Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Agent servicii clienti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 798 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:Aria geografica de responsabilitate acopera Bucuresti- Ilfov- GiurgiuCERINTE: Orientare catre client - capacitatea de a ghida clientii spre solutii optime la problemele lor financiare; Abilitati de comunicare si negociere ferma in relatia directa cu clientii; Problem solving - identificarea problemelor din activitatea curenta/ procese/ mediu de lucru si propunerea/ implementarea de solutii inovative si eficiente; Planificare/ organizarea muncii - abilitati de gestionare eficienta a resurselor existente in raport cu nevoile/cerintele de afaceri.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Negociaza cu clientii aflati in portofoliul alocat, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante inregistrate; Genereaza si mentine parteneriate pe termen lung cu clientii, promovand solutiile care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora; Monitorizeaza permanent intelegerile de plata agreate cu clientii, in vederea realizarii obiective
KRUK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1838 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operatori Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu Până la 3000 LEI pe lună
Suntem în căutarea unor persoane motivate să se alăture echipei noastre din cadrul departamentului în calitate de Operatori Call Center. Dacă te pricepi la comunicare, ești orientat către rezultate și îți dorești să contribui la colectarea informațiilor importante, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: - Efectuarea apelurilor telefonice- Colectarea și înregistrarea datelor într-un mod precis și eficient.- Asigurarea unui nivel înalt de profesionalism și respect în interacțiunea cu respondenții. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare verbală.- Orientare către atingerea obiectivelor stabilite.- Abilitatea de a gestiona informații confidențiale.- Flexibilitate în programul de lucru. Beneficii: - Pachetul salarial este impartit in 2 moduri:2500 lei net + bonusuri de performanta ( pentru persoanele fara experienta) 3000 lei net + bonuri de performanta persoanelor cu o experienta de minim 1 an pe vanzari prin call center.- Mediu de lucru dinamic și
GLOBAL MARKETING IT SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: SELGROS CASH CARRY SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SELGROS CASH CARRY SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: PROHUMAN APT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PROHUMAN APT SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: CLIMATICO LINE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
CLIMATICO LINE SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: PROHUMAN APT RESOURCES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PROHUMAN APT RESOURCES SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: LYONSHIELD SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
LYONSHIELD SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. MEDIAPOST HIT MAIL S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S.​C.​ MEDIAPOST HIT MAIL S.​A.​

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: Medicover HospitalsExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
MEDICOVER HOSPITALS

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: Infosys Bpm Ltd Bengaluru Sucursala BucurestiExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
INFOSYS BPM LTD BENGALURU SUCURSALA BUCURESTI

Customer Support - Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Specialisti Suport Tehnic.Bucuresti, sector 1.Program de lucru 24/7, in ture. ( exista si ture de noapte). Cerinte:- studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;- experienta anterioara in call center constituie un avantaj;- cunostinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu;- cunostinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu;- capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT, IP;- atitudine pozitiva;- bune abilităţi de comunicare si de ascultare;- cunostinte de engleza-nivel conversational. Responsabilitati:- Gestioneaza solicitarile receptionate prin canale alternative: email, fax;- Gestioneaza apelurile primite pe liniile de suport tehnic;- Ofera suport echipelor din B2B pentru probleme privind sesizari sau nefunctionarea serviciilor tehnice- Ofera suport tehnic pentru clientii juridici, configureaza, instaleaza, testeaza, realizeaza diagnostic si
Smartemp SA

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: CERTSIGN SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
CERTSIGN SA

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills • Very good written and spoken Spanish language skills • Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer • 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors You get extra credit for • 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors • Bachelor’s Degree • Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role • Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions • Simple process with help and support always available • Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work • A nice office just 1 minute far from Pipera metro station; • A warm tea
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative – On-site,​ Bucharest


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have a bachelor’s degree (preferably in a technical domain) Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Are available to work from our office in BucharestIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.