Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Edi Administrator


Candidatul ideal A colleague autonomous, dynamic, invested and proactive.You like team working and in a friendly atmosphere.You have an initial training in IT telecom and network.You have a significant experience in the field of EDI or experience in a similar position.You have In-depth knowledge of EDI standards, Electronic invoices. An experience in the field of dematerialization would be a plus. English language is mandatory for this position. You master computer tools, ideally the Google Suite as well as generic XML/XSLT EDI protocols.Descrierea jobului Attached to the EDI Team Leader, your missions will be:Ensure the monitoring, maintenance of EDI tools and the right level of reporting on a daily basis.Deal with level 2 incidents on EDI messages and data-consuming business applicationsAnalyze the adequacy between the needs of our partners and the different functionalities of our business applications.Perform translations of EDI messages to integrate them into systems.Participate in
DELFINGEN RO-SATU MARE S.​A.​

Specialist Resurse Umane (administrare Personal)


Candidatul ideal Studii superioare; Cunoștințe aplicate de Legislația Muncii; Experienţă în domeniul administrării de personal minim 2 ani; Cunoștințe de operare pe calculator (microsoft office) la nivel avansat; Cunoştinţe de limba engleză; Capacitate de analiză, atenție la detalii, abilitatea de a lucra cu cifrele; Capacitate de comunicare, flexibilitate, adaptabilitate; Spirit de echipă.Descrierea jobului Realizarea diverselor rapoarte și statistici specifice activității; Gestionarea dosarelor de personal ale salariaților de la angajare la arhivare; Întocmirea și eliberarea adeverințelor solicitate de salariați și orice alte documente a căror emitere se află în sarcina angajatorului; Contribuția la permanentă actualizare a bazelor de date utilizate în cadrul departamentului RU; Participarea la diferitele proiecte lansate de câtre departamentul RU; Urmărirea și aplicarea tuturor prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă și al asigurărilor sociale;
AUTONET IMPORT SRL

Coordonator Administrativ


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Coordonator administrativ - Satu Mare.Sunt necesare studii tehnice superioare sau studii tehnice medii cu minimum 2 ani experienta in domenii reglementate de ISCIR.Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.Ne dorim sa fii orientat spre dezvoltare, responsabil, harnic si onest.Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/ managementul deseurilor.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate,
DEDEMAN SRL

Consultant Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului-reprezintă un avantajExperiență în implementarea de proiecte-reprezintă un avantajExperiență în realizarea de analize economico – financiare- reprezintă un avantajStudii superioare tehnice sau economiceCunoștințe de limba engleză – minim nivel B2Cunoștințe de management de proiect/management de contract-reprezintă un avantajCunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office (obligatoriu)Abilități de comunicare orală și scrisăOrientat spre rezultateAbilități de lucru atât individual cât și în echipăDescrierea jobului Analiza oportunităților de finanțare: Consultantul examinează programele și inițiativele de finanțare ale UE pentru a identifica oportunitățile potrivite pentru organizația sau autoritatea respectivă.Elabor
S.​C.​ARHIDOR SRL

Sef Birou/​serviciu Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SEF BIROU/SERVICIU ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: DEDEMAN SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
DEDEMAN SRL

Administrator Bancar/​produs Leasing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR BANCAR/PRODUS LEASING - AJOFM | ANOFMAngajator: Provident Financial RomaniaExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

Administrator Financiar/​contabil șef ,​ I S ,​ 0,​50 Normă - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Liceul Tehnologic Elisa Zamfirescu Satu Mare Expira in 2024-05-24 LocatieSatu Mare NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt LICEUL TEHNOLOGIC ELISA ZAMFIRESCU SATU MARE, organizeza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant pe durata nedeterminata, 0,50 norma, administrator financiar/ contabil sef, I S ; * Nivelul studiilor - absolvirea unei institutii de invatamant superior in domeniul economic * Vechime in speialitatea studiilor necesare ocuparii postului - minim 9 ani experienta in specialitatea postului; * Cunostinte de operare PC : Word, Excel, Internet ; Apt medical
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager


Candidatul ideal -Studii medii și/sau superioare-Cunoștințe limba engleză - nivel avansat-Cunoștințe avansate de operare PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)-Abilități de comunicare și negociere-Bune abilități de organizare și planificare-Orientare spre rezultate-Dorința de a învăța continuu-Atenție la detalii-Cunoașterea altor limbi străine constituie un avantajDescrierea jobului Beneficii:-Instruire teoretică și practică la locul de muncă-Pachet salarial atractiv-Spor de fidelitate-Se asigură decontarea transportului
PLASTICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3653 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Assistant /​ Asistent Vanzari Satu Mare Part-time (20h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Shopping City Satu Mare.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilit
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal Criterii esentiale:- Permis de conducere B (Categoria C este un avantaj) de minim 2 ani, fara accidente grave;- Experienta in gestiune si distributie (constituie un avantaj experienta in domeniul auto);- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre nevoia clientului si cunostinte de baza in operare PC;Descrierea jobului Responsabilitati:- Receptia si pregatirea de livrare a marfii;- Realizarea distributiei si aprovizionarii cu marfa de la furnizori;- Comunicare foarte buna cu clientii si colegii de echipa si promovarea serviciilor catre clienti;Va oferim:- Colectiv tanar, ambitios, focusat pe dezvoltare si incurajarea initiativei;- Pachet salariual atractiv in functie de realizari, stabilitate, tichete de masa;- Asigurare medicala;- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera;
TRUCK ELEMENTS EXPRESS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1815 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cunoştinţe de operare pachetul Microsoft OfficeAbilităţi foarte bune de comunicare si relationareStudii incheiate(diploma de licenta), de preferință în domeniul agricol/financiar / logistic/ commercial/comunicatii si relatii publice sau în domenii conexeNivel ridicat de atenție la detaliiDescrierea jobului ResponsabilitatiPrimeste si trimite documente prin posta rapidaRedactarea contractelor de vanzare/cumparareIntocmeste situatiile documentare a creantelor externalizatePrimeste si tine evidenta efectelor de plataRăspunderea solicitărilor clienților prin telefon, e-mail și în persoană pentru contabilitate/logistica/juridiceIntocmeste contabilitate primaraIntocmeste diverse rapoarte solicitate de conducerea societății, actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse situatii/rapoarte privind activitatea societatiiCe oferim noi?Salariu atractiv+ bonus de performantaBonuri de masăPropriul birouTraining si proces de inductieManageri cu experienta de l
ALACORE SRL

Media netă estimată pe baza celor 9 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Assistant/​asistent Vânzări Satu Mare Part-time (20h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas. Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile. Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv. În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Shopping City Satu Mare. Cum vom avea grijă de tine zi de zi? - Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști. - Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent vanzari Satu-Mare


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Echipa Rossell se extinde si este in cautarea unui coleg nou pentru pozitia de lucrator gestionar depozit care poate sa intrunesca cu precadere descrierea de mai jos: Responsabilitate, organizare si seriozitate fata de relatia cu clienti, colegi si parteneri companiei; Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani (lucru in depozit); Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștinte de operare PC; Capabil de a-si seta corespunzator prioritatile si de a lucra in echipa;Constituie avantaj urmatoarele: Atestatul ISCIR; Limba Engleza; Cunoștințe operare program de gestiune "WINMENTOR";Descrierea jobului Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune; Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora; Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente; Gestionarea documentelor specifi
ROSSELL CO SRL

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3205 RON/Luna

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare,​ Sighetu Marmatiei


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Asistent Contabil


Candidatul ideal Are cunostinte de contabilitate si fiscalitate, a terminat facultatea de profil sau este student in anii superiori, este capabil sa gestioneze mai multe sarcini si proiecte simultan si are spirit de echipa.Experienta anterioara intr o firma de contabilitate este un mare avantaj.Descrierea jobului Descriere job:1.Inveti in permanenta si aflii spete noi cu rezolvari specifice2.Ajuti contabilul sef3 Oferi solutii si implementezi proiecteResponsabilitatiIntroducerea documentelor primare in softul de contabilitate.
RAMBAS AP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.