Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

158 Locuri de Munca Administratie Publica in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

158 Locuri de Munca Administratie Publica in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: EXPERT ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ANSPDCPExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ANSPDCP

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PRIMARIA SECTOR 2

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCUREExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURE

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie specializata in accesarea fondurilor europene, recrutam Consultant Fonduri Europene.Cautam o persoana cu abilitati de comunicare si relationare atat cu partenerii, cat si cu clientii, care sa ajute in realizarea, depunerea si implementarea proiectelor europene.Candidatul ideal: Persoana organizata, dinamica, orientata spre invatare si autodepasire; Experienta minim 2 ani in realizarea proiectelor europene; Eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati; Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea relatiei cu beneficiarii si cu entitatile implicate in evaluarea si selectarea proiectelor in etapele de clarificari, contestatii, precontractare, etc; Gestionarea elaborarii documentatiei de proiect; Gestionarea implementarii proiectului - management al implementarii, suport oferit beneficiarului de proiect in etapele de achizitii, plati, rambursari, modificari contrac
MD RECRUITMENT STAFF S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare europeana. Zona noastra de expertiza si interes este reprezentata de beneficiari privati, investitii private, programe de finantare destinate IMM-urilor: POR, POPAM, PNRR energie;Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii; se va integra intr-o echipa competitiva, va primi si va oferi sprijin echipei, va contribui la mentinerea si la cresterea nivelului de calitate al serviciilor de consultanta oferitAbilitati necesare: abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii leadership, curaj, dezinvoltura proactivitate, dinamism, inteligenta eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati atentie sporita la deta
FDI TOP CONSULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Scriere/​ Implementare /​vanzari - Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Experienta de cel putin 1 an in scrierea/implementarea (achizitii) unor proiecte in cadrul programelor POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe reprezinta un avantaj la momentul stabilirii salariului.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniu
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Administrator Magazin On-line


Candidatul ideal - minimum un an experientă pe o pozitie similară- cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);- cunostinte minime Photoshop;- Cunostinte in marketing (evidentiere si promovare produse);- Cunostinte minime de SEO.Descrierea jobului - Administrarea magazinului, editare descrieri produse, prelucrarea imaginilor pentru produse, urcarea acestora pe site si pe marketplace;- Preluarea și procesarea comenzilor online;- Verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;- Pregatirea facturilor si a documentelor de transport (awb-uri);- Informarea permanenta despre noutatile in domeniu si oferirea de noi propuneri de imbunatatire a vanzarilor.Beneficii- Pachet salarial atractiv;- Contract de munca full-time;- Bonusuri în functie de vanzari.
EUROPA MERIDIAN RG S.​R.​L.​

Network Administrator


Candidatul ideal Cautăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei Infrastructura IT . Pentru reușită în această misiune este nevoie să ai, experiență minimă de 3 ani tehnico-funcțională în infrastructură IT.Competențe tehnice necesare:Administrare Fortinet, HP Aruba, DELL VPLEX/UnityCunoștințe medii- avansate rețelistică (VLAN/TRUNK/SPANING TREE);Cunostinte minim medii LINUX (OS Red Hat et Suse)Microsoft Exchange/Office 365;Active Directory/DHCP/DNS;Certificări Microsoft, CISCO, Fortinet - constituie un avantaj;Cunoștințe de bază scripting (powershell, bash);Cunoștințe Windows Server 2016/2019;Reprezinta un avantaj cunoștințe de bază administrare baze de date (Oracle, SQL server;Nivel de limbă Engleză B2 / cunoștinețele de limbă franceză reprezintă un avantaj .Descrierea jobului In calitate de Network Administrator vei avea urmatoarele responsabilități:Asigurarea securități și confidențialități rețelei de calculatoare
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 5600 RON/Luna

Administrator Solutii De Securitate Cibernetica


Candidatul ideal Postul va fi incadrat in cadrul Business Unit-ului (BU) Cybersecurity din cadrul certSIGN. In cadrul acestui BU sunt realizate activitati de vanzare, implementare, integrare si suport produse si solutii de securitate cibernetica, proprii sau de la producatorii cu care sunt dezvoltate relatii de parteneriat, si prestare de servicii de securitate cibernetica prin intermediul Security Operations Center organizat la nivelul BU-ului.Cerințe generale: Studiisuperioare in informatica/automatica sausuperioare orice profil si masterat de securitate informatica sausuperioare orice profil si certificari de securitate informatica/audit IT saumedii si experienta relevanta si demonstrabila in securitate informatica Trăsături de personalitate: autonomie, diplomație, inițiativă, flexibilitate, dinamism, creativitate, amabilitate, conștiinciozitate, atentie la detalii, capacitate analiza si sinteza Cunoștințe de utilizare a MS-Office (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point, Visio)
CERTSIGN SA

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Uniform Administrator


Candidatul ideal English (written and spoken) PC literate Exceptional presentation skills Communication and self-control skills Attention skills Experience working in retail, warehousing is a plusDescrierea jobului Ensures the physical management of the stock of goods Operates stock movements in the dedicated software and files Keeps documents related to stocks Periodically counts the stock of goods Reports to the hierarchical superior any discrepancy between the physical and the written stock Provides stock information Respects the stock management legislation Performs the physical reception of the goods at the entrance to the company's warehouse Reports to the hierarchical superior the differences between the physical and the written goods at the reception of the goods at the warehouse Records, processes, and stores information regarding the situation of stocks Efficiently usees storage space for goods, constantly organizes stock and workspaces Performs dry cleaning pick-up/drop-
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

It_network Administrator


Candidatul ideal ​Ideal candidateFor the Network Administrator position the ideal candidate should fulfill the following requests: A minimum of 3 years of IT experience relevant to this position; Strong IT technical background including technical expertise with networks (LAN, WAN, WiFi); Practical experience with: DHCP, DNS, Zone-Based Firewalls, NAT, IPS, Content Filtering, Routing and Security; Excellent communication skills; Certifications in Cisco networks represent a plus; Full English proficiency is a must.Following would represent an advantage: Advanced knowledge in Windows Servers, basics in Linux; Practical experience with: Active Directory, Group Policies, user management, virtualization; Previous experience with execution of cross GEO network related projects (non-managerial experience).Descrierea jobului Job responsibilitiesYou will be part of SEE cluster Platform & Network services team that is supporting 14 SEE countries and collaborate effectively in distributed team env
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Administrative Event Coordinator - Part Time


Candidatul ideal We are currently hiring an Administrative Event Coordinator - part time for our client, a top multimedia software company.The position being for a period of 12 months, hybrid model – Bucharest.The ideal candidate: Proven experience in event coordination and administration, preferably with a focus on design; Proficient in Microsoft Office Suite and other relevant software; Strong organizational and project management skills; Excellent communication and interpersonal skills; Ability to work collaboratively within a team and adapt to evolving priorities; Maintain a positive and professional demeanor in fast-paced environments.Descrierea jobului The successful candidate will be responsible for:We are seeking a highly organized and creative individual to join our team as an Administrative Event Coordinator with Program Management Skills. In this role, you will be responsible for planning and executing a variety of events, from corporate meetings to social gatherings, while
ADECCO ROMANIA

Functionar Administrativ


Candidatul ideal -Abilitati de comunicare verbala si scrisa-Cunoastere limba engleza la nivel avansat, eventual cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj( franceza, italiana, germana, spaniola, etc.)-Studii superioare finalizate-Abilitati de organizare si planificare optima-Abilitati de recunoastere si definire a problemei-Foarte bune cunostiinte operare PC( Word, Excel, Power Point, Outlook, etc )-Persoana proactiva si organizata, atenta la detalii-Flexibilitate, capacitate ridicata de muncaDescrierea jobului -Centralizarea si procesarea comenzilor de transport-Monitorizarea transportului de la incarcare si pana la descarcare-Mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii de transport din portofoliul companiei-Tinerea evidententelor privind valabilitatea documentelor partenerilor de transport-Evidenta scadentelor furnizori/clienti-Intocmirea dosarelor in vederea facturarii-Preluarea, directionarea si asigurarea rezolvarii apelurilor telefonice-Menținerea evidenței documen
T.​B.​T.​ EXPEDIIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 988 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator Retea It


Candidatul ideal - Studii superioare;- Cunostinte tehnice legate de sistemele de operare PC;- Cunostinte tehnice legate de retele, calculatoare, protocoale si standarde;- Foarte bune cunostinte de limba engleza;- Experienta in domeniul IT macar 3 ani;- Abilitati bune de relationare, dornic sa se implice si sa ofere suport;- Ii place sa lucreze in echipa, insa si singur, atunci cand e cazul;- Este autodicact, rezolva problemele de unul singur, insa stie sa ceara si ajutorul celorlalti atunci cand este cazul;Descrierea jobului - Asigura monitorizarea si functionarea corespunzatoare a sistemelor informatice si a echipamentelor existente pentru a permite utilizatorilor finali sa isi indeplineasca sarcinile;- Acorda suport IT si asigura functionalitatea de helpdesk pentru utilizatorii finali, colegii din business;- Acorda suport IT pentru instalari/reinstalari sisteme de operare, programe software (Microsoft Office diverse programe specifice businessului), imprimante/multifunctionale de ret
WKDA AUTOMOTIVE SRL

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and Romanian Descrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 158 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.