Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Xerox in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Xerox in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Xerox in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Xerox in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator


Candidatul ideal Candidatul ideal- vorbeste engleza la nivel conversational(conditie obligatorie- la job se vorbeste doar in engleza)- studii medii/ superioare- abilitati de comunicare- atent- ambitios(atingerea taghetelor/bonusurilor)- competitiv si interesat- prietenos si dispus sa lucreze intr-un birou cu colectiv tanar(medie varsta 25 ani)- orientare catre rezultat- seriozitate, responsabilitate- limba germana prezinta avantaj (doar la nivel avansat)- responsabil, ordonat, capacitate de organizare la locul de munca, punctual,- abilitati de comunicare si relationare- implicat- capacitatea de a lucra in conditii de stres, cu deadline-uri- abilitati de operare PC-MS OfficeDescrierea jobului Activitatea se desfasoara in birou iar veniturile oscileaza in functie de experienta, targhete atinse sipostul ocupatToate posturile presupun gestionarea sitemului companiei, doar in limba engleza si mentinerea relatiei cu segmentulde clienti/ soferi/ retea
GTM LOGISTICS GMBH

Media netă estimată pe baza celor 738 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Calculator Facturare-avizare


Candidatul ideal - experienta in facturare avizareDescrierea jobului - facturare avizare- punct de lucru : Fabrica Solarex Facai-Malu Mare
SOLAREX IMPEX SRL

Operator Calculator - Contabilitate


Candidatul ideal OPERATOR CALCULATOR - CONTABILITATE Experienta minima in contabilitate, Persoana organizata, Ordonata, Responsabila, Atenta la detalii, Capacitate de lucru cu termene limita, Abilitate de operare rapida. Student sau Calificat - Facultate profil economic, sau cu sau fara experienta. Cunoastere Office Word, Excel, etc.Descrierea jobului Responsabilități: Operare documente, Arhivare documente / listare situatii, Intocmire diverse rapoarte solicitate de managementul firmei.Condiții:Loc de munca Craiova.Program fix: Luni - Vineri intre orele 8.30 - 17.30.
HOTEL MINERVA SRL

Operator Magazin Online


Candidatul ideal - Abilitați dе organizare și atenție la detalii;- Bune abilități de comunicare, de relationare cu clientii Spirit dе echipă și o atitudine pozitivă;- Orientare către client și lucrul bine făcut;- Deschidere și interes în ceea ce privește rezolvarea rapidă a cerințelor clienților noștri;Suntem curiosi sa te cunoaștem!Descrierea jobului Vrei să faci parte dintr-o echipa tanara și in creștere? Ești o persoană activa si pasionat/pasionată de Mediul Online?Atunci suntem siguri că acest post este pentru tine.Acestea sunt task-urile zilnice pentru tine:- Procesarea si ambalarea comenzilor și a cererilor venite din partea clienților (produse mici).- Gestionarea situatiilor ce țin de comenzi din partea clientului precum: Înlocuire produse, schimbare adresă, schimbare date facturare etc;- Procesarea retururilor, facturare si stornare;- Comunicarea telefonică, confirmarea telefonică a predării coletului la curier;- Procesarea apelurilor/e-mailurilor clientilor care solicita infor
EPIC BEAUTY AND ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 450 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Calculator


Candidatul ideal Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare;Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor;Găsește cele mai bune soluții;Abilități de comunicarea și lucru în echipă;Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziiloDescrierea jobului Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți;Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor;Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client;Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări;Realizarea obiectivelor planificate.Beneficii:-pachet salarial atractiv;-tichete de masă;-un mediu dinamic și o atmosferă plăcută de lucru
BEST ROOF SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 802 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Topometrist /​ Tehnician Masuratori /​ Operator Calculator


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte; Foarte bună capacitate de planificare, organizare și sinteză; Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Rigurozitate și atenție pentru detalii; Rezistență la stres; Inițiativă în acțiuni; Orientare către rezultate; Simțul datoriei și al responsabilității; Perseverență, flexibilitate, consecvență.Candidatul trеbuiе sа fiе un bun lucrаtor in еchipа,dаt fiind fаptul cа o sa cоlаbоrеzе аctiv cu cоlеgii dе departamеnt si sa dеа dоvаdа dе profesiоnalism .Avand in vedere ca avem disponibil si un post pentru candidatii fara experienta, va asiguram de faptul ca, colectivul nostru este unul prietenos si suntem siguri ca veti putea acumula experienta in domeniul constructiilor pe toate categoriile:civile,alimentari apa si canal, constructii metalice, etc.Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul afisat mai jos :0766.058.294Descrierea jobului Societate Construc
MCM PREV S.​R.​L.​

Operator Date Si Gestiune


Candidatul ideal Cerinte: Experienta intr-un post similar – constituie un avantaj Abilitati de conducere, organizare, planificare Atentie distributiva si simt al responsabilitatii Cunostinte operare PCDescrierea jobului Responsabilitati: Introducerea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum Receptia marfurilor in baza documentelor de livrare astfel incat sa corespunda cantitativ si calitativ Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime Evidenta stocurilor Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii: pachet salarial atractiv posibilitatea de dezvoltare profesionala mediu de lucru placut echipa dinamica contract de munca pe perioada nedeterminata
MARTA BACOLUX SRL

Reprezentant Vanzari/​operator Pc/​casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului Reprezentant vanzari/Operator PC/Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în do
WESTGATE ROMANIA

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Operator Calculator Electronic Si Retele - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR CALCULATOR ELECTRONIC SI RETELE - AJOFM | ANOFMAngajator: CRIS PREV SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
CRIS PREV SRL

Operator Calculator Grafician


Suntem o firmă producatoare de etichete industriale şi nu numai, distribuitor de benzi şi folii adezive. Căutăm un coleg pentru Departamentul productie. Descriere post : Cunoașterea programului Corel Draw Asistarea echipamentelor în executarea proceselor specifice (alimentarea imprimantelor, ambalare şi manipulare marfă, programare maşini producţie) Constituie un avantaj experiență în domeniu, în lucrul cu clienții, în lucrul cu imprimante. Abilități de comunicare în cadrul colectivului Păstrarea ordinii şi curaţeniei la locul de muncă; Program de lucru: L-V 08:00-16:30 Punct de lucru: Bd. Decebal, nr. 85, hala Mobilier Pliant, Craiova Hai în echipa noastră, trimite CV-ul tău pe @.
Dass Center GWA
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Regional Team Leader Service Craiova


Candidatul ideal NHR Agropartners este o companie de renume în domeniul echipamentelor agricole, specializată în furnizarea și întreținerea unei game premium de utilaje agricole moderne și performante - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ne mândrim cu angajamentul nostru față de calitate, fiabilitate și servicii excelente pentru clienții noștri.Căutăm un profesionist dedicat și pasionat pentru a prelua rolul de Regional Team Leader Service în echipa noastră.Ne așteptăm de la tine să ai: Experiență relevantă în domeniul reparațiilor și întreținerii utilajelor agricole, cu cel puțin 2 ani de experiență într-o poziție similară; Abilități tehnice și cunoștințe solide în domeniul mecanicii; Abilități de conducere și management, cu capacitatea de a motiva și de a ghida o echipă; Orientare către detalii și atenție la calitate, cu abilitatea de a rezolva probleme complexe în mod eficient; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Flexibilitate și disponibi
NHR AGROPARTNERS SRL

Training And Development Specialist


Candidatul ideal Are you passionate about learning and committed to helping others develop their skills and carieer? If so, we have an exciting opportunity for you! Join Our Team as a Training and Development Specialist.Descrierea jobului Collaborate with stakeholders to identify training needs and develop learning solutions that align with the organization's goals and objectives. Design and implement effective training programs using a variety of delivery methods Facilitate training sessions and workshops for employees at all levels of the organization. Evaluate the effectiveness of training programs and make recommendations for improvements. Supporting the development and implementation of talent management and succession planning solutions Provide coaching support to managers Supporting the development of plans and initiatives to promote of a positive culture and the embedding of the Company Vision, Culture and behaviours Acclimate new hires to the business and conduct orientati
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 427 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal TEHNICIAN MENTENANTA Studii tehnice profil electric, electromecanic, automatizari, mecatronica (studii superioare reprezinta un avantaj) Experienta in domeniul mentenantei utilajelor industriale: minim 1 an; Cunostinte de baza: electrice si pneumatice; Cunostinte in automatizari de proces (reprezinta un avantaj); Abilitati: interpretare scheme electrice/ pneumatice, scheme I/O cu PLC-uri, analiza si detalii, capacitate de a sesiza defectiunile; Cunostinte operare PC; Cunostinte minime de limba engleza necesare pentru intelegerea specificatiilor tehnice ale echipamentelor; Bune calitati de organizare, planificare, perseverenta, comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa. Disponibilitate de lucru in schimburi.Descrierea jobului Intreprinde actiunile de mentenanta planificata, conform programarilor stabilite, precum si cele de mentenanta corectiva, la echipamentele din sectiile de productie; Exercita, in conditii de siguranta, diagnosticarea defectiunilor, r
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 162 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Manager Centru Numarare Sortare Craiova


Candidatul ideal RetuRO SGR își consolidează echipa de la Craiova. Suntem în căutarea viitorului coleg care sa preia rolul de MANAGER CENTRU NUMARARE SORTARE, alăturandu-se echipei noastre pentru realizarea misunii RetuRO de a construi o Românie mai curată. Dacă ești o persoană autonomă, proactivă, dornică să contribuie la implementarea celui mai mare proiect de economie circulară și să-ți lași amprenta asupra viitorului țării, hai cu noi în Hora Reciclării!CERINTE :Studii superioare universitare/domeniu tehnic (experienta in pozitie similara constituie avantaj)Abilități de comunicare, de coordonare, de instruire si de motivare a echipeiCapacitatea de analiza, planificare, organizare si de a lua decizii informateCunoștințe solide despre procesele operaționaleDeschiderea de a invata lucruri noiLimba engleza nivel avansatCunostințe PC (MS Office), ERP (sisteme similare)Descrierea jobului RESPONSABILITATI :Planificarea, organizarea si controlul procesului de productieImplementarea unor pr
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Site Manager - Dolj


Candidatul ideal Knowledge of grid connection regulatory, environmental and safety requirements is essential. Experience in the construction of energy generation, transmission, or infrastructure projects, with a minimum of three years’ experience leading site teams in the construction of Renewable Energy generation assets. Photovoltaic experience is preferred. Strong ability to lead and influence project stakeholders to obtain desired outcomes. Experience in contractual documentation and technical specifications. Knowledgeable of Civil, Mechanical and Electrical constructability within renewable energy plants. Supervise grid power studies for the company pipeline of battery and solar projects. Advanced proficiency in Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, MS Project). Advanced proficiency in Construction Management Software (ideally Procore). DSO / TSO Experience is preferred. ANRE Certification IIIrd or IVth Degree is preferred.Descrierea jobului Central role in the supervision of el
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Adjunct - Carrefour Market Craiova


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;▪Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;▪Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.▪Ceea ce oferim:▪Tichete de masă▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de f
ARTIMA SA

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Site Manager


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare tehnice; Experiență similară de minimum 2 ani în domenii similare; Cunoștințe operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Permis de conducere categoria B; Bune abilități de comunicare; Prioritizarea în planificarea activităților; Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor.Constituie avantaj: Autorizații ISCIR Autorizație ANRE minim 2B Autorizație inginer sisteme de securitate Autorizație technician pentru sisteme DSVCAM Abilități de lucru cu programele Auto-Cad, E-planDescrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face: Vei întocmi necesarul de materiale pe termen scurt și mediu și le vei comunica managerului tehnic / managerului de proiect spre aprobare și transmitere către achiziții; Te vei asigura de îndeplinirea sarcinilor contractuale în conformitate cu cerințele clientului în vederea asigurării calității execuției, încadrării în termenele stabilite, încadrării consumului de materiale în n
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 99 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.