Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent Social in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent Social in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Social Nivel Superior - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT SOCIAL NIVEL SUPERIOR - AJOFM | ANOFMAngajator: FUNDATIA PENTRU VOIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
FUNDATIA PENTRU VOI

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TIMISExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TIMIS
Vezi alte joburi relevante

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Inginer chimist-coordonator calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta sa angajeze pentru clientul sau, companie de productie, opersoana pentru rolul de Manager Calitate. Cerinte:- Abilități excelente de planificare, organizare și coordonare a activităților;-Persoană foarte organizată, atentă la detalii;-Experiență de minimum 3 ani in domeniu-Comunicare eficienta si abilitati de lucru in echipa;-Capacitatea de a lua decizii, planificare, coordonare, control si monitorizare;-Abilitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea obiectivelor finale;-Cunostinte avansate in operarea programelor Word, Excel.-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Beneficii-Salariu avantajos-Tichete de masa-Prime de sarbatori-Asigurare medicala-Contract de munca pe durata nedeterminata-Transport asigurat SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind ac
Clarismart Consulting SRL

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza pentru companie de productie, o persoana pentru postul de Gestionar. Cerințele postului-cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-decontarea/ asigurarea transportului-prime de sarbatori Responsabilitățile postului-Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă-Inventarierea tuturor materialelor utilizate în producție-Investigarea completă a oricăror erori de stoc-Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Coordonator Departament Juridic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane:InteligenteIntegre,Cu capacitate de a finaliza obiectivele in termenul agreatCompetente de management confirmateGandire logico-matematicaAptitudini de analiza si sintezaStudii superioare juridice, Liceu cu profil real (matematica-fizica, informatica, sau economic) prezinta avantajCunoștințe Engleză – nivel avansatPachet Office – Excel (nivel avansat), Word, Power PointPăstrarea confidențialității, asumarea responsabilitățiiInițiativăDescrierea jobului Responsabilități principale:Se asigura ca organizarea juridica a holdingului este in concordanta cu viziunea holdinguluiEste secretar de sedinta in adunarile generale ale filialelor urmarind interesele legitime ale societatilor de tip holding in AGA Filiale (conform al Legii 31/1990)Coordoneaza casele de avocatura cu care colaboreza holdingul: poate angaja, renunta, suplimenta case de avocatura:Gestioneaza bugetul aferent acestui departamentCoordoneaza functional consilierii juridici din d
IMOTRUST SA

Referent De Specialitate- Secretariat


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare- Limba germană și engleză- Experiență în domeniu constiuie avantaj- Competențe în utilizarea pachetului Microsoft Office,- aptitudine de comunicareDescrierea jobului ​Atribuții principale-Ține evidența documentelor intrate și ieșite din cadrul instituției prin registrul de intrări-ieșiri;-Ține evidența audiențelor la conducerea instituției-Primește, înregistrează și repartizează corespondența compartimentelor destinate;-Redactează documente în limbile: română, germană, engleză la solicitarea direcțiunii;
TEATRUL GERMAN DE STAT

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Vanzari Jysk Bujori Timisoara


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Calvin Klein Timisoara


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Farmacist Sau Asistent De Farmacie - Chisoda (timisoara)


Candidatul ideal Ne mărim echipa și căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru noua noastra farmacie din Chisoda.- Este absolvent al Facultatii dе Farmacie sau a Scolii Postliceale dе Asistenti dе farmacie- Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs.- Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia.- Cunostințe de operare PC Descrierea jobului Descriere Job:-Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor.-Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse.-Identifică nevoile pacienților.-Verifică și centralizează rețetele pentru Casa de Asigurari.-Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune.-Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice.Beneficii:-Salariu atractiv în funcție de experienta-Bonus in funcți
MEDIXFARM TEHNOPLUS S.​R.​L.​

Asistenta Turistica Aeroport Timisoara


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal: O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Limba Engleza – nivel avansat; Ablitati excepționale si eficiente de folosire a PC (email), comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute;Descrierea jobului Responsabilitati: Sa se asigure ca a primit lista de imbarcare cu 1 zi inaintea zborului; (sa o aiba print, poate merge in agentia KPO din orasul aeroportului in cazul in care avem agentie in acel oras) Sa fie prezent in aeroport inaintea deschiderii desk-ului de check in; Sa verifice prezenta turistilor; (pozitionarea lui/ei este langa angajatul aeroportului, bifand pe lista persoanle prezente) In cazul in care un turist nu se prezinta sa sune pe nr de mobil prezent in rezervare si sa verifice d
KARPATEN OUTGOING SRL

Vanzator-gestionar Magazin Piese De Schimb Timisoara


Candidatul ideal calitati de comunicare si negociere; ideal cunosterea sectorului agricol experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; ideal cunostinte in domeniul pieselor de schimb sau/ si a utilajelor agricole; cunostinte de limba engleza - nivel mediu; persoana organizataDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti , identifica reperele in functie de nevoile clientului prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, atractiv, dinamic si prietenos Posibilitatea de perfectionare permanenta sustinuta de companie; Pachet salarial atractiv, in functie de experienta, la care se adauga comisioane din vanzari; Bonuri de masa Asigurare de viata Pachet servicii medicale Medlife
MUNAX SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii si capabila de efort mediu;Studii medii;Experienta minim 1 an intr-un post similar;Cunostinte de operare calculator;Autorizatia ISCIR pentru motostivuitor reprezinta un avantaj;Adresa de domiciliu in Sacalaz sau imprejurimi;Descrierea jobului Responsabilitatile postului:Receptionarea, inventarierea si eliberarea materialelor din gestiune;Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a marfurilor conform standardelor existente;Gestionarea documentelor specifice procesului de gestiune si asigurarea circuitului corect al acestora;Participarea la inventarele periodice;Oferta noastra (bonusuri, beneficii):Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata;Prime de sarbatori;Contract de munca pe perioada nedeterminata;Tichete de masă (25 ron/zi);Decont transport;Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă.
AVANGAS MARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 429 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Coordonator Textile/​incaltaminte Jd Sports - Timisoara


Candidatul ideal COORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - TimisoaraDescrierea jobului SUPERVISOR JD SPORTSCOORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - Timisoara
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Farmacist Dr.​max Timișoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Timisoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.