Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Vodafone in Giroc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Vodafone in Giroc

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vodafone in Giroc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vodafone in Giroc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Callcenter Disponent Vodafone


Descrierea jobului Der Job besteht darin, eingehende Anrufe anzunehmen und ausgehende Anrufe zu tätigen, zum Zwecke der Festlegung von Termine. Anhand dieser Termine werden Einsatzteams für entweder Installationen oder Störungen im Bereich Telefonie, Fernseher und Internet geschickt.Damit überzeugst du uns:• Du bist so wie wir: sympathisch, motiviert und mit Freude am direkten Kundenkontakt und hast Spaß am Telefonieren und an der Kundenbetreuung• Du bist zuverlässig und zeigst Einsatzbereitschaft• Fähigkeit, Konflikte sachlich und zielorientiert zu lösen• Teamfähigkeit und Belastbarkeit sowie Engagement und Flexibilität• Offenheit gegenüber Neuerungen und Veränderungen in Arbeitsinhalten und -AbläufenIhr Profil:• Sehr gute Deutsch- und gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift• Ausgeprägte Dienstleistungs- und Kundenorientierung• Sicheres und ruhiges Auftreten bei zielgerichteter Kommunikationsfähigkeit• Gute PC Kenntnisse, insbesondere in MS-Office• Erfahrung im Bereich der telefon
KABLE INT.TEL.TV.TIM

Manager Echipa Vanzari - Business - Vodafone


Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Manager!Dacă: ești pasionat de tehnologie; comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate; te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă; ai, preferabil, minim 3 ani de experiență în vânzări directe/indirecte; cel puțin un an de experiență în coordonarea oamenilor; ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional; ai cunoștințe de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail; deții permis de conducere cat. B; ai studii universitare.Descrierea jobului La Vodafone vei găsi echipa, informațiile și resursele care te vor stimula să-ți pui în valoare cunoștințele și talentul.Astfel, vei găsi în Vodafone o echipă unită care are drept scop oferirea unei experiențe pozitive clienților în funcție de nevoile fiecăruia.Responsabilitățile tale:- implementează strategia Vodafone la nivel de regiune pe segmentul de clienți alocat și pe tipurile de activități agreate, în vederea atingerii obiectivelor de vânzări
INSTORE POWER PROVIDER

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Agent Vânzări Consumer În Business - Vodafone România


Candidatul ideal Recrutăm pentru că evoluăm!Ce cautam la urmatorul Consultant Consumer in Business? Diploma Liceu/Diploma universitara; Experienta in vanzari 2 ani minim, iar exprienta in vanzari Business to Business reprezinta un avantaj Bune abilitati de comunicare si colaborare, orientare catre client; Abilitati de negociere si orientare catre solutii, creativitate; Bune abilitati de organizare si planificare; Automotivare si abilitatea de a-si atinge obiectivele fara supraveghere indeaproape; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Bune cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Principalele responsabilitati: Promoveaza si vinde ofertele speciale Vodafone dedicate partenerilor, precum si din proiecte digitale; Raspunde solicitarilor venite din partea clientilor (telefonic sau prin e-mail), oferind acestora o experienta placuta si solutii personalizate; Reprezinta Vodafone in relatia cu angajatii companiilor partenere si actioneaza in conformita
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Depune-ti CV-ul la Vodafone Intelligent Solutions


_VOIS (Vodafone Intelligent Solutions) is a strategic arm of Vodafone Group Plc, creating value and enhancing quality and efficiency across 28 countries, and operating from 6 locations: Albania, Egypt, Hungary, India, Romania, and the UK. Over 26,000 highly skilled individuals are dedicated to being Vodafone Group’s partner of choice for talent, technology, and transformation. We deliver the best services across IT, Care, Business Intelligence Services, HR, Finance, Supply Chain, HR Operations, and many more. Established in 2006, _VOIS has evolved into a global, multi-functional organisation, a Centre of Excellence for Intelligent Solutions focused on adding value and delivering business outcomes for Vodafone. _VOIS is proud to be an Equal Employment Opportunity Employer. We celebrate differences and we welcome and value diverse people and insights. We believe that being authentically human and inclusive powers our employees’ growth and enables them to create positive impact for thems
Vodafone Intelligent Solutions _VOIS

Sales Advisor


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Dacă: Ești pasionat de tehnologie; Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate; Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă; Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising; Ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional; Diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.* Rol contractorRolul tău este de a: Crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; Oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; Răspunde nevoii clienților adresați prin programele de T
VODAFONE ROMANIA

Coordinator,​ Direct Sales D2d


Candidatul ideal Daca ai: Experienta de cel putin 2 ani in vanzari directe, experienta de 1 an in cordonarea unei echipe; Experienta in domeniul comunicatiilor prin cablu si/sau comunicatiilor electronice este un avantaj; Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul (Excel, Word, PowerPoint, aplicatii specifice asociate pozitiei); Cunostinte de limba engleza; Abilitati excelente de lider si management al vanzarilor; Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva; Foarte bune abilitati de formare, dezvoltare si motivare a echipelor; Disponibilitate pentru activitate de teren, specifica vanzarilor D2D; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Ce vei face? Vei coordona echipele de agenti D2D, care asigura vanzarea serviciilor companiei, in regiunea alocata; Asigura executia, de catre echipa de agenti de vanzari D2D, a obiectivelor de vanzari stabilite cu superiorul direct, pentru regiunea alocata; Monitoriza evolutia agentilor D2D din echipa
VODAFONE ROMANIA

Agent vanzari D2D


Estimare   1600 RON/Luna
Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări pe teren! Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: - îți place munca dе teren; - ești dornic dе afirmare; - ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi; - ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; - te consideri sociabil și comunicativ; - îți doresti un program flexibil; - vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți. Cе oferim? - un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision din vânzări lunar + bonus de “bun venit”; - training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; - un mediu de lucru plăcut; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Descrierea companiei Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telec
VODAFONE ROMANIA

Reprezentant Vânzări pentru Zonele Centru și Vest


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie autorizată de topografie inginerească, scanare 3D, cadastru și cartografiere, cu sediul în Râmnicu Vâlcea - un Reprezentant Vânzări pentru Zonele Centru și Vest (Banat și Transilvania) ! Pentru a-ți desfășura activitatea și a obține rezultate, e important:* să ai cunoștințe tehnice în domeniu - minim la nivel de bază* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să primești și să implementezi feedback-ul din partea managerului direct* să îți placă să iei decizii și să acționezi în mod independent* să ai privire de ansamblu și să nu te plictisești când ai de analizat detalii și cifre* să îți organizezi, planifici și prioritizezi pașii de lucru* să ai disponibilitate la deplasări, deții carnet conducere categoria B Experiența anterioară de 2-4 ani într-un rol similar, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce v
HR Design Consulting

Consultant vanzari | Flanco Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință.Îți place să fii de folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite.Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară. Cerințele postuluiCe vei avea de făcut?Vei interecționa cu clienții și potențialii clienți care trec pragul magazinului Flanco.Te vei aplica plin de interes asupra nevoilor și dorințelor acestora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor de cumpărare de la Flanco. Si îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea de îndeplinit div
Flanco Retail SA

Lucrator comercial benzinarie


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam lucrator comercial pentru benzinarie.Locatii: Ghiroda; Calea Aradului( Timisoara); Dumbravita, Div 9 Cavalerie Program 12/24, 12/48 Cerințe:Studii medii;Experiența similară constituie avantaj;Cunoștințele de operare calculator (nu reprezintă criteriu eliminatoriu);Persoană comunicativă, pozitivă, deschisă;Atitudine orientată către client; Oferim:Salariu fix;Tichete de masă 20 lei/ zi lucrata;Spor ore noapteSpor ore weekendPosibilități de promovare.
Randstad Romania

Area Sales Manager,​ Banat


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o poziție similară?Ești entuziasmat să îndrumi echipa spre rezultate? Îți asumi responsabilitatea pe poiectele în care ești implicat?Ai lucrat pentru un producător materiale construcții sau într-o companie din domeniul materialelor de construcții? Ai experiență de lucru în vânzarea materialelor de construcții, cum ar fi plăci gips-carton?Ai absolvit o facultate în domeniul materialelor de construcții, inginerie civilă?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Primă de Paște și Crăciun;Decont concediu;Abonament Medlife;Asigurare viață;Bonus de performanță: trimestrial pe baza de obiective de vânzări; anual bazat pe rezultatelor trimestriale (acceleratori);Mediu de lucru plăcut;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 5 ani experiență într-o funcție similară; Perfomanța de a găsi constant solutii și metode alternative;
PREMIAN SERVICES CONSULT

Area Sales Manager - Hale Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil in domeniul ingineriei sau economiei; Experienta in vanzari B2B in domeniul industrial. Experienta de vanzari in domeniul constructiilor industriale constituie un avantaj; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere; Dinamic, comunicativ, capabil de a lucra atat in echipa cat si individual; Capacitate de analiza si sinteza în valorificarea fondului de informatii; Rigurozitate in respectarea termenelor limita si a sarcinilor, KPI-uri Disponibilitate la deplasari; Permis de conducere cat. B (experienta minim 3 ani); Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti prin prospectarea in permanenta a pietii in scopul cresterii cotei de piata in zona alocata:Reprezentant Comercial Zona Nord: SM, MM, SJ, BN, CJ, MS, AB, SBReprezentant Comercial Zona Vest: BH, AR, TM, HD, CS, GJ, MH Identificarea oportunitatilor de vanzare prin activitate de teren, monitorizarea concurentei la nivel local; Negocierea s
FRISOMAT

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Are studii superioare și experiență în vânzari, minim 3 ani;Deține atât abilități de negociere și vânzare, orientare către clienți și îndeplinirea obiectivelor de vânzare;Are permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplarări în zona alocată;Are cunostinte Microsoft office (Excel, Word, etc.);Este o persoana planificată, organizată, fexibilă.***Postul este pentru zona Transilvania si Banat- Crisana!!!Descrierea jobului Dezvoltarea permanentă a portofoliul de clienți ai firmei, prin prospectare, contactare, vizite, ofertare, consiliere;Îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale și ale echipei;Însușirea unui bagaj de cunoștințe specifice echipamentelor de presare, balotare si transport al deseurilor reciclabile;Planificarea activității de vizitare a clienților proprii precum si a potentialilor clienti;Întocmirea raportului zilnic/saptamanal de activitate;Monitorizarea concurenței, a prețurilor, tendințelor și întocmirea rapoartelor săptămânale.BENE
VRANCART

Area Sales Manager - Bucuresti,​ Cluj,​ Timisoara,​ Iasi


Candidatul ideal University degree in telecommunications. Experience of at least 2years in sales and distribution of IT products. Pro-client and pro-team attitude. Very good ability to communicate and relate to clients, quick decision-making ability. Energetic personality, positive thinking, kindness, and efficiency. Advanced knowledge of PC operation (Windows, Word, Excel, Internet). Driving license, category B (obligatory). English language - intermediate level (reading and speaking). Availability of travel in the country in the assigned area. Personal car.Descrierea jobului Makes the daily/monthly/quarterly sales plan specific to the assigned area. Presents and promotes Tenda products to potential and existing customers in the assigned area. Constantly prospect the market to identify new customers and increase the market share of Tenda products. Goes on delegations in the assigned area, delegations established with the direct superior. Permanently maintains contact with existing cus
TENDA ROMÂNIA

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal:• Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;• Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale• Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;• Dorința și disponibilitatea dе a învăța lucruri noi;• Disponibilitatea la deplasări pana la 60% din timpul de serviciuConstituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:• Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări, mecanica• Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;• Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu.Descrierea jobului Activitati principale:• Promovarea si vanzarea solutiilor si a proiectelor complexe din domeniul industrial;• Consolidarea relațiilor pе tеrmеn lung cu cliеnții din portofoliu;• Cresterea portofoliului de clienti prin valorificarea lead-urilor
ELECTROGLOBAL SA

Store Manager & Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal -Minim studii medii-Cu sau fara experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului -activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL

Specialist Achizitii -timisoara


Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane angajează: Specialist AchizițiiResponsibilities:-Planificarea și organizarea produselor și serviciilor noastre;-Crearea comenzilor de cumpărare pe baza cererilor;-Cunoașterea pieței, a termenilor și condițiilor;-Negocierea prețurilor și a contractelor;-Colaborarea cu clienții interni pentru asigurarea serviciilor;-Configurarea noilor furnizori și menținerea actualizată a bazei de date.Beneficii:- Tichete de masă în valoare de 20 Lei/zi lucrată;- Bonus de Paște (150 Lei net), bonus de Crăciun (150 Lei net);- Primă de 1 Martie, 8 Martie, 1 Iunie (cadouri);- Bonus la 2 ani vechime în firmă de 5%, la 3 ani de 10%, la 4 ani de 15%, de la 5 ani de 20%;- Primă pentru eveniment special: naștere, căsătorie, înmormântare;- Concediul de 21 zile;Candidate Profile: Experiența în achizitii; Licență în domeniul :tehnic sau economic; Înțelegerea nevoilor de planificare și cumpărare a materialelor; Limba engleză nivel avansat; Experiență anteri
ADECCO RESURSE UMANE

Specialist Suport Achizitii Gn (209934)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare economice/ tehniceExperienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul distribuției de gaze naturaleCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Cunostințe de proiectare, execuție și exploatare rețele de distribuție gaze naturale (NTPEE-2008) Cunostințe de legislație în domeniul gazelor naturale, instalațiilor, construcțiilor Legea achizițiilor publiceCunoştinţe limbi străine: Limba engleză nivel mediuCunoştinţe IT: Bun utilizator MS Office, OutlookAltele: Abilități de comunicare (în relațiile cu partenerii externi, în cadrul procedurilor de achiziție) Capacitate de sinteză, abilităţi analitice şi organizaţionale, diplomatie; cunostințe economice de bază necesare pentru evaluări oferte tehnico-economice Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Ce implică rolul tău în echipa noastră: Asiguri suport tehnic și elaborezi documentațiile tehnice pentru achiziția de produse/servicii/lucrări Asiguri suport pentru întocmirea, depun
DELGAZ GRID
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.