Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

699 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

699 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tractorist


Companie verificată
Aplica rapid
Societatea II Szabo A. Szabolcs caută sa angajeze mecanici agricoli cu experiența sau fără , pentru lucrări agricole , pregătit teren , semănat, recoltat , întreținerea culturilor, posesor permis de conducere. Avem nevoie de oameni serioși . Salariul va fi motivant și depinde de experiența fiecăruia . Locul de munca este pe raza comunei Fantanele.
II Szabo A. Szabolcs

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Operator asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Sarcinile tale:Respectarea instructiunilor de lucru specifice ariei de asamblareInserarea firelor in bloc/mufaBandajarea firelorMontarea clip-urilor pe ramuriRespectarea cu strictete a standardelor si cerintelor de calitate Competentele tale:Absolvent studii medii, minim 8 clase Responsabilitate si spirit de echipaDisponibilitatea de a lucra in schimburiCapacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamicDisponibilitate pentru munca in picioare
Leoni Wiring Systems Arad SRL

Media netă estimată pe baza celor 63 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Agent Suport Tehnic Clienți - Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană "tehnică" și îți place să rezolvi problemele altora repede și bine?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Agent Suport Tehnic Clienți! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite Competențele cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare* ai cel puțin 2 ani experiență într-o poziție similară* ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel mediu-avansat* cunoști foarte bine și ai lucrat cu software de tip back-end și Java Script sau JSon (ideal) Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1/ oferi as
HR Design Consulting

Inginer constructor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul constructiilor, constituie avantaj- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Analist investitii_junior


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Arad, o persoana pentru rolul de Analist de investitii. Responsabilitățile postului-Urmareste si analizeaza tendintele de pe pietele financiare-Identifica si evalueaza eventualele oportunitati de investitii-Creeaza rapoarte detaliate privind analizele efectuate-Dezvolta si utilizeaza modele financiare-Urmareste performanta portofoliilor de investitii existente-Asigura conformitatea cu legile financiare in vigoare-Prezentarea ideilor de investitii si a rezultatelor analizelor-Comunicarea cu analistii seniori si cu echipa de gestionare a fondului. Cerințele postului-Studii superioare sau in curs, profil matematica/ informatica/ stiinte economice-Pasiune pentru pietele financiare-Limba engleza-nivel avansat-Pachet Office- Excel-nivel avansat, Word, Power Point-Capacitate de a anticipa-Bune abilitati de analiza si sinteza-Atentie sporita la detalii Beneficii-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala privata-Transport asigurat-Prime d
Clarismart Consulting SRL

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Contabil sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 9000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente si jurnale p
Clarismart Consulting SRL

Electrician auto /​ Electronist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza Electrician auto Cerinte:-Cunoștințe operare PC (MsOffice);-Cunostinte in domeniu electric, in special circuite si sisteme electrice auto;  -Cunostinte operare PC; Responsabilitati:  -Analizeaza si verifica starea de functionare a sistemelor electrice, electronice, mecanice, pneumatice s hidraulice ale autovehiculului;- Indeplineste sarcini cu caracter tehnic de montaj, testare si punere in functiune a sistemelor electrice si electronice din cadrul autovehiculelor;-  Realizeaza activitati de testare, intretinere si interventie asupra autovehiculelor; Beneficii:-Pachet salarial atractiv-Bonuri de masa-Pachet de servicii medicale- Al 13-lea salariu- Prima de sarbatori;-Contract de munca pe perioada nedeterminata-Training-uri de pregatire. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprim
Clarismart Consulting SRL

Inginer de proces


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 până la 10000 LEI pe lună
Studii superioare InginerieExperienta minim 3 ani pe un post similarAbilități excelente de comunicare și spirit de echipă;Orientare către rezultate și atenție la detalii;Cunostinte tehnice BENEFICII:Conditii de munca optime, intr-un colectiv consacrat, cu experienta;Pachet salarial atractiv conform calificarii;Angajare imediata.
SGP SORTING GROUP SRL

Operatori productie - in Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2200 LEI pe lună
SGP GROUPANGAJEAZA OPERATORI PRODUCTIE INDUSTRIA AUTO -Salariu 2200 lei NET - Tichete de masa 735 LEI - Program 3 schimburi - Transport asigurat - Instruire la locul de munca
SGP SORTING GROUP SRL

Reprezentant Comercial - Arad


Candidatul ideal Nestlé Romania cauta o colega / un coleg pentru pozitia de Category Developer pentru Arad.Cum poti avea succes?​ Experienta in vanzari - min. 2 ani Absolvent de studii superioare Limba engleza – nivel mediu Carnet de conducere categoria “B” Cunostinte despre piata si industrie FMCG Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentare.Descrierea jobului O zi obisnuita ar decurge astfel: Conduci prudent pe ruta alocata si vizitezi magazine de tip IKA si TT. Ai o atitudine pozitiva si mentii relatiile de lunga durata cu angajatii si reprezentantii fiecarui magazin. Verifici daca marfa este aranjata corespunzator la raft. Asiguri implementarea materialelor promotionale. Gestionezi stocurile fiecarui magazin. Incerci sa dezvolti noi oportunitati de vanzare in cadrul zonei tale alocate. Te asiguri ca este implementat planul lunar de vanzari.
NESTLE ROMÂNIA SRL

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Casier Arad Atrium


Candidatul ideal Casier Arad AtriumDescrierea jobului Casier Arad Atrium
PEPCO RETAIL SRL

Șef Mentenanță Nădab


Candidatul ideal Nivelul de studii: superioare în domeniul tehnic (de preferinta in electromecanica, automatica sau domenii conexe); Experiență de lucru în mentenanță producție/construcții/industrială minim 3 ani; Experiență în coordonarea unei echipe minim 1 an; Cunoștințe limba engleza nivel mediu; Cunoștințe utilizare MS Office; Experiența cu sisteme informatice de management al mentenanței si gestiunea unor produse/procese constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare; Pasiune pentru domeniul tehnic; Persoana proactivă; Construieste relații de lucru bazate pe respect și încredere.Descrierea jobului Coordonează procesul de mentenanță din fabrică (atât tehnic cât și administrativ) cu scopul asigurării funcționării echipamentelor în parametrii optimi, în conformitate cu politicile și procedurile companiei, și cerințele legale; Planifică, organizează și monitorizează operațiunile de mentenanță prin stabilirea activițăților pe termen scurt (plan de intervenții) și pe termen lung (
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar Receptie Marfa - Hervis Arad


Candidatul ideal 1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Vei avea ca responsabilitati: Respеctarеa prevederilor/ tеhnicilor dе lucru lа rеceptia marfii si la еxpеdiеre de mаrfa; Depozitarеa mаrfii; Etichеtarе; Modificаri dе preturi/ reetichetare; Transferuri de stocuri; Asigurarea marfii; Inventar: participare la procesul de inventariere si la controlul acestuia; Alte sarcini care sunt incredintate de catre superiorul direct.Beneficii:• Program flexibil;• Cursuri de specializаrе in vаnzari si de produs;• Reducere pentru angajati la achizitionarea produselor din magazin;• Salаriu fix + tiche
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Operator Front Office


Candidatul ideal Calificări și Aptitudini: Suntem în căutarea unui candidat cu studii medii, pasionat de excelență și inovare. Dacă aveți cunoștințe solide de contabilitate primară, gestiune, și arhivare documente și sunteți proficient în utilizarea calculatorului, vă invităm să vă alăturați echipei noastre.Experiența: Familiaritatea cu programul WinMentor reprezintă un plus, oferindu-vă o oportunitate de a vă distinge în procesul de selecție.Competențe Personale: Căutăm o persoană comunicativă, organizată și dedicată, care să valorifice oportunitățile de interacțiune directă cu clienții noștri valoroși.Descrierea jobului Interacțiune și Consiliere: Vei avea rolul cheie de a comunica direct cu clienții pentru a prelua comenzi și de a oferi consiliere alături de echipa noastră expertă la Lomilux A.Operare și Gestiune WinMentor: Veți contribui activ la operațiunile interne, utilizând programul WinMentor pentru a procesa și gestiona documentația și tranzacțiile financiare necesare, esenți
LOMILUX A SRL

Operare Si Intermediere Date (arad)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​

Manipulant Marfa (arad)


Candidatul ideal Persoana serioasa, constiincioasa si de incredere; Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare; Abilitati de comunicare orala si scrisa, capacitatea de a comunica si de a a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati; Corectitudine si seriozitate; Spirit de observatie dezvoltat; Cunostinte de incarcare, manevrare si descarcare a marfii in conditii de siguranta; Adaptare la schimbare, dinamica in stilul de munca, initiativa, corectitudine.Descrierea jobului Incarcarea si descarcarea expeditiilor din masinile curierilor; Verificarea numarului expeditiilor (coletelor) ce urmeaza a fi incarcate/descarcate; Scanarea tuturor expeditiilor.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 699 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.