Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Agent Call Center în Bucuresti

Agent Call Center în Bucuresti

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.

Agent Call Center

ENGIE
Bucuresti
Industrie:
Tip job: Fulltime
Departament: Customer Support Client Service
Experiență: 1 - 5 ani experienta

Scurta descriere a companiei

Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent in Romania in următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrica, servicii energetice si de infrastructura, prin filialele sale: ENGIE Romania, Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.
ENGIE in Romania se ocupa cu:
• furnizare de gaze naturale si de electricitate, pentru clienti rezidentiali si business, prin ENGIE Romania care este si interfata comerciala cu clientii;
• distributie de gaze naturale prin Distrigaz Sud Retele.
• servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice prin ENGIE Servicii;
• productie de electricitate prin 2 parcuri eoliene (Alizeu Eolian si Braila Winds).
Ne mandrim cu un portofoliu de 1,6 milioane de clienti, gestionam in siguranta o retea de distributie de circa 19.000 km, producem energie electrica in doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW iar toate acestea le realizam cu o echipa puternica de 3.600 de angajati.

Cerinte

- Experienta intr-o pozitie similara (call center, telesales) - minim 1 an;
- Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studii superioare reprezinta avantaj;
- Abilitati dezvoltate de organizare si comunicare verbal;
- Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet;
- Capacitatea de ascultare si rezolvare a problemelor clientilor;
- Comunicare eficienta;
- Orientare spre client.

Responsabilitati

- Ofera informatii si consiliere clientilor companiei, prospectilor si partenerilor.
- Elaboreaza raspunsurile scrise la solicitarile/reclamatiile clientilor, pe toate canalele de comunicare;
- Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti;
- Gestioneaza eficient contractele clientilor pentru a furniza clientilor servicii de calitate, in concordanta cu standardele si obligatiile contractuale si cu obiectivele companiei;
- Monitorizeaza incasarile si efectueaza actiuni de recuperare a debitelor restante (apeluri, e-mailuri, scrisori);
- Propune masuri corective si/sau de imbunatatire a activitatii in permanenta, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor;
- Participa la actiuni de vanzare, testare produse sau corectare a bazei de date, prin apelarea clientilor/prospectilor si/sau transmiterea de scrisori/emailuri catre acestia, si inregistrarea datelor in sistem.

Tab Companie
Tab Salariu