Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Customer Service Chat Consultant în Bucuresti

Customer Service Chat Consultant în Bucuresti

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.

Customer Service Chat Consultant

ORANGE ROMANIA
Bucuresti
Industrie: Lipsă informații
Tip job: Full time
Departament: Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center
Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Fara experienta

Candidatul ideal


Aplică și hai sa ne cunoaștem online – etapele de interviu vor fi parcurse „remote”!
Cu drag,
ORANGE – o companie digitală



Educatie si Experienta:
  • Studii liceale, cu diploma de bacalaureat
  • MS Office avansat

Competente Specifice:
  • Constiinciozitate
  • Gandire analitica
  • Customer focus
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
  • Orientare spre rezultat
  • Munca de echipa

Descrierea jobului

Obiectivul Postului:
  • Raspunde solicitarilor si reclamatiilor clientilor Orange primite prin intermediul chat-ului.

Responsabilitati :
  • ofera asistenta clientilor via chat raspunzand la toate intrebarile referitoare la produsele si serviciile Orange Romania si vine în întâmpinarea acestora cu solutii personalizate, respectand procedurile de lucru in vigoare;
  • trateaza o solicitare venita via chat si prin apel, acolo unde procedura impune acest lucru;
  • ofera asistenta clientilor pe procesul de vanzare online; identifica oportunitea unei vanzari online si o capitalizeaza;
  • identifica /escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, în baza aplicatiilor specifice si a canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de tip ticketing, etc.);
  • efectueaza modificari în profilul clientilor;
  • promoveaza produsele si serviciile Orange;
  • se asigura ca este la curent cu cele mai noi informatii legate de produse, servicii si proceduri aplicate;
  • contribuie la dezvoltarea cunostintelor digitale ale clientului cu scopul final de a avea cat mai multi clienti autonomi in mediul digital;
  • promoveaza utilizarea canalelor digitale de self service (ex. MyAccount); creeaza sau asista utilizatorul in crearea unui cont digital de selfservice (ex. Cont de MyAccount) conform procedurii de lucru in vigoare;
  • urmareste si escaladeaza situatiile în care mai multi clienti ne reclama aceeasi problema si nu este semnalata în platforma interna de informare;
  • ofera suport consultantilor NewEntry din Chat

Multumim ca ai aplicat!
Tab Salariu