Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

50 Locuri de Munca Asistent in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

50 Locuri de Munca Asistent in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Clienti Orange Shop


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf alături de un colectiv tânăr, dinamic și profesionist?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Descrierea jobului Ce căutăm?Căutăm controlori de trafic……sau colegi responsabili și carismatici care să le ofere clienților din magazinul Orange experiențe plăcute.Fie că este vorba de un zâmbet încă de la intrare, prezentarea ultimelor oferte, furnizarea unei informații utile sau pur și simplu îndrumarea către colegii specializați, rolul tău va fi unul important în echipa.Ești tu persoană potrivită?Ce trebuie să faci? Încă de la primul contact, clienții îți răspund la zâmbet și se bucură că te oferi să îi ajuți. Primeșți puncte bonus pentru că le asiguri o experiență plăcută. Unii dintre aceștia, fiind pe fugă, apreciază oferta ta de a le face o programare sau pentru că îi ajuți în tratarea situațiilor speciale. Colegii îți sunt recunoscători pentru că fluidizezi traficul de clienți și pentru că le întinzi o
ORANGE ROMANIA SA

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari / Consilier VanzariSe cauta consilier vanzari cu:* Atitudine pozitiva si personalitate placuta* Abilitati de comunicare si relationare* Spirit de echipa* Seriozitate, corectitudine, punctualitate* Creativitate, simt estetic, dinamismDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier Vanzari* Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul* Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor* Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)* Indeplinirea obiectivelor stabilite de seful direct* Completarea produselor la raftSe ofera:* Oportunitati reale de dezvoltare a carierei* Salariu fix + tichete de masa + bonus din vanzari* Garantia ca se lucreaza intr-un mediu prietenos si dinamic
INTERTOY ZONE SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Vanzari Jysk Tg.​ Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent de Proiect - Targul Mures


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. Cerinte Absolvent/ă studii superioare;Permis de conducere categoria B;Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj;Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activ
Eptisa Romania

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Turda


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Alba


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Asistent Manager Magazin


Scurta descriere a companiei La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei. Cerinte Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻 ResponsabilitatiVei conduce și motiva echipa pentru a satisface nevoile clienților. Vei gestiona zilnic operațiunile magazinului, asigurându-te că totul este la locul său. Vei stabili programul de lucru și vei oferi formare colegilor tăi în activități diverse, de la vânzări la interacțiuni cu clienții. Vei fi responsabil pentru a-i familiariza noii colegi cu valorile companiei. Vei verifica
Valoris Center

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Responsabil Instalare Sisteme Fotovoltaice


Descrierea jobului Candidatul Ideal Studii superioare (licentiat), specializare inginer profil electric; Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu energetic. Constituie avantaj experienţa în project management și/sau în proiectarea sistemelor de panouri fotovoltaice și în domeniul vânzărilor; Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei; Autorizare ANRE minim grad IIB. Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), AUTOCAD;Altele: Capacitate de planificare, de decizie și sinteză, tact, discernământ; Abilități de vânzare; Grad înalt de responsabilitate, gândire strategică, capacitate de a stabili priorități și de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abilități de comunicare și interrelaționare; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului (lucru în afara programului normal de lucru, în program prelungit); Detinator permis de condu
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto Tg.​ Mures


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures.Adresa depozitului: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efectuezi returul pieselor; participi la inventarul perio
MATEROM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 50 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.