Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

It First Line Sales Agent (helpdesk) în Bucuresti

It First Line Sales Agent (helpdesk) în Bucuresti

It First Line Sales Agent (helpdesk)

NOVARTIS PHARMA SERVICES ROMANIA

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.

It First Line Sales Agent (helpdesk)

NOVARTIS PHARMA SERVICES ROMANIA
Bucuresti
Industrie: Lipsă informații
Tip job: Fulltime
Departament: Customer Support Client Service, IT Hardware, Telecomunicatii
Experiență: 1 - 5 ani experienta

Scurta descriere a companiei

Novartis este unul dintre liderii din industria medicala la nivel global si un angajator important, cu peste 120.000 de angajati. Compania are sediul central in Basel, Elvetia si ofera solutii inovatoare pentru nevoile, in continua crestere, ale pacientilor din intreaga lume. Produsele companiei sunt disponibile in peste 180 de tari la nivel mondial.

Cerinte

Cerinte tehnice:
- Postul necesita experiența de 1-2 ani pe o poziție similara;
- Cunoștințe de specialitate despre tehnologia IT;
- Cunoștințe Windows 10;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Pachetul Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.);
- Cisco CCNA modulul 1 (se considera un plus);
- Experiență nivel basic despre servere, lucrul cu Active Directory (se considera un plus).

Competente:
- Bune aptitudini de comunicare;
- Responsabilitate;
- Obiectivitate, corectitudine;
- Orientare spre găsirea de soluții;
- Orientare spre client;
- Spirit de echipa;
- Proactiv.

Responsabilitati

- Menține un mediu profesionist de lucru în cadrul departamentului IT și în cadrul companiei cu toți cei care colaborează;
- Soluționează eficient si la timp toate cererile venite pentru echipa Service Desk;
- Întreține infrastructura IT in concordanta cu regulamentele si politicile locale si/sau globale ale companiei;
- Gestionează toate modificările infrastructurii IT (sisteme IT, echipamente, consumabile etc.);
- Gestionează situațiile de nivel 1 privind echipamentele sarcinilor sus menționate, cum ar fi: aplicații MS Office, sisteme de operare Windows, administrarea conturilor – creare, modificare, ștergere etc.;
- Participa activ la eliminarea tuturor blocajelor survenite în desfășurarea activității;
- Participa la procesul de management al performantei;
- Gestioneaza toate comenzile de echipamente IT.

Tab Salariu