Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Area Sales Manager in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Area Sales Manager in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Area Sales Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Area Sales Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și ver
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Judetul Dolj


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comunică cu departamentele suport in vederea optimizării soluțiilor oferite către fermieri.• Verifică și comunică modul de soluționare al solicitărilor punctuale primite de
AGRICOVER SRL

Sales Representative In Craiova


Candidatul ideal Notino is the biggest online seller of perfumes and cosmetics in Europe.Thanks to our drive and innovation with customers in the first place, we continuously grow each year. We are now pushing the e-com boundaries even further and entering a new city!We are currently looking for a Sales Representative with a proactive approach to work, an innovative mindset, and the drive to achieve the best results with our new partners in Craiova. We build our business partnerships on trust and honesty where we strive to achieve win-win solutions.You have a great opportunity to explore this new city with us and help us to expand even more! You will also gain a lot of valuable experience at this unique project.Sales Representative Requirements: Experience in sales. Understanding of the sales process and dynamics. A commitment to excellent customer service. Excellent written and verbal communication skills. Outstanding interpersonal skills, including the ability to quickly build rappor
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Manager Zonă Ika (key Account Executive) Craiova


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare (Diploma de licență, constituie avantaj diploma de Master)2.Competențe/abilități: Capacitate de planificare, organizare,prioritizare si negociere Abilități de coordonare echipă Competențe lingvistice în limba romană Orientare către rezultate și către client Abilități de comunicare verbală și de a dezvolta relații intepersonale Onestitate, seriozitate, perseverență și integritate Atitudine pozitivă și responsabilitate Disponibilitate pentru un post cu activitate dinamică, 100% pe teren3.Calificarea/experiența necesară: Experientă profesionala pe o poziție managerială și în domeniul de activitate FMCG IKA, constituie avantaj Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechimeDescrierea jobului Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări din subordine - județele: Teleorman, Giurgiu, Dolj, Olt, Mehedinți, Gorj, Vâlcea, Argeș Domiciliul: in județul Craiova Cresterea vizibilitatii produselor marca Hell Energy la raft prin negocierea
HELL ENERGY S.​R.​L.​

It Sales Representative


Candidatul ideal Abilități de comunicare, prezentare, negociere și convingere, Persoană orientată către obținerea de rezultate, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și poate lucra atât independent cât și în echipă, Permis de conducere categoria B, Diplomă universitară, Disponibilitate la deplasări.Descrierea jobului Configurarea și administrarea serviciilor IT oferite de către companie, Promovarea și vânzarea serviciilor IT din portofoliul companiei, Menținerea relației cu clienții existenți, Este responsabil de achiziția de noi clienți din segmentul alocat, Crearea unui plan de business pentru fiecare client, Îmbunătățeste cota de piață în regiunea alocată în vederea dezvoltării portofoliului,Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune, Job dinamic și antrenant cu oportunități de dezvoltare profesională, Participare la cursuri și traininguri, Venit direct proporțional cu efortul depus, format din salariu fix, comisioane și bonusuri, Tichete de masa,
REGISTA DIGITAL S.​A.​

Key Account Manager Oltenia


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)? Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vânzările companiei din zona arondata pentru solutiile de constructii ce privesc hidroizolatiile si acoperisurile plane in general. Administrezi si dezvolti portofoliul de c
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Area Sales Representative


Candidatul ideal - Absolvent / a studii medii / superioare ;- Abilități de analiză și planificare;- Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;- Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor;- Excelentă capacitate de luare a deciziilor;- Experienta minima necesara: minim 4 ani de experienta in munca pe o pozitie similara, de preferabil in domeniu ( un avantaj);- Posesor permis de conducere – categoria B.- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).Descrierea jobului - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti si mentinerea portofoliului de clienti;- Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;- Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;- Urmărește încasarea sumelor datorate de către clienți.- Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei;- Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici);- Acorda asistenta tehnica si comerciala
KLINTENSIV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Representative


Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam o noua colega sau un nou coleg, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, cu unele dintre cele mai apreciate branduri internationale.Daca ai: experinta in vanzari, abilitati dе comunicare si dezvoltare dе relatii interumane, capacitatea dе a lucra atat individual, cat si in cadrul unei echipe, dorinta dе acumulare a cunostintelor noi si dezvoltare profesionala intr-un domeniu in care nu ai mai lucrat, initiativa si esti o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si atinge obiectivele, dorinta dе a reusi,Te invitam sa aplici pentru pozitia dе Area Sales Representative.Descrierea jobului Responsаbilitаti: Negociаzа si contractеаza, Dеzvolta relаtiilе comerciаlе cu аctualii si potеntialii cliеnti, Promoveаzа portofoliul propriu, Instruiestе pеrsonalul cliеntilor implicat in vаnzarea produselor companiei, Identifica si aplica solutii de crestere a vanzarilor la nivelul fiecarui client, Se asigura de respectar
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Commercial /​ Sales Representative - Romanian + English - Craiova - Full-Time


Jujur. Honest, trustful, fair. Transparency is key at Jujur. Our team is committed to deliver an honest and personal approach when it comes to recruitment solutions. Candidates and clients come to us as we take the time to really understand their needs. We are upfront while setting realistic and achievable goals. We believe that treating others with fairness and dignity is the rain that helps them grow and be fruitful. We're looking for a dynamic Commercial / Sales Representative for a world leader in the production of sports uniforms, footwear and accessorie s . The successful employee will be a key representative of the company’s sales team, responsible for contact distributors, maintain current ones and open new clients, contact with clubs of all sports. Position: Commercial / Sales Representative Location: Craiova, Romania Employment type: Self-employed - Freelance - able to invoice DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Maintain and strengthen relationships with existing customers. Customer
JUJUR
Vezi alte joburi relevante

Agent vanzari teren Dolj Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Dolj Craiova Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Iți dorești să faci parte din echipa ProSEP de vânzări? Daca răspunzi cu “da” înseamnă ca ești colegul pe care îl căutam.Expertizele practice necesare performării pe post:Experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ERP / CRM reprezinta un avantaj;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoștințe de lucru în mediul virtual (exemplu: Zoom, Skype, WhatsApp…)Căutăm o persoană cu atitudine proactivă, deschisă la învățare și dornică să se implice activ în proiecte. Motivația și dorința de a contribui la succesul echipei sunt esențiale. Experiența anterioară nu este obligatorie, dar apreciem inițiativa și dedicarea în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor de la clienți/agenți si înregistrarea lor in sistemul informatic;- Urmărește derularea comenzilor, in scopul informării corecte si la timp a clienților/agenților privind stadiul de livrare a acestora;- Transmite informații/documente (prin email, telefon, fax, posta) clienților sau altor cola
PROSEP SRL

Media netă estimată pe baza celor 819 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Casier - Penny Craiova


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;- dacă ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;- dacă ești energic, motivaț, orientat spre performanță și rezultate.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții st
REWE ROMANIA SRL

Consilier Vanzari - Mamaquilla Craiova


Candidatul ideal Consilier Vanzari - MAMAQUILLA Craiova Experienta anterioara intr-un rol similar - reprezinta un avantaj Nivel conversational de Limba Engleza; Abilitati de comunicare si relationare; Originalitate; Capacitate de analiza; Atras de zona produselor de lux.Descrierea jobului Reprezinti si promovezi brandurile italiene precum Coccinelle, Furla in locatia noastra din Promenada Mall Craiova; Consiliezi clientii cu privire la produsele disponibile in magazin; Discuti cu clientii si faci recomandari personalizate in conformitate cu nevoile acestora; Te preocupi de crearea unor relatii de colaborare pe termen lung, esti atent la fidelizarea clientilor; Esti responsabil de atingerea si depasirea planului de vanzari; Lucrezi indeaproape cu Directorul de Magazin pentru crearea identitatii vizuale a magazinului.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fac
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (absolvirea unei facultati cu profil tehnic constituie un avantaj); Bune abilitati de lucru cu calculatorul (in special MS Office); Abilitati de lucru in echipa; Persoana organizata, responsabila, punctuala; Bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Analiza si prelucrarea ofertelor/ conditiilor comerciale primite de la furnizori; Negocierea ofertelor primite din punct de vedere al pretului si termenului de livrare. Urmarirea obtinerii celor mai bune conditii de colaborare si lansare a comenzilor; Realizarea achizitiilor de produse, gestionand tot fluxul, de la plasarea comenzii pana la livrare; Participarea la intalniri cu furnizorii si prestatorii; Inregistrarea si verificarea documentelor de achizitie; Asigurarea de suport pentru echipa de vanzari;BENEFICII: Pachet salarial motivant; Posibilitatea specializarii si avansarii in cariera; Prime de concediu, de Craciun si de Paste; Program de lucru fix; Se asigura tr
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1559 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Team Leader Vanzari Export


Candidatul ideal Cerinte si abilitati:• Nivel avansat, scris si vorbit, limba italiana sau franceza• Competente comerciale si de negociere• Experienta de lucru dovedita ca lider de echipa sau supervizor• Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic• Cunostinte bune de operare PC, in special MS Excel• Excelente abilitati de comunicare interpersonala si conducere• Abilitati organizatorice si de gestionare a timpului• Abilitati de luare a deciziilor• Licenta in management sau pregatire in conducerea unei echipe reprezinta un plus Descrierea jobului Cautam un lider de echipa cu experienta care sa gestioneze echipa si sa ofere indrumare eficienta. Veti fi responsabil de supravegherea, gestionarea si motivarea membrilor echipei in fiecare zi.Ca lider de echipa, vei fi punctul de contact pentru toti membrii echipei, asa ca abilitatile de comunicare ar trebui sa fie excelente. De asemenea, ar trebui sa puteti actiona in mod proactiv pentru a asigura operatiuni bune ale echipei si o colaborare e
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Gryxx Craiova Promenada - Part-time 4h


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER-DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.