Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Specialist Administrare De Personal în Ramnicu Valcea

Specialist Administrare De Personal în Ramnicu Valcea

Specialist Administrare De Personal

IHM TOTAL CONSULT ROMANIA

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.

Specialist Administrare De Personal

IHM TOTAL CONSULT ROMANIA
Ramnicu Valcea
Industrie:
Tip job: Fulltime
Departament: Resurse Umane Psihologie
Experiență: 1 - 5 ani experienta

Scurta descriere a companiei

Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

Cerinte

Pentru clientul nostru, companie automotive din Ramnicu Valcea, cautam o persoana in functia de Specialist Administrare Personal.


Candidatul ideal
- studii superioare
- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- buna cunoastere si intelegere a proceselor legate de resurse umane;
- cunostinte privind legislatia muncii;
- competente utilizare Microsoft Office (Excel - nivel minim mediu);
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- atentie concentrata si distributiva;
- responsabilitate, punctualitate, organizare;
- rezistenta la stres si factori perturbatori.

Descrierea jobului

- administrarea angajatilor, intocmirea si actualizarea dosarelor de personal conform standardului;
- introducerea si actualizarea datelor angajatilor in sistem;

- trasmiterea la timp a datelor necesare pentru a fi introduse sau actualizate in Revisal;
- gestionarea validarilor si majorarilor salariale;
- intocmirea la termen a contractelor de munca si a tuturor documentelor care atesta orice modificari, (actelor aditionale, a referatelor, deciziilor etc. ) si eliberarea diverselor adeverinte;

- gestionarea procesului de cercetare disciplinara si a documentatiei aferente.

Responsabilitati

.

Tab Companie
Tab Salariu