Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

193 Locuri de Munca Xerox - Joburi Xerox

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

193 Locuri de Munca Xerox - Joburi Xerox

Cauta printr-o varietate mare de joburi Xerox si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Xerox si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator


Candidatul ideal Operator Calculator Ne cautam colegi / e pentru Departament Facturare si aviz, persoane energice, atente si responsabile!Profil candidati ideal:- Cunostinte PC - MS Office (Word, Excel, Outlook) - nivel mediu;- Capacitate de organizare si planificare;- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Operator calculator:-Comenzi magazine- Emitere facturi si avize de insotire a marfii pentru magazinele proprii.-Verificare stocuriOferta noastra este:- salariu net 2500 - 2800 lei (negociabil - in functie de experienta) + bonuri de masa 600 lei;- program: L-V: 08:00-17:00;- transport gratuit asigurat - sediul companiei se afla in Afumati;- discount 30% la toate produsele magazinului;- posibilitate de promovare in cadrul companiei.Pentru mai multe detalii: 0771 759 964; [email protected], www.germag.ro
GERMAG TREND SRL

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Introducere Date - Stocuri Si Consumuri


Candidatul ideal Studii superioare economice – facultate in domeniul contabil- avantaj;Cunostinte de operare: EXCEL, WORD – avantaj;Abilități foarte bune de planificare, organizare și prioritizare;Abilitati de lucru in echipa si comunicare, atent la detalii, abilitati analitice solide;Flexibilitate, dorinta de dezvoltare personala.Descrierea jobului Verifica si opereaza corespunzator toate documentele de miscari (intrari si iesiri) in bazele de date interne;Verificarea, validarea si introducerea datelor privind activitatea pe proiecte in aplicatia interna;Intocmirea rapoartelor cu privire la activitatea desfasurata periodic si/sau la solicitarea superiorului direct.Intocmirea de receptii aferente comenzilor/mail-urilor primite;Pastreaza legatura permanent cu departamentul de Contabilitate.
RCSRDS SA

Operator Introducere Date-clinici&laboratoarele Medlife


Candidatul ideal MedLife recruteaza Operator pentru introducerea si validarea in calculator a datelor specifice in Clinicile/Laboratoarele MedLife.Profil candidat:- rapiditate in operare pe calculator si atentie la detalii;- disponibilitate la munca repetitiva;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;Descrierea jobului Responsabilitati:- efectuarea programarilor clientilor nostri;- introducerea in sistemul informatic, conform instructiunilor, a dosarelor, implicit datelor, comunicate de medic;- identificarea si corectarea erorile de scriere;- sortarea si arhivarea electronica a documentelor medicale, impreuna cu medicul; Beneficii:- un loc de munca stabil intr-o companie de top, lider al pietei private de servicii medicale;- abonament de servicii medicale pentru ei și familie;- posibilitatea reala de a acumula experienta si de a promova in interiorul companiei.Incurajam si debutantii sa aplice! Entuziasmul si disponibilitatea catre "nou" sunt as
MED LIFE SA

Operator Calculator


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Preluare comenzi clienti – de regula retailerii din RomaniaSe documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca saOrganizare flux comanda - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la fi
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 659 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Introducere Date - Ecografie Clinica Medicala


Candidatul ideal Daca esti o persoana atenta la detalii si iti doresti sa te dezvolti in industria medicala, te asteptam sa ne cunoastem.Mentionam ca rolul este unul entry level, o oportunitate pentru orice persoana la inceput de drum.Iata ce ne dorim dе la viitorul nostru coleg: Bune cunostinte MS Office (Word, Excel); Orientare catre client, atentie la detalii; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Studii superioare - reprezinta un avantaj; Disponibilitate de a lucra in ture intercalate (7:30-15:30 si 12:00-20:00)Descrierea jobului Asa vа arаta jobul tau: Vei introduce corect datele medicale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice postului; Vei asigura prezenta materialelor si consumabilelor, functionarea aparaturii in vederea desfasurarii eficiente a activitatii in cabinetele de ecografie; Vei redacta documente la solicitarea coordonatorilor directi (word, excel); Vei identifica si corecta erori de int
MEDICOVER SRL

Data Entry Operator (operator Introducere Date)


Candidatul ideal Ești o persoană creativă, atentă la detalii și vrei să faci pasul spre fascinanta lume a marketingului digital?Avem o propunere pentru tine: Data Entry Operator (operator introducere date).Despre job, pe scurt:În mediul online, introducerea, prelucrarea și validarea datelor este esențială. Postul de Data Entry Operator presupune, în mare, actualizarea stocurilor și descrierilor produselor atât pe site-urile partenerilor noștri, cât și pe platforme terțe.De asemenea, vei realiza, pe bază de template, diferite vizualuri publicitare pentru promovarea produselor.Experiența nu este obligatorie, dar ar fi bine să știi: ce-i ăla forward să-i pui pe șefi în CC ce face ctrl + a, ctrl + c, ctrl + v, ctrl + z, alt + tab diferența dintre .jpg, .png și .webp ce-i acela aspect ratio când se pune cratimă și când nu csf cu un .csvDescrierea jobului Cu ce te vei ocupa, ca Data Entry Operator: Introducerea și prelucrarea datelor în sistemele noastre Verificarea și validarea datelor înre
DIGITAL TRIP S.​R.​L.​

Operator Documentare Produse Magazin Online


Candidatul ideal Profilul candidatului:- absolvеnt dе studii medii sau superioare- cunostinte operаrе calculаtor- cunostinte operare aplicații cu foi de calcul (Excel, LibreOffice)- cunostiinte editare foto (nivel basic – eliminare fundal imagini)- cunostinte minime HTML- cunostintе bune de limbа englezа- capacitatea de a lucra atat in echipa cat si individual- gandire logica, structurata, usurinta in a invata lucruri noi.- cunostinte de baza din domeniul pieselor auto si subansamblele unui autovehicul reprezinta un avantaj- atentie la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati:- traducere coerenta detalii produse (titlu, descriere) din engleza în romana.- pregătire galerie produse (identificare imagini, eliminare fundal dacă e necesar, redimensionare),- asociere produse categorii site.- introducere date în platforma magazinelor online- intretinere listari site – modificari, actualizari produse site (corectii ortografie, detalii tehnice, etc., atribute produse)- semnalare probleme cătr
E-AUTOPARTS EUROPA SRL

Operator Introducere Date-responsabil Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana seriosa, responsabila, loiala, flexibila, cu atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare.Descrierea jobului Asigurarea introducerii si prelucrarii datelor din documente primite de la parteneri si din cadrul societatii ;Inregistrarea in programul informatic a facturilor, a avizelor de intrare marfa, de servicii, a extraselor bancare ;Gestionarea portofoliului de datorii furnizori pentru efectuarea platilor prin internet banking;Contract de munca pe o perioada nedeterminataPachet financiar motivant, cadou Paste/Craciun
TRANSAN INTERACTIVE DISTRIBUTION SRL

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Cerinte:- Absolvent studii medii/superioare economice si cunostinte programare constituie un avantaj.- Aptitudini de comunicare excelente;- Experienta in vanzari sau call center;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel obligatoriu);- Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor;- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;- Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;- Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online.- Abilitatea de a lucra in echipa- Ambitie, capacitate de automotivare.- Gandire logica, structurata, usurinta in a invata noi cunostinte de factura tehnica, Spontaneitate.- Asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu- Atitudine pozitiva- Seriozitate;- Bune abilitati de comunicare, organizare, planificare.- Excelenta cunoaştere a limbii române scris şi vorbit, claritate şi coerenţă în exprimare scrisă şi orală,- Bună memorie a datelor şi
MISU SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Operator Facturare Magazin Online


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice).Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline.Descrierea jobului Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana.Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Secretariat /​operator Date


Candidatul ideal 🌟 Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! 🌟Ești tu?✨ Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid.🧭 Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea.💻 Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii.🚶♀️ Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi.🔄 Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata.🌱 În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța.👂 Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța.🏆 Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite.🚗 Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând.⏰ Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare.📁 Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten.Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! 🌟Descrierea jobului Fișa Postului:Departament: Administrativ / OperativScopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosar
LUCICOSM S.​R.​L.​

Operator Date Transport Dragomiresti-deal


Candidatul ideal Operator date transport Dragomiresti-Deal Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj; Experienta de lucru intr-un program de facturare si cunoasterea produselor similare celor din portofoliul companiei constituie un avantaj; Cunostinte solide de operare generala calculator,MS Office, baze de date; Cunostinte limba engleza nivel mediu; Atentie concentrata si distributiva,abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres; Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare; Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor.Descrierea jobului Opereaza prin asociere comenzi de transport,documente clienti etc,; Intocmeste facturile fiscale aferente prestatiilor; Tine evidenta facturilor;expediaza facturile catre clienti impreuna cu documentele aferente, Redacteaza documente in Word, opereaza in Excel si Outlook; Intocmeste rapoarte si evidente in MS Excel Verifica si arhiveaza
DELAMODE ROMANIA SRL

Operator Calculator Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate sa invete lucruri noi in domeniul transportului si nu numai.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Cunostiinte in SAP prezinta avantaj;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- T
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

Analist Comercial /​ Operator Date


Candidatul ideal - Gandire logica, capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale- Exprimare fluenta, creativa, succinta si eficienta, experienta pe corespondenta comerciala reprezinta un plus- Atentie la detalii, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre si gasirea de solutii- Cunostine foarte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook), noțiuni de baza de contabilitate și comerț, experienta de lucru in sisteme ERP- Capacitate si dorinta de a asimila constant cunostinte noi- Responsabilitate, punctualitate, abilități bune de organizare și gestionare a timpuluiDescrierea jobului Responsabilitati:ASISTENT COMERCIAL- Gestionarea documentației comerciale- Administrarea proceselor referitoare la promoții- Analizarea, monitorizarea și actualizarea prețurilor- Raportare și analiză- Colaborare interdepartamentală- Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmeiOPERATOR DATE- Introducere, prelucrare, monitorizare si validare date- Identificarea și
AREON IMPEX SRL

Operator Introducere Date-clinici&laboratoare Medlife


Candidatul ideal MedLife recruteaza Operator pentru introducerea si validarea in calculator a datelor specifice in Clinicile/Laboratoarele MedLife.Profil candidat:- rapiditate in operare pe calculator si atentie la detalii;- disponibilitate la munca repetitiva;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;Descrierea jobului Responsabilitati:- efectuarea programarilor clientilor nostri;- introducerea in sistemul informatic, conform instructiunilor, a dosarelor, implicit datelor, comunicate de medic;- identificarea si corectarea erorile de scriere;- sortarea si arhivarea electronica a documentelor medicale, impreuna cu medicul; Beneficii:- un loc de munca stabil intr-o companie de top, lider al pietei private de servicii medicale;- abonament de servicii medicale pentru ei și familie;- posibilitatea reala de a acumula experienta si de a promova in interiorul companiei.Incurajam si debutantii sa aplice! Entuziasmul si disponibilitatea catre "nou" sunt as
MED LIFE SA

Operator Date pe Teren


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Tot ce trebuie sa faci este sa colectezi date despre produsele tinta din magazinele partenere, folosind scannerul.- diploma de bacalaureat – obligatoriu;- capacitatea de a lucra cu un scanner tip PDA – se ofera training;- disponibilitatea de a face deplasari pe distante scurte in judet – permis cat. B reprezinta real avantaj; Responsabilitati - seriozitate, punctualitate, atentie la detalii.- o buna activitate in tehnologie. Alte informatii Se ofera:Venituri: 3000 Ron Net + tichete de masa;Beneficii:-bonus de performanta;-decont transport;-abonament medical cl
Professional

Operator Vanzari - Comenzi Magazin Online


Candidatul ideal Abilitati de procesare comenzi in platforme online (opencart/shopify).Cunostiinte de baza de utilizare PC (outlook, word, xls).Adaptabilitate rapida la platfomele proprii de gestionare comenzi.Abilitati de preluare apeluri si clarificare comenzi, abilitati de vanzare incrucisata.Descrierea jobului Confirmare comenzi platforma magazin online/mail/whatsapp.Preluare echipamente de la raft si pregatire documentatie livrare.Pregatire colet pentru expeditie.Clarificare comenzi.Procesare retururi.Beneficii:disponibilitate de training on the job - totul se invata.Echipamente diverse din multe domenii mentine un mediu dinamic si interesant.Posibilitati de specializare si avandare in tomenii tehnice de verificari echipamente sau de vanzare.
METROLAB ANALYSIS S.​R.​L.​

Operator calculator - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Operator date


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Cu atentie si profesionalism, vei contribui, ala
Regina Maria

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Asistent Comercial /​ Operator Date


Candidatul ideal - Gandire logica, capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale- Exprimare fluenta, creativa, succinta si eficienta, experienta pe corespondenta comerciala reprezinta un plus- Atentie la detalii, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre si gasirea de solutii- Cunostine foarte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook), noțiuni de baza de contabilitate și comerț, experienta de lucru in sisteme ERP- Capacitate si dorinta de a asimila constant cunostinte noi- Responsabilitate, punctualitate, abilități bune de organizare și gestionare a timpului Descrierea jobului Responsabilitati:ASISTENT COMERCIAL- Gestionarea documentației comerciale- Administrarea proceselor referitoare la promoții- Analizarea, monitorizarea și actualizarea prețurilor- Raportare și analiză- Colaborare interdepartamentală- Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmeiOPERATOR DATE- Introducere, prelucrare, monitorizare si validare date- Identificarea ș
AREON IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 193 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.