Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Front Desk Officer @ Dent Estet în Bucuresti

Front Desk Officer @ Dent Estet în Bucuresti

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.

Front Desk Officer @ Dent Estet

DENT ESTET CLINIC SA
Bucuresti
Industrie: Medicina / Sanatate
Tip job: Full time
Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Relatii clienti / Call center
Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Fara experienta

Candidatul ideal
Te așteptăm în echipa noastră!

DENT ESTET este lider în stomatologie nu doar datorită celor mai noi tehnologii folosite în tratarea pacienților săi, ci și datorită standardele occidentale oferite, pentru care suntem recunoscuți din 1999.

La DENT ESTET nu oferim doar servicii de înaltă calitate, ci și o experiență stomatologică cu totul excepțională, care se conturează încă de la prima interacțiune.

De aceea, Reprezentantul Front-Desk este cartea de vizită a clinicii la primul contact cu pacientul și vorbește despre standardele noastre. Acesta trebuie să fie responsabil, încrezător, convingător, zâmbitor și, cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori el însuși să fie tratat într-o clinică DENT ESTET.

Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea de a deveni membru al echipei DENT ESTET.

PROFILUL FRONT DESK OFFICER
  • Integritate, corectitudine și devotement
  • Abilități de client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu pacienții
  • Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, angajații și colaboratorii clinicilor
  • Capacitatea de organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție de importanța și urgența lor
  • Inițiativa concretizată prin motivare și determinare în găsirea și aplicarea de soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate
  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office)

Descrierea jobului


PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI:

Programarea pacientilor:
  • analizeaza solicitarea de programare primita: verbal (coleg / pacient), telefonic sau pe email pentru a intelege corect nevoia pacientului;
  • cauta / verifica pacientul in baza de date
Customer Care:
  • Respecta procedurile de lucru privind programarile
  • Stapaneste si aplica tehnici de gestionare a conflictelor, actionand calm, dar prompt in situatiile critice
  • Preia pacientul intrat in clínica cu maxim de profesionalism
  • Transmite in timp eficient informatiile primite de la pacienti, asigurand astfel comunicarea interdepartamentala;
Contabilitate primara:
  • Opereaza pe casa de marcat suma achitată de pacient conform modalităţii de plată (card/cash)
  • Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia
Activitati de secretariat si protocol:
  • Face receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite pentru a fi conform comenzilor si le directioneaza catre destinatari in timp útil
  • Deschide si inchide clínica conform protocolului intern, pentru a parcurge toate etapele intr.-un mod cat mai eficient
  • Se ocupa de servirea invitatilor si pacientilor, dand dovada de profesionalism
Tab Companie
Tab Salariu