Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

17 Locuri de Munca Asistent in Tulcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

17 Locuri de Munca Asistent in Tulcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Tulcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Tulcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Tulcea


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent/​a Vanzari (part - Time)


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Balș, Mangalia, Slobozia și TulceaDacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Vanzari - Constanta Port/​tulcea- Travel Free 3 Luni


Candidatul ideal Ce abilitati ar trebui sa ai? Experienţă in vanzari sau de promovare produse de minim 6 luni; Orientare catre client; Abilităţi excelente de comunicare; Persoană dinamică si entuziasta; Spirit organizatoric; Cunoştinţe de operare calculator (Word, Excel); Limba engleză: nivel conversationalDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Realizarea activităţii de vânzare prin promovarea produselor oferite de companie; Identificarea corectă a nevoii clientului şi oferirea consultanţei in magazin; Pregătirea produselor pentru expunere: etichetare, preţ; Participare la recepţia de marfă;Posturile sunt deschise in magazinele noastre din Constanta si TulceaCe iti oferim? Pachet salarial competitiv Tichete de masa Asigurare medicala Decont transport Prima de Pasti si Craciun Traininguri profesionale de vanzari Oportunitatea de a iti cladi o cariera in domeniul vanzarilor Mediu placut de munca
HEINRIG IMPEX SRL FILIALA BUCURESTI

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: BIAGENO SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TULCEA
BIAGENO SRL

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: CENTRUL SANMED HYPOCRATE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TULCEA
CENTRUL SANMED HYPOCRATE SRL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: EXPLORER PARADISE DELTA S.R.L.Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TULCEA
EXPLORER PARADISE DELTA S.​R.​L.​

Gestionar (Constructii) - Full-Time


E-INFRA este unul dintre cele mai puternice grupuri romanesti, cu o activitate de peste 27 ani. Prin intermediul companiilor parte a grupului, E-INFRA activeaza in arii precum infrastructura energetica, de telecomunicatii si civila, fiind, de asemenea, prezent si in domenii cheie ca productia de energie si energie verde, distributia de energie si gaze naturale sau telecomunicatii. Grupul reuneste activitatile Electrogrup, Nova Power&Gas, Netcity, Direct One si Wesee , companii active in domeniul proiectelor de infrastructura energetica si de telecomunicatii. Alaturi de acestea, E-INFRA s-a dezvoltat constant si numara astazi peste 1300 de angajati. In momentul de fata cautam un Gestionar care sa se alature companiei Electrogrup . Responsabilitati Asigura gestiunea fizica si stocul de marfa Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei, efectuand receptia fizica si scriptica Inregistreaza, prelucr
E-INFRA

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: MARITIME INDUSTRY ELECTRIC SERVICE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TULCEA
MARITIME INDUSTRY ELECTRIC SERVICE SRL

Angajam Asistent Recoltari


Laborator de analize medicale - Tulcea, angajează Asistent medical-recoltari analize! Profilul candidatului: - Studii de specialitate finalizate; - Autorizatie libera practica; - Experienta în domeniu; - Disponibilitate de lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Excelente abilitati de comunicare si atitudine pozitiva. - Relații la telefon:
Lab Clini

Transilvania Broker Sa Tulcea Angajeaza Asistent Manager


TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA Tulcea, angajeaza!!! Cautam o persoana amabila,sociabila pentru un post de Asistent Manager. Cerinte: -studii universitare sau in curs; -cunostinte operare PC ( Microsoft Office,navigare internet); - permis conducere categoria B; -capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor la locul de munca; -atentie catre detalii; -placere si abilitate de a invata lucruri noi; -responsabilitate,ordine,corectitudine si seriozitate. Responsabilitati: - gestionarea portofoliului actual de clienti; -transmiterea de oferte de asigurare; -emitere si administrare a politelor de asigurare; -relationarea cu angajatii Transilvania Broker de Asigurare si cu Asiguratorii; -operare baze de date; -consilierea clientilor in domeniul asigurarilor; Oferim salariu fix,tichete de masa,tichete cadou de sarbatori. Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie financiara,traininguri de specialitate,comisioane in functie de realizarile proprii, promovare rapida!!! Daca v
TBK SA
Vezi alte joburi relevante

Administrator Cont - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR CONT - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TULCEA
CEC BANK SA

Arhivar Si Arhivisti Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea a 10 arhivari/ arhivisti dedicati și organizati pentru a se alătura echipei noastre.Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.Abilități de organizare: Organizarea și gestionarea documentelor într-un mod eficient și accesibil, pentru a le gasi rapid si gestionarea activitatii . Crearea unui sistem de arhivare bine structurat conform nomenclatorului. Colaborarea cu colegii si clientii intr-un mod clar si concis, pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor. Abilități de analiză: Arhivarii trebuie să poată analiza documentele și să identifice informațiile importante. Abilități de cercetare: Arhivarii trebuie să poată căuta informații relevante într-un mod eficient. Abilități de gestionare a timpului: Arhivarii trebuie să poată gestiona timpul în mod eficient pentru a îndeplini sarcinile în termenele limită.Cerințe: Experiență în domeniul arhivării sa
IDEAL COMPANY S.​R.​L.​

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: LIDAS SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: MINERI
LIDAS SRL

Coordonator Curieri - Tulcea


Agentia de recrutare Crosswork se afla in cautarea unui Coordonator Curieri, deschis on-site pentru unul dintre clientii nostri, una din cele mai cunoscute companii de curierat din tara. Cu ce se ocupa un Coordonator? - Organizeaza si coordoneaza activitatile desfasurate in cadrul depozitului; - Stabileste si transmite obiectivele si planificarea zilnica catre curieri (rute); - Desfasoara activitatii administrative; - Verifica coletele nelivrate si le pregateste de livrare pentru urmatoarea zi. Cerinte: - Studii medii absolvite; - Experienta anterioara de minim 1 an pe coordonare echipe reprezinta un avantaj; - Bune abilitati de comunicare; - Bune abilitati de transmitere corecta a informatiilor; - Atentie la detalii, buna organizare. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Mediu de lucru dinamic.
Crosswork
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 17 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.