Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Cladiri


Candidatul ideal - experienta in domeniul administrativ;- cunostinte de operare MS Office;- permis de conducere categ. B;- persoană organizată, punctuală, responsabilă, capabilă să urmărească mai multe activități simultan.Descrierea jobului Sa gestioneze lucrarile de intretinere a cladirilor (reparatii, mentenanta, Constructii)Sa gestioneze paza si curatenia (le va organiza activitatea, ii va monitoriza)Va intermedia relatia cu constructorii,Va intermedia relatia cu furnizorii de utilitati (apa, curent, gaz, internet, aparate de cafea, aparate de filtrare etc)Va gestiona parte de mediu (gestionarea deseurilor)Va gestiona contractele de utilitati, firma de paza, firma de supraveghere video, instalatori, electricieniVa depune documente la diverse institutii in vederea autorizarii diverseImbunatatiri la cladiri si utilitati
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 65 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Asistent De Vânzări Iulius Mall Suceava


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Medical Ambulatoriu/​sectie


Candidatul ideal Studii de specialitate - postliceală/facultate; Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis - documente valabile; Experiență anterioară pe același rol, mimim 2 ani; Bune abilități de comunicare; Rapiditate și precizie în execuție, dexteritate manuală; Punctualitate, seriozitate și profesionalism, abilități de comunicare; Capacitate și dorință de învățare, abilități de organizare și eficientizare timp; Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților; Disponibilitate pentru program full-time.Descrierea jobului Respectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali; Respectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali; Recoltare probe biologice (sânge, ginecologie…); Efectuare EKG-uri, montare de holtere EKG si TA; Acorda asistență cabinetelor medicale din clinică, pe parcursul turei de lucru; Scrierea ecografiilor si pregătirea cabinetului pentru desfășurarea actului medical; Utilizează și păstrează în bune cond
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Manager Back Office (vânzări)


Candidatul ideal Am dori să consolidăm echipa Departamentului Back Office cu un Sales Manager flexibil, meticulos și cu puterea de a energiza și motiva echipa.Dacă ești din Suceava sau împrejurimi și poți bifa următoarele criterii, așteptăm să te cunoaștem: Studii superioare finalizate Experiență într-o poziție de coordonare echipă Experiență în lucrul cu sistem ERP și cunoaștere Excel la nivel mediu-avansatDescrierea jobului Rolul tău: Vei aduce valoare echipei de vânzări prin realizarea obiectivelor propuse de companie; Vei coordona activitățile echipei pentru ca solicitările clienților să fie gestionate în mod eficient și în termenii stabiliți; Vei asigura o comunicarea eficientă între biroul de back office și echipa de vânzări de pe teren.
TRUTZI SRL

Asistent Vanzari Backoffice


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate.Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare orientare către client bune abilități de comunicare, abilități de negociere; lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externiDescrierea jobului Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare Urmărește rezervarea ofertelorCe oferim:Contract de munca pe perioadă nedeterminată;Salariu motivant;Suport constant pe parcursul desfășurării activității;Tichete de masă;Tichete cadou, în condiţiile legii;Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;Coffee break room în cadrul firmei;Trainingur
TRUTZI SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Cerinte:- Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare;- Minim 2 ani experienta anterioara ca asistent medical generalist in clinica privata;- Experienta in injectarea de substanta de contrast constituie avantaj;- Atentie la detalii, bune abilitati de lucru in echipa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel, Internet).Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale;- Pregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei.
AFFIDEA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2629 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Asistent Marketing - Cu Experienta


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Arhivar Si Arhivisti Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea a 10 arhivari/ arhivisti dedicati și organizati pentru a se alătura echipei noastre.Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.Abilități de organizare: Organizarea și gestionarea documentelor într-un mod eficient și accesibil, pentru a le gasi rapid si gestionarea activitatii . Crearea unui sistem de arhivare bine structurat conform nomenclatorului. Colaborarea cu colegii si clientii intr-un mod clar si concis, pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor. Abilități de analiză: Arhivarii trebuie să poată analiza documentele și să identifice informațiile importante. Abilități de cercetare: Arhivarii trebuie să poată căuta informații relevante într-un mod eficient. Abilități de gestionare a timpului: Arhivarii trebuie să poată gestiona timpul în mod eficient pentru a îndeplini sarcinile în termenele limită.Cerințe: Experiență în domeniul arhivării sa
IDEAL COMPANY S.​R.​L.​

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Secretar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Universitatea ,,Stefan cel Mare" din Suceava Expira in 2024-05-24 LocatieSuceava NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Universitatea ,,Stefan cel Mare" din Suceava scoate la concurs in cadrul Facultatii de Medicina si Stiinte Biologice, pe perioada nedeterminata, norma intreaga, urmatorul post vacant:- Secretar - 1 post.* Conditii specifice pentru ocuparea postului: - Absolvent de studii superioare cu diploma de licenta; - Experienta in munca de secretariat de minim 2 ani; - Cunostinte practice de MS Office, baze de date; - Cunoasterea legislatiei aplicabile in sistemul de invatamant superior;* Dosarul de concurs va contine obligatoriu: - formularul de inscriere la concurs - se gaseste la Serviciul Resurse Umane, Corp F, cam. 210 si pe pagina web a institutiei; - curriculum vitae; - copia actului de identitate/certificat casatorie/ certificat nastere, etc. (se vor prezenta si in original); - copiile documentelor care sa ate
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Arhivar Debutant (m) - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul de Psihiatrie Campulung Moldovenesc, judetul Suceava Expira in 2024-05-29 LocatieSuceava NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Spitalul de Psihiatrie Campulung Moldovenesc cu sediul in Campulung Moldovenesc, strada Trandafirilor, numarul 2, judetul Suceava, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 si OMS nr. 1470/2011, respectand prevederile OUG 115/2023, dupa cum urmeaza:DENUMIREA POSTULUI: arhivar debutant (M) NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant, NIVELUL POSTULUI: functie de executie COMPARTIMENT/STRUCTURA: compartimentul aprovizionare, transport, administrativ DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana PERIOADA: nedeterminataConditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului cont
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: C.M.A. INVESTMENT S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SUCEAVA
C.​M.​A.​ INVESTMENT S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SUCEAVA
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: LIDANA COM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SUCEAVA
LIDANA COM SRL

Asistent Veterinar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


MUNICIPIUL FALTICENI , FALTICENI, JUDETUL SUCEAVA Expira in 2024-05-22 LocatieSuceava NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Asistent veterinar, post vacant, pe perioada nedeterminata, la structura COMPARTIMENT, numarul de posturi: 1;Conditii specifice de participare la concurs: 1. Perfectionari (specializari): Veterinar 2. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel); 3. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: cunoasterea limbii maghiare si limbajului mimico-gestual constituie un avantaj; 4. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: abilitati de proiectare a activitatii, abilitati bune de comunicare atat cu elevii cat si cu personalul scolii, empatie, punctualitate, perseverenta, adaptare la situatii neasteptate, capacitate de a lucra in echipa si individual, responsabilitate; 5. Vechimea in munca:1 AN 6. Nivelul studiilor: M;Calendarul de desfasurare a concursului Data publicarii si afisari
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. OVIDENT S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SUCEAVA
S.​C.​ OVIDENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.