Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Asistent in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Asistent in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situațiile în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Studii superioare( preferabil economice sau juridice);- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor
INTERTRADE GROUP LTD SRL

Media netă estimată pe baza celor 3659 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orange detii echipament personal.Atunci te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistenți Medicali Generaliști Germania


Candidatul ideal Doriți să lucrați in Germania ca asistenț medical?Aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2?Lucrați deja in domeniul sănătății, doriți să lucrați in Germania dar nu aveți cunoștințe de limbă germană?Avem soluția perfectă pentru dumneavoastră ! Căutați-ne cu încredere ! Dacă aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2 și diplomă de asistent medical, vă oferim un contract de muncă la unul din spitalele partenere ale Apm Medical din Hanau.Pentru grupuri, de minim 8 persoane, oferim, gratuit, cursuri intensive de limbă germană online , cu o perioadă de o lună de practică (pt a vedea sistemul din Germania)iar după terminarea cursului oferim garantat contract de muncă pt un an in Germania. În cazul în care cursul de limbă germană il faceți la o altă instituție, taxa de participare vă va fi restituită, dupa prezentarea atestatului de limba germană, nivel B2.Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați cu încredere prin e-mail sau mesaj. [email protected]
REAL JOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistenti Medicali Generalisti Germania


Candidatul ideal Doriți să lucrați in Germania ca asistenț medical?Aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2?Lucrați deja in domeniul sănătății, doriți să lucrați in Germania dar nu aveți cunoștințe de limbă germană?Avem soluția perfectă pentru dumneavoastră ! Căutați-ne cu încredere !Dacă aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2 și diplomă de asistent medical, vă oferim un contract de muncă la unul din spitalele partenere ale Apm Medical din Hanau.Pentru grupuri, de minim 8 persoane, oferim, gratuit, cursuri intensive de limbă germană online , cu o perioadă de o lună de practică (pt a vedea sistemul din Germania)iar după terminarea cursului oferim garantat contract de muncă pt un an in Germania.În cazul în care cursul de limbă germană il faceți la o altă instituție, taxa de participare vă va fi restituită, dupa prezentarea atestatului de limba germană, nivel B2.Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați cu încredere prin e-mail sau [email protected]:
REAL JOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Operatori Back Office - con italiano,​ BACAU


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU! Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata. Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie. Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat. Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate orar de m
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Gestionar Santier Bacau


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte. Minim studii medii; Cunostinte MS Office, MS Outlook; Adaptabilitate si perseverenta; Abilitati de comunicare clara si concisa; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului; Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie. Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei; Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile; Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier; Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie; Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Gestionar


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza gestionar. Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata, salar motivant, tichete de masa, transport decontat si mediu de lucru placut.Cerinte : studii medii, experienta minim 3 ani, responsabilitate, punctualitate, implicare, initiativa, spirit organizatoric, , abilitati de comunicare , permis de conducere categoria B.
S.​C.​ AICBAC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1748 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Adjunct Sef Centru


Descrierea jobului · Educaţia necesară: Studii superioare finalizate;· Constituie avantaj studiile superioare in domeniul electric.· Experiență în coordonare personal minim 2 ani.· Experienţă în activitățile de prestări servicii.· Cunoştinte de legislaţie: cu impact în domeniul de activitate.· Cunoștințe limbi străine: engleză—nivel conversație.· Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele:· Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;· Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor· Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;· Abilități de lucru în mod structurat și strategic;· Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;· Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;· Abilități de leader și relaționare interpersonală;· Angajament profesional la nivel ridicat;· Permis de conducere auto cat. B;- Mobilitate: deplasări, delegaţii.*Dacă doriți, vă rugă
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Asistent Farmacist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT FARMACIST - AJOFM | ANOFMAngajator: DR. MAX ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
DR.​ MAX ROMANIA

Asistent vanzari Bacau


RESPONSABILITATI - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. CERINTE - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. BENEFICII OFERITE - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. DESCRIEREA FIRMEI De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, rea
AUDIO NOVA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA REPERE FIL. BACAUExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ASOCIATIA REPERE FIL.​ BACAU

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Asistent Medical Sef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Judetean de Urgenta Bacau Expira in 2024-05-24 LocatieBacau NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt Spitalul Judetean de Urgenta Bacau scoate la concurs urmatoarele posturi vacante de asistent medical sef/a, pe perioada nedeterminata:1 post de asistent sef la Sectia Medicina interna, 1post de asistent sef la Sectia Endocrinologie,1 post de asistent sef la Sectia Cardiologie, 1 post de asistent sef la Sectia Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice, 1 post de asistent sef la Secta Neurologie, 1 post de asistent sef la Sectia Chirurgie generala,1 post de asistent sef la Sectia Ortopedie - traumatologie, 1 post de asistent sef la Sectia Chirurgie plastica-microchirurgie reconstructiva,1 post de asistent sef la Sectia Urologie,1 post de asistent sef la Sectia ORL, 1 post de asistent sef la Sectia Psihiatrie, 1 post de asistent sef la Sectia Boli infectioase adulti, 1 post de asistent sef la Sectia Oncologie medical
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.