoasa; Abilitati de a lucra in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Vei fi responsabil pentru activitatea de vanzare si loializare a clientilor Vodafone Romania prin:Cunoasterea si intelegerea temeinica a serviciilor, produselor si ofertelor Vodafone; Interactionarea politicoasa si prietenoasa cu toti clientii; Investigarea atenta a nevoilor clientilor, pentru a propune cea mai potrivita oferta; Promovarea serviciilor, produselor si a imaginii companiei; Cunoasterea si respectarea proceselor si procedurilor de lucru ale companiei; Incheierea vanzarilor pentru indeplinirea obiectivelor profesionale;Beneficii Poti castiga o cariera in domeniul vanzarilor
IQBox

Operator Call Center | Vodafone


Candidatul ideal Studii medii Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office) Bune abilitati de comunicare si relationare Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantajDescrierea jobului Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii: Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse; Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei Vodafone; Identifica nevoile clientului; Mentine baza date call center, introducand informatii.Beneficii: Poti castiga o cariera in domeniul vanzarilor plus un venit considerabil in fiecare luna. Iti oferim stabilitate, posibilitati multiple de dezvoltare si toata sustinerea de care ai nevoie Pachet salarial atractiv peste media pietei, format din salariu fix + comision (in functie de performanta) Tichete de masa Contract de munca pe durata nedeterminata Platforma de dezvoltare - IQBox Learning, Training, Consilie
IQBOX.​RO SRL

Agent Vanzari D2d


Estimare   1600 RON/Luna
Candidatul ideal Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări pe teren!Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: îți place munca dе teren; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ; îți doresti un program flexibil; vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări.Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision din vânzări lunar + bonus de “bun venit" = un total cash de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
VODAFONE ROMANIA

Agent Vanzari D2d Sud


Candidatul ideal Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office_____Facilitati de exprimare verbala si scrisa.Abilitati de comunicare si negociere.Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.Capacitate de focalizare pe detalii.Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.Rezistenta la lucru in conditii de stres.Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.Disponibilitate de invatare continua si i
NEXTGEN COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal At least 4 years of work experience in sales, preferably in hand/power tools or building material sales. Holding a significant portfolio of visiting active retail stores. Deep knowledge of the Romanian market, sales channels, leading companies in the industry and main regional characteristics. Strong customer orientation, negotiation and managerial skills. Deep knowledge of sales process Results-oriented and self-disciplined Ability to travel abroad for training purposes, or international exhibitions. Effective decision making and problem-solving skills Excellent verbal and written communication skills Ablity to demonstrate initiative and work well in a fast-paced environment Ability to be flexible and adaptable in a fast-paced environment Experiences gained as a part of an international team will be considered as a plus. Strong work ethic. Written and spoken English will be considered an advantage.The essential requirements for an Area Manager to collaborate with our
FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Area Sales Representative B2b


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi care au experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate și care au capacitatea și disponibilitatea de a acoperi o zonă geografică de 2-3 județe.Căutăm colegi din toată țara, de preferință cu domiciliul în localitățile în care există sucursale BCR Social Finance: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Târgoviște, Tîrgu Jiu, Timișoara.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ai experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate. Este esențial să ai permis de conducere și să ai disponibilitatea de a te deplasa în județele învecinate, acoperind o zonă de 2-3 județe. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de a iniția și dezvolta relații cu clienț
BCR SOCIAL FINANCE IFN

Casier Sala De Jocuri 2500 - 3000 + Bonus De Performanta Si Pensie Privata


Candidatul ideal Fa-ti bagajul si vino in echipa MAGNUM!Cerinte minime: Absolvent studii medii; Persoana organizata; Cunostinte de baza operare PC; Constituie avantaj experienta in domeniul pariurilor sportive sau al salilor de jocuri .Descrierea jobului Ce trebuie sa stii ca sa te descurci?1.Standardele si brand-ul companiei.2.Adoptarea atitudinii corespunzatoare in relatiile cu clientii, superiorii si colegii.3.Aparatele de joc (constructie, joc, denominare, mize, posibilitatile de castig).4.Efectuarea rapida si corecta a platilor si introducerea corecta si rapida a creditelor.5.Deservirea eficienta si rapida a clientilor cu bauturile din stocul de protocol al salii de joc.6.Mentinerea si crearea unei atmosfere de ordine, simetrie si curatenie in sala de joc.7.Prezentarea promotiilor din momentul intrarii clientului in incinta salii de joc.8.Folosirea unei atitudini cat mai pozitive pentru a-i face pe clientii salii de joc sa vina, sa frecventeze, sa revina si sa aprecieze pozitiv se
MAGNUM GAMES

Job In Malta: Turism,​ Vanzari,​ Fotografie


Candidatul ideal Un nou job, o noua experienta in Malta: Turism, Vanzari, Fotografie Ne căutăm colegi noi în echipă!Training gratuit în Noiembrie cu plecarea imediată.Contract pe perioadă nedeterminată.JOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorÎncasezi contravaloare serviciilorBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asiguratăSalariu motivant, bazat pe performanțăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiDescrierea jobului Turism, Vanzari, Fotografie Despre PhotoHotelConceptul PhotoHotel a luat ființă în anul 2008 cu 2 structuri hoteliere și o echipă formată din 4 persoane, în insula Creta. Ulterior, conceptul s-a extins prin companiile partenere și în Spania, Malta și alte destinații din Grecia.Conceptul PhotoHotel este prezent în peste 100 de structuri hoteliere, companiile partenere însumând în totalitate peste 200 de angajațiÎncă d
PHOTOHOTEL SRL

Travel Agency Manager (home Based)/​ Corporate Sales Manager


Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Travel Agency Manager (home based)/ Corporate Sales Manager:- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iti oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!Esti o persoana care are: Studii medii; Cunostinte de operare PC - nivel mediu;Si Iti place sa relationezi si sa comunici deschis cu clientii; Esti echilibrata, responsabila si constiincioasa; Dar si loiala, corecta si serioasa.Descrierea jobului Alaturi de noi: Intampini clientii cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interactionezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Incasezi banii in casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepti și validezi tichetele de pariere; Intocmesti documentele de contabilitate primara.Beneficiile pentru o cariera in avantajul tau: Program de lucru flexibil, cu pauza de masa Salariu competitiv + tichete de masa electronice Plata orelor suplimentare/ sarbatori legale cu 175%-200% sau zile libere platite Oportunitati reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Coordonator vanzari-Campina


Scurta descriere a companiei NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati. Cerinte - Studii medii sau superioare - Experienta in vanzari minim 2 ani - Disponibilitate la program prelungit - Cunostiinte PC: Excel, Word, - Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii - Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare -Permis de conducere categoria B Responsabilitati Recruteaza, instruieste si motiveaza echipa de vanzari - Evalueaza performanta echipei de vanzari - Stabileste obiectivele de vanzari ale echipei si se implica in atingerea acestora - Planifica zonele si actiunile de vanzare monitorizand rezultatele - Implementeaza in mod eficient politicile comerciale si de vanzari stabilite de companie Alte informatii Training-uri de vanzari si dezvoltare profesionala - Lucru dinamic intr-o echipă profesionista - Pa
NEXTGEN COMMUNICATIONS

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Vânzator


Estimare   2000 RON/Luna
Ocupatia: Vânzator,Angajator: Tomi Gsm Serv Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Câmpina
Tomi Gsm Serv Srl

Lucrator Comercial


Estimare   2000 RON/Luna
Ocupatia: Lucrator Comercial,Angajator: Agentia De Servicii Professional,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Câmpina
Agentia De Servicii Professional

Buyer.​ - Full-Time


Job Summary SLB is looking for innovators to shape the future of energy. If you share our passion for discovery, we'll provide the platform to turn it into real impact. If you want to discover what you can do next, then this is the place for you.Main Responsabilities:Plan the procurement operations;Identify and propose new suppliers for the necessary products and services;Issue offer requests;Organize bids/tenders;Analyze the suppliers’ offers according to the commercial point of view (price, delivery date and payment type); Enter the supplier data into SAP;Transmit the order to the supplier/Issue the order to the supplier and follow up the orders until goods receipt;Negotiate and administer contracts;Keep the track on contracts;Issue periodical reports specific to procurement activities;Ensure the compliance of the terms and conditions withorders;Enter in SAP the future prices for bought products;Clarify with supplier any possible/ occurred non conformities (quantity and/or quality);M
Schlumberger
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.