Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

109 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

109 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Agent vanzari teren Bacau


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:-Bacau Contactati telefonic sau trimiteti CV prin whatsapp la nr. afisat
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Reprezentant Vanzari Showroom Bacau


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRI SHOWROOM BACAUDacă ești atent la detalii, deții abilități de comunicare și lucrezi în echipă, ești candidatul ideal pentru Orient Ceramic!BENEFICII:- Salariu lunar fix;- Comision lunar în funcție de realizare target, care poate genera salariu de peste 4.500 lei net;- Bonuri de masă;- Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății;- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă, în limita a 12 ore lunar;- Beneficii la achiziționarea produselor din portofoliul companiei;- Siguranța unui parteneriat pe termen lung în cadrul grupului de firme.Posturi disponibile:- Bacau: 1 post disponibil (Showroom Orient Ceramic – bld Alexadru cel Vun, nr 13).Cerințe profesionale:- Studii medii;- Experiența profesională în domeniul vânzărilor de plăci ceramice sau piatră naturală constituie avantaj;- Bune abilități de lucru cu pachetul MS Office;- Bune abilitați de comunicare si relaționare cu clienții societății. Descrierea jobului Descrierea
ORIENT CERAMIC SRL

Field Sales Executive/​ Agent De Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor colegi cu experienta relevanta in vanzari de servicii, iar daca ai si experienta in curierat este si mai bine.Ne dorim oameni cu motivatie si dorinta de afirmare prin performanta proprie.Ne dorim specialisti in vanzari active.Cum am descrie noi un astfel de agent de vanzare?1. Persoana cu experienta relevanta in vanzari de servicii, de minimum 2 ani;2. Persoana pasionata si proactiva in ceea ce face;3. Persoana orientata catre client;4. Persoana persuasiva;5. Persoana dinamica si entuziasta;6. Persoana competitiva, tot timpul in cautarea unui nou potential client;7. Persoana cu abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in engleza (scris si vorbit);8. Persoana orientata spre soluții și capabila să găsească rapid variante de soluționare pentru problemele clientului pentru a se asigura de reușita vânzării si de satisfactia clientului.Postul presupune:1. Sa contribui la indeplinirea obiectivelor comerciale ale companiei prin managementul
CARGUS S.​R.​L.​

Inginer Suport Tehnic Si Vanzari Bacau


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare de inginerie electrica, energetică sau automatică, cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL, POWER POINT), cunoştinţe de limbă germană sau engleză, cunoştinţe tehnice generale de electrotehnică, experienţă în domeniul vânzărilor de aparate, echipamente şi instalaţii electrice, buna citire si interpretare a schemelor si simbolurilor electrice buna cunoastere a pietei: concurenti, preturi, clienti, etc. posesor carnet de conducere B, spirit întreprinzător, perseverent, pro-activ, onest, disponibilitate pentru deplasări,Descrierea jobului SCHRACK Technik S.R.L., filiala din România a firmei austriece SCHRACK Technik GmbH, producător şi furnizor de aparataj electric de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri şi conductoare, corpuri de iluminat (mai multe detalii despre companie: a se vedea www.schrack.ro):ANGAJEAZĂ INGINER SUPORT TEHNIC si VÂNZĂRI Pentru:aparate şi echipamente pentru instalaţii electrice de joasă tensiune, cablare structurată,
SCHRACK TECHNIK S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Auto


Candidatul ideal 📢📢📢Vrei să te alături unei echipe tinere și dinamice?MIHOC GRUP AUTOMOBILE angajeaza în echipa sa CONSILIER VANZARI.Care sunt cerințele pe care trebuie să le îndeplinești?📌 Promovarea vanzarilor atat in showroom cat si in afara acestuia📌 Prospectarea pietei si stabilirea contactelor cu clienti potentiali📌 Abilitati de comunicare, organizare, planificare, negociere;📌 Bune cunostinte de operare PC📌 Sa fii dispus(a) sa inveti, sa te inventezi si reinventezi de cate ori e nevoie📌 Prezenta agreabila, amabilitate, seriozitate, tinuta adecvata la locul de munca📌 Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii📌 Receptivitate, spirit de echipa📌 Atentie la detalii📌 Permis conducere categ BDaca esti potrivit(a) pentru acest post contacteaza-ne:📲0743 810 874📧[email protected]📍Showroom Nicolae Balcescu, KM 279Abia asteptam sa ne cunoastem!#job #joburibacau #angajari #operatorfacturare #mihocgrup #autosanremo #mihoc #peugeotbacau #citroenb
MIHOC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Căutăm o persoană care își asumă atât succesele cât și provocările legate de munca sa. Dacă îndeplinești calificările de mai jos și îți dorești să colaborezi pentru atingerea obiectivelor companiei noastre, abia așteptăm să te cunoaștem.Cum ne dorim să fii? Absolvent de studii medii, cel puțin. Experiență în lucrul într-un magazin. Cunoștințe în operarea casei de marcat. Atenție la detalii, implicare și responsabilitate. Dornic de a acumula cunoștințe noi și de a le asimila rapid. Punctualitate și plăcere de a lucra în echipă.Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să ne ajuți în susținerea și dezvoltarea brandului IFL. Să recepționezi marfa conform procedurii specifice de recepție a mărfii, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ, pe baza documentelor de livrare specifice. Să te asiguri că marfa recepționată va fi afișată la raft și etichetată corespunzător. Să oferi clienților suport și consiliere de specialitate, conform cursurilor de care vei beneficia
IDEAL FEROLUC SRL

Agent Vanzari


Descrierea jobului Compania noastră caută un agent de vânzări pentru departamentul de back-office. Candidatul ideal va avea experiență în gestionarea comenzilor, procesarea facturilor, coordonarea livrărilor și în interacțiunea cu clienții pentru a asigura satisfacția acestora.Responsabilitățile cheie ale poziției includ, dar nu se limitează la: Gestionarea comenzilor de la clienți; Procesarea facturilor și coordonarea livrărilor; Întreținerea relațiilor cu clienții și asigurarea satisfacției acestora; Monitorizarea stocurilor și asigurarea disponibilității produselor; Colaborarea strânsă cu echipa de vânzări.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar într-un mediu de afaceri; Engleză nivel avansat; Cunoștințe bune de operare Excel, Word, Outlook, motoare căutare; Constituie avantaj cunoștințe teoretice și practice privind licitațiile SICAP pe poziția de ofertant, vanzător; Excelente abilități de comunicare și interacțiune cu clienții; Abilități excelente de gestionare a timpul
METALBAC FARBE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2555 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tic
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Asistent vanzari Bacau


RESPONSABILITATI - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. CERINTE - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. BENEFICII OFERITE - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. DESCRIEREA FIRMEI De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, rea
AUDIO NOVA SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Reprezentat Vanzari


Candidatul ideal Reprezentat Vanzari / Consultant vanzari in Bacau si Botosani Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandut
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2000 RON/Luna

Agent Vanzari - Telesales


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Experienta in domeniul vanzari min. 1 an sau in consultanta clienti, telesales, merchandising (avantaj zona veterinare);• Foarte bune cunostinte Excel;• Persoana dinamica, cu initiativa si spirit de echipa; • Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si negociere;• Orientare catre performanta, planificare si organizare; Responsabilitati Principalele responsabilitati:• Promovarea prin telefon a portofoliul de medicamente catre clientii din zona alocata;• Cunoasterea produselor din portofoliu si a utilizarii lor pentru a putea oferi solutii customizate clie
Help Net Farma

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanz
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2952 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Bacau


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu dinamic, motivant; Bonusuri stimulative, in functie de realizari; Tichete de masa in valoare de 40lei/ zi lucratoare; Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate; Masina de serviciu; Telefon de serviciu; Tableta; Program de lucru Luni-Vineri in intervalul 8:30-17:30 (o ora pauza de masa).
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 109 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.