Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

184 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

184 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Vanzari Suwen Coresi Mall Brasov


Candidatul ideal De preferat cu experienţă în consultanţă în vânzări în sectorul retail Capacitatea de a lucra în ture de lucru dinamice și flexibile Cunoaşterea bună a limbii engleze Abilităţi bune de comunicare, cu înclinaţie pentru lucrul în echipă Interes în modă şi urmărirea tendintelor in moda Cunoaşterea programelor MS OfficeDescrierea jobului Atingerea obiectivelor de vânzări lunare și periodice, Analizarea modalităţilor de a îmbunătăţi vânzările și profitabilitatea magazinului Asigurarea expunerii corecte a produsului în conformitate cu standardele vizuale ale magazinului Informarea clienţilor despre campanii și efectuarea vânzărilor Customer service satisfacatorBeneficii /Ce oferim Salariu Bonuri de masă Bonusuri lunare pentru performanţa individuală Posibilitatea de promovare internă Instruirea necesara cu privire la produse, tehnici de vânzare, abilităţi de comunicare și lucru în echipă
SUWEN LINGERIE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Reserved,​ Mohito,​ House,​ Cropp


Candidatul ideal Asistent vanzari RESERVED, MOHITO, HOUSE, CROPPDescrierea jobului Asistent vanzari RESERVED, MOHITO, HOUSE, CROPP
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Vanzari Bucuresti,​timisoara,​constanta,​brasov,​oradea


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Consultant Vanzari,​ Consilier Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2999 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul Ideal Echipa noastra de vanzari are nevoie de un nou membru: cautam un consultant tehnic si comercial care sa identifice potentialii clienti, sa le inteleaga nevoile, sa le poata explica produsele si documentatia necesara, dar mai ales sa ii asiste in alegerea produselor potrivite pentru proiectele lor. Am dori sa fie entuziast, un bun comunicator cu inclinatii tehnice si dedicat clientilor. Suntem o echipa unita si ne-am dori ca noul nostru coleg sa se poata integra cu usurinta. Oferim la schimb, un mediu de lucru placut dar in acelasi timp si provocator, salariu fix cu cresteri anuale si bonuri de masa. Mai jos gasiti profilul ideal al viitorului nostru coleg: nivel mediu-avansat utilizare suita Office (Outlook, Word, Excel)web (cautare informatii specifice),cunoasterea Microsoft Accounting 2009 / Microsoft Navison Dynamics sau sistem ERP, constituie un avantaj.inclinatii tehniceengleza nivel incepator / mediu Descrierea jobului Ce responsabilitati are: Mentinere
Best TOOLS SRL

Consilier vanzari | Chicco


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 3300 LEI pe lună
Descrierea postului: promovarea si vanzarea produselor,implicarea in amenajarea magazinuluisi aranjarea produselor la raft Cerințele postului: experienta pe o pozitie similara minim 1 an ,atitudine pozitiva,abilitati de lucru individual si in echipa Responsabilitățile postului: folosirea sistemului informatic si a casei de marcat,participarea la inventare.
Paralela 45 Kids SRL

Reprezentant Zonal de Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
CerintePersoana organizata, orientata catre rezultate, cu excelente abilitati de comunicare si negociere, cu atitudine proactiva si constructivaExperienta in vanzari de servicii la nivel B2B de 1-3 aniPrezinta avantaj experienta similara in domeniul transporturilorBune abilitati de utilizare a pachetului MS OfficePosesor carnet de conducere categoria BDisponibilitate pentru deplasari pe zona alocata ,Brasov si zonele limitrofeLimba engleza , nivel conversational Responsabilitati / RealizariDezvoltarea portofoliului de clienti si identificarea oportunităților de vanzariConstruirea de relații cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări.Colaborarea cu echipele interne pentru a dezvolta soluții și propuneri creative ca răspuns la nevoile clienților.Prezentarea serviciilor către potențiali clienți, subliniind caracteristicile, beneficiile și propunerea de valoare a serviciilor de transport rutier.Personalizarea soluțiilor în funcție de nevoile și cerințele specifice ale clienților,
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2443 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Agent vanzari teren Brasov


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Brasov Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Consultant Vanzari - Mobexpert Brasov


Candidatul ideal Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Brasov.Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii. Înțelegând importanța coeziunii și interacțiunii cu ceilalți membri ai echipeiDescrierea jobului Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de de
MOBEXPERT

Inginer Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare în domeniile: Automatizări, Electronică, Electrotehnică. Experență minim 3 ani în vânzări industriale. Engleză – scris și vorbit nivel avansat. Carnet de conducere cat. B . Disponibilitate la deplasări peste 50% din program.Descrierea jobului Responsabilități: Creșterea cotei de piață pe domeniul de activitate al firmei. Promovarea și vânzarea de echipamente, sisteme și servicii complete în injecția de mase plastice, extrudare și injecție cauciuc. Prelucrarea atentă și responsabilă a clienților existenți în portofoliu și a proiectelor. Prospectarea activă a pieței în căutare de noi clienți și oportunități de afaceri.Beneficii: Pachet salarial atractiv. Mașină, laptop și telefon de serviciu. Servicii medicale gratuite. Training specializat. Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și activ cu spatii de lucru moderne. Facilități și discount-uri pentru activități sportive, restaurante și centre de relaxare.
PLASTICS BAVARIA EQUIPMENT SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Consilier /​ Reprezentant Vanzari - Brasov


Candidatul ideal Lantul de Magazine ESCUDO este in cautarea unui coleg nou la Brasov! Te asteptam cu drag in echipa noastra, daca:- Ai capacitati bune de comunicare si iti place domeniul vanzarilor-Crezi ca ai putere de convingere in relatia cu clientii si curajul de a face recomandari acestora-Detii cunostinte minime operare PC-Dai dovada de seriozitate si ai dorinta de a lucra intr-un loc de munca stabil-Ai domiciliu stabil in Brasov-Experienta in comertul de imbracaminte si cunostintele in intocmirea documentelor de gestiune constituie un avantaj, insa credem ca talentul individual si dorinta de invatare sunt la fel de importanteDescrierea jobului -Promovarea produselor comercializate in magazin si consilierea clientilor-Atragerea si fidelizarea clientilor prin oferirea unor servicii de calitate in prezentarea produselor oferite spre vanzare-Incasarea contravalorii produselor si emiterea documentelor specifice vanzarii (bon fiscal, factura fiscala)-Receptia marfii conform documentel
DANDY CONF SRL

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Agent Vanzari - Instalatii Hvac


Candidatul ideal Ești pasionat de instalatii HVAC?. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractorigenerali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale.Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Cerințe: Persoana cu capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii Experiență anterioară în vanzari de minim 2 ani Aptitudini de negociere, planificare și organizare Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Capacitatea de a lucra în echipă Cunostinte avansate de limba engleza Permis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor Munca de birou frecventa, dar si de teren - deplasari la ocazionale la expozitii si alte evenimente in tara. Dezvoltarea de relaţii constructive şi de colaborare cu
STADTMEISTER VENT S.​R.​L.​

Back Office - Suport Vanzari


Candidatul ideal Back Office - suport vanzari- Experienta minima de 2 ani in Customer Service / Call Center / Logistica / Telesales;- Experienta in operarea comenzilor clientilor;- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma;- Gandire logica;- Atentie la detalii si acuratete in activitate;- Abilitati de comunicare clara si eficienta;- Atitudine pozitiva orientata spre optimizarea relatiilor cu clientii;- Capacitatea in a lucra in paralel cu date si informatii diverse;- Spirit de echipa;- PC: Microsoft Office;- Engleza - nivel business mediu. Italiana – constituie avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia prin email, telefon sau prin platforma e-commerce;- Verifica gestiunea pentru colectarea de informatii corecte referitoare la procesarea comenzilor sau la optimizarea stocului;- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul folosit de companie, cu acuratete;- Actu
FAST TRADE FIXING BUSINESS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 184 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.